Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki RMZ 250 2009
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: zaujmavo napísané |
Hodnotenie: Na to 250ka pekny zvuk myslel som si ze to buýde nejaka prdafka |
Hodnotenie: edott: urvali mi prvu odvtedy som nahodil do dvora same senzory kamery infrazavory , bezpecnostne folie a vsetko. U nas sa zacalo fakt vela kradnut, ked pozeras spravy a citas noviny kradne sa vsetko a vsade. To tu kedysi nebolo. ludom zacina capat na karbid a myslim, ze pride doba , ze nejake jazdenie po hore nebude nikoho trapit. kzady si bude branit teritorium, teplo a zradlo, pripadne holy zivot. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (24.11.2009 17:49) |
Hodnotenie: Čítal som aj na CountryCrosse, silno dobré a silno pravda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (24.11.2009 21:13) |
Hodnotenie: bednicka sak Ty si sa do nej zalubil. Ty ju chvalis ako maloktoru predtym. |
viem o nich, robi tam teraz kriminalka tak sa nemiesam. Budu musiet zaplatit, tomu sa nevyhnu, urcite im moju hondu nedarujem. |
uz sme spolu rok tri retazove kity, 4 predne platne 1 zadne, novy ladak DVR, polepy, uprava karbeca a pretryskovanie, nove bastre, odvzdusnovaky prednej vidly, nadstavec na rajdy, merac mth, teraz mam objednanu hydraulicku maguru spojku. Dal som 4 zavody serialu MMSR v CC, este chystam enduro v Kuchyni a zvazujem Liptovsky peter, ten mi casovo nevychadza. Zatial bez urazu, aj ked pady boli, aj horsie. masina je pri poctivom servise velmi vdacna, proste japonec, jednoducha konstrukcia a pristup, milujem suzuki pre jej poctivu jednoduchost a marketingovu skromnost. kto chce, najde si co je dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (13.09.2010 0:05) |
ta motorka je neuveritelna, je to aj na mx ale zvladne aj 2 hodiny rychle hory, 3,4,5 do debility, horske magistraly, zalozene jak na psychiatrii. Dnes som sa uzasne povozil a uvedomil si aka je to skromna a uzasna masina. Staram sa o nu , tak drzi. Dnes som vali nalozenu 4 po hrebeni a zlava ź pustej doliny dzip zbadali ma tak asi posledne 4 sekundy snazili sa mi zboku vliezt do cetsy ale ja som vedel ze ked tu 4 podrzim tak im smrcnem 2 m pred nosom a tak aj bolo. Potom som uplne vyteseny drzal dalsich 300 m do kopca po bohovskom podklade 4 do nemoty. Ani ich nenapadlo asi ist za mnou, ja som sa teda neobzeral, asi mysleli ze to bolo ufo. Potom som sa vratil domov takym 20 km obkruzenim, stale nalozene, uplna nadhera. |
Hodnotenie: Super napisany clanok. Tiez som mal CRF450R a do 450-tky uz by som nesiel. 250 stvortakt je pre mna optimalna volba. Este ju troska vytunit a je z nej dokonaly blatostroj. Prajem vela stastnych motohodin |
a já sem dau neskaj tak pú hoťki na MX a potom tak hoťku po polných cestách. Kurňa drapuo mňa to |
je to lepsie ako cesta co ? Nemyslim si ze viem jazdit, ale ked uz su to decibely v hore je to strasny odvaz. A dnes sa mi neskutocne darilo rubat do zatacky zadek zadek driftom a predek tirs sa krasne sunul mierne, ale uplna kontrola. je to codi neskutocne, skoda ze chodim sam a nemam sa s kym o tie bykoviny podelit priamo tam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (09.09.2011 21:12) |
Hodnotenie: Pripojim sa do vasej akademickej debaty |
dnes mi moja rmz 250 dodychala, zacala fajcit cez hadicu bud na pieste alebo ventiloch a uz pred burmi mi cvakala zavzdusnena pumpa v lavom teleskope, na tom som vlastne siel aj zavody a dnes som to za boha nevedel nastavit a potom som na to prisiel. nejak mi vrzgaju aj rajdy, treba to kuknut cele. takze vymena retaz, primarne kolecko, piest ventily, rozvodova retaz. kukneme nikasil na valci, teleskopy predna hlava riadenia. ale zasa pojde ako dratva |
ze bez servisu. ja servisujem jak knight. tento piest mal 70 h. teleskopy asi 80 hod. ale ventily sem pred 10 hod. pribrusoval, reku este nech sa peist trocha vyuzije. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.04.2012 20:41) |
takže prví servis biu ket mjeua 70 mth? Doftedi aňi retas aňi hovňas? |
teraz ide 6 ta reťas Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.04.2012 20:55) |
to je pjekné, kurňa já mám furt púvodné šecko okrem jedného semeringu na levej nohe |
co sem kukau videjko pjekne gasujes. ja ale jazdim enduro, uplne rozmrdane veci a caso na mokro a to je ako brusna pasta, secko ide do riti kolecka retaze kotuce voditka, simerinky na tlmicoch, uz aj jedno prepakovanie som menil. ide to moc do hajzla stale. |
budem prec a ani masina nebude hotova. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.04.2012 21:09) |
po 315 hodinach som nahodil 300 vkovy kit, ktory som mal uz mesiac zakupeny. este sa mi podaril specialny kusok, nastastie pred vymenou. v lese som spadol, masina ma zavalila neskapala a kym som sa spod nej vyhrabal asi 30 sekund, vyhadzalo mi cez prepad olej. po 10 minutach zacala smykat spojka tak som isiel k autu. po zhodeni spojkoveho dekla sa dymilo, spojka uvarena, z ostatneho motora zacal byt pridrety piest, vacka a prevodovka nastastie ok, kluku som planoval aj tak menit, ale nebola nejak uvarena do modra. cize som si privyrobil na spojku, ale nie celu, koš bol ok. menili sme len vytlacne lozisko lamely plechy a tie plastove narazace vedel jeden clovek prelisovat, tak som nemusel za celu spojku vydrbat 550 e. po zlozeni mala masina dieru v strede okolo 4500do 5500 otaciek ale az taku, ze ked mi v zatacke zakuckala a potom nastupil plny vykon, maisna ma tak rozcvicila, ze som stratil necht z laveho palca. tak sme prehodili trysku zo 170 na 165, trosku s a pohrali so zmesou... no a teraz je to strasna bestia. dnes po hore som 5 tke asi v 6000 tockach vrkol a isla po zadnom asi v 90 tke. uplne genialne, este lepsie ma vytahuje zo zataciek, je okamzite v plnom kotli, proste mam z nej lepsi dojem ako z 250 tky. treba si uvedomit ze 300 valec na zapalovani z 250 toci o 2500 tociek viac ako 450 tka, takze takto upravena 300 sa da porovnat takmer s 450 tkou, akurat nema vyvazovacie hriadele a kopu tazsich criev, takze ma neskutocny brink, a kedze 450 som mal, viem, ze by som do nej znova nesiel a hlavne ked jazdim aj enduro. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (04.07.2012 22:53) |
mikulec: mohel na mx je teraz genialna, trocha si musim prevykat iste veci na technickom endure. na vsetko je menej casu. kde som mal nalozenu 3 mam uz nalozenu 4, vyjazdy ktore som mohol zavalit plyn kotel, tak sice mozem ale musim skor ubrat a spojknut a musim mat inde tazisko aby ma neprekotila, do zatacky ak uberiem je viac ucukana ako 250, musim si zvykat na menej uberania skor to pustat cez spojku, je proste surovsia, ale ked ju zmaknem, budem rychlejsi. prst stale na spojke ma uz par krat zachranil pred prekotenim, je to bestia. |
Hodnotenie: ...skus dvihnut trosicku volnobezne otacky. Mozno nebude az taka ucukana, ked zatvoris plyn... Len nie priliz, aby ti nesla jednotka zaradit priliz cez zuby... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (12.07.2012 9:28) |
otacky su ok, je este surova citim to pri startovani, ma to kompresiu jak debil, takze je to citi ked obcas zavrem plyn...ale to je mjoa chyba na krosach sa nema uberat Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.07.2012 9:45) |
Hodnotenie: Pane Dokotre, pjekne napisane. Krasna motorka. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46401 | Včera: 121123