Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum

Hodnotenie: (38 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

29.11.2011 11:02

Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Musím povedať že celkový nápad a forma týchto motoriek sa mi páči, hlavne X-ko... Zvedavý som hlavne na ten motor, mal by mať dynamiku lepšiu ako CBF 600 podľa jeho dizajnéra, keďže je to nízkootáčkový motor... A k tomu fajnová spotreba...

Uvidíme...


29.11.2011 11:05

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

demmoo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

ten vykon je biedny...a dizajn tiez..to X-ko je cisty Crossruner... Honda ide na trh s takymi p*covinami, ze mi je z toho zle...

u mna totalna bieda..


29.11.2011 11:11

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

no asi lepšie bude sa k tomu vyjadrovať po okukaní na živo, resp. nejakej krátkej skúšobnej jazde, a čo vlastne platí k téme spotreba:
1. Skutočná palivová nádrž sa nachádza pod sedadlom a vďaka nízkej spotrebe nového dvojvalca môže mať objem len 14 litrov, pričom dojazd by mal byť stále okolo 250 km.
2. Na plnú 14.1 litrovú nádrž by mali Hondy NC 700 prejsť takmer 400 km.
možno pre začiatočníkov bude sedieť ako sa hovorí ako riť na šerbeľ...... >:-)


29.11.2011 13:15

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

devil: bol to preklep malo tam byť pochopiteľne 300 km... ;-) Už opravené...

Awia


29.11.2011 13:23

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Xko ze mnam :-)


29.11.2011 13:28

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

pekny dizajn, ale: ako moze niekto v roku 2012 predstavit cestne 700vky s vykonom 50 koni?????????????
to by neospravedlnila ani cena 5900 euro...zaciatkom 90.rokov minuleho storocia mali vsetky japonske 650cc jednovalce vykon 50PS, a to bolo pred 20 rokmi


29.11.2011 13:34

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

zeze, ale ty si vobec nepochopil koncepciu tychto dvoch modelov.. myslis si, ze keby honda chcela, nevedala by "vybuchat" vacsi vykon? :-O odpoved: urcite ano 8-)

1. vodicsky preukaz do 35 kw
2. krutiaci moment dostupny v nizsich otackach ako konkurencia

sam som zvedavy, ako sa na tom bude jazdit. zatial, co som cital testy intergry na 1000ps.at (ten isty motor) a NC 700 X na motohouse.cz, v obidvoch pripadoch vychvalovali dobry zatah od spodu.. a ze "nizky" vykon nebol citit. pricom NC 700 X rozbehli az na 195 km/h, co sa mi zda naozaj dost na tak "slaby" vykon


29.11.2011 13:35

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Zlé

no to Xko je teda nepodarok co sa dizajnu tyka. v poslednej dobe (rok-dva) neviem vobec prist japonskym dizajnerom na chut


29.11.2011 13:50

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

nedá mi to... Opýtam sa načo je komu výkon... Výkon je len krútiak x otáčky. Ten motor je nízkootáčkový, podobný koncept ako GW1800 len v malom, má krútiak už v nízkych otáčkach, vďaka tomu lepší záťah a tým iné sprevodovanie...

GW 1800: 1832 ccm 118 k (87 kW) teda: 0.0475 kW / ccm
NC 700: 670 ccm 52 k (38 kW) teda: 0.0566 kW / ccm
BMW 1150 GS: 1130 ccm 86 k (63 kW) teda: 0.0558 kW / ccm

A ešte som nepočul niekoho sa sťažovať na výkon GoldWinga, aj keď viac koní majú aj niektoré 600-vky... Všetko je to viac o tom v akých otáčkach bežne jazdíš a aký výkon tam v tých otáčkach práve máš... Maximálny výkon by ma zaujímal asi iba na okruhu...

Aj pre toto som zvedavý ako toto bude naozaj jazdiť...

Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 13:51)


29.11.2011 13:54

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zeze, je to presne ako píše Pitaz, vodičáky budú čoskoro 35 kW...

Drvivá väčšina jazdcov jazdí na krúťak.

Herghott


29.11.2011 14:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz, herghott - nestalo by za to urobit dve vykonove verzie tej istej motorky (jav v minulosti relativne casty)... uskrtit to len cez riadiacu jednotku by zrejme nestalo horibilne extra costy a zaroven by ste umlcali kritikov nizkeho vykonu a zaroven vyhoveli poziadavke do 35kw


29.11.2011 14:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

raptor: Ten motor má proste 38kW to sú jeho parametre a dá sa znížiť na 35. Vec legislatívy je tam v tomto momente skôr náhodná. Tým chcem povedať že to nebol hlavný cieľ pri vývoji...

Awia


29.11.2011 14:18

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptor, keby sa s tym malo ist do nejakej sutaze, tak mozno ano.. inak naco?


29.11.2011 14:26

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Kua, samý Rossi to tu je :-)))
V jedenapoltonových autách má väčšina ľudí stokoňový motor, ale na dvestokilovej motorke im 50 nestačí. :-O To jsou ty paradoxy :-D :-D
90% motorkárov nikdy v živote viac ako stokoňovú motorku nikdy nevyužije, začiatočníci, ktorí si dnes kupujú nové mašiny tobôž nie. Ideálne pre turistu začiatočníka, po diaľnici to naložené 150 pôjde, viac netreba. ;-)


29.11.2011 14:28

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

eNem: S tým autom si to dobre trafil :-)


29.11.2011 14:34

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

eNeM
 Geriatrik 

awia, totižto si v tvojej rovnici zabudol zohľadniť element váhy, ;-) GW má pri 1800 ccm a 118 k 413 kg, nc 700 pri 700 ccm a 52 koňoch 218 kg a nenadarmo sa GW hovorí "nazúrený kredenc" ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (29.11.2011 14:35)


29.11.2011 14:34

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

to uz sme na tom dost zle, ked porovnavame auto s motorkami... :-~
podla mna je to uplne o niecom inom..tak si kupme vsetci lenive mrchy, nech nemame rozdiel medzi autom a motorkou..prave preto mam aj motorku, lebo mam 1,5 tonove auto s 66kW... ;-)


29.11.2011 14:36

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitazku akoze naco? co je to za sprosta otazka (fakt neviem najst lepsie slovo ako "sprosta") :-~

1x argumentujes tym ze ten vykon je zamerne tak nastaveny a ze keby honda chcela tak z toho vytrieska viac (s cim suhlasim)
2x tvoj argument "keby sa s tym malo ist do nejakej sutaze, tak mozno ano.. inak naco?"

akoze naco? aby ste umlcali kuvicie hlasy (pozor ja nie som ten co kritizuje ponukany vykon) ja som ten co sa pyta na lepsie riesenia ktore vyhoveju sirsiemu spektru ludi ktore uz boli v minulosti pouzite

na margo vykonu velmi podobnu maximalku mala aj zastarala GS 500F (rozdiel v objeme, v priprave zmesia roku vyroby zrejme netreba spominat )

p.s. ak su kw/ccm relevantnejsi udaj ako HP ok, staci povedat


29.11.2011 14:47

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

riki1
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Honda - radsej spolahlivost a dlhodoba vydrz ako extremny vykon
Kawasaki - radsej vacsi vykon ako spolahlivost
Suzuki - zlata stredna cesta
Yamaha - stale nieco vymyslaju a menia ...
BMWmoto - tvrdohlavi nemcuri, ktori nakoniec aj tak podlahnu japonskym myslienkam
Taliani - jedine co ich zaujima je "sportove srdce" motorky
USA - velky hluk, maly vykon ...

... takze tieto dve su OK :-)


29.11.2011 14:48

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptaku, cize honda (alebo ina znacka) by mala naladit motor na vyssi vykon len kvoli tomu, aby umlcala kuviciace hlasy? :-D to je podla mna sprosty dovod ;-)

a to aj napriek tomu, ze by ten vykon bol vo vyssich otackach, vyssia spotreba, nizsia kazdodenna uzitkovost v mestkej premavke (kde potrebujes viac krutaku dole)??? ..

podla mna bude sirsiemu spektru viac vyhovovat presne ten sposob rozlozenia krutiaceho momentu a vykonu, akym sa honda vybrala s tymto novym 700 ccm motorom

zbytocne je sa "hadat" na diskusnom fore s kuviciacimi hlasmi.. :-))) treba na to sadnut, pojazdit a potom porovnat.. sam som zvedavy


29.11.2011 14:57

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

riki1
Pozri obrázok

pitaz - zacinam mat lahky pocit ze podla teba bude sirsiemu spektru vyhovovat presne to co honda aktualne ponukne... a ti co nedajboh nieco kritizuju tomu vlastne nerozumeju

a koncim v tejto debate hehe


29.11.2011 15:04

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, mas pravdu, ked niekto kritizuje, ze NC 700 je slabe a pri tom sa na tom ani neviezol a nechape, ze silu robi krutak a jeho umiestnenie, tak si myslim, ze tomu nerozumie

edit: nie som si uplne isty, ci vsetci diskutujuci spravne pochopili ucel tychto dvoch modelov. Toto NIE su raceove motorky, ktore maju dosahovat maximalne vykony vo vysokych otackach ale moto strednej triedy na kazdodenne pouzivanie. Vykon (sila), spotreba, uzitkovost, cena musia byt v rozumnej rovnovahe.

ja netvrdim, ze honda sa sem tam nesekne s tym, co ponuka, ale myslim, ze vacsinou sa trafi dobre

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (29.11.2011 15:14)


29.11.2011 15:21

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

nedalo mi neporovnať motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=,9096,8932, aj keď možno niekto povie V Strom cestovné enduro myslím si, že k enduru má tak ďaleko ako bude mať aj Honda NC 700 X, predpokladám, že skutočne nejaký ten koník bude chýbať...., ale začiatočníkov určite osloví....motor je vyladený trocha inak ako V Strom .....


29.11.2011 15:28

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nie kazda automobilka ma aj moto diviziu a tak nie vsetci mozu pouzit technologie z "domacej" kuchyne. V-TECH je zaujimavy system, dlhodobo vyuzivany v autach, prvy prienik do Honda moto sveta bol cez VFR. Takze velmi zjednodusene, aj ked s rozvodom SOHC je motor v NC700 len polovicou z 1,4 motora napr. v Honde Jazz. Co vsak vobec nevidim ako nevyhodu... ;-)
Velmi sa mi paci ulozny priestor na prilbu v mieste, kde byva bezne nadrz. Lebo aj tak vacsina z nas jazdi minimalne s top case prave na prilbu, rukavice, par drobnosti. Moto takto bez kufra posobi stale stihlo. Nadrz pod sedadlom, valce skoro lezate maju jasny ciel, znizit tazisko. V konecnom dosledku to moze znamenat, ze NC700X moze mat vacsie offroad ambicie ako Crosstourer. Zdvihy maju podobne, ale tazisko a celkova vaha hovori jasne. A ten vykon napr. na sotoline nepotrebujes.
Kazdopadne cisla nejazdia, treba skusit... >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (29.11.2011 15:32)


29.11.2011 15:31

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ked to zoberiem ako ex majitel jednovalca, ktory mal velmi podobne parametre motora ako tato 700ka (aj kone aj krutak aj tak nizko polozeny) a az na dialnicne presuny (nad 130km/hod) to bola pre mna idealna motorka a tato 700ka ma naviac este kultivovanejsi chod vdaka R2 motoru a zvysenu maximalku pri zachovani rovnako vybornej spotreby.
Za mna urcite spokojnost, aj ked som tiez bol na zaciatku rozcarovany z tak maleho vykonu, ale je to taky nizkonakladovy ideal a za to :-* .






29.11.2011 15:40

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

tiež by som povedal, že cca 25 koníkov navrch by nebolo na škodu veci, ale to by už zrejme nebol nízkootáčkový motor. Kompromisy, to sú krysy - uvidíme, ako Stevie Wonder povedal. Pre mňa to už asi nebude, ale ako prvá väčšia motorka - prečo nie. Nakoniec, aj voĺakedajší Bulldog od Yamahy mal koníkov pomenej, ale krútil už od spodku. Najprv treba vyskúšať a potom hodnotiť. Odhliadnuc od výkonu motora, ostatné nevyzerá zle. Cena veĺa ukáže.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (29.11.2011 15:42)


29.11.2011 15:53

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Motohouse.cz:

NC700X není vůbec obyčená motorka, právě naopak! S přihlédnutím k ceně, za kterou se bude prodávat, toho dostanete tolik, že nemáme právo si na něco stěžovat. Tu vám sice zatím nesmíme prozradit, ale věřte tomu, že půjdete do kolen. Tuhle mašinu si totiž bude moct dovolit opravdu každej, a to je jedině dobře.

Uvidíme, mne tuctovka nevadí. Teším sa na skúšobnú jazdu.


29.11.2011 16:59

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Porovnanie so Stromom nebol až taký zlý nápad. Ideálne by bolo sa pozrieť na krivky výkonu a krútiaku ale odhliadnuc od toho, keď vychádzame z toho že krivka výkonu vždy prudko stúpa s otáčkami tak Vstrom má 17 koníkov viac ale pri 9000 ot.

Našiel som tento graf pre VStrom 650 (pozor krútiak je v ft-lbs treba preočítať na Nm)

Pozri obrázok

Koľko že to má ten "silnejší" Vstrom pri 6250 otáčkach (kde má max výkon NC 700 X)? Ak dobre vidím tak cca 47 koní? Tam ma NC 700 koní 52...

A našiel som takúto krivku pre motor NC 700 a porovnanie s CBF 600:

Pozri obrázok

Ak si to porovnáte znovu z VStromom tak:

* pri 2000 ot má NC 700 už cez 50 Nm a stom (neodmerané)
* pri 2500 ot má NC 700 cca 55 Nm a Stom 44.7 Nm
* pri 4000 ot. má NC 700 cca 60 Nm, Strom 50.7 Nm
* pri 5000 ot. má NC 700 cca 62 Nm, Strom 52.9 Nm
* pri 6000 ot. má NC 700 už klesa na cca 60 Nm, Strom 54.2 Nm

K porovnaniu s CBF 600 (ten druhý graf) vidíte že NC 700 je lepšia výkon aj krútiak ako CBF všade až do 7000 otáčok. Otázka znie v akých otáčkach jazdíte 95% - 99% času? ;-) Takže asi tak je NC 700 slabá... ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 17:07)


29.11.2011 17:20

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

demmoo: Máš SS, čiže motorku, kde je primárnou požiadavkou výkon. Ale aj tak sa ťa pýtam - turistiku (NC700 sú sportturisty) jazdíš v otáčkach maximálneho krúťaku, alebo v otáčkach maximálneho výkonu. Inými slovami - "tvoje" pracovné otáčky sú 10500, alebo 8500?

Ktosi tu argumentoval Stromom...
NC 700:
Max. výkon: 52 k (38 kW) / 6250 ot.
Max. krútiaci moment: 60 Nm / 4750 ot.
DL 650
Max. výkon: 67 k (49 kW) / 8800 ot.
Max. krútiaci moment: 60 Nm / 6400 ot.

Koľko výkonu, ale hlavne krúťaku má Strom k dispozícii v otáčkach 6250, resp. 47501?
Aj keď porovnávať tieto dve motorky je také... Jjarovské >:-)

riki1:
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (29.11.2011 17:23)


29.11.2011 17:38

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

riki1
 Kávičkár 

raptor,vadim > kedze vas podla vasich prispevkov povazujem skor za humanitno-umelecke typy, s velkym zaujmom o techniku, (aj ked tusim ze sa zivite predajom technickych veci ,osobne vas nepoznam) tak to beriem s rezervou :-)


29.11.2011 17:41

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

hmm.. 50 Nm pri 2000 otackach je zaujimavy udaj.. pravdepodobne prave preto sa hodi tento motor na kombinaciu s DCT


29.11.2011 17:45

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

bez ohľadu na stav veci a funkcionalitu motocykla som velice silno presvedčený o tom, že po naložení bagáže a prisadnutí spolujazdca ani lepší priebeh krútiaceho momentu nebude postačovať a výkon bude pochybovať tak ako to pociťujú aj teraz majitelia V Stromu a to má o viac ako 15 hp viac.....ale motorka pre začiatočníkov to bude ako vyšitá....a ak to skutočne zadupľuje aj prijateľná cena [dobre]


29.11.2011 17:47

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

eNeM
 Geriatrik 

pitaz, tak mi ju požičajte na elefantov, otestujem v extrémnych podmienkach a porovnám s varaderom/GSA a pokazenou KTM >:-) :-D :-D :-D či ju ešte dovtedy nebudete mať? :-)))


29.11.2011 18:17

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

salli
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

podla mna je to super motorka.mal som cca 50 konoveho dominatora a cca 100 konovu fzr a vzdy vravim ze najviac som sa vyjazdil na slabsej masine.premna idealna masinka dobra spotreba , to ulozenie prilby perfektna zalezitost ,tazisko nizko takze lahko ovladatelna.jazdim viac menej predpisovo mne by ta masina sadla.potrebujem masinu okolo domu ,do prace do obchodu.to ze raz do roka mozno pojdem do chorvatska tak tam dojdem aj na pekacovy.keby som ja zacinal na takej masine a nie na rozkyvanej 350 bol by som velmi happpy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (29.11.2011 18:17)


29.11.2011 18:57

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pri dnesnych cenach benzinu je toto super motorka (nechcem sa hadat, ze pri motorke sa na spotrebu nepozera a podobne blbiny). Pre zacinajucich jazdcov, alebo pre tych umiernenejsich, ktori vykon az tak velmi nepotrebuju, ale chcu radsej spolahlivu motorku s nizkymi nakladmi na prevadzku je toto trefa do cierneho. A podla vsetkeho este aj cena bude dobra, takze same plusy, s NC Honda podla mna zaboduje [dobre]


29.11.2011 19:47

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krasne a zaujimave motorky [dobre]
isto treba skusit ;-)

PS: otazka max vykonu ma prestala trapit po tom co mi usmev na xichte vycarila 50 konova 250 ci kolko Kg masina.. predtym som mal FZ6 .. 100 koni :-D



29.11.2011 20:13

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

motorka do veľkého mesta, pre začiatočníkov, pohodičkárov a podobne.

ja by som sa na to pozeral z pohľadu budúceho majiteľa:
bývaš v meste ako Londýn, Paríž, Mníchov, Viedeň alebo dochádzať denne v miestach so zápchami a zima býva mierna, alebo krátka, tak toto je trefa do čierneho.
nízke náklady, vysoká úžitková hodnota. fasa.
Po pridaní topcasu má človek dosť miesta aj na menší nákup.

dlhodobo ma irituje ísť do mesta na naháči a vláčiť prilbu so sebou. Takto prídeš k moto, drobnosti dáš do odkladacieho priestoru, kde si ešte pred chvíľou mal prilbu...

vedel by som si na tom predstaviť aj vozenie v Alpách - krátka rovinka, 180zákruta, rovinka, 2-3 zákrutky. užívať si prírodu a krajinu viac ako jazdenie.
na športové jazdenie tomu podľa mňa chýba poriadny rám a nie čosi z maxiskútra a tiež podvozok.

netvrdím, že je to najkrajšia a najlepšia moto, ale svoju skupinu si podľa mňa nájde a budem rád, ak by nás motorkárov bolo viac. aj takých, čo nie sú srdcom motorkári, ale jazdia s rozumom a ohľaduplne.


29.11.2011 20:22

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

+ spotreba, úložní prjestor, kolesá, možno asi aj cena

- vidla, zadná kifka, vífuk, brzdi, haďice...

hodnoťím ot pohledu. Na jezdzeňí to ale može bit dobré. Aj ten krúťáček, no ale treba viskúšat.


29.11.2011 20:40

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Pri dnesnych cenach benzinu, servisnych nakladoch, poctu radarov a policajtov a vysky pokut a bliziacej sa neistej dobe, vidim tento pocin Hondy ako krok spravnym smerom.
Rozhodujucim udajom pre mna je spotreba a krutak a tieto 700ky maju co ponuknut.
Nielen zaciatocnici ale podla mna aj niektori turisti v tejto krizovej neistej dobe siahnu po tejto motorke a toto bude ich sposob usetrenia nakladov aby sa nemuseli uplne vzdat cestovania v jednej stope.

Ked CBF600 stoji 6390€ a v akcii 6090€ a tuto uz davno je deklarovane, ze cena bude superna a podlomi nam kolena, tak to realne vidim na sumu 5500€ a mozno aj o nieco nizsiu a to uz je slusna suma za novu vlastnostami vyvazenu nenarocnu motorku. [dobre]


29.11.2011 21:21

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Bubiiik
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Motorky - idu s trendom - cize mne sa moc nepacia... a nepaci sa mi ani clanok... slabo a zbrklo napisany podla mna.


29.11.2011 21:40

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa páčia obe ;-) Válce pekne sklonené dopredu (ako na mojej bývalej XTZ750) a točák "proklate" nízko [dobre]


29.11.2011 21:56

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Dobre rano! Motorky do mesta a na dennodenne dochadzanie do prace nemozu mat retaz. Pochopili to napr. v BMW a ich F650CS. Neviem si celkom dobre predstavit cloveka ako pri bytovke spanuje a cisti retaz. Vivat velke skutre!!! A stary Scarver mal podobnu spotrebu...trochu sa triasol.


29.11.2011 23:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MajoKE je jasne, ze remen ma nesporne vyhody, lenze ho montuju iba na drahsie modely.
Tak isto som si velmi rad odvykol od pravidelneho cistenia, mazania a sponovania retaze ci zaspineneho zadneho kolesa a kyvky a tazko by som si zvykal znova na retaz, ale je vidiet, ze pre Hondu je toto rozpoctovka a ma za ulohu prilakat masu ludi.
Rec je o novych motorkach.
F650CS sa uz nevyraba a akoze jeho nastupca v podobe F800 ST (jediny model s remenom od BMW momentalne) stoji podla cennika FMOTO 9950€ co je oproti cene NC 700, ktora bude urcite vyrazne pod hranicou 6000€ dost podstatny rozdiel a novy majitel urcite preglgne retaz.

Ked zoberiem ze retazovy kit stoji v predajni tak cca 100€ a origo remen 300-400€, urcite je to podstatny cenovy rozdiel pre Hondu pri takom pocte motoriek v akom ich planuju predavat a kedze toto je entry level motorka, postaci aj retaz.


30.11.2011 12:30

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer: Aj na VTX1800 sa dá jazdiť s 5,5 litrovou spotrebou...
JuriK: Lenže reťazový set vymeníš za 100 000 km 4x (4x100 €) a remeň maximálne raz (300-400 €)


30.11.2011 13:22

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Vadim z casti mas pravdu, lenze servisne naklady po predaji motorky Hondu nezaujimaju. Hondu zaujimaju vyrobne naklady, ktore idu ruka v ruke s koncovou cenou a ich marketingovym planom low cost motorky a remen by im to predrazil.

Retaz vydrzi bezne 20-30 000km a ked sa o nu clovek stara mozno aj o nieco viac, vyrobca mojho remenu odporuca vymenu po 40 000km, takze stale je to jemne v prospech retaze aspon co sa servisnych nakladov tyka.

Aj BMW pouzilo do svojich novych C600/C650skutrov retaz (aj ked zakrytovanu), takze aj tu je vidiet snahu asi usetrit a znizit vyrobne naklady za ucelom vyssieho zisku.
Za lepsie veci si treba priplatit, nemozeme chciet super dokonalu motorku za nizku cenu.


30.11.2011 13:36

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK: Z pohľadu výrobcu máš pravdu. Aj keď MOC a VOC môžu byť diametrálne odlišné...


30.11.2011 16:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona

Honda sa nejako nevie zbavit toho hnusneho Hornetovskeho vyzoru, ktory nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat.
Inac ta motorka moze byt velmi podarene vozitko na mesto a okolie. Vobec si nemyslim, ze by niekomu v meste mal byt vykon 35kw malo.


30.11.2011 16:17

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

"Hornetovsky vyzor nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat."

Zaujímavé. V rámci Hondy bol Hornet v Európe tento rok jediný naháč, ktorý zaznamenal nárast oproti minulému roku a zároveň to bol najúspešnejší model Hondy, ak neberieme do úvahy skútre. Nehovoriac o tom, že je v prvej trojke naháčov v celoeurópskom ponímaní. A určite by stálo za to pozrieť sa na talianske, nemecké a španielske čísla, ale nemám čas.

Výzor sa posudzuje vždy subjektívne.

Herghott


30.11.2011 16:39

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona

mas pravdu, viem ze je to subjektivny nazor, ale napriek tomu, ze poznam vela motorkarov, iba jednemu z nich sa vyslovene paci.


30.11.2011 16:48

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Aj keby si ich poznal 500, je to promile z promile z tých všetkých, ktorí si ho už kúpili.

Inak spomínam si, že keď Honda predstavila ten dosť prekopaný model v roku 2007, všetci sa išli pogrcať od toho, aký bol vraj škaredý. Aj tu v diskusiách. Fakty ale nepustia, Hornet je aj na Slovensku jeden z bestsellerov. Medzi naháčmi čistá jednotka už X rokov, aj celkovo vždy bol v prvej trojke. Tak čo, kúpia si ho a potom doma grcajú aký je škaredý?

Herghott


30.11.2011 17:08

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mne na motorku, myslim ozajstnu motorku, nie skuter, akosi nepasuje automaticka prevodovka


30.11.2011 17:40

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Ujo pitaz, nieco malo okolo ceny? 5500 za S, 6000 za X + 390 za ABS? No nebudte taki tajnostkari...


30.11.2011 17:53

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Na Slovinskej webovej stranke uz 24.11.2011 bolo uvedene ze Honda nc700x bude stat 6.690 euro. Je to verzia s ABS. :-)


30.11.2011 17:59

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

fjungbklofe (kokos, toto napisat :-D ) - ja tie ceny naozaj neviem.. tajnostkar je importer.. >:-)
ale myslim si, ze to bude plus minus tak, ako pises


30.11.2011 20:58

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

chrobakx
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Anglické noviny MCN uverejnili dnes prvý test Hondy NC700X, môžem vám ho odfotiť a hodiť sem.

A cena pre UK je stanovená na 5850libier(6600DTC model tbc)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrobakx (30.11.2011 21:00)


01.12.2011 8:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

v najnovsom teste NC 700 X na 1000ps.at sa okrem ineho pise:

- pri teste mali spotrebu 4,36 l / 100 km, pricom nejazdili vobec komorne, cize udavanych 3,7 je velmi realnych (verim tomu, dreamer by to v pohode zajazdil za 3,3 :-))) )

- honda prisla pri prieskume na to, ze motorkari jazdia 90% casu pod 140 km /h a 80 % casu pod 6000 ot /min.. preto navrhla koncept tohto motora tak, ako ho navrhla (velke zdvihy=velky krutiaci moment, nizsie otacky..)

- dalej tam pisu (ako som si aj myslel), ze DCT velmi dobre spolupracuje s tymto motorom a ze je prekvapive, ako si aj skuseny motorkar rychlo zvykne na automatiku.. hlavne v mestskej premavke

- velky odkladaci priestor, atd.. atd..

zdroj:
www.1000ps.at/testbericht-2353719-Honda_NC700X

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (01.12.2011 8:34)


01.12.2011 8:38

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Ja jazdim pod 140 km/h a 6000 ot/min. 99,99% casu :-)))

pitaz: No sak mi ju pozicaj na dlhodoby test a uvidis, ze ani Honda netusi ako malo to zere >:-) :-)))


01.12.2011 13:35

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

sepo1111
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

...podla mna honda urcite uspeje,moto doba sa vyvija presne k tymto motorkam a pokial bude cena podobna ako sa tu objavuje tak [dobre]


01.12.2011 18:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

maxipayne
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

moja vzduchová guzi 10r má lepší výkon


01.12.2011 18:54

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Makros
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

maxipayne gratulujem k jednemu kw , a X ko je silnejšie ;-)
mne sa tá X páči som zvedaví na cenu

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Makros (01.12.2011 19:03)


01.12.2011 21:20

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

pitaz: neviem, co je "koncepcia" ani "filozofia", ale viem ze 50PS je zo 700ccm smiesne malo aj od daelimu,kymco&co, nieto este od hondy. keby honda chcela, vytrieskala by zo spominaneho objemu viac...a keby chcela, tesili by sme sa uz 5 rokov z novej afriky ci novej XX, dvojlitrovy GW by nemal vykon priemerneho litra, a cojaviem co vsetko este by sme mali, keby Honda chcela, a nevypliestali by sme oci na technicke udaje modelov ako NC700 s 50 konmi.
ak jazdis na gixxe, tak ti snad nemusim vysvetlovat, aky je rozdiel ked motorka ide, a ked nie. kto chce jazdit pohodovo, nech si kupi 250ku, kto ma tazku 700vku (mimochodom ta bezudrzbovost s retazou a bez hlavneho stojana je peknou frazou), ocakava zatah.
porovnanie s DL650 nie je celkom na mieste, pretoze ten motor pochadza z minuleho storocia, a kazdy kto na tom sedel vie, ze jednoducho IDE.
ale vratim sa k NC: na japonske pomery vydareny dizajn, a ked vidim tie lowcost prvky ("pristrojovka", jeden kotuc, zelezny ram), snad bude cena prijatelna. ale vykon je a zostane od veci


02.12.2011 12:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze: Píšeš, že očakávaš "záťah". Ako starý pes určite vieš, že nie výkon, ale krúťak znamená "záťah". A NC ho má k dispozícii o 1 650 ot. skôr, ako DL, ktoré IDE.
Myslíš si, že v Honde nevedia naprogramovať riadiacu jednotku na "lepšie" parametre?


02.12.2011 12:25

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, nuz ked nevies co je to koncepcia a filozofia, tak tazko nieco vysvetlovat... ja si myslim, ze honda s tymito modelmi presne vie, pre koho budu a kto sa z nich bude tesit. a urcite tiez viem, ze tato moto nie je pre mna a ani pre internetovych nahanacov papierovych parametrov. realita v predaji je taka, ze pride zakaznik, pozrie cenu, design, vyskusa si, a ked sa mu bude pacit, kupi si ju. a vobec nebude riesit tvojich "smiesne malo".. tot moj nazor 8-)


02.12.2011 12:34

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

a já uš sem aj cosi počuj jak to jede :-D


02.12.2011 12:42

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

ahááá pitáááázku takze konecne tomu zacinam chapat :-))) :-D :-D
by som to zhrnul

"leniva" R 1150GS ma 98 Nm pri 5250 ot/min
"netočivá" R 1200GS 120 Nm pri 6000 otáčkach
a agilne točivé varadero ma Drehmoment (Nm): 98 bei 6.000/min

z toho mi vychadza ze ked Honda vyrobi motorku ktora ma menej koni a krutak posunuty nizsie tak je to v poriadku lebo to tak chceli... (NC 700) ak honda vyrobi motorku ktora ma rovnaky alebo nizsi krutak posunuty vyssie (Varadero) tak sa o konkurencii treba vyjadrovat ako o polnohospodarskom stroji (a niekedy ani to nie) ktory je bud netocivy alebo lenivy alebo oboje prípadne mdlý

jednoducho honda sa neda nikdy porazit ani pocitovo ani fakticky :-))) ak niekto nebodaj kritizuje mensi vykon oproti konkurencii tak nerozumie koncepcii a filozofii a preto mu netreba nic vysvetlovat

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:45)


02.12.2011 12:48

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptaku podla mna tomu vobec nezacinas chapat... len klasicky postup: povytrhavat veci z kontextu a nacapat hrusky s jablkami a ide sa do boja na fore... :-D


02.12.2011 12:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

heh no nehovorím, že hondu neporazíš? :-))) :-D
a končím v tejto debate, tentokrát naozaj :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:55)


02.12.2011 13:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok


02.12.2011 20:10

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

uvvm
 Kávičkár 

pre uplnost predbezne ceny z mobile.de:
Honda NC 700 S 4.836 EUR bez DPH
Honda NC 700 X/DTC 5.256 EUR bez DPH


02.12.2011 21:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

nikto na tychto moto este nejazdil a uz maju svojich priaznivcov aj odporcov.
evidentne zaujali, zrejme sa ich "par" preda.
35 resp. 38 kW nie je vela na 680ccm. je to zamerne iny motor
nez ma SV650 a ER6. obidve NC700vky maju byt prakticke moto
s nizkou spotrebou a cenou. nemaju sportove ambicie ako kawa ci suza.
ja budem 700vku hodnotit az ju sam vyskusam na niektorom honda test dni.
ocakavam vykon podobny ako na mojej prvej moto - CB500, s tym ze pojde ovela lepsie
odspodu, takze pojde urcite lepsie. 8-) zaroven neocakavam ze ju vymenim za horneta >:-)





03.12.2011 0:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Brco928
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa páči veľmi a či to má 50-70 alebo 120 koní na tom vôbec nezáleží. Viem si predstaviť Xko v mojej garáži na behanie po meste ale aj na veľmi slušnú turistiku. Ten krúťák podľa mňa bude stačiť aj na turistiku v dvoch plne nabalení. 8-)


03.12.2011 9:18

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

pitaz: este raz to skusim vysvetlit, trochu inac...zo slovenciny som mal vzdy jednotku, takze vyznam slov chapem. nechapem ale, ze ked postavim od zakladu novu motorku, dizajnovo slusne zvladnutu a to dost dynamicky, vyvoj ma stoji x casu a penazi, tak nakoniec v ramci filozofie a koncepcie tam dam motor s vykonom 50ps a nie 70+. dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi.

mna z nelojalnosti voci honde rozhodne podozrievat nemozno. naopak, prave preto ze viem ze ma na viac, ma vytacaju jej hokusy-pokusy, ci nedotiahnute detaily (NC). je vela uzasnych modelov Hondy, ktore stali kopec casu a penazi, a vdaka hlupym nedotiahnutym detailom su z nich uplne flopy. smutnym prikladom je VFR1200, a priam ukazkovym je Crossrunner. Na Crossrunneri keby sa konstrukteri povozili 40km pred tym, nez to pustili do seriovej vyroby, mohla to byt skvela motorka


03.12.2011 9:53

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, rozumiem, ako si to myslel. nechcem sa tu stavat do pozicie PR managera firmy Honda, ale kedze ju predavam, skusam sa na to pozerat aj z inych stran.

osobne mam tiez taky nazor, ze vykonu nikdy nie je dost, ale na druhej strane viem, ze nie vzdy vyssi papierovy vykon koresponduje s tym, ako sa na tom jazdi. dobry priklad toho su 4valcove 600vky.. maju aj 100 k ale musis ich tocit do nemlat, aby to aspon trochu islo, co je v beznej premavke uplne na prd (na okruhu je zase uplne tip top)

"dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi" - prudko nesuhlasim :-))) viezol si sa na nejakom 600vkovom skutry s vykonom 50 ps? ja hej a viem, ze neni sanca, aby sa s tebou bezne auto nahanalo na rozbehu >:-) a kedze NC je lahsie ako maxiskuter, krutak ma nizsie, malo by to ist este lepsie

cize preto sa NCciek skor zastavam, ako odsudzujem.. kazdopadne, kym sa na tom clovek neodvezie, je to stale len teoretizovanie

stale viac premyslam o tom, ze ako predvadzacku bude treba mat (aj) verziu s automatickou prevodovkou. ked niekto pouziva moto hlavne v mestskej premavke, je automat lepsie riesenie (tak isto, ako to plati pri aute).. uvidime, ako sa bude vyvijat trh s automatmi na SK ale aj v celej europe


03.12.2011 12:06

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

ono pravdu ma aj vadim aj ty... papierove hodnoty nie vzdy zodpovedaju tomu, ako motorka "ide" ci "taha". krasne to ilustruje papierovych 110koni na XTZ1200 a GS1200, ktore maju dokonca aj rovnaky objem, ale pri jazde je to priam neuveritelny rozdiel.
ak by sme zostali pri Hondach, moj prvy transalp z roku 1987 mal 50PS, ale tahal ako blaznivy, a znel ako spalovaci motor. nic ho nedusilo, a napajali ho karburatory. transalp 700 z roku 2008 ma papierovych 60PS, zvuci ako väcsina dnesnych motoriek - plastovym rapkanim, a tah nema vobec ziaden.

modely NC su pre mna prijemnym prekvapenim a spestrenim trhu k "nesmrtelnym" a okukanym banditom-fazerom-ef6kam ci hornetom. ale papierovych 50PS su podla mna velmi zle karty, ktore boli vylozene na stol este pred predajom. ak ale bude cena naozaj na urovni cenovej politiky suzuki, tak sa moze uchytit.

a k tym autam - vozil som sa uz na kadecom. netvrdim ze 1,9tdi by vyhrala pri nejakom ostrom preteku s motorkou, ci meranim desatin sekund. ale v realnej premavke potrebuje motorkar kvoli bezpecnosti auto doslova preskocit a zmiznut, aby idiota nenapadli nejake hratky. nahanat sa s autom tak, ze ta po minute tvojej pokojnej jazdy zas dobehne (a moze si dovolit divokejsiu jazdu najmä v zakrutach so zlym povrchom) je to, comu sa treba vyhybat. a vykony blizsie k 100PS nez ku pätdesiatim umoznuju prave toto


03.12.2011 13:54

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zeze presne viem o com hovoris, toto bol jeden z dovodov na predaj inak pre mna idealnej jednovalcovej motorky s rovnakym vykonom a krutakom ako maju tieto NC700.
Ked sa nasral jebo na Fabii 1,2 HTP a preplo mu v bedni a chcel ma dobehnut, vytlacit, obmedzit, nemal som sancu mu ujst, lebo aj s tym 3 valcovym crepom ma dal na maximalku.
Je jasne, ze ale motorka sa nebude vyberat podla toho, ci ujde autu alebo nie, ale obcas sa tato vyhoda hodi zvlast pri tolkych pacientoch na nasich cestach.

Tieto motorky su stavane na novu kategoriu do 35kW a myslim si, ze v tejto kategorii sa uz nebude dat zohnat nic co pojde lepsie ako tieto NC700.
Skoda, ze tuto podarenu koncepciu Honda tym vykonom zaskatulkovala do zaciatocnickej kategorie, lebo keby ten motor mal o 20 koni viac, po tychto motorkach by skocil nejeden skusenejsi jazdec, ktory nepotrebuje 120 konovi SS ale 50 koni mu je zas malo.


06.12.2011 15:21

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ked si bude niekto chcet prist pozriet na zivo, NC 700 X je uz na ceste.. pozajtra je tu 8-)


06.12.2011 19:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Cau pitaz, neviem v ktorej predajni Honda robis, ale mam info ze prva moto nc700x bude 12.12. na Zlatych pieskoch v BA. Bude cierna a bez ABS.
Tomu nechapem preco bez ABS, ked na vsetkych weboch sa pise ze C-ABS bude v stantarte. Zaujimam sa o tuto moto, toto je presne to co som hladal.
I ked ma svoje "muchy" ako kazda ina moto. Vzdy ma zaujimal krutiaci moment pri otackach ktore najcastejsie pozivam /4.000-6.000/, ako vysoky vykon pri otackach
ktore pouzivam iba pri predbiehanie, alebo obcasne vyplavenie adrenalinu :-))) .
Mam otazku ktoru mozno ty zodpovies. Maju tieto moto ukazovatel zaradeneho stupna pre manualnu prevodovku aj dvojspojkovu automaticku prevodovku?
Na niektorych foto je a na niektorych totiz nie je. Zaujima ma hlavne manualna prevodovka.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (06.12.2011 19:04)


06.12.2011 19:52

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Moj nazor pre vsetkych nespokojnych ludi ohladom vykonu Hondy nc700.
Podla mna Honda nesla ohurit vykonom motora zabehnutych motorkarov s vodicakom A.
Na to ma ine modely a je si z coho vyberat.
Honda urobila na jednom podvozku, kolesach, nadrzi a motore hned 3 modely: INTEGRU, NC700S a NC700X. Je to lacne a uspesne riesenie, ktore sa roky pouziva v automobilovom priemysle.
Vykon potrebovala vtesnat do 35kW kvoli zakonu pre male A-cko /na Slovensku od 2013/.
Pre Integru /variator/ a nc700x /s automat. prevodovkou/ vykon 38,1kW, pretoze su pocitovo slabsie.
Prisiel preto napad. Naco hladat a platit drahy vyvoj ked je tu nieco co uz roky pouzivaju.
Rozrezali motor z auta Honda JAZZ /objem 1340cm2/ a s malymi upravami ho supli do moto. A kedze JAZZ ma netradicne nadrz pod prednymi sedadlami auta, tak tento napad pouzili aj pre tieto 3 motorky /alebo okukali podobne riesenie z BMW/. :-~
V dnesnych ekonomickych casoch prichadzaju skor rozpoctovky, alebo lacne a dobre napady.
Preto mnohe starsie moto /i auta/ su kvalitnejsie a trvacnejsie ako tie nove. Staci ale par dizajnovych a marketingovych chytakov na nas a laka nas to nove. Alebo sa mylim? :-O


06.12.2011 20:26

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

palciak, ano na zlatych pieskoch, ale uz 8.12. 8-)

bez ABS preto, lebo v tejto prvej varke boli len bez ABS a cierne.
Verzie budu 3 - bez ABS, s ABS a s DCT (ta bude iba s ABS)

ten ukazovatel zaradenej rychlosti budem vedet na 100% vo stvrtok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (06.12.2011 20:30)


07.12.2011 17:46

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Ludi ako Palciak bude viac a pre nich je tento model urceny. Takze dalsia diskusia o tom, ci Honda vie co robi je uz zbytocna :-)))


08.12.2011 14:19

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

noo. uz som sa vozil.. taha to ako turbodiesel - hned zo spodu, velmi prijemne.. [dobre] dobre sa ovlada, nizke tazisko, tych 211 kg nie je vobec citit. pekny, decentny zvuk motora

ukazovatel zaradenej rychlosti nie je


08.12.2011 14:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Pitaz: mas to na znackach ? A cena ? ;-)


08.12.2011 17:08

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

10zaciatocnik10
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ked to budete mat ako predvadzacku s 3 kuframi ktore nabalim, dojdem otestovat aj s frajerkou. Mne by toto jak vyhovovalo, uz len aby to utiahlo takto nabalenu moto - jazdim do 5000 ot/min, dialnicne presuny solo do 150, dvaja 130-140. Na VFRe som vyuzil ten vykon, ktorym sa tu poniektori furt ohanate raz, a to pred dvoma rokmi na dialnici v chorvatsku, ked som sa pripojil na hraniciach k madarovi co bol na CBR600RR, no ale ta spotreba co som mal po 200 km :-O


www.collegehumor.com/video/3980096/we-didnt-start-the-f...


08.12.2011 23:10

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Uz som sa zlakol, ze za tu cenu to bude mat aj ukazovatel zaradenej rychlosti :-P




08.12.2011 23:13

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jurik, to sa nemusis bat, ukazovatel mame ako priplatkovu vybavu >:-) :-D

ale na to, ze je to origos made in japan motorka, fakt dobra cena. ten priestor miesto nadrze je cista vychytavka [dobre]

menton nie je na spz - je na predaj 8-)

na spz bude automat >:-)


08.12.2011 23:47

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Tajomstvo je v konštrukcii motora. Dlhozdvihové motory ťahajú od nuly, žiadny nadštvorcový športiak sa na nich nechytá na spodku. Len tak zo srandy, skúste nájsť - teda okrem čoprov a muzeálnych typov - motorky z posledných 10-15 rokov, čo majú menšie vrtanie, ako zdvih.

Preto tie motorky treba bezpodmienečne vyskúšať a súdiť až potom. Myslím si, že Honda urobila parádny krok pre kategóriu 35 kW a predbehla konkurenciu. Pre jazdu v medziach zákona netreba viac, vieme to predsa všetci - a stopro to bude mať lepšie parametre, ako bežné auto. Stavím sa, že z nuly na sto to dá pod 6 sekúnd...

O tom ani nehovoriac, že s týmito parametrami a s touto geometriou motora pri "honďáckych" materiáloch to bude motorka minimálne pre tri generácie... [dobre] [dobre] [dobre] ;-)


09.12.2011 0:42

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Papiboy: pisal som to v prvom prispevku, cele tajomstvo tohoto Honda motora je, ze to je polka motora z auta, preto ten pomer vrtanie/zdvih... Nastuduj si detaily k 1,4 VTEC...

Ale chces moderny motor s vyssim zdvihom ako vrtanim ? Nech sa paci: Husquarna WRE125! Co som vyhral ? >:-)


09.12.2011 1:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton, veď ja ti neberem, čo si v prvom príspevku napísal. Ja som napísal niečo iné. >:-)

A netvrdím, že sa dnes nevyrábajú moderné nadštvorcovky (veď stačí si pozrieť kvalitnejší katalóg...), len to, že nie je ich veľa.

Vyhral si všetko, čo si len praješ. Už len chytiť zlatú rybku. :-D


09.12.2011 7:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Tu je rozhovor s clovekom, ktory celkom mudro hovori: www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory...

Trosku ale ojebava, asi zamerne, lebo tvrdi, ze do 140kmh ta NC700 zrychluje lepsie ako CBF600, co nemoze by pravda, pretoze CBF ma 78 koni a toto 48. Krutak nie je podstatny, hovori len o tom aku ma motor charakteristiku, tento ma jednoducho vykon posunuty do nizkych otacok, to je cele, 48 koni bude vzdy len 48 koni. Podstatny pre zrychlenie je krutak na kolese, pretoze krutak sa meni v prevodovke je uplne nepodstatna jeho hodnota na motore, dava to len obraz o naladeni motora a ako sa bude motorka asi spravat. Tento model nebude treba vytacat aby isiel, asi to bude fajn motorka, pretoze pri beznych otackach to bude lepsie reagovat na plyn ako stvorvalcova seststovka. Ale lepsie zrychlovat nebude, vykon nepusti.


09.12.2011 8:32

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

samozrejme, že ojebáva je to jasné nikto s menom Masanori Aoki nemôže hovoriť pravdu určite sa na tom ani neviezol veď na Slovensku len Pitaz tak čo ten o tom môže vedieť...... :-)))


09.12.2011 8:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

MarekZ: ty asi nemas technicke vzdelanie a s fyzikou nebudes velky kamarat vsak ? Poviem to velmi zjednodusene, hodnota krutiaceho momentu pri spalovacom motore je dolezita pre jeho schopnost zrychlenia celej sustavy, jeho maximalny vykon pre dosiahnutie maximalnej rychlosti. Co potrebujes na moto castejsie zrychlovat, ci ju "rozgulat" na maximalku ? ;-)
Preco je to tak si vygoogluj, nechce sa mi to vypisovat a hladat vhodne grafy, ci obrazky...

Papiboy: zlatu rybku az na vanoce... ;-)


09.12.2011 8:38

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zetko - zvycajne si myslim ze pises pravdu a si rozhladeny... ale v tomto pripade nemas pravdu

toto video ti vela napovie


Video: www.youtube.com/watch?v=rAxz94gnoUU


09.12.2011 8:56

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Menton: asi ze aj hej, krutiaci moment, ale na kolese, nie na motore. Preto vsetky tie ohurujuce hodnoty krutiaceho momentu pri turbodizloch hovoria len o charakteristike tych motorov. Pre zrychlenie je dolezity moment na kolese, tiez zjednodusene napisem, ze moment je funkciou vykonu pri otackach a plati to aj naopak, ide o zavisle veliciny. Pritom plati, ze prevodovka je menic krutiaceho momentu, darmo mam na motore nejake obrovske cislo, dolezite je to, co mam na kolese. Vykon prevodovka s nejakymi stratami prenesie na koleso a od neho zalezi zrychlenie. Ano, mas pravdu, zavisi od krutiaceho momentu, co je v podstate vykon pri otackach.

Tvrdim, zrychlenie a maximalka zavisia od vykonu, nie od krutiaceho momentu. Krutiaci moment hovori o pruznosti motora, teda ako reaguje na otocenie plynu. Vykon je praca za cas, pri zrychleni sa hra na casove delty a v nich dodanu pracu.

Pri beznej jazde, ja teda jazdim tak do 5-6000 otacok, ma pre subjektivne hodnotenie spravania sa motorky vacsiu vahu krutiaci moment, pretoze o je o reakcii na plyn. Pre absolutne zrychlenie a maximalku je vsak urcujuci maximalny vykon. Preto 48 konova motorka nemoze nikdy zrychlovat lepsie ako 78 konova, ta 78 konova jednoducho doda viac prace, ked je v otackach, kde ma maximalny vykon. Toto je fyzika, ktora nepusti.


09.12.2011 9:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

V cislach: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vykon-vs-tocivy-momen...

V teorii: www.nahradnediely.sk/index.asp?co=99&title=vykon-verzus...

A toto je neverending story uplne nevhodna na diskusne forum na webe. ;-) Takze NC700 bude fajn na beznu jazdu, ale pan Japonec ojebava, ze do 140kmh ma lepsie zrychlenie ako motorka s o 50% vyssim vykonom. Nema. Jedine, ze by islo o porovnanie na jednom rychlostnom stupni, kde je to o momente a o pruznosti. Ked sa dostane sestovka do oblasti, kde ma vyssi vykon, s prehladom a vzdy pojde lepsie ako NC700.


09.12.2011 10:03

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ, tvrdíš, že to nie je na diskuziu na nete - ale neveríš tomu, kto to vyskúšal. Tak vyčkaj a vyskúšaj. Aj ja si to určite skúsim, ak mi to ujo pitaz dopraje... >:-)

Znova môj názor:

Trik je v limite 35 kW. V rámci tohoto je treba niečo urobiť. Takýto výkon nie je problém dosiahnúť pre žiadnu sedemstovku, ani pre päťstovku, ba aj menšie viacvalce to dosahovali už pred desaťročiami.
Takže by sa mali moderné motory vlastne škrtiť.

Alebo:

Použiť dlhozdvihovú sedemstovku, pre ktorú sú prevysoké otáčky síce nereálne (vysoká stredná piestová rýchlosť), "smiešnych" 35 kW však hravo zvládnu aj okolo 5-6000 ot/min. Zato však pridať väčší krútiak už úplne na spodku, výkonový hendikep sa vyrovná minimálne na semafóre... Spojku pustím nheď nad voľnobehom a idem hoci aj na zadné, kým šestke ešte preklzuje spojka... Ono totiž tu ani neide o nejaký extrémne vysoký krútiak - ide o to, kde už je ten vysoký krútiak k dispozícii.

Sprevodovaním sa krútiak zväčší, to hej, ale pri vyštartovaní nie je jedno, či sprevodujem 25 Nm pri 2500 ot/min alebo 50 Nm pri 2500 ot/min. A môžem točiť šestku aj 12 tisíc pri štarte - maximálne tak po niekoľkých štartoch spálim spojku, pričom u tej predmetnej sedemstovke už je dávno spojka v plnom zábere... >:-)

Nepodceňujte staré vykopávky, v reálnej premávke - hlavne v meste - sa nestratia nikdy. ;-) :-D


09.12.2011 11:15

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

MarekZ: v prvej reakcii na moj prispevok, zaciatok tretieho odstavca si to vystihol. [dobre] Nepoznam termin absolutne zrychlenie, kazdopadne suhlasim s tebou, ze pre bezne jazdenie aj s trochou dynamiky staci 5-6 tisic otacok motora (alebo nech nikto nevrta, tak napr. do 60% maximalnych otacok). Lenze v tychto otackach moze ta CBF len snivat o 78 konskych silach! Awia sem vlozil aj graf s konkretnym porovnanim, vykon a krutiaci moment pri konkretnych hodnotach otacok do 6000 su jednoznacne v prospech NC700. Osobne nepoznam nikoho, co bezne zrychluje na CBF stylom sprintov, takze preradovanie hore az pri 500 otackach pred obmedzovacom. A to je prave kuzlo "nizkootackoveho" motora v NC700. Osobne si to rad vyskusam... ;-)


09.12.2011 14:44

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ceny:
NC 700 X - 5990,- (cierna ihned k odberu) 8-)
NC 700 X ABS - 6490,-
NC 700 X DCT - 7490,-

NC 700 S - 5290,-
NC 700 S ABS - 5790,-
NC 700 S DCT - 6790,-


09.12.2011 14:49

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

[dobre]


09.12.2011 19:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dobre ceny, ale model NC 700 X ABS by som prijal za cenu bez ABS. :-*

Rozhovor s panom Aokim, ktory je zodpovedny za cely vyvoj Integry a NC 700.
www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory...


12.12.2011 17:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

V piatok som sa posadil na NC700X v predajni na Zl. pieskoch, prvy dojem:

- mozno prakticka moto ale nic pre dlhanov - nohy som mal poskladane jak na jogurte, chodidla vzadu a koleno ohnute v neprijemnom uhle - dlhsiu cestu na tejto motorke si neviem predstavit.
- nudzove sedadlo pre spolujazdca - len taky maly "trojuholnik"

Skoda. Motorka dobra, cena dobra ale je to stroj len pre ludi nizsieho vzrastu jazdiacich solo :-( .


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2777 | Včera: 132211