Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKeď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning - Diskusné fórum

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.01.2014 11:44

Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

akoVanok
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne vozitko 8-) aj dobra spotreba 3,2 tipoval som viac a na nejake dlhsie vylety ako pises by som siel aj ja ;-) inak zakrutu asi skor prejde klasicka moto oproti trojkole ci


12.01.2014 14:45

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

kizuna
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Brano paradny clanok a 100 bodov mas aj za fotky, uz som na MP3 videl vela testov ale tento prekvapil [dobre]


12.01.2014 15:20

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekne spísané skúsenosti majiteľa. A samozrejme chválim aj fotky [dobre]

Na tú turistuku sa neobávaj a vyraz stačí trasu naplánovať mimo diaľnic a 120 je úplná pohodka.


12.01.2014 15:54

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paradny clanok. Je z neho citit, ze mas Emku naozaj rad a zaroven obsahuje vsetko to, co by clovek potreboval vediet o tomto skutri. Velmi sa mi paci, ze si nepotreboval pouzivat marketingove chvalospevy od vyrobcu a nebal si sa aj kritizovat. Celkovo je to pre mna jednym z najlepsich testov na tejto stranke za minimalne posledny rok. A ako tvoja prvotina je to o to cennejsie.
Drzim palce v zazitkoch na moto a tesim sa na clanok z alpskeho vyletu [dobre]

P.S. Viem, ze pre strojara to moze byt malichernost, ale trosku popracuj na gramatike 8-)


12.01.2014 19:26

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brano1368
 Skútrista 

No dikes zatial za same kladne hodnotenie a som rad ze ma povzbudzujete ist niekam aj na dlhsi vylet resp. dovolenku ...uz nech sa nam oteplieva cim skor :-)
Inac ako pise Menton ...nechcel som len vychvalovat ale hlavne pisat objektivne co sa mi paci a co nie.Takze vsetko co som napisal su len moje subjektivne pocity a mozno by niekto s nimi suhlasil a iny zas nie.

PS: ten pravopis je zly velmi ci len tak trosku zly ? :D ..tak priznam sa ze ako strojarovy mi to nikdy neslo ...ale mozem vam tu dat prislub ze ked by som pisal dalsi clanok uz to dam pred uverejnenim skontrolovat tomu co sa zas pravopisu rozumie 8-) ... ciao


12.01.2014 22:31

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Medzi motorom 300 a 350 je obrovsky rozdiel. Ked som poskuloval po MP3 odradil ma test brzd na ceskom webe, nebola to ziadna slava, dodnes neviem ako to je s abs....

Nebol v lete v inzercii? :'(


13.01.2014 0:11

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brano1368
 Skútrista 

Majo tak rozdiel v motore je... davam za pravdu :-) sice ten objem nieje az tak vyrazne väcsi,ale citit to najmä kvoli vahe a kolesu navyse...pametam si ze ked som siel z x10 s 350-kou nabrala 120 bez problemov ...mne s takou razanciou plynulo zrychluje zhruba do 100-ky.Ale vies co zvykol som si a jazdim bez probelmov aj s 300-kou ...aspon idem pekne predpisovo 90 :-)
a co sa tyka brzd abs sa nedodava,no neviem co si sa docital ale ja som praveze s brzdenim o dost spokojnejsi.... oproti mojej aprilii co som mal to brzdi o hooodne lepsie ....nestiahne ti motorku na jednu stranu ako s jednym kolesom bez abs...je tam citit väcsiu stabilitu.
a ano nebudem klamat v lete bol aj v inzercii :P som sa rozhodoval ci predat ci nie ...ale napokon som robil vodicak ako som aj pisal tak som to stiahol potom ...skoda by jej bola uz ked ju mam od nova....


13.01.2014 21:33

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

atir
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fakt pekna farba [dobre]

to vazne u nas treba na trojkolku vodicak A? naco potom robili harmonizaciu EU vodicakov, skoda reci.

Do Alp kludne chod, na turistiku mimo dialnic v pohode staci aj 125 pre jedneho. Ked som jazdila na nej v pohode som stihala prudu aut. Iba motorky ma predbiehali :-))) Tie ma predbiehaju aj teraz na "velkej", to nie je o motore.


14.01.2014 21:43

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

pepe77
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napísaný článok, zaujímavý stroj. Nech slúži a mnoho šťastných km. ;-)


16.01.2014 17:46

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

POZOR!
skutrmoto.cz/modules.php?name=News&file=print...





16.01.2014 21:07

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brano1368
 Skútrista 

Fiha no precital som si ten test brzd ...snad bol robeny objektivne ...ale tak ja ani nahodou netvrdim ze mp3 brzdi najlepsie na svete :-) ... ono zas ked som zabrzdil na vode tak sa snazim robit si "vlastne" ABS a nedrzim brdzu stale aby som sa nevykotil na bok ...no samozrejme ta vyhoda abs tam asi je najme pri brzdeni v zatacke to je jasne ...ale tak mp3 je lepsie ako jednostopa bez abs ...povedal by som ze je to nieco medzi tym ...ja MP3 porovnavam s mojim predoslim skutrom ktory abs nemal a jednoznacne mozem povedat ze tie dve kolesa v predu zabrdzia lepsie ako moja stara aprilia bez ABS . No viem vsak ze za tu cena sa da kupit skuter aj s abs ... napr. piaggio x10

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brano1368 (16.01.2014 21:11)


DK19

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Reklama a komercia.

27.01.2014 2:39

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Mishko
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

brano: V casti "Preco som sa rozhodol pre MP3" pises v zasade 3dovody: Moznost pouzit vodicak B, chcel si silnejsi motor a fascinovalo ta odpruzenie prednej vidly.

To fakt?

Mne je totiz celozivotnou zahadou preco si vlastne taketo 3kolesove vozitka vobec ludia kupuju. Pride mi to trosku ako invalidny vozik, bez urazky :-D Ak by si mal 85 a bal sa ze ti to spadne zo stojana, pochopim. Alebo ak by si mal nejaky vazny zdravotny problem a nemohol by si sediet na dvoch kolesach.

Sam som skusal CanAm Spyder ked som bol po uraze. No ani zadarmo. Ja viem ze je to nieco uplne ine, ale aj tak. Podla mna sa dve kolesa nedaju nicim nahradit. A s tvojimi dovodmi pre kupu niecoho takehoto stale neviem presne aka je vlastne cielova skupina pre takyto produkt.

Inak pekny clanocek, nech ti sluzi.


27.01.2014 12:10

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

jojkoz
 Turista 

Ikona

2 mishko

Zjavne si nepochopil to predne odpruzenie. To nieje napevno ako na tom CANAM.
Predne kolesa su sice zpriahnute ale kazde sa pohybuje zvlast - cely skuter sa naklapa a ovlada telom rovnako ako hocijaka ina moto.


27.01.2014 12:26

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Mishko: Odporúčam MP3 niekedy vyskúšať. Can-am nieje moto, je to široké ako auto a nenaklápa... Na MP3 ani nezistíš že nesedíš na moto, náklony veľké s istotou. Je to úzke takže to má stále výhody motorky... Niečo neporovnateľné...


27.01.2014 13:01

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Nepochopili sme sa.
Neporovnavam to so Spyderom a vidim ze tie predne kola sa naklapaju.

Spytam sa inak: Naco je to dobre mat vpredu dve kolesa?


27.01.2014 13:07

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ovela lepsia prilnavost. To jest ze to drzi lepsie na ceste v zatackach, pri brzdeni ...
V krizovke ti v podstate takmer vzdy skor ustreli zadok ako predok - coz asi vies aka je v tom vyhoda.
Po zablokovani pruzenia prakovanie, ... ...


27.01.2014 13:08

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Mishko: Bezpečnosť jazdy, stabilita, v meste na nerovnostiach, na mačacích hlavách, riziko pádu v náklone je oveľa nižšie, šmyk predných kolies nemusí znamenať pád. Krízové brzdenie neporovnateľne stabilnejšie. Je to neporovnateľné. Pre ľudí, ktorý dochádzajú každý deň do práce a nie sú motorkári je to na nezaplatenie.


27.01.2014 13:12

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Mishko
 Skútrista 

Ikona

OK, ak cielovka nie su motorkari tak chapem.

Pozeral som sa na to ako motorkar a preto mi z toho stale vychadza invalidny (geriatricky) vozik :-D


27.01.2014 13:17

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Menton
 Skútrista 

Ikona

Mishko: a to znamena, ze sa tam v ramci evolucie raz dopracujeme mozno aj my :-D ja uz som nad tym silno rozmyslal...

Inak, vo Svajci mozes dostat ako invalid prispevok od statu aj na Canam...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (27.01.2014 13:18)


27.01.2014 13:24

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Menton: To vies, ty uz mas svoje roky, ale co my - mladici :-D

Mas pravdu, az raz neudrzim motorku (moc, stolicu...) bude to ovela lepsia volba ako Spyder. Aj ked tu mi na to asi stat neprispeje :-D


27.01.2014 13:30

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

jojkoz
 Turista 

Ikona

Podla mna to vobec neni o tom aky je kto motorkar.

To ze niekomu je blizsia bezpecnost ako povedzme rychlost, ci klasicka estetika robi z neho mensieho motorkara ?

A ten co ma SS je vacsi motorkar ako ten co ma chopper ? divne ..

Ja nevravim ze sa to uchyti... ale ako priklad ti mozem povedat napr. v 1997 vysla KTM so zadnym tlmicom PDS - to jest bez spodneho prepakovania - bez ktoreho si nikto nevedel predstavit poriadne progresivne pruzenie zadnej vidlice.
A vacsina na to hladela ako na blbost co nemoze fungovat.
A neveril by si endurove KTM to maju dodnes a na cc a enduro zavodoch to tvori odhadom 60-80 % startovneho pola.


27.01.2014 13:35

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ja by som si Mp3 hneď kúpil keby nebola taká drahá. Vozenie to to suprové... Nemyslím že je to pre nemotorkárov tak som to nemyslel. Snažil som sa len objasniť tie výhody ktoré má, teda to načo sa Mishko pýtal.


27.01.2014 16:11

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brano1368
 Skútrista 

Mishko snad ti to vysvetlili aka je ta vyhoda ... na MP3ke sa jadzi ako na obycajnej moto, klopis ako ty na svojom skutri nic viac nic menej ..,ked nezablokujes pruzenie pri parkovani (pri jadze sa ani neda)si na zemi,takze ako invalidny vozik ti to neposluzi aj keby si mal zdravotne problemy ...ked raz budes mat moznost vyskusat pochoppis vyhodu pri niektorych situaciach , ale samozrejme netvrdim ze to ma len vyhody ... Kedze jazdim najme v meste kde sa casto brzdi a cesty su rozbite tak tie dve kola v predu ocenim ...a co sa tyka motorkarov myslim ze som taky isty motrorkar ako hoc ktory z vas...ako pise Awia je to dobra masinka do mesta s lepsou bezpecnostou...jedine ze je cenovka vyssie oproti klasickemu skutru...


27.01.2014 19:46

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

GoodFood
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zdravím! Pekný článok,pekný skútrik... [dobre] Ak budeš vediet kedy pojdeš tie alpy hod to sem ked bude vyhovovat termin siel by som rád ;-) .Moto máme výkonovo rovnaké moja má menej kíl ale zato ja to dohánam za nu... :-D :-D :-D


28.01.2014 14:15

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brano1368
 Skútrista 

Tak ked ze by som siel do Alp tak neviem ako ty,ale ja budem moct len v auguste,lebo vtedy mam dovolenku z prace ...tak ked to bude aktualne ozvem sa a ak budes moct ist aj ty ta budem rad ..snad mas tu bude viac :-) ...


28.01.2014 14:39

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

V krizovke ti v podstate takmer vzdy skor ustreli zadok ako predok ???
riziko pádu v náklone je oveľa nižšie, šmyk predných kolies nemusí znamenať pád
Hmm. Ak stratí prilnavosť jedno , dve alebo tri kolesá tak fyzika hovorí že som na držke.


28.01.2014 14:47

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

jojkoz
 Turista 

Ikona

No neviem, mne fyzika hovori, ze presmykujuce zadne koleso je daleko mensi problem ako predne ( aj ked na terennej moto na blate sa rata aj s tym).

A aj na cestnej sa mi viackrat stalo pri silnejsej akceleracii ze mi zacalo zadne presmykovat pripadne aj tahat trocha do pantu - ale pokial predne drzi tak to az taky problem nieje - staci trocha ubrat ( co urobi vacsina uz len z pudu sebazachovy) a aj to zadne chyti prilnavost a ides bez problemov dalej.


25.02.2014 7:14

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

fox001
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Brano: za článok a objektívne pocity dávam [dobre]

Ale..

Musím súhlasiť s Mishkom v jeho názore. Skúšal som aj MP3 a aj Spydera. A bez urážky, MP3 som na chuť prísť nevedel. :-~ Určite je to dobrá voľba pre veľa ľudí, ako to písal Awia, ale ja zatiaľ ďakujem.
A spyder? No je široké, to je fakt. Ale ako pre dvojkolesového jazdca by som si ho vedel oveľa skôr predstaviť v garáži! Za 30 km som prišiel konečne na to, že to nenaklopím :-D , môžem tak maximálne vysadať. Ale neskutočná sranda a zábava! Najazdil som za deň na ňom asi 400 čísel po kľukatých cestách, to driftovanie a úlety zadku, tá sila toho rotaxu, to veru nemôžem s MP3 porovnávať.
A keď už neudržím to svoje hovädo, (moč, stolicu) ;-) , tak moja voľba by bola určite CanAm. ;-)


25.02.2014 8:50

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Hanka Polakova - Ganija
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

já jsem jednou zkusila mp3. Líbit se mi líbila, no víc o svezení nemohu říct protože to trvalo jenom pár minut. Tuhle sezonu si chci i tak přičichnout k více tříkolkám. tak uvidím. možná i ten CanAm. ale to spíš pro manžela... >:-) >:-)


13.03.2014 16:10

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brusiak
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

osobne som vlastnil a jazdil Vstrom, potom BMW R850R, nasledne BMW F650GS Dakar, na vsetkych som pojazdil Alpy (Rakuske, Slovinske, Svajciarske....), vzdy to bola zabava, vzdy to bol iny zazitok nakolko islo vzdy o iny stroj.

Ale ked som si kupil MP3 250 na blaznenie po meste a nahovoril som kamosa aby so mnou ako totalny nemotorkar dal Grossglockner a Bovec (zasvateni vedia) pochopil som, ze netreba mat pod zadkom len "mrte koni" a neviem aky zdvih (nemyslim valce).

Zvladol to uplne v pohode na trojkolke, uzival si vracaky, stihal uplne v pohode pozerat na vyhlady z Hochalpenstrasse, zastavit kedykovlek na strku vedla cesty a nafotit si panoramy zatial co ja som vzdy musel davat pozor aby som sa nenatiahol :-)

Aj preto som tento rok zmenil DAKARa za Gilera FUOCO nakolko uz je to 500 s dostatocnym vykonom na pojazdievanie si, obzeranie kras prirody a zaroven je to bezpecny stroj. Viem to nie len preto lebo som videl kamosa jazdit ale sam som nalozil "ladvinku" a pofical si po meste, po kompletne strkovom parkovisku a NIC - proste to drzi ako fras.

....a teraz mi vy pani ortodoxny motorkari a zastancovia 1 stopy povedzte - som NEMOTORKAR alebo som stratil rozum :-D?

Ten kto to neskusil nech pomlci. Mainstream je sice fajn vec, ale treba si najprv skusit a mat predovsetkym vlastny nazor a nie len zastavat myslienky "turbo motorkarov" ktori aj tak hlavne jazdia okolo komina....

Brano1368 - v pohode zvladnes a uzijes si Alpy - GO FOR IT!

[dobre]


13.03.2014 16:27

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

Podľa všetkého tam chýba štvrté koleso a potom to len bude bezpečné pojazdeníčko na motorke.


13.03.2014 18:36

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Čítam si , čítam , usmievkám sa , to vtedy keď majiteľ MP3 Mishkovi vysvetľuje , že :
na MP3ke sa jadzi ako na obycajnej moto, klopis ako ty na svojom skutri nic viac nic menej :-))) [dobre]
potom o vození na CanAm-e :
... som prišiel konečne na to, že to nenaklopím , môžem tak maximálne vysadať. Ale neskutočná sranda a zábava
Aj som sa onehdá čudoval , keď si idem hore Šturcom na mojom trubodízli , že prečo ten človek predomnou na tej trojkolke skáče ako opica na brúse , na rovine "kalil" a v zákrutách som len čakal , kedy ho už vyšupne von , do doliny .
... usmievkám sa ... , až som dočítal po egres-ov príspevok ... a to som už vybuchol smiechom ! :-D :-D :-D

Genialita spočíva aj v tom , ako všetko vyjadriť jednou-jedinkou vetou . [dobre]


06.05.2014 11:51

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

řadí totiž oba modely do kategorie LE, což v praxi znamená, že k jejich řízení stačí vlastnit řidičský průkaz skupiny B, tedy na osobní automobil.

Tak toto chcem vysvetliť.
Za prvé: Nepoznám skupinu LE ale len L tj. motocykle s dvomi kolesami a postranným vozíkom MT, A1, A2 +A VP.

Tak trtko s B čkom po dvoch môže prdkať max na 125ccm /11kW a druhý trtko s čerstvým B čkom môže jazdiť na 500ccm :-O


06.05.2014 12:45

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

egres2 a čo je kategória L5e ?

Dôvod úpravy: A ak tu nie je chyba , tak www.preukaz.sk/vodicsky-preukaz/skupiny-a-podskupiny-vo...

Vodičské oprávnenie skupiny B oprávňuje viesť motorové vozidlá skupiny B, ako aj motorové vozidlá skupiny AM a podskupiny B1.

Do podskupiny motorových vozidiel B1 patria: motorové vozidlá s tromi symetricky usporiadanými kolesami, ktorých zdvihový objem valcov motora je väčší ako 50 cm3 v prípade spaľovacieho motora alebo ktorých najväčšia konštrukčná rýchlosť je vyššia ako 45 km/h a motorové vozidlá so štyrmi kolesami, ktorých prevádzková hmotnosť je 350 kg až 550 kg bez hmotnosti batérií v prípade elektrických vozidiel, najväčšia konštrukčná rýchlosť presahuje 45 km/h, zdvihový objem valcov motora presahuje 50 cm3 v prípade zážihových motorov, najväčší čistý výkon je väčší ako 4 kW v prípade iných spaľovacích motorov alebo ktorých najväčší trvalý menovitý

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (06.05.2014 12:50)


06.05.2014 12:46

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

brazel:
Motorové trojkolky nad 50ccm a 45 km.


06.05.2014 12:51

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Už som aj pridal nájdené členenie .


06.05.2014 13:02

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

To kde si našiel? :-O
A1- motorové trojkolky viac ako 50ccm max 15kW
A - motorové trojkolky viac ako 50 ccm a viac ako 15 kW.
Do skupiny motorových vozidiel B1 patria motorové vozidlá so štyrmi kolesami, ktoré nepatria do skupiny AM a ktorých prevádzková hmotnosť nepresahuje 400 kg a pri vozidlách určených na prepravu tovaru ich prevádzková hmotnosť nepresahuje 550 kg, bez hmotnosti batérií, ak ide o elektrické vozidlá, a najväčší čistý výkon motora nepresahuje 15 kW.

Do skupiny motorových vozidiel B patria
a) motorové vozidlá okrem vozidiel skupiny AM, A1, A2, A a T, ktorých najväčšia prípustná celková hmotnosť nepresahuje 3 500 kg a ktoré sú konštruované a určené na prepravu najviac ôsmich osôb okrem vodiča; k motorovému vozidlu tejto skupiny smie byť pripojené prípojné vozidlo s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou nepresahujúcou 750 kg,

b) motorové vozidlá podľa písmena a) s prípojným vozidlom, ktorého najväčšia prípustná celková hmotnosť presahuje 750 kg za predpokladu, že najväčšia prípustná celková hmotnosť jazdnej súpravy nepresahuje 4 250 kg.

Žiadateľovi o udelenie vodičského oprávnenia na vedenie motorových vozidiel skupiny B sa udeľuje vodičské oprávnenie skupiny B. Vodičské oprávnenie skupiny B oprávňuje viesť motorové vozidlá skupiny B, ako aj motorové vozidlá skupiny AM a B1; jazdnú súpravu podľa § 75 ods. 7 písm. b), ktorej najväčšia prípustná celková hmotnosť presahuje 3 500 kg a nepresahuje 4 250 kg, oprávňuje viesť len vodičské oprávnenie skupiny B s príslušným harmonizovaným kódom, ktoré možno udeliť po absolvovaní osobitného výcviku v autoškole41a) alebo po zložení osobitnej skúšky z vedenia motorového vozidla. Vodičské oprávnenie skupiny B po dvoch rokoch od jeho udelenia oprávňuje viesť aj motorové vozidlá skupiny A1 s automatickou prevodovkou, a to len na území Slovenskej republiky.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (06.05.2014 13:05)


06.05.2014 13:16

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Veď som tam napísal ... A ak tu nie je chyba ... tak oprav ten pohľad www.preukaz.sk - internet toho zdrží . :-( 8-)


06.05.2014 13:34

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

brazel:
To je staré znenie zákona 8/2009.
Už v roku 2010 to bolo novelizované a z B1 boli vyhodené trojkolky.


06.05.2014 14:38

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

No vidíš , internet zdrží .
Ja som to len tak , mne je to jedno , ja mám VP aj A .


06.05.2014 14:41

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ja len že to oficiálne ponúkajú predajcovia na B čko.


06.05.2014 14:45

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

brazel
 Kávičkár 

Ikona

No a čo , však motorové vozidlo nevie , že sa na ňom nemôže jazdiť s B ... (že by sa nemalo >:-) :-D )


14.05.2014 14:03

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

Jaro Harly Jerga
Darca Krvi  Čoprák 
Redaktor
Ikona

Nové Piaggio MP3 500 2014


14.05.2014 14:38

Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning

egres2
 Bahniak 

Ikona

Zabudlo sa tam dopísať že na to stačí B čko vodičák . :-O :-O :-O
Chcem vidieť OEV a COC kde je zaradené do skupiny M.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 146395 | Včera: 127056