Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover - Diskusné fórum

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.02.2014 8:40

Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napísané, možno by som zmienil zopár ďalších zmien/vylepšení oproti predchodcovi (NC700X): sedadlo má protišmykovejší povrch, už aj verzia s manuálom má ukazovateľ zaradeného rýchlostného stupňa, sériovo pneumatiky s máličko terénnejšim vzorkom... palubný počítač spomenutý bol, dlhšie prevody, silnejší a úspornejší motor, druhý vyvažovací hriadeľ, ABS sériovo, pekne zhrnuté. Honda vylepšila chybičky predchodcu. Kto má NC700X, tomu sa vraj neoplatí upgrade, no noví záujemcovia by mali siahnuť po novinke. Teda tí, ktorí nehľadajú možnosť vytočiť motor do nepríčetna a za hranice MPR.

Podľa videí z youtube aj NC700X dokáže upaľovať 170-180km/h, takže ani v prípade 750-tky by som sa o jej rýchlosť nebál... chybu podľa mňa robí Honda len v uvádzaní kubatúry do názvu, pretože väčšina motorkárov potom (logicky) hľadá vyššie výkony. NC ale ide cestou nízkootáčkovosti a nízkej spotreby, vhodná je pre ľudí, ktorí ju potrebujú pre častý presun do práce - ekonomika je výborná, servisný interval 12-tisíc km, nízkootáčkový motor by mal mať dlhú životnosť. Vhodná je aj pre začiatočníkov a ľudí, ktorí hľadajú pokojnú jazdu, teda ktorí nepotrebujú od 8000ot. odtrhúť ruky. :-) Plus veľmi praktický úložný priestor priamo v motorke.

Za zmienku ale stojí Yamaha MT-07, ktorá to Honde ukázala neuveriteľne dobrým pomerom cena/výkon, keď za cenu 4890€ (5690€ s ABS) ponúka 55kW (75k) motorkový motor. Kiež by bola Honda prinútená poslať cenu NC-čiek o taký litrík dole (alebo aspoň o 500€).


18.02.2014 8:50

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

moja najoblubenejsia predvadzacka - najlepsie povozenicko do mesta [dobre]


18.02.2014 9:03

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

mateo123
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja ked som dumal aku novu moto tak som ju mal v hladaciku ale nakoniec to vyhral Versys a som s nim spokojny :-) Ale NC je urcite super moto o tom neni pochyb :-)


18.02.2014 10:56

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to šikovná motorka, vo svojom zmysle inovatívna, priestor v nádrži a nízkootáčkový úsporný motor. Mňa aj bavila, prekvapivo ma viac bavila práve s automatam, to ako radil sa mi páčilo. Som zvedavý ako bude radiť tento nový.

Awia


18.02.2014 11:35

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

NC je v pomere cena/vykon skutocne paradna motorka.
Ale mam otazku k zaverecnej tabulke. Kto vymyslel pre NC kategoriu Športovo cestovná a pre Versys len Cestovná? Moto len s jednym kotucom vpredu, nizkootackovym motorom, miernou nadvahou len velmi tazko moze byt "sportovejsia"... Celkovo, ak sa porovnava, tak by to mala byt len jedna kategoria... Cize by mali mat vsetky rovnaku kategoriu, co podla mna aj svojim zameranim maju...

THeBaNDiT: kedze sa NC nielen na SK predava jak teple rozky, tak len tazko mozes realne ocakavat zlacnovania... to skor konkurencia musi takto bojovat o zakaznika... ;-)

By ma velmi zaujimal porovnavaci test Transalp a NCX, ze kam dospela evolucia v Honde... 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.02.2014 11:47)


18.02.2014 13:12

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona

@Menton: NC sa za takuto cenu vstupuje uz do tretej sezony (doteraz vyborna cena, aj preto tie nadpriemerne predaje), ale Yamaha MT-07 prichadza na trh ako novinka a za vybornu cenu, takze ja osobne predpokladam, ze ak NC nezlavi, tak tohtorocny predaj bude uz v prospech spominanej Yamahy... najma ak porovname NC750S a MT-07 (co su oba nahace).

Samozrejme nieco zavazi aj fakt, ze NC700-vky spadaju do 35kW, zatial co MT-07 (a uz aj NC750-tky) je uz na plne A-cko. Ale i tak nepochopim, ako mohla Yamaha nasadit cenu takto nizko. :-O Zeby sa niekde setrilo, alebo je vyrabana niekde v Cine? (nic proti vyrobe znaciek v Cine, je to len a len o kvalite toho ktoreho zavodu a vystupnej kontrole, ale NC su vraj vyrabane v Japonsku)

Ja osobne sa chystam tuto jar ist do NC750X, ak mi sadne co do velkosti a dufam, ze aj skusobna jazda sa bude dat realizovat. [dobre]


18.02.2014 13:23

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

datadive
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

TheBandit ... Yamaha MT-07 sa však bude v Európe predávať aj v 35 kW verzii, takže "Dark side of Japan" bude k dispozícii aj pre držiteľov vodičákov A2. ... Yamaha MT-07 2014 - Masters of Torque aj pre mladých Jeho výkon dosahuje 75 koní pri 9 000 ot./min. a bude v ponuke aj verzia 35 kW. www.yamahabb.sk/aktuality/


18.02.2014 13:42

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

urcite si najde mt-07 svojich majitelov, mozno aj zopar zobere NC 750 S, ale nemyslim si, ze to nejak ohrozi predaji NC 750 X - to je ina kategoria.

PS: mt-07 ma taku cenu preto, lebo bola upravena marza (v neprospech dealerov) :-(


18.02.2014 15:38

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Menton
 Skútrista 

Ikona

THeBaNDiT: rozumiem tvojej teorii, ale prax je ina. Zakaznik sa nerozhoduje (nastastie) iba podla ceny. Napriklad v kategorii cestovnych endur na Sk dlhe roky kraluje rozhodne nie najlacnejsia moto. Medzi autami je najpredavanejsia Fabia, pricom jej koncernovy brat Polo s rovnakym podvozkom, lepsou kvalitou spracovania a pouzitych materialov, rovnakym motorom (s nizsou toleranciou vystupnej kontroly) a castokrat s vyssou vybavou stoji menej ako ta Fabia. Ale jednoducho na Sk sa kupuje Skoda a hotovo. Podobny trend ma aj Honda, medzi moto je to jasny lider a tento rozbehnuty "vlak" len tak lahko daky jeden zlacneny model konkurencnej moto nezastavi... Pre mna osobne je dolezity aj predaj a servis a to ma Honda na vysokej urovni... [dobre]


18.02.2014 18:28

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Môj čisto subjektívny povrchný a zakomplexovaný pohľad a ešte umocnený tým, že túto motorku /NC 700 či 750/ vôbec nepoznám - iba som o nich čítal.
No píšem sem preto, lebo som zvedavý či som sám, alebo je viac ludí čo túto motorku nechápu.
Suhlasím s označením crossover. Lebo crossover je u mňa auto čo sa tvári že je niečo čím nie je. No naivne som si myslel, že crossovery u motoriek nebudú, alebo sa vivinú zo skutrov. A čo má byť NC ? Mix Devilky a Transalpa?
Ked som videl, že tomu zdvihli objem, škodoradostne ma napadlo aj ked viem, že je to blbosť: čo z tej dvojvalcovej 700-ovky nevedia vydolovať vačší výkon ako zo starých jednovalcových vzducháčov čo točili podobné otáčky. Ale aj tak 55 koní a 220 kg ...
Týmto nechcem zhadzovať kvality Hondy a aj článok je ok - aspoň som pochopil, že niečo ako DCT pre mňa nie je - stále by som prepínal D a S.


18.02.2014 21:39

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

crossover pri tomto modeli znamena to, ze je to motorka s posedom endura urcena na cestu. a to je to, co sa aj s vacsinou endur deje. ludia s nimi jazdia po ceste a pri tom maju pohodlny posed.

objem 750 a vykon 55 koni vyzera na papiery naozaj velmi biedne ale v skutocnosti NCcka jazdi velmi dobre. urcite lepsie ako transalp a deauville. aj ked deauville moze byt este trochu pohodlnejsia ale tam uz zase nestaci vykon starsej generacie motora.

jedine ako to zistit, je vyskusat a porovnat


18.02.2014 23:25

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Yamaha MT 07 je trhákom, keď občan motorkár berie ohlad na výkon + cenu spojenú v testoch ohlásenou ovládateľnosťou. Fungláč novu mašinu vytlačiť zo salónu za taku sumu je trhák, ako sviňa, dovozcovia ojazdených mašín s často dozadu natočenými tacháčmi a si to môžu rovno hodiť. Som rád, že Yamah dostala konečne rozum a nehrá sa na najdrahšieho japonca.
NC by som zásadne chcel s manuálom, nielen kvôli cene, ale videl som motorky bez spojkovej páky s automatom, no otras, ako keby človeku chýbala ruka. Okrem toho si vyhaŕadzujem si právo sa rozhodnúť, kedy chcem preraďovať. Z toho istého dôvodu ma štve perforácia na záchodovom papiery. Chcem sa sám rozhodnúť o dlžke, a nenechávať to na akéhosi inžinierka z vývojvového............ :-)
Ďakujm autorovi za výborný článok!

[dobre]

Dôvod úpravy: Zvack unicum

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palika (18.02.2014 23:27)


19.02.2014 14:00

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

chrene
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ked tak citam tie parametre, mam pocit, ze ide o najnudnejsiu moto, aku kto kedy vyrobil.Bez radenia, bez vykonu a bez emocii. Ale ludia asi chcu taketo moto, ked sa tak dobre predava. Asi ze je lacna a ma dobru spotrebu, tak jej prepacia, ze to uz vlastne ani nie je motorka


19.02.2014 14:16

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

chlapci, vsetko hovadiny. naozaj nesudit bez povozenia


19.02.2014 14:21

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

egres2
 Bahniak 

Ikona

Na HONDE predsa nemôže byť absolútne jedinná vec, ktorá sa jej dá vytknúť.
Nečítate pitaza. :-O


19.02.2014 14:25

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, staci citat a nie domyslat si a rypat
ale to je na diskusnych forach tazko :-(


20.02.2014 16:05

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

chrene
Darca Krvi  Turista 

Ikona

na kazdej babe sa predsa tiez nepovozis, ked sa ti nepaci, len preto, ze ti hovoria, ze to mas skusit :-)


20.02.2014 16:14

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa to zase strasne paci... mat zbitocnych 8000 tak ju berem bez rozmislania.


20.02.2014 16:16

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Varan
 Jogurťák 

Ikona

našťastie ľudia vyberajú podľa viacerých vlastností:

- niekto chce motorku, ktorá sa mu páči a chytí ho za srdce (nekúpi si zrejme NCčku)
- niekto chce motorku, ktorá mu proste vyhovuje (nájde sa klientela, ktorej NC vyhovuje)
- niekto chce motorku spoľahlivú, lacnú, bezproblémovú, uživateľsky príjemnú a veľmi všestrannú (a našťastie pre Hondu v dnešnej dobe je takých ľudí čoraz viac a kúpia si NCčku a nič iné)

Jazdil som na Integre a poviem, že motor s kombináciou s DCT veľmi milo prekvapil. Všetko ostatné hondí štandard, čiže príjemné neutrálne správanie [dobre]


26.02.2014 11:06

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

milovin
 Kávičkár 

Ikona

Na NC700 som jazdil, určite nechcem napísať že to bola zlá motorka. Ale my na Slovensku prevažne kupujeme motorky preto, že nás baví jazdiť, že motorky milujeme a nechceme a nepotrebujeme ich používať (iba) ako dopravný prostiedok. Preto sme aj členmi Motoride klubu, proste sa cítime byť motorkármi. A pre takýchto ľudí, ako som aj ja, táto nová Honda nie je. A ešte k tomu s automatom...


26.02.2014 18:33

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Hanka Polakova - Ganija
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no jo tak tahle Honda s automatem moc zábavy nevykouzlí... ;-)


28.02.2014 10:20

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

pesiak
 Kávičkár 

Ikona

Gandža- však je to len prerastený skúter :-)))


08.10.2014 16:56

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Honde palec hore, že dáva automat do bežnej moto. Palec dole, že medzi NC a 40kW a Crosstourerom 96kW je veľká medzera.

Kto chce pružnejšiu 750tku, nech použije 16zubové koliesko s 700vky, /750tka má 17 /

Podľa mňa je jednoduchšie stlačiť tlačidlo s chodom 4mm a mať tam za 0,6 sek správny kvalt ako ubrať plyn, stlačiť spojku, zaradiť....navyše stroj VŽDY hladko jemne preradí, pri kľudnom rozjazde sa musíš na to sústrediť, aby si si to všimol. Pokiaľ nerobíš svoj životný naklon kľudne môžeš radiť v zákrute.

Drobnosti, ktoré tešia: pri jazde so spolujazdcom máme na státie v križovatkách voľné "obe nohy", ;-) riadidlá v kritických situáciach držíš pevne oboma rukami a brzdíš snažíš sa zachrániť...neočakávane brzdíš z 80 na 10 nevadí, pohýnaš sa z jednotky, kolóny a zápchy riešiš ako skútrista. Myslím, že okrem talianskej 850tky žiaden skúter nejde na 100 za 5 sek. Spotrebou sa žiadny skúter nepribližuje NC750 DCT, žiadny skúter okolo 40kW nestojí 7590e a neváži 229kg, nemá 17" kolesá. Rukavice teraz v chlade používam "hrubé na zapnutie smerovky".

Na NC 750X DCT bude málo chválospevov, lebo ľudia, ktorí na nej jazdia sú motocyklisti a všetky motofóra sú im ukradnuté :-D no a väčšinou jazdia viac a skoro celoročne ako motorkári :-))) :-D :-))) :-D :-P

P.S Mal som aj veľké skútre /mimo mesta to nebolo to pravé/ , opáčil /cca 60km / som aj Crosstourera DCT, FJR1300AS nepatria do mesta. Kto chce rýchly automat nemá veľmi na výber.


08.10.2014 19:51

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Karbec
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skor nez ten automat zatratite, treba sa na tom previezt. Mna to uplne dostalo, je to pohodlne a navyse to prispieva k lepsej ovladatelnosti motorky ako uz vyssie napisal MajoKE..


08.10.2014 20:05

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ja som sa namotal ešte ne sedemkilo... nenudil som sa... ;-)


08.10.2014 20:12

Re: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover

Menton
 Skútrista 

Ikona

Jazdil som velku VFR s automatom a to bolo stale na "vodicak". Sak to furt taha jak blazon, 150 to islo hned a ta jednoduchost ovladania bola certovsky nakazliva. Mali by tam namontovat elektrosoky pri prekroceni MPR [dobre] :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115628 | Včera: 113723