Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Lithium - Iron fosfátové (LiFePO4) batérie SHORAI teraz už aj v ČR a SR
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie:
|
Hodnotenie: Moto poradňa: Akumulatory Shorai Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (03.06.2013 23:38) |
Hodnotenie: nie moc drahšia ako yuasa.. |
Hodnotenie: Asi o tom bude pri najbližšej výmene akumulátora uvažovať... |
vyzera to pekne, no je 3x drahsia ako gelova, ale to je dan za novu technologiu.. |
niesu to tie Lipol ? ... ako sa pouzivaju v modelarstve ? ... tie co tak fajn vybuchuju ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (11.06.2013 10:56) |
Lipol to nie su. Lipol maju lepsi pomer energie a vahy ale lifepo maju vyzsiu zivontnost a vedia davat vacsie prudy. Ale tiez sa pouzivaju aj v modelarstve. Cenovo by maly byt lifepo teoreticky vyrazne lacnejsie no zatial v praxi stoja rovnako ako liion a lipol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil risomas (11.06.2013 11:55) |
Hodnotenie: Nechcem zakladať novú tému tak sa spýtam tu. Pozná niekto a ma niekto skúsenosti s batériami Skyrich? A otázka pre elektrikara, bude takejto batérií vadiť ze moto ma výrobcom zabudovaný alarm a ten si nepretržite cuca šťavu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (22.01.2020 12:42) |
Hodnotenie: Mna by presvedcila jedine cena. |
Diky Merlinko. To bola len taka úvaha. Batérie ako Shorai, Antigravity, EarthX ...(to co ich predrazuje je aj to ze je to dovoz mimo EU) sú veľmi drahé, ta a ktorú som pozeral stala cca €200 ale nikde žiadna poriadna recenzia, skúsenosti, nič. Viem ze na moto cez 300kg tých 5 kilov nič nespraví, ale očeš 5 kg z batérie, ďalšie 3kg inou zadnou pneu, malička zmena v prevodovom pomere na vyvodovom kolecku a zadnej rozete a na svete by bola úplne iná motorka. Ale za plameň pod ritou mi to nestoji. |
Tie baterie su take iste ako ine litiove za 70 az 100 eur. Su poskladane z cinskych clankov. Pre 600vku stacia 4 clanky. Podbitie nesleduju, pretoze by elektronika nezniesla startovacie prudy. Balancery maju take, ze su schopne vzajomne vybalancovat clanky pri ich "standardnom" nabiti. Akonahle dojde k vacsiemu podbitiu, je potrebne nabijat pomaly, pripadne nabijanie na noc prerusit, nech sa vybalancuju. |
Re: tonoaaa: diky za vysvetlenie. Nateraz je litiova batéria zamietnutá. Trocha len pochybujem o tom ze všetky sú poskladané z čínskych článkov. Áno, vsetky môžu byť z Ciny, ale myslím že nie je čínsky článok ako čínsky clanok. Sú také ktoré môžu stať par dolárov (koli materiálom, výrobným postupom a kontrole kvality), z takých batériu za tebou uvedenú cenu vyskladas. Ale ak vyššie uvedené procesy zvýšia cenu článkov,tak prirodzene musí byť vyššia koncová cena. |
Este maju taku nepeknu vlastnost, |
Rozoberal som bateriu, LiFePO, ktora mala BMS, ktory odpajal clanky pri poklese napatia, od zataze, kopa strasnych tranzistorov, na malom plosaku. |
Ja mám SHORAI 14A2-BS12 bola sériovo na motorke. Uvedené má, že je to ekvivalent 14Ah. Zrovna som ju včera vážil, lebo vždy keď ju chytím do ruky ma prekvapí že to nič neváži - 692g. Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (25.01.2020 16:32) |
Re: erbe: ked mala 3v, pripoj ju na nabijacku cez balancer |
Hodnotenie: 4x dlhsia zivotnost cize nejakych 44 rokov by mala teoreticky vydrzat , teoreticky aj viacej ale nechcem aby ma niekde nechala moja povodna |
Len dodám, že ten môj problém som si vyrobil na úplnom začiatku života baterky. Od vtedy najazdila ostatných 40000km. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 314805 | Včera: 162145