Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Úprava motora - Meranie tlaku mazania v motore
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Článočky tohto typu mi tu veru chýbajú...super |
Hodnotenie: Toto je úplne super... |
Hodnotenie: brutalu clanok. ozaj super normalne, ze si mi az chrobaka dal do hlavy. ale viac ako nad tymto rozmyslam, ako uz kalupko napisal, nad niecim, co meria aj teplotu stacil by mi ale analog a to bohate. idem veru dumat |
Pre inšpiráciu, tu je ten ,,merák" na teplotu: www.suzuki-gsx.cz/forum/viewtopic.php?p=5465... |
Hodnotenie: Neni lepsie na cidlo tlaku oleja vyuzit na to urceny servisny otvor? |
tref - tak napr moja ma olejovu vanu s tymto otvorom, z ktorej mozes kludne ten srobik za chodu vytiahnut a cuduj sa svete nic nespliecha a nevystrekuje von. ako by som to meral tlak tam? |
Hodnotenie: Moto poradňa: Ako na to ? Tlakomer oleja... |
Hodnotenie: kam by bolo vhodne to napojit v pripade ze nemam hyd. napinak retaze? mam tusim na vani zopar vystupkov, ktore vyzeraju byt urcene na navrtanie a pripojenie |
ChesterTT: v olejovej vani? Ten otvor musi byt az za olejovym cerpadlom. |
dazdo , tie teplomery sú len estetický doplnok , lebo merajú tak akurát teplotu olejových pár ... |
Hodnotenie: Článok je super, ale nám grambľavým ostáva aj tak jedine spoľahlivý servis |
tref - tak si kukni obrazky MT-01. je tam vanicka a v nej sa to pekne hemlesi a hovie si |
tryskáč , hadica do 85°C je málo , veľmi málo , to vyhoď z ponuky , lebo občania sa dajú zlákať cenou a nebude to robiť dobrotu , olej bežne dosahuje teplotu 100 , niektoré vyladené mašiny aj 110°C |
Takže ešte raz (popíjam pivo , takže píšem na doby ) , dokonca mašiny pre šprinty , formátu Haybusa a pod. až 130°C . |
Hodnotenie: Dobra ponuka. Dobra vec. |
teším sa, že Vás moje úvahy a riešenie trochu zaujali. |
Hodnotenie: Presne o tomto som uvazoval aj Ja a pozrem hned na prvu fotku a ze pristrojovka rovnaka ako na mojej moto a pozrem na autora temy a uz mi to bolo jasne |
Hodnotenie: Super, užitočné, za dobrú cenu. |
ludia - co mate stale s tymi hadickami? sak investuj par chechtakov viac do vypletanej pancierovky, co vydrzi 200 celsia a CO SA JEJ KUA MOZE STAT? ja to nechapem. sak neni nijako ohybana a namahana. |
brazel - ja si myslim, ze teplomer v zatke ma viac ako dekoracnu ulohu - roztocena spojka totiz ako mlynske koleso pumpuje olej rovno na teplomer.. ak si veris, skus nastartovat bez viecka, ci pojdu z motora iba pary Upravené 2 krát. Naposledy upravil dazdo (02.07.2012 11:32) |
dazdo , ale olej je tam (na zátke) dávno po vykonaní práce , už ochladený , koľko ° prirátaš 10-20-30 ??? |
kde je teda vhodne miesto merat teplotu? ak sa mylim, opravte - olejovy okruh je: vana - saci kos - filter - cerpadlo - tlakovy ventil - chladic - tlakove kanaly - mazacie miesta (vacky, rozvody, ventily) - pretlakovy ventil - vana, z toho mi vychadza, ze najteplejsi olej je tesne pred chladicom (za cerpadlom?).. |
Dazdo, ideálne by bolo merať teplotu na krúžkoch alebo pieste |
Hodnotenie: Neviem,podla mňa je zbytočné sa zaťažovať meraním teploty aj tak tým nič nespravíš konštruktéri to hádam premysleli a preklepli teploty pri určitých zaťaženiach motora.Ja som sa vrátil z álp pred týždňom mám ukazovatel teploty na mojej xjr 1300 a nestalo sa že by teplota stúpla nad 105C iba v Miláne kde teplota dosahovala 38C sa teplomer vyškriabal na 110C.Po dialnici pri telote okolia 37C a rýchlosti 130km/h teplota oleja dosahovala 100C.Možno u dvojvalcov je to iné kde zadný nieje až tak dokonale chladený. |
Predpokladam, že aj ty si zachytil informacie o nespolahlivosti olejových čerpadiel u týchto motocyklov a následnom zadieraní ojníc a preto sa "poisťuješ" ako-tak proti prípadnému blížiacemu sa prúseru. |
Hodnotenie: Mne najviac chýba ukazovateľ zaradenej rýchlosti. Ale kašlem na neho, radšej počítam rýchlosti v hlave, alebo odhadujem, čo tam asi je zakvaltované. |
veverák info o zlých mazacích čerpadlách som nezachytil a ani nepredpokladám že by s nimi bol problém. No máš pravdu že dvôvod vzniku tohto "elementu" bola obava o motor. On totižto z pribúdajúcimi km začal byť na volnobeh hlučnejší, no potom som zistil, že tak je to aj u ostatných 8gs je to rovnako. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106544 | Včera: 223549