Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Výborne Landal, teším sa na ďalšie články a držím palce. Jančiho robota je výborná , pozdravujem vás |
Hodnotenie: EVO 44 už bude super |
Awia: Fakt dobrý vtípek... |
Hodnotenie: Super úprava a samozrejme k tomu patričné počítaníčko. Možno by ma ešte potešila fotka zamerená na rajdy, kde sú všetky vypínače od Tripmastrov a RB. |
Ivan presne, všetko čo píšeš v ďalšej časti. V nedeľu pokračujeme s Momulom a už ideme skladať, osádzať, kábliky ťahať, také hračky-čačky... |
Hodnotenie: vyborne napisane každý mame svoje obdobia tuposti, hlavne my, čo nam to furt paprče podáva . Teraz pracujem na rally kapote, vecer skusim stihnut dat foto |
Hodnotenie: To lesenie je podstatne pevneisie nez ten prvy pokus. |
Hodnotenie: len s leseniami, co su velmi pevne uchytene opatrne, lebo ked raz preletis rovno cez riadidla, tak to vsetko pocitis na svojich najcitlivejsich miestach, kde urcite nebudes mat ziadne chranice... preto sa v seriovej vyrobe robia miesta s "planovanou deformaciou/poskodenim", kde sa to pri pade odlomi, ale zaroven sa to da jednoduchym sposobom a rychlo opravit do povodneho stavu... |
edott |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Duplicita. |
skusim ešte raz Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (23.01.2014 17:15) |
Hodnotenie: Za mňa to vyriešila továreň, za Teba iba Ty sám a kamoš. Držím palce! a s Farynom neprerobíš. to sa budeš kua čudovať. Musel som zmeniť komplet štýl jazdy, lebo zrazu začalo všetko fungovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (23.01.2014 17:48) |
Vďaka všetkým za podporu |
Hodnotenie: Haro - ďakujem za pozdrav |
Hodnotenie: Landal sebakritika je znakom napredovania. |
Tryskáč presun vecí z bedničky je jasná vec. Podsedlovka sa zisilova z princípu, lebo tam bolo slabé miesto. Fotka finálneho zadku jasne ukazuje, že s bedničkou sa tam už nepočíta |
Hodnotenie: Mne sa z celej fotogalérie najviac páči Lanďákov orgazmický úškrn |
Flanky zavri sa niekedy s momulom na 4 hodkydo garáže a uvidíš... |
ja som si na tej fotky vsimol hlavne to, ze Lando ma uz nahodeny trvaly airback... to bude kopec roboty s fyzickou pripravou este |
No aby to parom bral.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (24.01.2014 13:34) |
Hodnotenie: Paraada!!! Super seria clankov, len tak slintam. Je uzasne sledovat cloveka ako si plni sen... Normalne tak zivis ten moj velmi vzdialeny a ticho (v dobrom) zavidim. |
Hodnotenie: Držím palce, ale nezabúdaj na základné veci, ako ergonometria priestoru vodiča, teda aby si mal všetko v zornom poli, v dosahu prstov rúk bez pustenia riadidiel, použité materiály, aby si si neodrezal polku hlavy a ostré hrany, rádiusy a deformačné zóny na prídavných zariadeniach, ako krabica na náradie, atď. Lebo stále platia fyzikálne zákony a dochrámať sa iba kvôli frajerinke, nestojí za to!!! Počítaj s tým, že na endure sa dosť padá a motorka s takýmito nadstavbami je ako sekera v rukách opitého schizofrenika... Všetko dobré! |
Hodnotenie: Momul je pan. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 176020 | Včera: 194195