Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW G650 GS pre rok 2011
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Napohľad lacná motorka určená menej solventným záujemcom o "GS". Ak nedajú dobrú cenu (čo nedajú) tak to skončí rovnako rýchlo ako ostatné tri modely rady G650. Hociktorá iná motorka čo má o valec viac bude lepšou voľbou bez ohľadu na značku a rok výroby. Do terénu nevhodné a tažké, na turistiku slabé. Ešte nech nezabudnú spraviť Adventure verziu s dvoma kotúčmi, vypletanými kolesami chráničmi rúk a 19 litrovou nádržou za mastný priplatok. Veď v strednej triede už predsa lovia s F800GS tak načo toto čudo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papillon (29.10.2010 18:59) |
Hodnotenie: papilon:Hociktorá iná motorka čo má o valec viac bude lepšou voľbou bez ohľadu na značku a rok výroby. |
freebiker - myslel som porovnateľné motorky. Kým yuki vyrobí šesťvalec tento nepodarok dávno zapadne prachom, dokonca aj jeho predchodca F650GS (jednovalec) mi príde zmysluplnejší. |
Hodnotenie: no od tejto značky som čakal naozaj niečo lepšie |
Hodnotenie: s tymto mali ist do kategorie 125 alebo 250ccm..bolo by to super! |
papillon: F650GS terajsi je vlastne 800ka dvojvalec, G650gs je jednovalec to iste ako stary model len v novom sate , a myslim ze pokracovanie vyroby je dane zakaznikmi tak aka zmysluplnost? |
Hodnotenie: ...no neviem...?! |
Hodnotenie: iné kolesá,vyššie plexo a hliníkače....potom by sa mi to páčilo |
uvidi sa cena..... dovtedy sa neda komentovat.... ale pre nenarocnu zensku podla mna super moto a zasa cena |
Hodnotenie: Uz disky sa mi nepacia! Ak chcu pokryt aj low end trh, mali to vazne fuknut pod yuki znacku a yuki majitel by sa chvalil ze ma prezlecenu brmboracku. Som zvedav kolko si za to vypytaju. |
Prečo nie... všetko chce svoj čas... nemožno súdiť definitívne.... |
S prihliadnutim na to, ze je to jednovalec, pomerne tazka... |
Hodnotenie: Jeden veľký svetlomet by bol krajší ,ináč mám výhrady len voči hmotnosti.Dvaja kamaráti ju majú , je to dobrá mašinka Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (30.10.2010 7:35) |
marek si si istý, že dvaja tvoji kamaráti majú túto novinku? Nie náhodou jej staršiu verziu? |
Hodnotenie: Ja si vidim moju motorku ale z inou maskou. no toto |
vsetko sa vracia, pukove nohavice, hranate hodinky, dlhe ucesy, chlpate hrude, staronove gs 650... len afrika nie a nie ! |
Hodnotenie: V-Strom ma diskove kolesa a ako su vsetci majitelia hrdi co vsetko ta motorka zvladne OFFROAD. Tato motorka zvladne v terene viac ako V-Strom s rovnakym jazdcom, hmotnost + jednovalec v terene je vyhoda. Jedine kde tak ospevovany V-Strom bude mat naviac je na ceste pri rychlosti 130+. Na jednovalec je to tazke nebodaj slabe? Pozrite si Yamaha XT, Aprilie Pegaso ? Nevidim v tom rozdiel. V nicom nevycnieva ani nezaostava. |
JuriK ale vyčnieva, budíky celkom naopak Tí v BMW musia byť komplet iní |
Stare dobre F650GS nevycnievalo v nicom a bola to klasicka motorka skoro nehodna znaku BMW. Nemala ani skulave svetlo, ani telelever, ani paralever ci kardanos. Tak novu museli trochu upravit na BMW pomery. Skulave svetlo a aspon budiky trochu inak |
Hodnotenie: Ja by som to nebral tak tragicky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108664 | Včera: 166132