Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky v BMW na rok 2010
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no ja viem, že blinkre sú zmenené ... ale môžem sa mýliť |
GS uz nema vypletane kola? |
na fotkách je hladká gs, nie adventúra ( okrem poslednej ) a tá mala vždy liate ... teda česť výnimkám ... |
Len Adventura má výplet kolies, alebo ak si niekto objedná na GSko výplet. Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (06.11.2009 23:01) |
sorry, keby som bol vedel, ušetrím čas a námahu ... aj tak sa mi moc nechcelo ... |
ako už bolo spomenuté, RT má už klasický združený ovládač smeroviek, GS má stále bavorácky. |
blinkre som myslel pri GS motoride.sk/obrazok.php?ID=21435&ctx=3011... |
Rt vyzera mimoriadne slusivo. Rad by som a opytal konstruktera, preco je dobre mat spataky pri kolene. Zrejme, aby si pohol celou hlavou a nie ocami. Z RT som bol prekvapeny mimoriadnou manevrovatelnostou pri pomalych rychlostiach a posed je bohovsky. |
Hodnotenie: MajoKE : ST ma tiez nizko zrkadla a ver mi ma to dovod je v nich svetko perfektne vidiet |
Hodnotenie: MajoKE: Môžeš prosím trochu rozviesť tvoj názor o slepej boxer uličke? |
jano1407: nehovorim, ze v nich nie je nic vidiet, ale ze sa musis pozriet dole a v ten okamzik sa nedivas pred seba ani periferne. |
Hodnotenie: MajoKE poznam ludi ktorim boxer nezere od vymeny do vymeny nic... |
Hodnotenie: trocha zmenily dva plasty a to je vsetko .a inak ziadna zmena. |
MajoKE: Spotrebu oleja 0.17l/1000km pri vzducháči (ani vodníkovi) nepovažujem za dôvod na predsmrtné konštatovanie. Podľa toho čo viem a mám prečítané na špecializovaných weboch tak majitelia udávajú, že spotreba oleja s rastúcimi kilometrami postupne klesá až po nulu. |
to znamena,ze informacia o novom RT 1300 s vyssim vykonom je blbost ? dik za info |
Hodnotenie: 2 deci oleja na 1000 km je normálka a úplne v pohode. V technických údajoch výrobcu sa doslovne píše, že primeraná spotreba oleja je O.K a nie je to závada. Boxer je síce zastaralý koncept, to je pravda, ale zasa ak sa náhodou niečo poserie v Afrike, tak to nie je problém opraviť aj svojpomocne, DHL, FEDEX, UPC alebo hociktorá iná zásielková služba doručí náhradný diel hocikam na svete. A okrem toho na dlhé cesty po tramtárii ešte zatiaĺ nikto spoľahlivejší motor nevymyslel. Nie som slepý zástanca BMW, ale mne vyhovuje a keď je treba, nie je problém po dlhej jazde položiť na padáky kus plechu a upiecť si napríklad volské oko so slaninkou. Nepoznám inú motorku, na ktorej sa to dá Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (08.11.2009 17:42) |
Naozal som rad, ze ste spokojny s tym, co vam BMW ponuka. |
MajoKE ano som spokojny. |
Hodnotenie: Oba modely su pekné, no viac sa mi páci RT, musí to byt neskutocne pohodlna motorka |
Hodnotenie: Ja tiež nedolievam olej do môjho BMW. od výmeny po výmenu je ho tam tak isto. Len mi strašne zčierna ako na Diesli |
MajoKE - ja som este nedolieval(a ma uz par desiatok tisic km...) Niektory dolievaju. |
Hodnotenie: romanka: urcite patri medzi najspolahlivejsie, ale podla motor AT (mozno aj TA) nie je o nic kazivejsi... |
MajoKE - ja myslim, ze tie spataky na RT davaju tak nizko kvoli tomu, aby do nich lepsie svietili auta za tebou. |
Hodnotenie: Heh v BMW pouzili konecne DOHC a idu sa z toho posrat, revolucia v motorovej historii... Opravte ma, ak sa mylim, ale DOHC s "hydrostelom" montovali soudruzi v japonsku uz hadam pred dvadsiatimi rokmi (ak nie viac). |
.......tiež som nezaregistroval vyraznejšiu zmenu.......novy ventilovy rozvod hodnotim ako pozitivum........vyfukovu klapku ako dalšiu zbytočnu k......nu.........5 koni navrh?.....no určite by som uvital vyrovnat tu kostrbatu vykonovu krivku ........myslimže faceliftou tohto modelu už bolo dost ,mohol by už vybehnut uplne novy model |
hmm, radovy sestvalec v koncepte a sumy o pouziti motora v cestaku... |
MajoKE: hmmm...a kolko si dolieval? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163761 | Včera: 219852