Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Madame Aprilia Shiver
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Takemuto stylu som zatial neprisiel na chut, a prve co ma napadlo bola uz spominana Agusta Brutale. |
tak ja teraz nevim, som dajaky zmateny ...takze - som zaryty ducatista, z japoncov je mi ta kawa akasi, ehm teda ked uz, najsympatickejsia ale shiver podla mna vyzera velice dobre. Asi zacnem brat nejake prasky na urovnanie osobosti... alebo radsej prestanem brat, mozno tak bude lepsie |
Hodnotenie: Tino, pekny reklamny clanok. Skoda, ze nepises svoje vlastne postrehy a skusenosti z osobneho stretnutia. |
Hodnotenie: Nooo, pekný cukrík... |
chlapci, aby ste len neboli sklamany, tak sa mi zda, ze aprilia nefiguruje medzi vystavujucimi na bratislavskej vystave. samozrejme ako aj minuly rok. |
Hodnotenie: Ogi ..zradca ..Cygno ..moc do toho vidis..internetovy maniac Tino...ideeeeees |
coffee, ale co by, len som sa sklamal v mojich ocakavaniach. Som to chcel minuly rok opacit, aby som mohol povedat, ze na ducati to nema, ale nemal som moznost. Zastavam nazor, ze ked predstavis novy model na jesen, do jari najneskor by mal byt v predajniach. Tymto tempom si kupis noveho shivera v lete tohto roku (predpokladam podla rozbiehajucich sa aktivit v cesky a slovenskych casakoch) a v podstate si uz kupujes stary model. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (05.03.2008 22:39) |
Cygno..tak ,tak..696 bude cool zalezitost..vsak uz aj zopar majitelov ju ocakava ..ale sa nam pekne rozrasta ta Ducna family...len poniektory v Ducna bundach sa snazia vymyslat a hladat vo vodach Moto Moriny,Aprilia,Moto Guzzi |
coffee, nemusis sa bat, on rozpraval cisto hypoteticne, on sa na monstra aj tak nezmesti. Ja keby som si mal vybrat medzi 696 a shiverom, tak urcite 696. Za prve 696 je predsa ducati, lahucke to bude ako ja za mladi a kym by som sa dockal shivera, tak na 696 uz budem mat odkrutenych 15.000 km a dve krasne sezony |
ej kua, ale v tej bielej s termixami ...pockam ja pekne do buduceho tyzdna a potom povim co si o novej monstroze myslim |
..Ogi nooo nie som si tak v poslednej dobe tebou isty..aj osobne aj na fore stale castejsie nieco brbles o inych znackach a modeloch (ale len tak medzi nami..ten scrambler MM je nadherny a ten keby si si kupil asi by som ti aj trosku zavidel ..ale psssst nikomu ani muk ) |
tak vis, cakam na novu multu a v bologni dizajneri furt len spageti zeru namiesto toho aby kreslili... si musim niecim skratit cas a potom ked ju konecne nakreslia tak budem mat prejdene vsetky ostatne moznosti ktore ma dovtedy omrzia a ducna bude zas z toho najlepsia |
Hodnotenie: nadherna moto, bezkonkurencny taliansky dizajn, dufam, ze to bude kvalitne... |
Hodnotenie: Tá Aprilka je nadherná, vyhrala by na celej čiare, objem a výkon je tak akurát!!! |
Hodnotenie: cygno: |
Tino, neber to ako kritiku, ale ako konstatovanie. Cerpas najma z firemnych propagacnych materialov a tam sa vacsinou skutocne vlastnosti nedozvies. |
cygno: |
Predaj sa az tento rok poriadne nakopne. Motorky sa predavaju hlavne na jar a zaciatkom leta, podla mojich informacii. Preto teraz. Prve kusy prisli do Ciech az na konci roku 2007. |
Hodnotenie: Keby boli peniaze, tak by som do toho na 100% isiel. Je nadherna!! |
Hodnotenie: Tie japonce su popri tej aprilii a ducati uplne o nicom co sa tyka dizajnu. Clanok je napisany naozaj dobre Tino-mozes sa zacat zivit ako vyrobca letakov pre apriliu |
Cygno, jazdil si uz na Hornete 07? Podla mna ma bezkonkurencne brzdy - na svoju hmotnost brzdia plynule a bezproblemovo, bez kusania a nikdy netreba viac ako jeden prst. Ja som bol maximalne spokojny. |
agressor, nejazdil som horneta 07 ani ziadneho ineho. bohuzial okrem kawy er6, yamahy xj900 som jazdil len ducati. limity brzd ale poznas podla mna az na okruhu, tak isto ako vacsinu ostatnych limitov motorky. co sa tyka brzd, tak bezkonkurencnost som zazil na s-kovom hypermotarde. tam som mal z brzd pocit betonovej steny. |
Hodnotenie: Shiver je pecka.A Aprilia mozno spi co sa tyka rychlosti uvedenia na trh - ale v Milane uz bol odvodeny hybrid zo Shivera ala motard.A pevne verim rychlo pride aj nejake to cestne enduro s tymto motorom (aj ram Shivera je odvodena technologia od RXV-SXV-MXV ) .A ak bude aspon take pekne ako Pegaso Trail tak ma nove 800 GS problem. |
majklcarli- BMW 800 GS ROZHODNE NEBUDE MAT KVOLI APRILII ZIADNY PROBLEM AJ KED TO BUDE SEBELEPSIA MASINA. BMW JE PROSTE BMW A TO HOVORI ZA VSETKO. |
Cygno - suhlasim s Tebou co sa tyka limitov brzd. Ale uz po kratkom zvezeni dokazes castokrat povedat, ci su brzdy kusave, ci sa daju dobre davkovat a su citlive alebo ci maju napr. lahky chod. Hornet ako aj Shiverka su urcene na bezne cesty (nie na okruh) a tam su tie Hornetacke brzdy slusny nadpriemer. Tak spokojny s brzdami som bol doteraz asi len pri sedmickovej Deauvilke. |
Hodnotenie: Článok pekný, konečne niečo lepšie ako tie bleskovky... |
Hodnotenie: Clanok je sice pekny ale autor clanku by si mal pozriet niektore testy co su uverejnene na nete napr: |
S tymi Brembo brzdami je pravda niekde uprostred, je pravda, ze napis Brembo na nich nie je, takze z mojej strany bola chyba hovorit o radialkach Brembo. Uznavam, ale aj portal ako MCN ma uvedene brzdy Brembo a zdaleka nie je jediny, takze som to bral automaticky-chyba, napravim do buducna. Na druhej strane ma Brembo prsty v ich vyrobe, takze az taky fake to nie je. |
Tino: |
Tento tyzden som mal moznost porovnat aspon posed na shiverke a novom monstri, co je uvadzany ako konkurent a mam pocit, ze aspon v posede tam budu celkom rozdiely. Novy monster mi prisiel viac agresivny, sportovejsi posed v porovnani s aprilkou, aprilka je taka vyrovnana, posobi ale vacsia. Na novom monsti mas pocit, ze sedis nad prednym kolesom (najma vdaka digitalnemu budiku, ktory je malicky a takisto aj vdaka tomu, ze ma predne svetlo viac "utopene" do prednych tlmicov). Z aprilky mam pocit, ze menej provokuje k tomu aby si na nej robil sprostosti. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251569 | Včera: 182473