Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme novú XT1200Z Super Ténéré 2010
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: myslím že na svete je ďalšia skvelá motorka a tí ktorý mali tú česť sa na nej povoziť budú súhlasiť |
Hodnotenie: Velmi pekna moto, len by ma zaujimalo aky to malo zvukovy prejav? |
myslím že zvukový prejav je veľmi slušný no to že tam nie je laďák ale môj Varan má krajší |
No ja som ju skusal mimo celebrit asi prvy..vcera o 9. 45 Kedze riesim kupu silnejsej moto, chcel som ju vyskusat..je to jedna z moznosti.. Moja vyska 177cm. Posed pohodlny turisticky, aj ked sa mi zdalo sedlo nejak trosku divne naklopene ako keby mierne dopredu..Ked som sa porstavil do stupaciek, bol som vystrety, takze na moju vysku idealne..Ochrana proti vetru mizerna a to na moto bol uz vyssi stit ako original, pravdepodobne je potrebny deflektor ( hucanie prestalo az ked som sa zohol o cca 10 cm ) Nohy som ma oproti stromceku posunute mierne dozadu, ale je to len vec zvyku. Ovladanie moto super, do zakrut sla masina lahucko, motoricky super, motor tahal odspodu. Zvuk bol vyrazny ale nie neprijemny ( porovnavam s mojim stromcekom ). Na zem som dociahol v pohode, aj ked moto je vyssia o nieco oproti tej co mam. Co sa tyka kardanu, oproti mojej retazi som necitil ziadny rozdiel. Vahu, ktora je casto kritizovana , som necitil, necitil som ani rozdiel oproti mojmu stromceku.Fakt mi vadilo divne umiestnenie laniek plynu a brzdy ( podobne to vyzeralo na bulharskych skladackach balkanton,, pripadne soby 20 : ) ), nepochopitelne pouzivanie plastov na miestach kde by rozhodne mal byt kov..naprikald platna na zadnom nosici, drziaky pre spolujazdca, akesi minipadaky na bokoch, ktore isto nepreziju ani prvy pad alebo polozenie moto na mieste. Neberte to ako kritiku, skratka len popisujem veci co sa nepacia na nej z pohladu bezneho uzivatela. Dizajnovo sa mi paci viac ako GSo ale menej ako nova MUltistrada ( vsetky 3 moto su spolu s Stelvim stale kandidati, aj ked pri Yamahe by som pockal tak este rok asi a pri Multistrade cakam na osobne skusenosti znameho, ktory ju ma asi 3 tyzdene a zatial sa nestazuje |
Hodnotenie: Pekné video |
tenerka pekna |
Hodnotenie: velmi pekna masina,a keci ze je prilis tazka su pekne od veci,ktore enduro okrem LC8 nieje tazke,aj tak vacsina co maju endura jazdia len cestu. |
Staticky umiestneny stit helmy....co sa ma hybat???Nechapem, co tym myslis, je to kamerka, ktoru mal awia an Crossovej prilbe...a ma siroky zaber...inak by nebolo vidiet pristrojovku a cestu. Cielom bolo priblizit jazdenie na tejto motorke, napr. ja si vobec helmu nevsimam... |
Hodnotenie: cena strasna, hmotnost neuveritelna, vpredu 19tka... |
Hodnotenie: Pekna rad by som take nieco prevetral |
Hodnotenie: Wiese to vystihol. |
Majky - prave som rozmyslal, kto da prednost tomuto pred GSom...asi len fanatik do yamahy, alebo odporca bmw. |
ja by som urcite dal prednost pred bmw.matus preco myslis ze kazdemu sa musi povinne pacit len GS.myslim ze pre enduro motor boxer nieje prilis vhodni.na cestu je to nieco ine. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (26.06.2010 15:06) |
Hodnotenie: Kto dnes parkoval svoju novucicku supertenere 1200 pred senkom na Modrovke okr. Piestany?? Ak si zblizka rad by som si ju prisiel pozriet jak sa hovori "LAJF" ak to bude mozne,dakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (26.06.2010 17:47) |
wiese> je pravda, ze v urcitych typoch terenu nie je boxer idealny, ale radsej skusnem obcasny problem, ako nosit neustale 31kg navyse. A to uz viem, ze GS moze padnut, dvihnes ho, oprasis hlinu a ides dalej (LC8 detto), zatial co ked pozeram na plasty tenere, tak som si nie isty, ci to bude tiez tak - ale to uz treba zhodnotit v praxi. |
matus- ja by som si celu ST 1200 vedel predstavit aj bez vsetkych tych elektronickych blbosti.Doteraz mi nechybala trakcna kontrola ani dual system na brzdach.No budiz este snad to ABS.Aj to su kilecka a hlavne euricka navyse! Vozil som sa aj na GS aj LC8 a plne suhlasim v tom ,ze na tych motorkach bezpochyby skusenejsi jazdec prejde minimalne to co aj na ST. Co sa tyka toho nestastneho chladica radsej no coment!! Bohuzial mnoho vyhod oproti konkurencii u novej ST nevidim a to som Yamaha friendly Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (27.06.2010 7:45) |
Hodnotenie: Stará Supertenéré mala suchú hmotnosť 195kg a s plnou 26 l nádržou 226kg Stačilo do nej dať nový motor ,trocha omladiť plasty a bola by aj ľahká aj lacná |
matus Neplet krosu ci motard, co je ostre racingove naradie s velkym cestnym endurom to je najvacsia blbost aku si mohol pustit. Ani SuperTenerka ani Ge Eso nemaju nic spolocne s terenom to je blud. Jazdil som cross a poviem ti ze to je uplne ina hra na uplne inom ihrisku. Su to cestne stroje stavane na hltanie kilometrov a prasnych ciest. LC8 ci mala Tenerka je tiez ina kapusta tu sa uz da bavit o terene. Ci si niekto kupi GS alebo SuperTenerku je iba vec vkusu a kazdeho osobna vec neda sa povedat ze by dominovala jedna alebo druha. Mne sa pacia obidve |
majky, crosa alebo motard boli iba prikladom, aby bolo vidno kontrast, ako vela spravia nadmerne kilogramy. |
MajkyYamaha: cross tu nikto neporovnava...matus ma pravdu |
matus Neviem co si ty predstavujes pod pojmom teren, ale jazdenie terenom s tak tazkou motorkou je podla mna trapenie. Tieto motorky maju podla mna s endurom spolocny iba vzhlad a nazov. |
MajkyYamaha: myslím, ze motarda spomenul, len v kontexte porovnania hmotnosti a ovladatelnosti masiny, kedze pise ze Tenreka je tazka. |
Hodnotenie: pekna mašinka až na tu cenu Upravené 1 krát. Naposledy upravil fitko (27.06.2010 18:21) |
superflanker Super clanky, pochopil som co tym chcel Matus povedat. Ja som len chcel poukazat na to ze GS je taka ista oblina ako SuperTenere. Poslednym bojovnikom v tejto triede pre mna zostala KTM a potom mensie objemi ako mala Tenerka. Je mi luto ze masiny ako stara SuperTenere ci Afrika Twin uplne vymizli a nepokracuje sa v tom v com oni zacali. |
tiez keby som sa mal rozhodnut medzi GS a SuperTenere tak GS vyhra. Yamaha je sice pre mna trosku krajsia, ale GS univerzalnejsie. Yamaha mala dat cenu okolo 10 000E potom by mohla konkurovat. |
Hodnotenie: Ja som osobne zvedavý kedy príde Honda s Afrikou dúfam že ju nedo.... ako supertenere . |
MajkyYamaha: som rad ze si pochopil Tak uz vies, preco sa poniektorí na tieto novodobe "endura" pozerame s nostalgickou slzou v oku |
Hodnotenie: Velmi si cennim, ze pri tak sirokom vybere cestnych endur ma prakticky kazdy z vyrobcov v ponuke inu koncepciu motora. V-ecko pozdlzne, priecne, boxer, radovy dvojval... Kazda z tychto motoriek je uplne ina a clovek si moze vybrat na co ma chut. |
superflanker vdaka |
Hodnotenie: superlanker: viem o com hovoris. Len aj doba sa zmenila, tvrdsie endura aj velke su v dnesnej dobe na kkt, lebo aj tak ist offroad je riziko pri dnesnej legislative. Mozno aj preto upustaju od praveho zmyslu endura a robia z toho hentake bachory na hladkych gumach. A ked mam cestovat na daleko, s nejakou sotolinou a polnou to zvladnem aj na vfr1200, takze pre mna tato kategoria nema prilis vyznam. To je ako ked v telke ukazuju suv v terene, je tam barina, co prejde aj kamos s formanom a budu sa v tom vrtet, akurat co zadrbu elektrony. Ja som vyznavac este ortodoxnejsej formy off a to nielen priechodnost, ale aj agresivita prejazdu a rychlost. Pre mna teda ako enduro motorka ma vyznam jedine ostre enduro na znackach, alebo ak na drahy s vozikom tak aj bez znaciek. Vsetko ostatne mi ubera radost z agresivneho prejazdu. Prejazdnost mala vysoku aj moja stara tenera, ale sla furt na brucho. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (28.06.2010 9:52) |
bedna, vo vacsine okolitych krajin je off jazdenie legalne - hovorim o jazde na nespevnenych cestach, nie pomedzi stromy. |
matus: aj preto ma pre mna u nas na off vyznam len lahke ostre enduro. Ked pride problem, aby si to otocil v momente cez nohu, alebo zmizol aj krizom cez stromy a vselijake medze. Ak by bola mozna E turistika, moja ktm 690 by bola uplne dostacujuca. Znesie dost slusne prejazdy, ako som pisal clanok, ale v extremoch konci pre vahu a cestovnejsie tazisko. tam si to na lahkom endurku trialovo vyskaces a zmiznes. |
Bedna: odhliadnuc od zakonov a obmedzeni, vzdy mas s velkym endurom moznost volby, co sa tyka terenu - risknem to, pojdem len na oficialnu sutaz, pojdem mimo SK.... |
superflanker> ked si ku EXC dokupis druhy set kolies za cca 1500 euro, tak mas v podstate to iste...no len ten servisny interval je niekde "mimo" |
matus: tak to aj robim, teraz ju mam na cestu naladenu. |
matus: nemam namysli 3 masiny v 1, ale moznost vyberu v ramci jedneho modelu. |
superflanker, tvoj myslienkovy pochod sa mi celkom paci, ale myslim, ze by sa im to jednoducho neoplatilo. Kolko ludi by si ju kupilo v enduro verzii? Aj tak 95 percent tychto motoriek teren nikdy nevidelo a ani neuvidi. |
Hodnotenie: ako ja nemozem pocuvat tie keci o tomto teste tie plusi a minusi neviem kdo nato chodi ale tie minusi.ze ,,nemotorne vedené lanká plynu,, a to je aky chyba ako nehnevajte sa ale skuste sa nad tym zamysliet alebo niekedy ze minusi farebna kombinacia ved to je chore. klobuk dolu ste profici ti co pisu o teste |
superflanker skús sa prihlásiť do tej relácie, že snívajte s nami.... |
lubo628:pre takych cukrikov ako ty, som uviedol jasny priklad (viď foto BMW), ze to ide |
superflanker tak teraz si mi husto naložil |
hej?a aka to je chyba ze tie lanka su tam nato su v yamahe ludia.podla mna to chyba nieje.a nejedna sa len o lanka. |
Braien: pri výučbe cudzích jazykov sa skúša jedna vec - čítanie s porozumením. Ty zjavne čítaš, ale napriek tomu že je to v slovenčine, nerozumieš niečomu. |
flanky: Géčková rada od baworáku je super, ale žiaľ bol to prepadák moc sa to nepredávalo... aj to o niečom svedčí, že keď sa to tebe ľúbi (a rovnako aj mne) tak to ešte nemusí znamenať že sa bude úspešné komerčne... |
Awiapokial viem, tak sa to nepredavalo celkovo, nie len jeden z uvedených troch typov. |
Hodnotenie: Podla mna to je velmi vydarena motorka. V terene by som rad vedel ako sa sprava, skor mi pride taka cestovnejsia. Do terenu je podla mna ako stvorena 660-tka. Ale pochybujem, ze kto si tuto motorku kupi zabudne odbocit na nejaku polnu,lesnu cesticku |
Hodnotenie: no neviem...samozrejme som ju este nejazdil, ale od uplne novej motorky v roku 2010 by som ocakaval ovela ovela viac, ze sa to da, dokazuju nielen bmw, ale aj triumph a ducati. |
zeze a kolko si myslis ze vazi gs,1150 adventura 260kil.myslim ze minus pre bmw v terene je motor boxer,ovela vhodnejsi motor je schovani v rame.ty si asi dalsi bmw maniak. |
wiese - GS 1200 adv má 258 kg, pričom má tuším o 11 litrov večšiu nádrž jak táto yamaha ... |
Hodnotenie: Dosť čulá debata, páni. Mal som možnosť absolvovať jazdu na ST 1200. Na prvý pocit ma motorka nezaujala ničím výrazným. Až do vtedy, kým som si neuvedomil, že všetko na nej funguje veľmi dobre. Ovladateľnosť na mieste hodnotím skutočne na výbornú aj pre nižších jazdcov. Pohodlné sedadlo, vzpriamený posed, dobre reagujúca prevodovka a hladký chod motora potešia všetkých začiatočníkov, prípadne tých, čo už nechcú rozmýšľať nad tým ako náhodne nevytočiť motor v hustej premávke ,alebo len tak pri pomalej jazde nejakou dedinou - funkcia turistika / šport. To čo o motorke povedal Jaro Katriňák podľa mňa nebol len taký blábol nadšeného motorkárika. ST 1200 je produkt od Yamahy ktorý by mal spĺňať požiadavky dnešnej doby a zrejme by sa mal aj predávať. Cena je pravdepodobne postavená aj preto tak, aby si majitelia ST uvedomili, že je dosť drahý špás rozdrbať takú drahú motorku niekde v lese. S touto motorkou drevo z lesa ťahať nikto nebude. Porovnávať s GS om ju skúste tak za 30 rokov, keď bude mať čosi za sebou.... A čítal som aj jeden zaujímavý názor ku ktorému sa prikláňam, že vädšina cestovných endur jazdí cesty. Áno, veď preto sú cestovné endurá. Dobre naložiť a viesť sa pohodlne. Kto z Vás by mal chuť s nabalenou motorkou vbehnúť po gule do blata? Váha sem , Váha tam. Keď má niekto 70 kg, nech si kúpi menší naháč alebo bicykel s motorom. Alebo, bude mať šťastie a naškrabe na ST 1200, pretože aj pre tie ľahšie váhy a nižšie postavy bude táto motorka určite vhodnejšia ako robustné GS alebo vysoká KTM. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rasputin (14.07.2010 0:30) |
Hodnotenie: pekna moto (ako vacsina modernych).. |
Rasputin, kedze s takmer celym prispevkom nesuhlasim, tak iba jedna otazka: ides si ju kupit? |
Vzhľadom k tomu, že mám v garáži VZR 1800 a KTM 990 adventure, tak to asi technicky nie je možné. Ale za iných okolností by som to kľudne spravil. Matus, netreba mať predsudky. |
Akceptujem tvoj nazor, ale napr tvoj argument typu "Cena je pravdepodobne postavená aj preto tak, aby si majitelia ST uvedomili, že je dosť drahý špás rozdrbať takú drahú motorku niekde v lese" |
Matus, tu cenu ber z rezervou. To nebolo myslene nejako vážne. Samozrejme dobre vieme že čo chce raz každý endurak vyskúšať. Blato vyše hlavy. No povedz, s motorkou za 15 litrov to nikto nebude robiť. Ja by som samozrejme bol veľmi rad keby tie motorky, vo všeobecnosti boli min o 30 % lačnejšie. Je to 1. rok, ona pôjde dole, uvidíš. A potom si myslím že tato motorka aj na priek designu a prvkov "dobrodružnej" motorky, je predovšetkým určená na diaľnice, okresky, potiažne lepšie lesné cesty. Jednoducho ak dokáže byt spoľahlivá od jedného servisného intervalu k druhému, bude to úspech. A ak tam bude interval každých 6 000, lebo priznám sa že toto presne neviem, tato motorka veľkú dieru do sveta nespraví. Ale ako technická novinka je veľmi zaujímavá. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rasputin (14.07.2010 12:23) |
Rasputin, ale moja LC8 stala 15.000 a robim s nou blbosti, aj hlboke blato - ved a preco nie, presne kvoli tomu som ju kupil. |
Tak daj nejake pekne foto. Technicku novinku som myslel trochu expresivne. Ja tu motorku nemam nastudovanu tak aby som tu daval prednasky, a nemam cas to detailne studovat, no po kial moja pamat siaha, nespominam si ze by Yamaha v tom segmente nieco podobne s takym technickym vybavenim niekedy vyrabala. Skor ide o to ako sa vyrobca popasuje s uvedenim jednotlivych technickych vymozenosti v praxi. A mne sa to jednoducho pacilo. |
Hodnotenie: Matus - evidentne asi trpíš nejakou formou alergie... |
Rasputin - fotky - pozri motoride challenge, motoraj rally, taketo "tereny" jazdim viac krat do roka, bud tieto sutaze, alebo vyjazdy alpy, cechy, rumunsko...keby som chcel jazdit iba po ceste, tak kupim urcite nieco ine. |
Práve ten vzhľad je zaujímavý. Ťažko povedať CO by bolo z tých plastov keby padla. Yamahy ako take robia veľmi pekne motorky. CO sa napr. O dnešných hondach nedá povedať. |
Matus, ty kokso, ty musíš strašne nenavidiet tu svoju motorku keď ju takto hadzes po zemi. Videl som fotky. Xa xa xa. No nič, si klasa, asi ti budem fandiť |
Rasputin:aspon je pre teba lahsie pochopit, nase "nespokojne" keci, ked cakame enduro a urobia Karosu |
Rasputin, naopak, mam ju strasne rad! |
no chlapci vidim ze ste riadna kasta. niekedy by som sa s vami rad stretol. |
Rasputin: sleduj kalendar enduroakcii pre tazke kredence a stretnes tam kopec pacientov co nekupuju blato v spreji od touratechu. Masinu na to mas. |
a mna stretnes 24 a 25 jul v zabiedove na mmsr v cc, number sixtutu/622/, kategoria mx2 Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (16.07.2010 0:23) |
Hodnotenie: Mne sa moto paci, ale Superflanker ma predbehol, ked dokaze GS alebo Caponard byt v Adventure verzii, mohli by pribudnut aj dalsie moto, toto alebo aj Varadero...rovno tam supnut 21ku a dalsie enduro veci... |
matus - keď sa nepáči, nie je čo riešiť Trochu som pozmenil známy slogan |
lure - |
tak musim sa opravit, lebo treba uznat, ze BMW ide opacnym smerom...posledne tri GS isli s vahou dole, takze tak... |
To jo, ale tiez sa im zmenil ciastocne charakter vykonovej krivky. Napr. GS 1200 rv 2010 ma tocivejsi motor so slabsim spodkom. |
matus keby mas lc8 kolko krat by si stym siel do riadneho terenu,nieje pohodlnejsi velky mastodont ked aj tak vacsinou takzvanych endurakov jazdi cestu,a semtam nejaky laksi teren ktory by zvladol aj nahac.malokto vyuziva potecial LC8,ktora podla mna na dlksie cesty je nepohodlna.pre mna su mastodonti typu gs 1150,varadero,xtz 1200 atd idealne masiny na cesty -necesty.na riadny teren tu mas krosy |
a dovod.uz si niekedy jazdil na nejakom velkom endure. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (17.07.2010 22:13) |
cely prispevok my je tak nejak proti srsti .pre mna su mastodonti typu gs 1150,varadero,xtz 1200 atd idealne masiny na cesty -necesty.na riadny teren tu mas krosy Nikto si predsa nekupuje enduro na jazdenie pomedzi stromy,a bahniste cesty alebo kameniste vyjazdy zvladnu endura v pohode |
benter vsak o tom som hovorol ze aj velke endura zvladnu kameniste vyjazdi,a nemusi mat enduro pod 200 kil. |
Motorka vyzera byt fajn no stale ma odradza ta hmotnost |
matus keby mas lc8 kolko krat by si stym siel do riadneho terenu,nieje pohodlnejsi velky mastodont ked aj tak vacsinou takzvanych endurakov jazdi cestu,a semtam nejaky laksi teren ktory by zvladol aj nahac.malokto vyuziva potecial LC8,ktora podla mna na dlksie cesty je nepohodlna.pre mna su mastodonti typu gs 1150,varadero,xtz 1200 atd idealne masiny na cesty -necesty.na riadny teren tu mas krosy |
Hodnotenie: naozaj nechcem nikoho urazit..na tej moto som sa nikdy neviezol ale som na nej sedel a na prvy pohlad mi to pripada ako cinan a nie moto za 13000 ecek...sory.. |
wiese : LC 8 nie je ziaden gold wing, jazdim ju len 1 rok, ale aj tak som uz stihol otocit Grecko a Korziku. S touto motorkou nemusis vyslovene blato, ale ked chces, mozes. A toto kopyto dokaze rezat zakruty ako nic. A na druhej strane, nabalene alebo nie, ta motorka to nepozna. a ked uz cestujes a chces zbehnut z cesty, lebo je na dialnici zapcha alebo len chces dojst k moru po niecom co cestou nazyvali v stredoveku, nemas problem. |
nemam... |
Rasputin, tak prave to riesia chalani na lc8.cz a vysledok debaty je, ze pokial nemas goldwing, tak ziadne sedadlo to nevyriesi |
Už dlhšie som sa tu nezapojil, keďže som okrem iného venčil aj GS na Ukrajine. A verte mi XTZ by som tam bral hneď a bolo by to fajnové zvezenie... |
Awia : a co ty na novu Multistradu ? celkom sa mi pozdava. a este k tomu jazdeniu na LC8 po cestach. ta motorka vie aj cesty. a to by si sa divil ako. |
na to sedadlo jedine co ma napada, tak jeden chalanisko ma na LC8 Airhawk. Tak skus to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (24.07.2010 16:02) |
aj mne tak okolo 3500. ja to servisujem v BB. pocuj budem musiet menit gumy. chalani vychvaluju TKC ky. doteraz som mal fabricke. co by si poradil ty ? |
zalezi od toho, co chces jazdit. |
rado sa stalo. Dufam ze sa das aspon na lahky offroad a potom ma pozves pojazdit do BB, kde nas nebudu rusit lesna straz a podobna haved, lebo okolie BB je krasne... |
Chlopi bavíme sa tu o XTZ 1200, o svojich moto si pošlite súkromné správy... |
Awia : sorry trochu to tu ušlo ale asi sme našli zaujímavejšie témy . Vďaka za postreh. |
Hodnotenie: Awia, dockame sa porovnavacky GS a Tenerky este tieto prazdniny? Ci sa mam tesit. fjung....Dakujem |
fjung: GS otestovanú mám, ale Super Téneré zatiaľ na test prisľúbenú nemáme |
minule k nam prisiel zakaznik, ze bol testovat novu multistradu, aj novu tenerecku... |
Hodnotenie: pitaz upresnim..nekupil som si varadero ale ak by som sa mal rozhodnut momentalne, tak by som ho asi kupil..aj ked s mojou vahou neviem neviem..ale pomer cena, vybava, vykon je podla mna momentalne na varadere neprekonatelna... Dolpnim ze okrem Multistrady a Tenerky som skusal aj GSo vo Viedni..Multistrada bolo motoricky neuveritelna len chce castejsie radenie, spodne otacky moc nemusi ( pozical mi ju kamos na chvilu v Dolomitoch )..Do zakrut ju bolo treba viac tlacit.. O Tenerke plati to co som povedal a ty napisal.. vahu som necitil, do zakrut sla ochotnejsie, ale vadili mi tam rozne veci a podla mna to budu este dotahovat..Ked to porovnam s mojim stromcekom, ochranu proti vetru maju obe moto velmi slabe, mozno to casom vyriesi nejake turisticky vyssi a sirsi stit..To iste platilo o GS, ktora ma zase nezaujalo dizajnom a celkovo..aj ked je to isto dobra moto. Takze si budem musiet asi pockat na nove varadero o ktorom nikto nevie kedy bude alebo novy velky strom o ktorom plati to iste..a dovtedy moj stromcek si zjazdim uz uplne..) |
carela - upresnim.. myslel som ineho zakaznika.. kupil |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73620 | Včera: 243380