Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT - Diskusné fórum

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
20.02.2012 14:50

Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

dazdo
 Turista 

Ikona

asi v honde kukli na fora a youtube, ako si to ludia bastlia sami.. inak dost im to trvalo, na to ze to je asi iba obycajny spinac paralelne pripojeny k rucnemu ovladaniu :-) alebo sa mylim a je to procesorove zariadenie s CAN zbernicou? :-O


20.02.2012 15:15

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

konecne rozumna vec. Quickshifter na vyssej urovni. level up :-)


20.02.2012 16:17

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

dreamer
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A pri zaradeni jednotky to aj poriadne buchne aby som vedel, ze je tam? :-D

Celkom sa mi to pozdava, na kochacku automat, na palbu elektronicky quickshifter [dobre]


20.02.2012 17:01

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Ma teda NC700x 35 KW alebo tu zmienovanych 38? Ci 38 ma iba pri DCT prevodovke? Dufam, ze mi pan predajca z BA odpovie. Dakujem pitazko.


20.02.2012 17:08

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pitazko je na dovolenke. Obe NC (X aj S) majú 35 kW. Robia sa aj vo výkonnejších verziách, ale tie sa na Slovensko nebudú dovážať.

Herghott


20.02.2012 17:15

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Herghott dakujem. Vykonnejsia verzia znamena, ze je tam kablik jeden inak pripojeny? Ktory keby som prestrihol? Suzuki Sv nieco take mala sa mi zda.


20.02.2012 17:19

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Jasné, prestrihneš žltý káblik pri čiernej hadičke a bude to mať 38. Keď prestrihneš modrý, bude to mať 96 kW. A keď všetky, tak nula :-)

Herghott


20.02.2012 17:42

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Hodnotenie: Dobré

Myslel som som elektronicky...Suzuki tak mala skrtenu jednicku stupen, ale dakujem....Ked nabuduce budem chciet vysmech, mozem sa aj pozriet do zrkadla.


20.02.2012 20:33

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Ked uz je tema o NC700, nech nikoho neirituje vykon "iba35kW". Ten dvojvalec nie je nijaky vysokotackovy motor s "enormnym vykonom" vo vysokych otackach. Ten motor navrhovali aby mal slusny tah uz nad volnobehom. Krutiaci moment ma 60Nm uz pri 4750 otackach, takze zatah od spodu ako sa na spravny dvojvalec patri. Klukovka ma predsadenie capov 270 stupnov, takze priebeh ako typicke V-cko..apropo aj moja stara ducati 750 SS ma papierovo 48,5 kW..co je na to ze sa pise ako Super sport papierovo velmi malo...ale jazdi sa na tom ako na pravej bestii :-)
Ducati ako zurivy super sport ma 72Nm pri 6000 tockach a Honda NC700 ma uz spominanych 60 Nm pri 4750..!!
Takze pozor... nech Vas neklamu malecisla ..skutocnost a realne zvezenie bude niekde uplne inde ... uz sa tesim na tesovanie..

a ta sada na nozne radenie bola len otazka casu kedy pride na trh


20.02.2012 20:53

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vynikajuci pocin od hondy [dobre]

skrtenie z 38 na 35 kw pri nckach je riesene restriktorom v sacom potrubi a inou mapou, takze kabliky nepomozu :-D


20.02.2012 21:14

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

Makros
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pitaz bude sa dať odškrtiť na 38 kw vybratím restrikcie v saní a nahraním 38 kw mapy ?


14.03.2012 16:09

Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

neviem o tom, ze by sa dali prepregramovavat seriove RJ v hondach

mozno skor dokupit powercommander dat naladit



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10985 | Včera: 325761