Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mám rád tieto obrovské prekoňované motorky typu Busa, ZZR1400 a iné v rátane tohoto... Palec hore, za článok, fotky aj video |
Hodnotenie: paradna mašinka aj ked mne osobne sa pači viac bez prednej kapoty verzia K1300R... |
Hodnotenie: Táto motorka mne osobne nič nehovorí, ale mikulcovi davam palec hore za text |
pekne foto, stylova znackova prilba, ale rifle...pani, tie rifle!!! |
Hodnotenie: Fajn test, riadny kus masiny. Raz ked vyrastiem... |
Hodnotenie: Ako píše Mato69, tiež mám rád obrovské, prekoňované turistické motorky. GTR, FJR, ST, VFR... Dobre sa mi to čítalo. Je to pre mňa jeden z tých krajších baworákov. |
Hodnotenie: Tentoraz super napisane, plus tradicne skvele fotky. Jaaaaj, hned by som sa isiel povozit... |
Prvým priekopníkom vysokorýchlostných turistov bola Honda CBR1100XX Blackbird co tak ZZR1100? |
Ked si spomenul BMW K1.... to je strasne skareda moto...ako v podstate skareda motorka neexistuje, su len take co sa niekomu pacia viac a niekomu menej ale komu ssa moze pacit K1 ? ( to je recnicka otazka, netreba odpovedat :D ) |
Hodnotenie: ......................potrebujem poriadnu prácu |
mne sa nezda hmotnost prehnana, ved je to velka motorka, nie nejaky krpaty supersport,alebo nahac. Poriadny chlap nemoze mat s nou problem. |
Hodnotenie: luxuj je luxus..my skolaci mozme len slintat |
Hodnotenie: Takéto veľké stroje mám rád...super článok |
Hodnotenie: Ano ano. Uz sa na nu tesim. Presiel som na k 1200 s pol sveta a slusne si pojazdil aj na okruhoch. Velka, tazka a skareda. Ale vie pekne nasrat japoncov, hlavne na cielovke na panonii, hehe. Top speed 295 km/h Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil bmwk1200s (01.02.2010 20:44) |
Hodnotenie: Pekný bavor, šitá na mieru premňa |
Hodnotenie: ..pjekna je(hlavne v tejto farbe),ale mal by som dilemu,ci radsej nezobrat K1300GT..no este ze na nu nie su bubaky,lebo by som sa vazne nevedel rozhodnut.. |
Hodnotenie: Super test |
prečítajte si test v najnovšom Motohouse koľko žerie oleja,ale ináč by som ju bral |
Hodnotenie: super test, super moto co dodat ;o) |
Hodnotenie: neviem, čo by som dodal |
chcel by som sa opytat skusenych na ten quickshifter. V jednej relacii hovorili pani z eresracingu, ze radit s quickshifterom pod plnym plynom dava dost zabrat prevodovke a ze ju to nici. |
Model, ktorý sme mali, navyše disponoval asistentom radenia rýchlostných stupňov (gearshift asistent) aký mávajú najmä pretekárske špeciály. Tento funguje na princípe krátkeho vypnutia zapaľovania, kedy môžeš radiť smerom nahor pod plynom bez spojky. |
Hodnotenie: na moto bez toho asistenta radis hore bez spojky, ale musis plyn ubrat. |
"Ubranie" plynu zariadi krátke odpojenie zapalovania... |
to bi ste sa čudovali, ale ket to budeš dávat bes spojki a ubereš, je to horší. Tak isto aj ze spojkú. Neubírat a nestuáčat spojku, ftedi to je ono. |
Hodnotenie: pekna moto, este aj farbu ma tu spravnu , je na nej sice plno modernych zbytocnosti, no ale co uz, doba je moderna ... je to vlastne "Hayabusa pre prdlafku" |
Hodnotenie: Asistent radenia je návyková záležitosť /LSD je šuvix/, horšie to je keď sa ideš raz za čas previezť na inej motorke. To prevodovka skučí o pomoc. |
ja len tak, ako vzdy |
tie budiky su fuj odporne..ked si vezmem ze to je to, na co cumim cely cas co mam tu motorku, tak mi je divnô, najma ked je to najnovsi model. BMW musi vzdy nieco dojebat |
Hodnotenie: tu aspon dali valce spravne |
nezabutko: treba kukat pret sebja a né na buďíki |
mikulec: ja sa kukam pred seba, neboj, ale ked by som sa pozrel dole asi by mi som sa citil jak na csostroji..o 20 rokov dozadu |
Hodnotenie: dobry test, krasny stroj, super fotky cacao ! |
banditak> mal som skor na mysli BMW a Mercedes auta. Vzdy mi tie ich karoserie prisli rovne ako placka, bez prelisov a inych detailov. Ale aj to je SUBJEKTIVNE. niekomu sa to moze zdat vpohode. |
test dobry, motorka velmi pekna, K1300R este krajsia ale.. my si tykame (co sa tyka toho videa)? |
Hodnotenie: Dobrý článok o dobrej mašine. ono to naozaj je strojovňa |
Až na tie džínsy bez chráničov a nemiestne ponosy na hmotnosť (fuckt som ešte nevidel 1300 kubíkovú motorku s hmotnosťou 600-vky) celkom dobrý test. |
Hodnotenie: No ujovi na staré kolena zadrbkalo v hlavicke a pojazdil som Kacenku. A je z toho love story jak hovado ....Znovu som začal zit. Famozne zrychlenie, kvalty tam zlahlulinka padaju jak podprdy vo VIP zone na Chippendales, orgasticke zrychlenie , na tachu 270 a Kačenka furt drží ako anglická princezna vikingskemu yarlovi....neskutocna popitchovecka, vysmiaty som jak veverica. Aspon ze kardan občas trošku hryzie a brzdy sú ddecentne kusavejsie, inac by ta germánska dokonalost bola až sterilna. Trvalo mi 52 rokov, kým som zistil, co mi robí fakt kurwa radost. Famozna motorka, doteraz z mojich the best |
Mam ju pod plachtov ako sekundarku (k1200s) ale ked som po dlhom case na nu sadol tak som sa rehotal jak male decko. Uzasny stroj... |
Hodnotenie: Kedysi som na to vysadol, moto sa mi strasne nepacila, na design niesom vysadeny ale jazdne vlastnosti vyborne. Dokonca v dobe, ked som pokukoval, po nejakom okruhovom turistovi, to bol velky favorit a lacny, lebo sa uz objavovali prve gulanice z Germanie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110396 | Včera: 203744