Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Rýchlik na dvoch kolesách - Yamaha FJR1300A a FJR1300AS 2013
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak tá SA má fakt všetko, čo by som od moderného powerturistu čakal |
Hodnotenie: Super masina, vylepsenia velmi dobre a osozne...akurat ked tak rozmyslam...ktovie ci by im natrhlo rit kebyze tam daju konecne aj ten 6. kvalt...?! |
Hodnotenie: všetko OK, nerozumiem načo je na konci tabuľka s úplne rovnakými údajmi k obom moto.... |
Gast, a úprimne, načo? Pri 150 koňoch a 130 NM je ti 6-ty kvalt dobrý leda na spotrebu, ktorú ale zas už spraví aj elektronika. Napr. na Kawe GTR to presne tak bolo, v podstate top šlo na 5 aj na 6 úplne rovnako, akurát pri 6 išla spotreba ešte o niečo dole. Presedlal som zo 6 kvaltu na 5 kvalt a 6-ka mi vôbec nechýba |
Pekne, aj podla modov nastavenia podvozku je jasne, ze odpisovali od RT. Len zabudli na radio, sak to je najdolezitejsia vybava spravneho autobusara. Taka chyba... |
Menton, výhoda nás bláznov, ja si do helmy poväčšine spievam, mrmlem a hádam sa sám so sebou |
eNeM - rozpravat o tom ze turisticka motorka nepotrebuje 6 kvalt je z mojho pohladu nepochopitelne... v dobe kedy benzin lacnejsi uz nikdy nebude a emisne normy sa furt znizuju ocakavam ze nie je daleko doba kedy pride niekto so 7 stupnovou prevodovkou na turistickej moto, moj tip (BMW, Kawasaki) |
rapťák, ja ti nevím, podľa mňa dnes už sa dá spotreba upraviť cez riadiacu jednotku, optimalizáciou otáčiek a radenia a podobných chobotín, na GTR som reálne medzi 5 a 6 spravil rozdiel na spotrebe asi 0,3 litra. Viac kvaltov bolo podľa mňa aktuálnych 10 rokov dozadu, kedy ešte neboli elektronické systémy tam, kde sú dnes, kedy aj na 5kvalte spravíš spotrebu do 5 litrov pri akom prebytku výkonu, aký majú tieto lokomotívy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (08.10.2012 8:26) |
Hodnotenie: Silnemu motoru stačí aj dobre odstupnovaný 5 kvalt. Nepovedal by som že nejaky cestný turista potrebuje mať otlaky na nohe z radiacej páčky.. |
neviem ci to je dobre prirovnanie ale preco potom spotrebu neupravia cez riadiacu jednotku aj pri autach a namiesto toho robia 7 stupnove prevodovky Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2012 8:36) |
Apropos spotreba, dnes som kukal cez rameno beusákovi na tom červenom medveďovi, čo u nás v BA jazdia a priemernú spotrebu to má 49,8 litra Tušil som, že za 7,5 to nepôjde , ale 50 litry na automate ? |
Hodnotenie: kua europarnik. ,mozno nechcu veci komplikovat, co je priznacne pre japoncov. aj v mitsubishi outlander min. generacie dali variabilne lopatky a 2spojkovu robotizovanu prevodovku. vcil v modeli 2013 to dali do faka, lopatky prec, dali klasicky automat, ubrali 100 kil a auto ide lepsie ako to predtym by ma zaujimali ci to niekde nie je odovodnene. lebo myslim, ze japonci by taku chybu nespravili a ak to tak robia tak vedia preco. |
Hodnotenie: Tak toto nemyslia dufam vazne, po 12 (!) rokoch sa dockame zmeneneho tvaru reflektorov a ako "bonus" kadejake elektronicke hokuspokusy? FJR je skvela masina este aj v dnesnom meradle, ale uz aspon 8 rokov vsetci kricia, ze jedine co jej chyba, je 6.prevodovy stupen. Vsetci to poculi, iba Yamaha nie |
To ze 6 prevodovy stupen netreba musi byt kazdemu nad slnko jasne! Ved ani Goldas ho nema! A ani Deauville. Dokonca ani taky vyrobca ako HD montuje do Road King Classic 5 stupnovu prevodovku. Potrebujete este nejaky dokaz? 6 sutpnova prevodovka ma hned niekolko nevyhod: |
Hodnotenie: nechapem ze USD vidlica nie je na vsetkych modeloch. A to fakt nema 6tku? Tomu sa mi ani verit nechce. |
Hodnotenie: Načo tu riešite počet stupňov, dôležitý je prevodový pomer, keď navrhli 5ty stupeň s pomerom ako na iných moto má 6ty a od 1 po 5 po pekne rozdelili, tých 138Nm to aj tak pobere a spotreba bude tiež ok a o dve kolečká menej starostí |
Hodnotenie: Super mašina |
Hodnotenie: Je pekná, hlavne palubovka je lepšie prepracovaná. Nádrž nechali zase malú, na turistu je to slabý dojazd. Ročník 2008 som skúšal na testovačke, ale ne túto sa teším viac |
čo je malé na 25 litrovej nádrži.... |
Hodnotenie: Krásna a vymakaná mašina. S tou chýbajúcou 6tkou pri takom objeme a výkone to nebude také vážne .Asi treba za každú cenu niečo skritizovať |
som jej vymyslel nazov...fujara 1300 |
To by mohol byť obchodný názov pre slovenský trh, určite by sa zvýšila predajnosť |
bedna nevymyslel nehehe |
eeeej...nasiel som..tak raptor to vymyslel, co uz |
Hodnotenie: Je to stará motorka s novými budíkmi, ale bu bu marketing nie je zlý. Každý rok keď urobia bu bu bu aspoň sa na FJR 1300 nezabudne Zaujíma lo by ma koľko sa ich predalo nových v SR 2012,2011,2010. Môj odhad že ak 5 ks tak aj to je veľa... |
Hodnotenie: super masina |
Hodnotenie: Za mna zatial super. Mam FJR od 08 a som maximalne spokojny. To co mi chybalo som domontoval (ako napr. tempomat) - teraz je v serii. Design je aj na "starej" super takze ja zmeny hodnotim pozitivne. Diskusia okolo 6-ky je blbost - nikdy mi 6-ka nechybala. Sprevodovanie je spravene velmi dobre. |
www.moto-station.com/article14942-yamaha-fjr-1300-a-rep... aj s videom.... |
Hodnotenie: kebo - ako sa da na FJR domontovat tempomat? |
Hodnotenie: Podla mojho vkusu najkrajsia turisticka masina. Len mi trosku vadi tvar vyfukov. Dizajnovo mi neladia so zbytkom motorky. Ale to je len vec nazoru a aj nepodstatne. |
Raptor, uz som to tu niekde pisal - pozri v diskusiach alebo priamo tu: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25576 | Včera: 226293