Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Ukazovateľ zaradeného stupňa GIpro DS pre každého
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mam uz dlhsiu dobu, vyborna vecicka. Nie ako tie haraburdy, co prepocitavaju otacky a rychlost... |
"Myslím si, že ukazovateľ zaradenej rýchlosti je jednou z prvých vecí, ktorú si väčšina majiteľov novej (alebo jazdenej novej) motorky dokúpi." |
husek: nejde o aktualnost, ale o reklamu. |
wildman jazdil si s ukazovatelom niekedy, resp. mas ho na svojej motorke? ja som si to nekupoval kvoli reklame, ale kvoli tomu ze som to chcel. to ze je to zaroven reklama je nieco ine. |
ja by som to nechcel a to som začínajúci jazdec |
Diger: tiez si myslim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hamlet (15.06.2009 12:29) |
Hodnotenie: Ja ho mam, a nedam ho dole ale mam engear |
Mal som Engear na Honde CBF600S rv. 2007. Neboli s tým žiadne problémy. |
gipro je fajn, ale na motorkach ktore nemaju senzor zaradeneho stupna v prevodovke (ako napr. hondy) gipro stale vypocitava zaradeny stupen z rychlosti motocykla a otacok motora, tento vypocet je ale velmi rychly (odhadujem na menej ako 100ms po pusteny spojky). samozrejme na takychto motorkach je potrebne gipro 'naprogramovat', ale to je len drobnost, ktora nezabere vela casu. |
Hodnotenie: coskoro idem kupovat |
tiez som nad tym rozmyslal, lebo niekedy hladam sedmicku Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (15.06.2009 14:44) |
uzitocnost si musi kazdy zhodnotit sam, ale podla mna dizajn dnesnych ukazovatelov je biedny - svietiace sedemsegmentovky ved dnes plne graficke LCD podsvietene displeje stoja radovo 3€ (take ako boli v mobiloch pred 8 rokmi), nehovoriac o 100% viditelnosti na slnku.. takto to vyzera ako bradavica na novej stylovej palubke.. za tie prachy |
Hodnotenie: dalsi PR clanok....nastastie je GIPRO v sekcii clanky iba tak dvakrat do roka... |
to hamlet |
pekna hracka.. ale zaplat panboh na mojej GSRe mam ukazovatel zaradenej rychlosti uz v serii (ta 0 pod tachometrom) takze taketo vychytavky nepotrebujem |
Hodnotenie: ja by som to aj skusil teda evie niekto povedat ci to pojde na r6-2005 tak lahko? |
ako tak pozeram, tak na yamahu to nieje ci? |
Hodnotenie: Mne sa to docela páči |
yamaha je momentalne vo vyvoji,bude dostupna o par dni |
respektive niektore modely uz su dostupne,treba sa informovat mailom |
Prečo distribútor spomína len seba ako predajcu? to potom nie je distribútor. |
Hodnotenie: HUSEK je znalec, to jest hlavná výhoda. |
Hodnotenie: Funguje to aj na Harley-Davidson? v profile |
piranha: a preco sa palubovky robia s LCD? aj ta na obrazkoch v clanku |
Hodnotenie: ChesterTT: Uplny suhlas. Riadne predrazene... |
Ja by som to tiež bral, ale tá cena mi príde riadne prehnaná. Trošku ma hnevá, že moje TA-čko to nemá už v základnej, keďže je tam dosť veľký displej a umiestnenie tejto vecičky by bola malina. Určite by som to prikúpil, ale nie za tie prachy (z princípu) Inak článok ok, len tá cena je na draka...za 1m kábla a plastovú škatuľku... |
Hodnotenie: Mam a pouzivam, ale moj model je aj s ATRE, tak ked uz je ta moznost za 10 €, tak by som to doplatil. |
GIPRO nevypočítava len u motoriek ktoré majú senzor zaradenej rýchlosti zabudovaný v prevodovke, u ostatných počíta tiež. Neviem však čo stále máte s tou spojkou, veď tú držíš dlhšie stlačenú snáď len na križovatke ked máš neutrál. To ako keby skútrista napísal: nevýhodou motorky je že pri stlačenej spojke neťahá. No engear ti vtedy zobrazuje istú 0, (lebo používa signal neutrálu). Engear má tiež "shift light". Výhodou GIPRO je plug and play. Engear je lacnejší. Trh je rozmanitý a potreby zákazníkov rôznorodé. Nuž a cena všeobecne: výfuk je tiež len kus plechu.... Urob vývoj, zostav výrobu, urob testy, reklamu, postav distribučnú sieť, garantuj záruku a potom porovnáme ceny....Sú na trhu aj lacné indikátory, ale s tých by ste sa chlapci pogrcali... |
práve som dostal zo styxu GIPROX+GPX-Y01 na FZ1-S |
Hodnotenie: Ahojte. Pozrel som si clanok a precital vase nazory. Kolega si tiez nieco take chce kupit a trochu ma to zaujalo. Moj nazor je , ze sa mi to javi ako super vecicka pre zacinajuceho moto sialenca . Tiez som na zaciatku prvych km na svojej SVcke pokukoval po niecom takom. Tiez som nevedel co tam dat niekedy a co tam je zaradene. Po zohrati s masinou som na to zabudol a naucil som sa preradovat a radit podla zvuku masiny a ako sa chova na ceste. Ako hadam kazdy, ktory s nou trochu citi. Podla mna nie je to vec na zahodenie aj ked cena je taka aka je. Urcite keby som mal problem s preradovanim a hadanim co tam mam " kopnute" by som si to zadovazil. Ostatne veci ako dizajn a podobne prkotiny necham na odbornikov, lebo nabuduce tu bude iny nazov vyrobku a iny tvar a super cena . |
Hodnotenie: Existuje nieco aj pre starsie motorky? Ako napr Zephyr ? |
namontované, ale pri programovaní ma nechce pustiť viac ako na trojku..... |
Guzzinka sa pýta, či to pôjde aj na nej |
ahoj! pozri stránku healtech-u. teraz to robia na veľa modelov.... |
shark1: tiez mi to robilo. resetni to a skus znova. na druhy treti pokus by to uz malo fungovat. potom s tou vecou uz neboli problemy. |
resetovali a skúšali smw asi 10x. skočím s tým do styxu. |
Tak už mi to konečne funguje! |
Ganganzeige GPX-D01 für Ducati und MV AGUSTA |
Otvorím staršiu tému. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gixerak (11.05.2010 18:53) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257019 | Včera: 159534