Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem,sk

Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPoradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť - Diskusné fórum

Diskusia k článku: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
23.03.2004 13:48

Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

zase fajn, strucne a jasne. Len som nepochopil to s tym parkovanim bokom ku svahu. Myslis "lavou stranou dolu svahom" (bez ciarky)? Staci maly sklon a motorka sa cez bocak prevali. A otocenim "riadidiel dolava" sa este viac navazi na bocny stojan, takze este horsie. Asi som ta nepochopil. Ja zasadne bokom ku svahu neparkujem. Radsej priamo so zaradenou jednotkou.
ja mam problem, ze sa ties bojim v zakrutach klopit a vsetci ma predbiehaju. Ako mam zistit limit motorky? Nemam chut ju oplieskat o asfalt.


23.03.2004 14:24

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

KAJL
 Kávičkár 

PARáááDA


23.03.2004 14:51

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Ifko
 Čoprák 

Vadim zase mas moju pochvalu.
Ale predsa, skus mi vysvetlit tuto vetu:
"Do zákruty motorku nedostaneš natočením riadidiel dovnútra zákruty, ale práve naopak"
To som nejak nepochopil. Ak sa nejedna o jazdu na plochej drahe, zda sa mi tato technika trochu diskutabilna.


23.03.2004 16:00

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Baso
 Edvenčr 

Velmi dobry clanok, osobne si myslim, ze lepsi ako ten prvy (z tohoto serialu).

Mam poznamku len ohladom jazdy v pruhu, ale to sem nepatrim a otvaram novu temu.


23.03.2004 16:00

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

pedro
 Čoprák 

Ikona

Vadim dobry clanok, dobre sa to cita. Tesim sa na dalsie casti. pedro


23.03.2004 17:46

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Vidi: ked mi predvedies (napriklad na mojej motorke), ako sa preklapa cez stojan, tak ti cely rok budem rucne umyvat ten zlty plastikovy vyrobok zadarmo.
Limit motorky je limitovany limitom pneumatik :o)
Ifko: na kvalitnej, sirokej, prazdnej ceste skus JEMNE zatlacit riadidla doprava a potom pribehni k najblicsiemu internetu a napis nam, kam ti zatocila motorka. Ja davam tip, ze dolava.
(Tento sposob zatacania, je vhodny skor na vyhybanie sa necakanym prekazkam.)


23.03.2004 20:59

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

d.j. oNdRo
Neregistrovaný

ty kokso , no super vadim , ta krosacka fotka je najlepsia :-) :-)


24.03.2004 7:12

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Ifko
 Čoprák 

Vadim skusim to.
A mam ist rychlo, alebo pomaly, naklapat, alebo nenaklapat, poistit sa pred tym, alebo nepoistit?
Mozno ze to tak robim, ale som si to nevsimol, asi je to nejak podvedome alebo co.


24.03.2004 7:28

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Brano
 Kávičkár 

Ikona

Pri jemnom potiahnuti riadidiel doprava sa motorka zacne naklanat dolava - kvoli tomu, ze tazisko sa dostane nalavo od stopy motorky. (resp. stopa motorky sa dostane napravo od taziska) Ja som to zistil aj sam, a najprv som si myslel, ze to je divnou geometriou a polohou prednej vidly (shadow 750 - dost pada do zakrut), aj ked na bikoch je to asi viac citit ako na choppriku...

Este jedna doplnujuca vystraha pre zaciatocnikov (mozno to chcel autor spomenut v dalsom dieli, ale zaciatocnici to uz teraz vytahuju) - biele namalovane ciary na ceste: prechody pre chodcov, deliace ciary, krajnice. VELMI SA NA NICH SMYKA AJ ZA SUCHA, NIE TO ESTE KEJ JE MIERNE POPRSANE. Povazoval som za potrebne to spomenut v tejto faze, lebo poznam vela ludi, ktorim sa smyklo, alebo to aj polozili kvoli namalovanym ciaram. Teda cez prechody v zakrute chodit pomedzi biele plochy, pri predbiehani (cez dvojitu plnu ... ;) si byt vedomy, ze pri prechode to trochu "ujde".

Inac super clanok, prajem peknu sezonu...


24.03.2004 8:01

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ano, takisto si treba davat pozor pri jazde za nakladnym autom, specialne Tatrovka, Liazka, V3S a podobne s otvorenou korbou, pretoze odtial zvyknu vyletovat veci, igelity, kamene, smeti, blato z kolies, ak vezie piesok alebo strk tak sa pripravit na sprsku... takisto pozor na vzdusne turbulencie pri predbiehani kamiona, alebo nakladneho auta. A hlavne NEZDRZOVAT SA V SLEPOM UHLE SPATNEHO ZRKLADA AKEHOKOLVEK AUTA. Tu plati jedoducha zasada - pokial vidis vodica v jeho spataku ty, moze vidiet aj on teba.
Pri jazde v dazdi sa pripravit na neustale sprchy od protiiducich alebo predbiehajucich vozidiel.

HerghottXL1000V


24.03.2004 9:37

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No Vadim skely clanok, pripajam sa k ostatnym chvalicom...
Tiez som ale nepochopil to s tym parkovanim bokom k svahu...
No a k tomu preklapaniu cez stojan mam taku malu skusenost:
Zastavil som v kopci na krajnici (smerom do kopca), pod Vrsicom, Masina nalozena, Polozil som ju na bocak. spravil dva kroky a masina spadla cez bocak. Bolo to na asfalte, ale bocak sa trochu zaryl do makkeho asfaltu...
Takze ani asfalt v lete nemusi byt ta najlepsia opora ...
Pravdu povediac masina to odniesla horsie ako po normalnom pade na bok, lebo spada na priamo na tu cast kedu su budiky a riadidla. Tak uz to padaky nezachrania a okrem prasknutych plastov sa mi ohla aj packa spojky. Este ze sa nezlomila...
Awia


24.03.2004 11:09

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Brano: Mas pravdu. Zabudol som na zebry a podobne biele zrady.
V DAZDI SA SMYKAJU, AKO KVALITNA LADOVA PLOCHA !!


24.03.2004 11:37

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

papaya
Darca Krvi  Kávičkár 

ja tu moto radsej asik predam a zostanen pri pozeranisa na vas ;-) ked to tak citam ... ;p


24.03.2004 12:13

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Lemmy
 Čoprák 

Ikona

Aj by som ti zatlieskal ale taká technologia asi ešte neexistuje.Dik za slogan ktorý si uverejnil lebo ten sa stal mojim novým heslom Takže pozor Dárcovia DO SEDLA TA NETLACI SLNIECKO, ALE SKUSENOSTI. Cav cav


24.03.2004 12:29

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

gaizka
 Turista 

Ikona

Squelé a veľmi prepotrebné.
Vadim na hrad !


24.03.2004 19:11

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

gaizka: uz som si davnejsie vsimol, ze mas dobre napady!


24.03.2004 20:04

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Lemmy, jaj ja mam:
Pri štarte a otočení plynovej rukoväte, nie len KOZMODISK vie vycarit usmev na tvari.

A znova uspech gratulujeme. Tešime sa na ďaľšiu časť.


24.03.2004 20:16

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Awia, aj Ja mam taku podobnu skusenost. Fotrovu dveajpulu v tej dobe na mna este velka masina. Jako najäcsi macher si zastavim na trave a vyhodim bocak pravdaze naco kukat kam ho pokladas a uz to bolo noha pod motorkou a na nohe vyfuk pokym som to odvalil...
Tomu sa hovori pekny pad.


25.03.2004 9:04

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

na trave sa da parkovat tiez, len treba pod bocak podlozit drievko.


25.03.2004 9:18

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

MaAT
 Veteránista 

Kua chlapi, este k tomu zatacaniu:
Zakruty sa vyberaju klopenim, nie otocenim riadidiel!
Pri urcitej rychlosti nieje mozne uviest motorku do naklonu iba presunutim hmotnosti (lebo moment zotrvacnosti, rotujucich casti!).
Pri priamociearej jazde pootocenie predneho kolese vpravo alebo vlavo sposobi naklon motorky!. (pootocenie vlavo -> naklon vpravo, a naopak). Je to zapricinene momentom zotrvacnosti, rotujucich casti (nie zmenou taziska motorky vzhladom na stopu, ako to pisal brano).
Cize zhrnute: ak chcem zabocit vpravo z priamociarej jazdy, tak pravou rukou potlacim riadidla dopredu -> predne koleso sa mi natoci dolava -> motorka sa nakloni na pravu stranu -> predne koleso sa (vplyvom zotrvacnych sil ) zacne samocinne natacat doprava, aby vyrovnalo naklon motorky->ubratim alebo pridanim plynu,alebo presunutim hmotnosti, alebo natacanim predneho kolesa, alebo (to najcastesiem) vcetkymi tromi ukonmi sucastne, mozem korigovat polomer zakruty.
Tolko hovori Fyzika, ak chcete vediet o teorii viac pozri te aj sem:
fyzweb.cuni.cz/dilna/krouzek/k36.htm
fyzweb.cuni.cz/dilna/krouzek/k37.htm
V praxi to kazdy robi viacmenej podvedome, len ked sa to chce teoreticky popisat tak to vyzera komplikovane, a mozno zaciatocnikom to znie nepochopitelne (ved si len spomente ako ste sa ucili bicyklovat :o).
...A ozaj, motorka sa chova rozdielne (pri uvadzani do zakruty) pri jazde po rovine, alebo pri jazde do kopca, pripadne z kopca(ale to ste si uz urcite vsimli). Nieje to sposobene slabym motorom ;-) , ale zasa kombinaciou momentov na rotujucich castiach.

aale kaslat na teoriu, treba skusat, trenovat, a hlavne byt opatrny, aby ste mali z jazdenia co najdlhsie radost!
.. a do prdle, aj u vas snezi?


25.03.2004 12:56

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Prosim vas vsetkých, ktorých dôveru som si ziskal seriálom poradime..., aby mi dôverovali aj v tom, ze keď maju akýkoľvek problém, môžu sa s ním obrátit na Motoride - Motoporadňa. Ja pri najlepšej vôli nestíham všetkým odpovedať osobitne a na Motoride chodia desiatky motorkárov, ktorí vám s mnohými problémami poradia lepšie, ako ja. Okrem toho, ja sa do fóra Motoride pozriem aj niekolko krát denne a keď viem, odpoviem. Niektorí hovoria, že až príliš často :o(
Ešte raz ďakujem za dôveru.
III. časť bude o obliekaní.


26.03.2004 1:09

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

987654321
 Bahniak 

Ikona

reskepta!ae skoro fsetko je relatiivne,bo nic neni pri roznyh situaaciach rovnako,tagze aj dobre naucena finta niekedy neviide...lesaaci dajuu zapravdu...
inu inkriminovanaa veta ucis sa cely zivot,resp. skuusat skuusat skuusat!!! opcas huba horedola,ae to g tomu patrii,ni?!


26.03.2004 9:21

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

frodo
Neregistrovaný

Ked o obliekani, tak dufam ze budu nafotene aj blondinky.


26.03.2004 9:26

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

zeze
 Turista 

Ikona

Dobre napisane, strucne, vystizne a vtipne zhrnutie. Len ked budes zas vyberat fotky do smn, bud trochu prezieravejsi. Totiz tym ze sa stavas slavnym, zacinajuci bikeri si mozno budu chciet brat priklad z osobnosti ako ty. Cize mas nechtiac aj velku zodpovednost. K nej sa urcite nehodia fotky ktore hovoria o tom, ze jazdis bez prilby! Na taketo "detaily" pozor!


26.03.2004 9:27

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja vítam každý príspevok, teda Vadim vďaka za každú radu, mne to vždy pomohlo


26.03.2004 11:31

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

papaya
Darca Krvi  Kávičkár 

Smrt na ceste, pred dvomi tyzdnami dvaja mantaci na cestovnom jogurte sa blaznilii v okoli Piestan, vysledok = kamaratov starky na babete je mrtvy. Chalanom sa nic nestalo!!! Prajem si vas stretnut niekde na zraze....


26.03.2004 15:42

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

zeze: uz som ti vysvetloval, ako je to s fotkami. Tie co su v SMN foti a vybera SMN, tie co su tu, od II. casti foti a vybera TTom. Vodic je POCAS JAZDY pouzivat riadne upevnenu .... Ja na tej fotke STOJIM. Prilby (odkedy ich predavam) samozrejme vsetkym nielen odporucam, dokonca od sezony 2003 aj pouzivam.
Apropo (bonz na TToma): odporucal som mu vybrat co najkrvavejsie motocyklove masakry na fotkach, aby si cerstvy drzitelia vodicakov uvedomili, ake riskantne hobby si vybrali.


26.03.2004 16:04

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

papaya
Darca Krvi  Kávičkár 

Vadim opatrnosti nie je nikdy dost!!! Pekne krvave fotoze mozno niekoho preberu zo sna, ze moto je bicykel s motorom. ..


26.03.2004 17:21

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Veru par takych krvakov mi uz zopar krat prislo do mailboxu... Radsej nemysliet ...
Awia


27.03.2004 1:19

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Zasa super clanok, len tak dalej. Este male upozornenie, ked prave jazdite pomaly (do cca 15-25km) je motorka dost nestabilna vplyvom slabych gyroskopickych sil. Skuste jemne prislapnut zadnu brzdu, teoreticky by to malo bike trochu okabatit a bude si mysliet ze ide rychlejsie. Mozno sa tym brzda trochu viac opotrebuva ale takto sa nejazdi stale a je to myslim lepsie ako tahat za sebou nohy (mimochodom ak mate 300kilovy choper vam nohy prd pomozu akurat si ich dochramete). Keca sa mi to dobre ale musim sa priznat ze sam som tuto teoriu este nevyskusal nakolko som uz par rokov na "suchu", ale malo by to fungovat, budem rad ked sa niekto ozve kto to vyskusa, ale opatrne. Kym to niekto nepotvrdi zaciatocnici nech to radsej ignoruju.


27.03.2004 1:25

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

oh , a este jedna vec, polozit motorku pred prekazkou dokaze kazdy (ja som ziarivy priklad) ale ucelom je sa prekazke vyhnut. Takze zaciatocnici horsa spat na parkovisko zoberte tri koliky, dva postavte ako prekazku (sirka auta) a jeden kusok dalej (toto bude miesto kde zacnete brzdit). Zacnite s mensimi rychlostami a vacsimi vzdialenostami, postupne vzdialenost zmensujte a jemne zvisujte pociatocnu rychlost. Takto by ste mali byt schopny odhadnut vas limit a limit vasho biku. Este raz motorka by mala prekazku obist nie sa do nej zaborit, lebo potom mozete zostat " na suchu" aj na par rokov ako ja. Vy mozete jazdit super, ale su tu aj ini blbci na ktorych treba byt pripraveny.


27.03.2004 16:14

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Dalas
Neregistrovaný

Reagujem na diskuziu o prilbách. Aj ja som rád jazdil bez prilby len zo šatkou, ale po vzhlidnutí stránky www.ogrish. com som si to tak znechutil, že prilbu si dávam vždy už meter pred motorkou. Odporúčam vzhlidnúť a najme jogurťákom...


27.03.2004 21:24

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

lemmy
 Čoprák 

Prvý som síce nečítal ale velmi by som chcel.Druhý bol parádny a tretím by si mohol oslovit slovenské mamički, ktoré sa tak mooc boja o svoje motorkárske deti že im berú kluče od mašiny.Však to už je trochu vela, ale na druhej stránke čo by si čakal od bývalej zdravotáčky.......maj sa


28.03.2004 23:41

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Dalas
Neregistrovaný

Mohol by mi niekto pradiť, ako má byť správne našponovaná retaz na Honde VT 600 Schedow ? Koľko cm má mať previs a odkiaľ a ako sa to meria? Dík


02.04.2004 12:12

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

motorke uz rozumiem, ale co takto napisat par rad ako porozumet zene....?? :-)


02.04.2004 19:37

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Demo, sklamem ta, mnohi uz tomu obetovali cely zivot ale bohuzial neuspesne. Dokonca mam dojem ze ani zeny im nerozumeju.


07.05.2004 14:40

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Nesuhlasim celkom s tym ze musis mat za sebou pad aby si poznal svoje hranice. Ja mam za sebou posledny pad z motorky pred 20timi rokmi, nic sa mi vtedy nestalo. Hranice v zakrute mozes poznat aj tak ze ides opatrne vzdy rychlejsie a rychlejsie a vzdy klopis trosku viac a viac az kym nedostanes mierny smyk, len taky par centimetrovy, ktory zvladnes a spadnut napriiek hranicnemu naklonu a smyku nemusis. A uz poznas hranice svojho stroja aj bez padu.


07.05.2004 16:54

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

jjaro: v mojich clankoch su ZAKLADNE a zjednodusene informacie pre zaciatocnikov. Keby sme sa mali bavit o detajloch, tak by z toho bola kniha a zaciatocnik by z nej mal kockatu hlavu. V kazdom pripade som rad, ze sa zapaja tolko motorkarov so svojimi skusenostami.


09.05.2004 21:19

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

vadim no hej, ty si to moznoze aj bral z pohladu lahkeho dirty-endura, na nom su pady uplne normalne a bezne a nic vazne sa pri nich nezvykne poskodit, ked si ale predstavis ze niekto sa vysype s motorkou vaziacou cez 300 kg no tak to ma skodu zarucene cez 60 tis a okrem toho sa moze pokrivit ram, a aj pokrivenie geometrie o 1 stupen uz sposobi uplnu zmenu jazdnych vlastnosti a motorka uz nikdy nebude ako predtym (samozrejme jedine ze by sa kupil novy ram alebo stary nechal narovnat na original rovnacom stolci co tiez nie je lacne). Takze radsej treba skusat svoje schopnosti bez padov ))))


15.05.2004 21:40

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

tibi
 Edvenčr 

klobuk dole...clanok je super.... chcel by som len dodat k tym v plechovkach...bacha na prednost, oni vzdy myslia...vsak to len motorka, ja este stihnem... a tak dopadol kamos...teraz je po dvoch operaciach noh!!!! ...vela stastny kilometrov kazdemu... :-)))


20.06.2004 19:06

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Paco
 Veteránista 

hej fajn clanok,ale chcem sa opytat,to uplne bez srandy to zatacanie ked do prava,tak idem do lava plati aj pri babettach?dik,lebo nemozem to pochopit!


02.07.2004 9:02

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

cobra
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Mňa napr. napadlo, že tomu, aby som predišiel takej pohrome, že by mi mašina spadla do rozmočenej zemi, by sa možno dalo predíjsť tým, že si so sebou budem vždy pod sedlom nosiť nejakú (dostatočne pevnú a dosť hrubú, aby sa nezohla) kovovú platničku (napr. 15 x15cm), na ktorej by som si urobil nejakú malú plôšku na stojan (aby sa motorka po nej nezošmykla) a tým by som zväčšil styčnú plochu so zemou a nemusel by som sa báť, že sa mašina pod svojou hmotnosťou do zeme zaryje... Opravte ma niekto, ak si myslíte, že je to zlý nápad, ale mne tých pár dkg hmotnosti navyše nepripadá ako zbytočná záťaž, keď to zabezpečí, že Ti mašina na rozmoknutej tráve nespadne... Veľa šťastných km praje -majo-


02.07.2004 9:13

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Cobra, vsak to tak aj niektori z nas robia :-))) Alebo aj plastovu dosticku. Predavaju ju napriklad v Louis a ma tvar bosej nohy :-)))


02.07.2004 11:02

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

cobra
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

O.K., veď ja len tak, lebo niektorí o tom nevedia... čaf


15.04.2008 22:19

Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť

slobo
 Bahniak 

Ikona

... autor - [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil slobo (15.04.2008 22:22)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Adamoto KTM

Suzuki V-strom 1050 2020

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2020 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5685 | Včera: 296503