Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mikulec, teším sa na článok, ktorý pridáš, keď znovu presedláš na 4T.....Zvvyky z dvojtaktu v tebe spôsobia, že za šulec budeš ťahať úplne bez rešpektu a do zákrut budeš brzdiť na pičný chlp Nástup a ťah 4 T v tebe spôsobia eufóriu a opojenie, kroré sa bude prejavovať ako maniakálne extempóre poznačené značným zlepšením časov a predĺženými pobytmi vo vzduchu ... Istotne si ale vyskúšaj aj endurko, otvori ti to ďalšiu dimenziu... pravidelné niekoľkohodinové zžitie sa s motorkou sa vážne podpisuje na každom z nás |
Hodnotenie: Precizne napisany clanocek |
Hodnotenie: Ja som hodne neskoro začal s terénom a ked som na záver prešiel na 2t tak som plakal, ale teraz by som už nemenil. Mam 300 2t a ked si požičiam na trati 250 4t , tak mám pocit že by mi stačil gombík mamiesto plynu: plný kotol -brzda ale som na nej rýchlejší. |
victor: Ket sme si vimjeňili moto s omoc lepším jascem jak sem já (má CRF250 a jezdiu MKP) tak sem sa ho kupoďivu držau. Ale len co sa trochu preorijentovau na malú dvacku, tak uš mi utekau. Ale chvilku to biuo virovnané. To súsobiuo to co píšeš |
Este som zabudol: keby som menil enduro na motokros tak by to aj tak nebral 250 4t ale Yamahu YZ 250 2t tam je výkon všade dole aj hore a krásne lineárne. Mne sa na tom ako starému amatérovi omnoho lepšie jazdilo ako napríklad na SX150. |
Hodnotenie: pekne si to podal. aj cely tento projekt ma uroven. vidno, ze sa tomu venujes naplno aj na drahe aj pri pocitaci. aj fotograf je paaan 2 t som mal len pincka, mohli sme vtedy v jane vymenit, keby mi to trklo. ja mam rmz 4t na 300 a urcite by sa to pacila, je fakt ostra. som na nu zvyknuty, nejak neplanujem ani menit, skor sa vozit a vozit kym to pojde, lebo ma to bavi. |
bedňas veru mohli sme zamjeňit, ale šak snát sa ešče stretneme a bude tam aj Filip a spraví Ťi fotečki. |
Zabudol som na jednu zasadnu vec- dvojtakt bez ricinoveho oleja sa mi ani nerata. |
Hodnotenie: Super clanok. |
Hodnotenie: paradne fotky, mikulec si to ocividne uziva Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (29.12.2012 22:06) |
pitaz: a já že tá dilema uš je virješená f Tvojím prípadze |
pitaz, ak nebudes mat cas sa vozit aspon 1, dva-krat do tyzdna, tak ti je lepsi 4-takt. Treba byt vyjazdeny, aby mal clovek radost z dvojtaktu. |
Mišo: podobné sem pitáskovi viprávjau do telefónu, že on ket prechádza s cesti, tak 4T bi mu moheu sedzet o dost lepší. Minimálňe kúli víkonu...ale on ide na to srcem a teda ho to tahá k "smradlavému ukričanému afektovanému dvoudobému stroju" |
Hodnotenie: Zaujímavo a pekne napísané a neskutočne krásne fotky |
rh, miku. jaa jsem uz rozhodnuty vim, ze 4t neni zla volba ale velmi ma laka ta vybusnost a zvuk piiily a veru, hlavne uz treba nieco kupit a zacat vrkat. verim tomu, ze off road jazda pomoze aj pri jazde na okruhu. a kedze nemam ziadne zavodne ambicie, len cisto hobby jazda pre radost, nemam co stratit |
tak uš ňeco kúp a dojet trénovat! Alebo sa ňegde stratneme na dráhe a možeme ňeco napísat. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10098 | Včera: 248197