Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
zase fajn, strucne a jasne. Len som nepochopil to s tym parkovanim bokom ku svahu. Myslis "lavou stranou dolu svahom" (bez ciarky)? Staci maly sklon a motorka sa cez bocak prevali. A otocenim "riadidiel dolava" sa este viac navazi na bocny stojan, takze este horsie. Asi som ta nepochopil. Ja zasadne bokom ku svahu neparkujem. Radsej priamo so zaradenou jednotkou. |
Vadim zase mas moju pochvalu. |
Velmi dobry clanok, osobne si myslim, ze lepsi ako ten prvy (z tohoto serialu). |
Vadim dobry clanok, dobre sa to cita. Tesim sa na dalsie casti. pedro |
Vidi: ked mi predvedies (napriklad na mojej motorke), ako sa preklapa cez stojan, tak ti cely rok budem rucne umyvat ten zlty plastikovy vyrobok zadarmo. |
d.j. oNdRo Neregistrovaný |
ty kokso , no super vadim , ta krosacka fotka je najlepsia |
Vadim skusim to. |
Pri jemnom potiahnuti riadidiel doprava sa motorka zacne naklanat dolava - kvoli tomu, ze tazisko sa dostane nalavo od stopy motorky. (resp. stopa motorky sa dostane napravo od taziska) Ja som to zistil aj sam, a najprv som si myslel, ze to je divnou geometriou a polohou prednej vidly (shadow 750 - dost pada do zakrut), aj ked na bikoch je to asi viac citit ako na choppriku... |
Ano, takisto si treba davat pozor pri jazde za nakladnym autom, specialne Tatrovka, Liazka, V3S a podobne s otvorenou korbou, pretoze odtial zvyknu vyletovat veci, igelity, kamene, smeti, blato z kolies, ak vezie piesok alebo strk tak sa pripravit na sprsku... takisto pozor na vzdusne turbulencie pri predbiehani kamiona, alebo nakladneho auta. A hlavne NEZDRZOVAT SA V SLEPOM UHLE SPATNEHO ZRKLADA AKEHOKOLVEK AUTA. Tu plati jedoducha zasada - pokial vidis vodica v jeho spataku ty, moze vidiet aj on teba. |
No Vadim skely clanok, pripajam sa k ostatnym chvalicom... |
Brano: Mas pravdu. Zabudol som na zebry a podobne biele zrady. |
ja tu moto radsej asik predam a zostanen pri pozeranisa na vas ked to tak citam ... ;p |
Aj by som ti zatlieskal ale taká technologia asi ešte neexistuje.Dik za slogan ktorý si uverejnil lebo ten sa stal mojim novým heslom Takže pozor Dárcovia DO SEDLA TA NETLACI SLNIECKO, ALE SKUSENOSTI. Cav cav |
Squelé a veľmi prepotrebné. |
gaizka: uz som si davnejsie vsimol, ze mas dobre napady! |
Lemmy, jaj ja mam: |
Awia, aj Ja mam taku podobnu skusenost. Fotrovu dveajpulu v tej dobe na mna este velka masina. Jako najäcsi macher si zastavim na trave a vyhodim bocak pravdaze naco kukat kam ho pokladas a uz to bolo noha pod motorkou a na nohe vyfuk pokym som to odvalil... |
na trave sa da parkovat tiez, len treba pod bocak podlozit drievko. |
Kua chlapi, este k tomu zatacaniu: |
Prosim vas vsetkých, ktorých dôveru som si ziskal seriálom poradime..., aby mi dôverovali aj v tom, ze keď maju akýkoľvek problém, môžu sa s ním obrátit na Motoride - Motoporadňa. Ja pri najlepšej vôli nestíham všetkým odpovedať osobitne a na Motoride chodia desiatky motorkárov, ktorí vám s mnohými problémami poradia lepšie, ako ja. Okrem toho, ja sa do fóra Motoride pozriem aj niekolko krát denne a keď viem, odpoviem. Niektorí hovoria, že až príliš často :o( |
reskepta!ae skoro fsetko je relatiivne,bo nic neni pri roznyh situaaciach rovnako,tagze aj dobre naucena finta niekedy neviide...lesaaci dajuu zapravdu... |
frodo Neregistrovaný |
Ked o obliekani, tak dufam ze budu nafotene aj blondinky. |
Dobre napisane, strucne, vystizne a vtipne zhrnutie. Len ked budes zas vyberat fotky do smn, bud trochu prezieravejsi. Totiz tym ze sa stavas slavnym, zacinajuci bikeri si mozno budu chciet brat priklad z osobnosti ako ty. Cize mas nechtiac aj velku zodpovednost. K nej sa urcite nehodia fotky ktore hovoria o tom, ze jazdis bez prilby! Na taketo "detaily" pozor! |
Ja vítam každý príspevok, teda Vadim vďaka za každú radu, mne to vždy pomohlo |
Smrt na ceste, pred dvomi tyzdnami dvaja mantaci na cestovnom jogurte sa blaznilii v okoli Piestan, vysledok = kamaratov starky na babete je mrtvy. Chalanom sa nic nestalo!!! Prajem si vas stretnut niekde na zraze.... |
zeze: uz som ti vysvetloval, ako je to s fotkami. Tie co su v SMN foti a vybera SMN, tie co su tu, od II. casti foti a vybera TTom. Vodic je POCAS JAZDY pouzivat riadne upevnenu .... Ja na tej fotke STOJIM. Prilby (odkedy ich predavam) samozrejme vsetkym nielen odporucam, dokonca od sezony 2003 aj pouzivam. |
Vadim opatrnosti nie je nikdy dost!!! Pekne krvave fotoze mozno niekoho preberu zo sna, ze moto je bicykel s motorom. .. |
Veru par takych krvakov mi uz zopar krat prislo do mailboxu... Radsej nemysliet ... |
Zasa super clanok, len tak dalej. Este male upozornenie, ked prave jazdite pomaly (do cca 15-25km) je motorka dost nestabilna vplyvom slabych gyroskopickych sil. Skuste jemne prislapnut zadnu brzdu, teoreticky by to malo bike trochu okabatit a bude si mysliet ze ide rychlejsie. Mozno sa tym brzda trochu viac opotrebuva ale takto sa nejazdi stale a je to myslim lepsie ako tahat za sebou nohy (mimochodom ak mate 300kilovy choper vam nohy prd pomozu akurat si ich dochramete). Keca sa mi to dobre ale musim sa priznat ze sam som tuto teoriu este nevyskusal nakolko som uz par rokov na "suchu", ale malo by to fungovat, budem rad ked sa niekto ozve kto to vyskusa, ale opatrne. Kym to niekto nepotvrdi zaciatocnici nech to radsej ignoruju. |
oh , a este jedna vec, polozit motorku pred prekazkou dokaze kazdy (ja som ziarivy priklad) ale ucelom je sa prekazke vyhnut. Takze zaciatocnici horsa spat na parkovisko zoberte tri koliky, dva postavte ako prekazku (sirka auta) a jeden kusok dalej (toto bude miesto kde zacnete brzdit). Zacnite s mensimi rychlostami a vacsimi vzdialenostami, postupne vzdialenost zmensujte a jemne zvisujte pociatocnu rychlost. Takto by ste mali byt schopny odhadnut vas limit a limit vasho biku. Este raz motorka by mala prekazku obist nie sa do nej zaborit, lebo potom mozete zostat " na suchu" aj na par rokov ako ja. Vy mozete jazdit super, ale su tu aj ini blbci na ktorych treba byt pripraveny. |
Dalas Neregistrovaný |
Reagujem na diskuziu o prilbách. Aj ja som rád jazdil bez prilby len zo šatkou, ale po vzhlidnutí stránky www.ogrish. com som si to tak znechutil, že prilbu si dávam vždy už meter pred motorkou. Odporúčam vzhlidnúť a najme jogurťákom... |
Prvý som síce nečítal ale velmi by som chcel.Druhý bol parádny a tretím by si mohol oslovit slovenské mamički, ktoré sa tak mooc boja o svoje motorkárske deti že im berú kluče od mašiny.Však to už je trochu vela, ale na druhej stránke čo by si čakal od bývalej zdravotáčky.......maj sa |
Dalas Neregistrovaný |
Mohol by mi niekto pradiť, ako má byť správne našponovaná retaz na Honde VT 600 Schedow ? Koľko cm má mať previs a odkiaľ a ako sa to meria? Dík |
motorke uz rozumiem, ale co takto napisat par rad ako porozumet zene....?? |
Demo, sklamem ta, mnohi uz tomu obetovali cely zivot ale bohuzial neuspesne. Dokonca mam dojem ze ani zeny im nerozumeju. |
Nesuhlasim celkom s tym ze musis mat za sebou pad aby si poznal svoje hranice. Ja mam za sebou posledny pad z motorky pred 20timi rokmi, nic sa mi vtedy nestalo. Hranice v zakrute mozes poznat aj tak ze ides opatrne vzdy rychlejsie a rychlejsie a vzdy klopis trosku viac a viac az kym nedostanes mierny smyk, len taky par centimetrovy, ktory zvladnes a spadnut napriiek hranicnemu naklonu a smyku nemusis. A uz poznas hranice svojho stroja aj bez padu. |
jjaro: v mojich clankoch su ZAKLADNE a zjednodusene informacie pre zaciatocnikov. Keby sme sa mali bavit o detajloch, tak by z toho bola kniha a zaciatocnik by z nej mal kockatu hlavu. V kazdom pripade som rad, ze sa zapaja tolko motorkarov so svojimi skusenostami. |
vadim no hej, ty si to moznoze aj bral z pohladu lahkeho dirty-endura, na nom su pady uplne normalne a bezne a nic vazne sa pri nich nezvykne poskodit, ked si ale predstavis ze niekto sa vysype s motorkou vaziacou cez 300 kg no tak to ma skodu zarucene cez 60 tis a okrem toho sa moze pokrivit ram, a aj pokrivenie geometrie o 1 stupen uz sposobi uplnu zmenu jazdnych vlastnosti a motorka uz nikdy nebude ako predtym (samozrejme jedine ze by sa kupil novy ram alebo stary nechal narovnat na original rovnacom stolci co tiez nie je lacne). Takze radsej treba skusat svoje schopnosti bez padov )))) |
klobuk dole...clanok je super.... chcel by som len dodat k tym v plechovkach...bacha na prednost, oni vzdy myslia...vsak to len motorka, ja este stihnem... a tak dopadol kamos...teraz je po dvoch operaciach noh!!!! ...vela stastny kilometrov kazdemu... |
hej fajn clanok,ale chcem sa opytat,to uplne bez srandy to zatacanie ked do prava,tak idem do lava plati aj pri babettach?dik,lebo nemozem to pochopit! |
Mňa napr. napadlo, že tomu, aby som predišiel takej pohrome, že by mi mašina spadla do rozmočenej zemi, by sa možno dalo predíjsť tým, že si so sebou budem vždy pod sedlom nosiť nejakú (dostatočne pevnú a dosť hrubú, aby sa nezohla) kovovú platničku (napr. 15 x15cm), na ktorej by som si urobil nejakú malú plôšku na stojan (aby sa motorka po nej nezošmykla) a tým by som zväčšil styčnú plochu so zemou a nemusel by som sa báť, že sa mašina pod svojou hmotnosťou do zeme zaryje... Opravte ma niekto, ak si myslíte, že je to zlý nápad, ale mne tých pár dkg hmotnosti navyše nepripadá ako zbytočná záťaž, keď to zabezpečí, že Ti mašina na rozmoknutej tráve nespadne... Veľa šťastných km praje -majo- |
Cobra, vsak to tak aj niektori z nas robia Alebo aj plastovu dosticku. Predavaju ju napriklad v Louis a ma tvar bosej nohy |
O.K., veď ja len tak, lebo niektorí o tom nevedia... čaf |
... autor - Upravené 1 krát. Naposledy upravil slobo (15.04.2008 22:22) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86138 | Včera: 200699