Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Nový Triumph Trophy 2013 je už odhalený
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: cudne cudo, ale komfort bude asi velky |
Hodnotenie: najdi desat rozdielov okrem motora www.zastavki.com/pictures/1920x1200/2010... |
Hodnotenie: kalupko: bielo-modrá vrtuľka! a ako všetci vieme, tá je kool na všetkom. |
kalupko: to iste sa da povedat aj od Explorer vs GS , 5 bawo a E-ckovy medved.... sak je to ta ista kategoria... tak nemoze vyzerat jedno ako motard a druhe ako kamion... tu mas jeden z mnoha: predna vidla je USD... RT ma tenucku vidlicku ale s ESU |
masaker, tak to si sa sekol - 5tkovy bavor je uplne designovo iny ako e-medak |
Nie je to zle, ale vzdy to bude iba kopia originalu, rovnako ako aj model XC800. |
Hodnotenie: Motorka je to pekna, ale od Triumphu som ocakaval trocha svojraznejsi dizajn.. ale dobre |
pitaz: narazal som na triednu prislusnost... |
to ano, podobne crty sa daju najst aj na panovi, GTRe, atd.. |
Mne sa len nepáči že jednotlivé značky strácajú pri tvorbe modelov svoju identitu a vyrábajú len to, čo sa dobre predáva. Ľudia chcú censtovné endurá, tak sa robia cestovvné endurá. S predným zobákom začalo BMW GS. Zrátajte si, koľko motoriek dnes nosí vpredu zobák. GS, Crosstourer, triumph 800XC, Explorer, multistrada |
Kalupko: presne to iste by som povedal aj ja, ked takato motorka prefrci okolo vas tak by som mal v rychlosti fakt problem povedat aka znacka to bola (okrem zvuku samozrejme), ja neviem, ale kazda znacka by mala urobit nieco, podla coho ju rozoznas na prvy pohlad, ja neviem ci je fakt taky problem popracovat na svojskom dizajne a kozmetike ked uz ta najvacsia praca (motor, podvozok) bola urobena, toto ma este aj tie kufre ako RT, je to podla mna skoda, pozitivum je ale 31L nadrz, pekne |
Hodnotenie: Odporný, hnusný kríženej ST-čka a RT-čka... |
Hodnotenie: masaker : " RT ma tenucku vidlicku ale s ESU" Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (03.07.2012 9:29) |
Hodnotenie: nesúhlasím s tvrdeniami, že je to kríženec. Angláni urobili kopec dobrej roboty . Niektoré detaily sú podobné iným moto z tejto rodiny ale celkový design je jedinečný |
no decka ja neviem... |
Ešte stále to nie je kríženec? U mňa 0 bodov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (03.07.2012 9:57) |
...a vyrábajú len to, čo sa dobre predáva. Ľudia chcú censtovné endurá, tak sa robia cestovvné endurá |
vrchol drzosti a ešte aj dve kolesá to má...a vodič sedí v smere jazdy.... |
zooo...chceš povedať, že by si kúpil GS a stále by Ti pripadalo GS ako "bohovská" motorka aj vtedy, ak by mala zadok z AT, predok z TA, bočný profil z ST? Len motor by bol iný, ale nevadí, aj tak je to super originálna fasa mašina a nie kópia? |
Hodnotenie: kopia/nekopia, mne sa tie kredence velke nepacia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.07.2012 11:32) |
janoval: úplňe mimo témi, ale se zobákem došuo asi Guzzi, ne? |
bociján nedošeu, ale doleceu a v zobáku nemjeu Tebja (Tebja dovlékeu havran) |
Hodnotenie: Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil AMIS (03.07.2012 13:12) |
já sem nepovidau, že ňegdo od ňekoho kopčiu, ale že s tím došli prví. A asi víme, že to biua vjec aerodinamiki a prítlaku... |
Heno, nebudes mi verit ale GS som nekupoval pretoze sa mi nejako extra pacila. Viac sa mi pacila verzia ADV a aj 800vka. Toto bola svadba z rozumu. Celkovo mi je jedno ako ta motorka vyzera. |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (03.07.2012 20:03) |
Hodnotenie: Mne sa to teda pači a neviem,čo tu niektorý pišete,že je to odkopirovane. |
Hodnotenie: začína sa to podobať na čínu Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (09.07.2012 17:47) |
Hodnotenie: heno to vystihol, je to dizajnovy prienik medzi ST a RT Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2012 20:37) |
Myslím, že dobrá alternatíva pre tých čo boxer nemusia, ale....? Zaujímala by aj cena vyfílkostetdizešpás. |
Zrazu koľko odborníkov na funkčný dizajn a patentovych znalcov |
hehe amis ty vyznavac funkcneho dizajnu co opustil netuctoveho vstroma a sadol na tuctove stelvio |
amis sa rozcertil, lebo jemu sa usla kopia bez zobaku |
Hodnotenie: oceňujem odvahu Triumphu pustiť sa do tohoto segmentu btw. aj lietadlá sa na seba podobajú hlavne dopravné . |
www.ashonbikes.com/content/triumph-trophy-review# heh...a už je tu aj recenzia s pár fotkami.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (10.09.2012 7:12) |
pavlinah - romanka - myslis ten royal enefield co vznikol ako anglicka znacka alebo ten royal enfield ktory pod rovnakym logom vyraba v indii? |
Doplním pár informácií: |
Takže je tu už aj test : www.1000ps.at/testbericht-2355643-Triumph_Trophy_1200_ |
Super tenera nema zobak a pozrel si ju nikto už dôkladnejšie z predu ? |
zabudol som pribaliť foto Tenery |
guzzi1200: absencia zobáku u supertenerky je len predpriprava na takuto chrumkavu upravu |
chrumkavá úprava?, skôr japandesign haha. |
Guzzi1200: nemal som telefone cislo tak som to dal sem... :D vidim ze to padlo na urodnu podu |
Hodnotenie: kolko to stoji v tej plnej palbe? na ich stranke som nenasiel (mozno som len zle hladal) |
NN , tu máš cenu v Nemecku a Rakúsku , tak si z toho niečo vydedukuj , isto viac ako v Nemecku a menej ako v Rakúsku ... www.triumphmotorcycles.de/motorr%C3%A4der... Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (21.03.2013 14:17) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 307912 | Včera: 169196