Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM predstavuje ľahúčke endurko Freeride 350 pre rok 2012
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: že mňam akurát objem nádrže by ma zaujímal |
Hodnotenie: áno - som zvedavý na cenu, ak sa im podarí podobný husársky kúsok ako pri Duke125 tak konkurencia to bude mať ťažké |
Hodnotenie: ta hmotnost je prinajmensom zaujimava. S tak priskrtenym vykonom, to bude mat servisny interval urcite aspon 6 tisic km. No mala wr250r so 130kg asi dobojovala. Uvidime aka bude cena a realny servisny interval. |
Hodnotenie: pekne |
Hodnotenie: mna to nezaujima vobec kde je 1200 super duke a 800 a 1200 adventure? kde je slubovana 1200 SMT? uz treba podkurit strade pod zadkom! |
Hodnotenie: eNeM: 5 litrov... |
no, zaujimave ale, cena?servisne intervaly? v pripade nie moc velkych rozdielov uz by som siel radsej rovno do rady EXC, aj ako zaciatocnik |
Hodnotenie: pito, EXC ma servisne intervaly urcite inde (castejsie) ako toto. Vyska sedla bude akceptovatelnejsia, a tym aj ovladatelnost pre zaciatocnikov, vykon v terene nebude tiez tahat ruky, tlmice nebudu take tvrde... ..EXC je super, ale je to ina kategoria. |
nehodnotim , pretoze je to pre mna asi najdiskutabilnejsia moto... pre mna ta moto nema zmysel.. pre nekoho kto je mozno starsi.. a tak tak je super... chcel by som k moto dostat otca... a jemu by som asi doporucil neco taketo... je to kludne a tak len mna by zaujimalo, ktoreho seriozneho jazdca to bude bavit na 24HP masine... :/ prijde mi to trochu tahanie sa do cinskeho sektora |
Hodnotenie: plášťe jak sem mívau na kole: Maxxis holliroller |
Hodnotenie: Dobrý nápad, trial na 30% a enduro na 70% dohromady! |
tahitan- ved jasne, preto som napisal ,,v pripade nie moc velkych rozdielov" |
S tym sa bude dat vyjst aj na Teryho chatu |
Hodnotenie: Dizajnovo nic moc, predne svetlo z roku pana... Vozenie moze byt zabava.. |
Hodnotenie: otazka je, kto to kupi pri sucasnej legislative a postihoch ? Este chapem, krosku si kupi ktosi, kto ide na drahu. Ak ktosi jazdi cierny off, potrebuje masinu bez znaciek a s gulami. Nehovorim, ze hento nepojde na gase, je to sikovna motorecka, ale v sucasnej situacii legislativnoekonomickej bude mat velmi uzky okruh zaujemcov. Do hor by mal st jazdit len ten kto nepanikari a taha za sulec a nehladi nalavo ani napravo a ten si hento nekupi. |
Hodnotenie: vyborny napad |
bedna: rozmýšľaš ako slovák v našej legislatíve, nič v zlom ale kvôli nám (tebe) a našej legislatíve tu motorku nerobil, rozmýšľajú asi v Mattinghofene trochu inak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (19.10.2011 20:16) |
Awia: sak ano, ja len vychadzam z mojich podmienok. Ze idem gule a ked na cosi narazim, idem gule opacnym smerom Tam asi maju aj oficialne endurove kolecka, len ten freeride ako pises si uplne neviem predstavit v eu /teda bez hodne davat pozor/ . Mozno s tym budu chodit von, pekne nalozia do aut a idu jazdit tam, kde z toho nemaju vsetci vyrazky. |
Hodnotenie: Ja budem asi ten MASAKERov otec. |
bedna, drzat gas na ostrom endure a byt pocuty cez 5 dolin je je nieco ine ako jazdit po lese na motorke co ma max 70 Db.. Ver, ze si ten les vychutnas inac.. |
tahitan: mas pravdu, tiez som si to viac uzil na ktm so ser. vyfukom, ket tnem moju rmz po hore 4 na omedzovaci, mam iste vycitky, miekedy ani nejdem, ked mam citlivejsi den Preto radsej chodim na trate, kde je to jedno a zhanam teraz este nejake vacsie enduro, nech to nehuka jak buazen, a aj nech mozem ist s kamosmi rally nejaku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (20.10.2011 9:38) |
bedna, ja som na endurku nebol v lese minimalne rok - jednoducho nemam z toho radost, podvedome cakam kto odkial nam mna vybehne. Ak sa zadari a bude trialka opat nejaka doma, tak idem do lesa bez vycitiek. |
Hodnotenie: ja by som povedal, ze do lesa je najlepsia elektro kroska |
tahitan> To isté zažívam v poslednej dobe aj ja . Tento rok som na WR najazdil asi 7 mth a z toho viac ako polovica trať. |
pitaz: ani na bicykli nemozes do lesa, dokonca ani na koni - ten zakon je chory Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (20.10.2011 10:46) |
kua, elektricke enduro? |
Hodnotenie: ...no,ze by to bol nejaky zazrak.Vaha nic prekvapujuce,hociktory dvojtak je lahsi...vykon nic moc a ze by vzhlad nejak oslnoval sa povedat neda. |
volodaj - som na tom podobne, akurat u mna ten pomer je iny - cca 5 mth som dral stuple na ceste a 2 mth teren |
dusifuk, píše sa rok 2011. |
papiboy - napriklad BETA REV 3 250-270, GAG GAS TXT 250-280, SHERCO ST2.. ..vies ich postavit na znacky so vsetkym co k tomu patri, ale musis si dokupit sedadlo |
tahitan - to sú predsa špeciály pre Kothaya a spol., že to nemyslíš vážne? |
papi, preco? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tahitan (20.10.2011 13:15) |
Aj tieto 2T špeciály zmiznú pomaly aj z trialových tratí. Viď napr. Beta REV 4... |
O tých úpravách inak dávno viem, len zo srandy pridám dve svoje fotky z Incheby 2006. Tá Scorpa vpravo je dovybavená, na ďalšej fotke aj ten červený GasGas. Ale po cestách som ani jednu nestretol... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (20.10.2011 14:11) |
Neviem mne sa tak moc nepaci, skor ostre enduro, ale uvidime co povie cena, cize... |
papiboy...Berg TE300 2012,EXC300 a bla bla bla. |
papiboy - OK, ale iba ak budeme pocitat len tie KTM-ky, ktore budu bez sedadla ..a dam do stavky jeden cely kit na cestu pre Beta REV 3 |
dusifuk> V homologovanom stave majú všetky viac ako 100 kg. A aj po odstrojení vecí ako tacháč, svetlo a podobne majú okolo 96-98 kg. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (20.10.2011 15:15) |
...kilo hore dole je uplne jedno,aj tak na veci nic nemeni,ze na tejto KTM nevidim ani jedno plus... |
Ale práve takéto motorky, ako táto KTM 350 s 99 kg kopú hrob posledným veľkým hobby-dvojtaktom. Čím vyrukujú teraz Japonci? Nejakým dvojtaktom? Sotva... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (20.10.2011 16:00) |
papiboy: podla mna nie... ja sam mam 4t a dalsia moto bude "len tak" asi 2t 300-vka |
Nech mi ju požičajú Zlomí sa "vejpúl" pri prvej jazde |
Ja som na dvojtaktoch vyrastal, nemyslite si, že na ne útočím. |
Ďalšie super video, čo tá mašinka zvláda s dobrým jazdcom: Video: KTM Freeride 350 2012 v horách Saalbach - HinterglemmAj keď mi je jasné, že pre miestnych super strelcov je aj tak slabá a drahá. Je to hlavne v rukách a nie v motorke a počte koní... Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (09.11.2011 10:41) |
tak su chalani co v nejakom zjazde urobia na bicykli vacsi viiitr jak ja na rmz |
to si asi Tadeáš vymyslel pre seba na erzberg... |
Hodnotenie: ako stvorene na oravu, velku a malu fatru Hned by som do toho siel |
pani, tak s tymto je uz ta orava, velka a mala fatra docela blizko Video: Freeride E -elektro - Barcelona] |
Hodnotenie: Výborná voľba na hobby vozenie ak bude dobrá cena je to pre človeka ktorý sa chce len previezť po teréne bez závodných ambícií výborná voľba |
este ide o to ci chce riskovat prokuratora. |
zatial som nemal problem nikde....snazim sa vzdy prvy pozdravit (zakyvat) a zatial mi kazdy odmaval, ci uz pesiak, mamicka s kocikom, cyklista, vinar pri kraji vinic, polnohospodar z traktora, ktory mi dokonca uhol z cesty Ak si len tak prdkas, na co tato masina je, tak nevidim problem. Samozrejme ak natrafis na kokosa, tak nenarobis nic. Ale aj s takymi sa da...stiahnut chvost a s pokorou odist..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Matej (10.11.2011 11:13) |
tá elektro má aj jakí parádni zvuk A lúbiuo bi sa mi to na jegdzeňí a na zlobu po mjesce, jak kedisi na kole sme robili |
Mikulec: a co uz nemas bicykel, aby si robil zlobu ? Viem o jednom super obchode v Senici, tam ich maju... Ci uz si lenivy tahat a chces si uz len prdkat do sedacky ? |
Akurát tá električka by sa kľudne mohla volať aj Bajaj |
Ze co mi ten zvuk pripomina....auticko na ovladanie... |
Menton: a ňejaká ešče mám, ale vječina ich je rozebraná a ten co je zložení, tak je len na také prtkáňí. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68892 | Včera: 117753