Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp - Diskusné fórum

Hodnotenie: (22 hodnotení)

Diskusia k článku: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

15.03.2008 16:39

Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Hmmm, tak toto bolo chalani dost pozitivne pre TA... 8-)


15.03.2008 18:34

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

Test nehodnotim, motorka je podla mna akasi nudna, hoci som na nej ani nesedel, ale posobi tak na mna uz z fotiek.


15.03.2008 18:57

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lubko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

včera som si ju kúpil, čo dodať, nič. budem jazdiť, preto ju mám.
moto sú ako ženy, je fajn že nie sú rovnaké, ani naše túžby, to by bolo fádnosť.
:-)))


15.03.2008 19:04

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Aktualne v tlaci cesky motocykl 3/2008 trojtest TA, V Strom, Versys, najnovsi prehral. Uz nerobim zavery z hodnotenia motonovinarov, ale z merani sa co to usudit, zopar cisel:

TA, VERSYS, V STROM elasticita 60 -100km/h na najvyssi stupen 5.6, 4.6, 5.8
SPOTREBA mimo mesta 4.7, 3.9, 4.0
Spotreba pri 130km/h 4.6, 4.4, 4.7

Ale zase beriem, ze do servisu chodi kazdych 12.000km, mne povedal predavac, ze hlavny stojan stoji okolo 8000Sk asi material NASA, taktiez je fajn, ze Honda umiestnila noveho TA takmer do vsetkych predajni, cenik novych modelov moto uviedla ihned po Novom roku. V tom sa ma Yamah este vela ucit.


15.03.2008 19:54

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

brazel
 Kávičkár 

Ikona

MajoKE , v Nemecku zoženieš hlavný stojan tiež tesne nad 8000,- Sk . (cca 8500 aj s poštovným)

Ale aj s padákom !!!!!


15.03.2008 23:01

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

pre niekoho nudna, pre niekoho paradny spolocnik na kazdy den do prace ale aj na cestu po europe, alebo vikendovy vylet.
ja som na transalpovi najazdil zopar kilometrov. v teplote od 2°C do 5°C v dost hnusnom vetre. treba povedat ze seriovy stit hadze takmer vsetko na hlavu, ten upraveny turisticky vyzera lepsie. uvidime v dalsom teste coskoro dufam.
k tej NUDE: neviem ci chapem strategiu hondy spravne ale myslim si ze to ma byt motorka nie trhac asfaltu ani nic na nemecke dialnice, ale stroj na prepletanie sa dedinkami a spojovackami dediniek, s rychlostami od 60 do 110km/h. S tym ze sa na nej da prejst aj kusok terenu kam sa clovek s uplne cestnou motorkou velmi tazko dostava.
ale nikomu nebudem kazat aby si myslel to co ja.


16.03.2008 1:34

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mna moc nezaujal...dost scestnel, takze keby chcem novu moto, tak v-strom je silnejsi, vyzera lepsie chraneny proti vetru a je lacnejsi...


16.03.2008 2:04

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

agressor
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kmotr - je to Honda, jasne, ze ju mozes vnimat ako nudnu motorku, s ktorou netreba bojovat, ktora Ti da vsetko co by si od takej motorky cakal, ale tiez nic viac. Nemusis s nou bojovat a mozes sa sustredit na jazdu - nic viac, nic menej. Ako pise Cacao - pre niekoho nuda, pre niekoho spolocnik.

MajoKE - podla mna cisla hovoria velke hovno. Ale chapem, ze spoza klavesnice viac vidiet nemozes... OK, nebudem svina a vysvetlim. TA a V-strom su cestnejsie motorky. TA je podla mojho nazoru viac do terenu. Preto ide MOZNO v inych otackach a teda viac zere, preto sa na ceste neuplatni rovnako ako ostatni dvaja sutaziaci. Test som necital, ale dam krk, ze to bol test na ceste. O com...? Keby mali Superteneru, supnu ju do toho cestneho testu tiez a - lala, aj ta by prehrala. Versys alebo strom je teda asi lepsia. :-P


16.03.2008 9:06

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Agressor : pises, ze nebudes svina, ja trosku budem. Ak som spoluautorom clanku sam si ho nehodnotim, k moto, alebo clanku mate tri kladne hodnotenia, jedno od majitela a dve od redaktorov...

tych par cisel som uviedol ako priklad a neboli to tie dehonestejuce, pretoze akceptujem charakter a poslanie tejto motorky, preto som nenapisal napr. zrychlenie, max. rychl. kde je TA oproti konkurencii prepadak, kup si casopis pozri merania na strane č.40 to je technicka pravda, ziadne emocie.

A dokonca som uviedol pozitiva Hondy!!! Za to sa budem smazit v Yamahackom pekle.


16.03.2008 9:42

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Schyluje sa k dalsej diskusii TA vs nieco ine. Asi sa uz nezapojim, lebo to je o nicom vychvalovat jednu ci druhu, ked su obe plus minus autobus v tej istej triede a maju porovnatelne parametre. Kazdemu co sa mu paci a vyhovuje. Howgh.

Off-topic: Ja mam iny problem. Vcera som sa zamiloval do tej dlhonohej KTM 990 Adventure a neviem ako to mojej V-Stromici vysvetlim... :-(


16.03.2008 9:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

jaro172
 Edvenčr 

Ikona

fuuuu dreamer velky problem sak ta ta vyhodi z domu len sa tak zaprasi za tebou :-D


16.03.2008 10:02

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

BAJO1977
 Turista 

Ikona

dreamer to skor daj si tajne malu fotku KTM na riadidla :-D

Upravené 2 krát. Naposledy upravil BAJO1977 (16.03.2008 10:03)


16.03.2008 10:10

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... nepáči sa mi a ani technika nic moc ... :-~


16.03.2008 11:13

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Včera som spravil kôli tomu motosalónu 1000km na mojej starej Felícii.Transalpa som si poriadne prezrel a môžem povedať že stále je to enduro .Síce nemá hliníkový kryt motora ako moja XTZ (môžem mlátiť po ňom aj kladivom :-))) )ale sedlo je veľmi pohodlné a TA je fakt pekne vypracovaná.Vyššie spomenuté Versys a V-strom sú rovnaké cestné endurá ako TDM a z Transalpom by som ich vôbec neporovnával.


16.03.2008 11:14

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

dodisTT
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

test dobry moto dobre vcera som na nej zacal robit prve koilometre a tiez stale s usmevom na tvari :-D :-D :-D idem vyuzit pekne pocasie a prebehnut sa trosku ;-)


16.03.2008 16:07

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

wert
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tie 20 rocne spatne zrcatka uz tiez mohli vymenit za nieco krajsie ale inak sa mi transalp celkom paci..este aspon nejake to enduro honda vyraba s ktorym sa da ist aj do terenu skoda ze prestal robit aj dominator ktovie ako by teraz vyzeral po takej inovacii ako transalp.


16.03.2008 17:51

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona

neviem ako si to majoKE pochopil, ale myslim si ze agresor hodnotil motorku a nie svoj clanok. ale pockajme si aj na jeho reakciu


16.03.2008 19:53

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

agressor: Asi si mi zle rozumel, ja nemusim bojovat ani s mojim stromom a aj tak to nie je pre mna nudna motorka.
O tom TA je to iba subjektivny pocit, pozrel som nanho a zda sa mi nudny, to je vsetko. A to staci k tomu, ze sa o TA ani dalej nezaujimam. To iste sa mi stalo aj pri novom hornete, ci vsetkych ccc od yamahy. Moto ma musi oslovit.


16.03.2008 20:35

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Najskôr sa mi Transalp tak trocha nepáčil skrz gulaté predné svetlo ale odstupom času mi to celkom sadlo...je to pekná motorka.Je na nej pár drobností ktoré by sa zišlo ešte dotiahnut dokonca ale u mna 90% zo 100......a ako písal Marek750 stále to je ešte enduro [dobre]


16.03.2008 20:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Noob
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Honda Transalp je o evolúcii. A to ma teší, že to tak zostalo. Ten kto čakal revolúciu, nepozná Transalp, a nemôže si nikdy k nej vypestovať kladný vzťah.

Ak novú - tak by som sa rozhodoval medzi TA a Tenérkou, ktorá sa mi zdala vyššia a ktorá išla cestou revolúcie.

Tie zrovnávania hore... no neviem, myslím MajoKE že tentoraz si úplne vedla. Ja viem, že len cituješ časopis, ale podľa mňa už voľba zrovnávať dané motorky je dosť nešťastná. Videl som Versys a to je úplne iná kategória - kombinácia supermota s naháčom, skôr do mesta.

Čo súhlasím, tak s tým 6. kvaltom, ale iba pokiaľ sme na diaľnici, v offroade bude viac ako bohato stačiť .

Omnoho viac by ma zaujímal trojlístok TA, Teneré, 650GS, čo sú podľa mňa pravé endurocesťáky , so zameraním 30 % cesty 2. triedy, 40 % poľné cesty (ako v klipe), 10 % mesto, 20 % stredne ťažký terén.


16.03.2008 21:06

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nove BMW F650 GS uz nie je cistokrvne enduro, svedcia o tom kolesa z lahkych zliatin. Terennu stafetu prebrala nova F800 GS a co sa tyka univerzalnosti je na tom najlepsie, ale v terene je asi lepsia nova Tenerka . :-)))


16.03.2008 21:35

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

rado48
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nejazdil som na nom! Na vystave som "osedlal" vsetkych tu spomenutych konkurentov. Dobre som si vsetko poprezeral. TA je tazky, toto je z mojej strany jeho jedina nevyhoda ako endura ale zase vyhoda na ceste. Stale je to najuniverzalnejsia motorka na trhu. Tenerka je spickovo spravena hlavne v uprave na vystave moto2008 taka bleda "kaki" super spraveny stroj s "akrapovičmi" a perfektnou ochranov motora, ale samozrejme lepšia v endure a urcite horsia na dialkove presuny. . VStrom uz sem nezaradujte ta moto sa nesnazi byt univerzalna to len par ludi sa snazi tu motorku aj samich seba o tom presvedcit.
Pre oponentov pisem dopredu ze za tie roky co som zaregistrovany som precital vsetky cestopisy a nemusia sem davat foto VStromu v nejokom blate a pod.
GS800 velmi som cakal na tuto moto. Perfektne spraveny stroj zda sa mi z mojho pohladu mensi ako TA. Je to asi jediny konkurent TA. Tamtami hlasia ze supertenere bude dvojvalec a to asi bude treti konkurent.
Tato diskusia je o TA. Myslim, ze bude nadalej predmetom mnohych diskusii ale je to dobry nastupca rady transalp a ja mu budem drzat palce pri objavovani novych ciest a neciest. A hlavne nech on objavi motorkarov s dobrym cestovatelskym srdcom.
;-)


16.03.2008 21:47

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Heno
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Test v pohode...prečítal som toho mnoho o novom TA a jediné, čo môžem povedať je to, že už sa na neho nemôžem dočkať ;-) Potom šupnem testík, taký vlastný.

Heňo


16.03.2008 23:04

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lejbo
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Honda filozofia sa podla mna viac hodi k plechovkam, ako k motocyklom... kolko percent motorkarov hlada moto s priemernymi parametrami, ktora v nicom nevytrca z radu???

Hlavne nedostatky z mojho pohladu:

1. Vykon 59k !!! - o akom cestovani s plne nalozenym motocyklom po europe sa tu pise???
2. Chybajuci 6. prevodovy stupen - stazene podmienky pri rychlych dialnicnych presunoch pri nizkej spotrebe
3. nevypinatelne ABS - kombinacia bezpecnej jazdy na ceste s off road jazdenim nemozna
4. plastovy kryt motora - je jedno ci je z tvrdeneho plastu alebo z inej zluceniny polymeru, pri nebehnuti na vycnievajuci suter bud praskne alebo sa ohne a tym ztraca svoj zmysel
5. hlavny stojan za 8 kuskov??? - to co za high-tech produkt v porovnani s hlavnym stojanom bmw, ktory stoji okolo 3500 Sk???
6. neprehladne ukazovatele na pristrojovke - no comment

Toto su hlavne dovody preco ma novy TA vobec nezaujal... o mojom subjektivnom nazore na dizajn radsej ani nepisem... :-~


16.03.2008 23:26

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zasa som sa dozvedel cosi nove

"A to také, že bolo mínus dva až mínus päť stupňov pod nulou (vstrekovanie obohacovalo zmes)"

som netusil ze pri minusovych teplotach vstrekovanie aj pri zahriatom motore obohacuje zmes :-O


16.03.2008 23:32

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

lejbo, do duse si mi prehovoril

nie som voci H zaujaty ale H uz proste davno nicim nezaujala...


16.03.2008 23:42

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lubko
 Turista 

Ikona

ahoj,
celá diskusia okolo TA bude asi v tom, že kto si ho neodskúšal, blafuje ako panic po prvom sexe ktorý si vysnil, aby nevyzeral blbo. ale to si myslí len preto, lebo ho nemal. skúsenosť fantáziou nenahradíš.
to sú tie porovnávačky.
veľa šťastných km v tejto sezóne. :-)))


17.03.2008 7:34

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptor, opýtaj sa vášho mechanika - motory majú všeobecne vyššiu spotrebu v chladnejšom počasí, navyše ako som spomínal, robili sme veľa rozbehov a otáčaní kvôli foteniu...

Herghott


17.03.2008 8:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nezachytil som koľko s novým TAčkom nabehali km, ale ja mám na ňom 700km a s ich pozitívnym hodnotením ako aj s pohľadom na isté otázniky (6kvalt, nápor vzduchu na krk) súhlasím. Pri treťom meraní spotreby som sa dostal na 5,3 a to bola polovica nádrže vyjzadená v terénoch na max 3kvalte. Dnes som si kúpil naňho tankvak. Idem ho vrátiť. Na umelú hmotu mi akosti ten magnet nechce chytiť :-D.

Autori: dobrý článok [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


17.03.2008 8:59

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nefim ci to bolo spomenute v clanku, ale uz aj ludia s dlhymi kolenami sa na neho zmestia, to ma tak napadlo, lebo starsi model koli tomu tí dlhokolenáči zneuctovali.


17.03.2008 9:22

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

agressor
 Geriatrik 

Ikona

MajoKE - ako pise Cacao - hodnotil som skor motorku ako clanok (z ktoreho som pisal aj tak len kusok). A Cacao nepisal nic, len na nej jazdil a fotil ju. ;-)

Kmotr - tiez mam len nudneho Varana... zisla by sa zmena. 8-)

Noob - ano, ALE tazko je porovnavat jednobuchy s veckom... Hmotnost, vykon a pracovne otacky - to su dolezite rozdiely.

rado48 - sice som neporovnaval cisla, ale som presvedceny, ze to bavoracke osmikilo je o dost vyssie od TA. A TA mi zas ako tazke vobec neprislo. Dokonca mi prislo take lahke, ze som ho parx len tak na skusku polozil na zem. Plne natankovane a stale pierko. :-)))

Duggo - dobry postreh. [dobre] ;-)

Tiez sa mi viac paci Tenerka, ale na daleku cestu so 650-tkovym jednobuchom... no co jaaa viem... To bude dobre len do terenu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (17.03.2008 9:49)


17.03.2008 11:08

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott nikdy som na ziadnej mojej motorke nespozoroval v chladnom pocasi vyssiu spotrebu a ver tomu ze sa vozim aj ked je sneh

myslim ze ak je motor zahriaty na pracovnu teplotu tak nie je dovod aby striekacka obohacovala zmes ani pri nulovych teplotach.. ak trvas na svojom napis preco by to tak malo byt


17.03.2008 11:14

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Že si to nespozoroval ešte neznamená, že to tak nie je. Otvor si novú tému "letná vs. zimná spotreba". Ešte nedávno si nechápal ako je možné, že pri jazde bez plynu nejde do valcov žiadny benzín, teraz si odborník na vstrekovanie...

Herghott


17.03.2008 11:17

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott nerobim zo seba odbornika na vstrekovanie tak prestan na mna utocit

ja som sa ta SLUSNE pytal PRECO SI MYSLIS ZE PRI ZAHRIATOM MOTORE V ZIMNYCH TEPLOTACH STRIEKACKA OBOHACUJE ZMES.. a ty to otacas na moju odbornost na vstrekovanie
skus odpovedat konstruktivne nie destruktivne alebo rovno povedz ze nevies preco to tak je.. nie je to hanba.. je to pre mna nova info tak som sa dovolil normalne slusne spytat

nechcem sa vracat k tej starej teme ale ja som vam vasu pravdu nezobral a rovnako ani vy moju


17.03.2008 11:19

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

kmotr: Kokós, že nudná... To tam mali dať dajaké falošné sanie, aby sa pre teba stala atraktívnou? Pravda - tieto efekty zaberajú - viď V-max. :-)))

lejbo: Čítam v profile, že si edvenčr. :-O To by si potom mohol oceniť aj to, že maximálny výkon dosahuje o 1050 otáčok skôr, ako napríklad V-strom. A aj krúťak (ktorý je mimochodom podstatnejší ako výkon) má o 900 otáčok nižšie. Ako bonbónik ťa ešte upozorňujem na kompresný pomer 10:1 (V-strom 11.5:1), ktorý mu umožňuje spaľovať nízkooktánový benzín. To je pre edvenčra ako si sa charakterizoval ty, ďalšia slušná výhoda. [dobre] Niektorí edvenčri totiž občas zablúdia aj do krajín, kde si nemôžu veľmi vyberať čo natankujú.


17.03.2008 11:26

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptor, ak pri mínus tri naštartuješ úplne studený motor, trvá mu oveľa dlhšie než sa dostane na svoju normálnu teplotu - a práve vtedy je spotreba vysoká (hustý olej, zlý pomer vzduchu a benzínu v zmesi - počítač to vyrovnáva). Nehovoriac o stuhnutých komponentoch. Neďaleko máš mechanika, spýtaj sa ho na to pri obede.

Herghott


17.03.2008 11:28

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

jakmile je motor zahřátý na provozní teplotu, tj sací potrubí ,hlava,olej eventuelně i voda u motorú s vodním chlazením, je spotřeba paliva je za nízkých teplot u motorú se vstřikováním nižží než v létě. Studené vzduch má menší objem, neboli na jeden sací zdvih se do válce nasaje více kyslíku. To samozřejmě neplatí v přechodovém režimu po nastartování motoru, kdy zahřátí na provozní teplotu trvá déle a elektronická jednotka obohacuje směs po delší dobu.
Nejen že při chladnějším vzduchu a zahřátém motoru je nižší spotřeba, ale je i vyšší výkon motoru.
Jen naokraj poznámku, že všechny závodní motory bez rozdílu, podávají vyšší výkon při chladnějším počasí a vyšším barometrickém tlaku.


17.03.2008 11:30

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott asi sme sa nerozumeli... ja som to pochopil tak ze pri takychto teplotach striekacka obohacuje zmes aj pri zahriatom motore ... to bolo pre mna cudne a preto som sa spytal
chcem opat zdoraznit aj pre tvojho kamarata ktory sa ta zastal ze som neironizoval a pytal som sa maximalne slusne

je jasne a logicke ze cim je zimsie tak sa motor ohrieva dlhsie takze otacky motora su vyssie ale fakt nevidim dovod na to aby sa zmes obohacovala aj pri zahriatom motore

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.03.2008 11:33)


17.03.2008 11:34

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Wingusynku: Excelent! Som na teba hrdý! :-@


17.03.2008 11:46

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vadim skusim teda u teba.. zasa opakujem bez ironie a uplne slusne

vies mi povedat dovod preco by sa pri nulovych teplotach mala obohacovat zmes u striekacky pri zahriatom motore?


17.03.2008 11:59

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor: Opytovacia veta je ukončená otáznikom. U tvojej poznámky som otáznik nenašiel. :-~

Nie je tam žiaden dôvod.


17.03.2008 12:03

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

:-)))


17.03.2008 13:44

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Chalani, nechcem do toho moc rypat, lebo som si naozaj nevsimol, aku teplotu mal motor pocas mojej jazdy na TA (pamatam si len, ze nad 60°C tam bolo), ale na Varane sa mi v rovnakych vonkajsich teplotach rucicka teploty ani nepohne...


17.03.2008 13:51

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

agressor
 Geriatrik 

Ikona

A dalsia vec - asi sa z vas tomu rozumiem najmenej, ale ak ma benzin nula stupnov a vzduch nula stupnov a cele sa to vstrekne do valca, ktory ma zarucene nizsiu teplotu ako uprostred leta, plus stlacenie zmesi piestom doda zmesi vzdy rovnaky pocet Joulov (zvysi teplotu zmesi o rovnaky rozdiel teplot, nakolko kompresny pomer je stale rovnaky), tak zmes musi logicky byt zapalena pri rozdielnych teplotach. ...a nehori potom ta teplejsia zmes lepsie?
Inak sa opytam - ma pri rozdielnych teplotach motor vzdy rovnaky vykon? (Na to by mi vedeli asi najlepsie odpovedat ludia, ktori maju skusenosti s brzdou.) A ak nema, to bude znamenat, ze jazdec bude viac tocit plynom...nie? A podte do mna. :-P 8-)


17.03.2008 14:13

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

agressor: Prečítaj si, čo napísal synek.


17.03.2008 14:21

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Agressor: mimo dilemy so vstrekovaním... Podarilo sa ti v teréne prebudiť zo spánku aj chladenie? >:-) Ja som sa v teréne dlhšie flákal na dvojke/trojke a keď som po cca 20 minútach zastal vrtulka sa pekne roztočila. A to boli vonku 2 stupne, hladina kvapaliny OK, pustilo sa mi to pri teplote kvapaliny cca 95stupňov. Trochu skoro nie? :-O Som zvedavý čo to bude v lete. Ale aspoň viem že to funguje :-))) Inak pri zaradených 120km s 5 tkou sa mi pri teplote cca 7 stupňov udržiava teplota chl. kvapaliny pri cca 77stupňoch.


17.03.2008 14:42

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

agresor tak to mas asi volaco dojekazene, :-( pri jazde na varane pri teplotach okolo nuly sa mi ta rucicka teploty krasne pohla

a teraz trosku mimo misu.. ale musim smutne skonstatovat ako sa krasne ukazala herghottova zaujatost a predpojatost voci mne :-~


17.03.2008 14:47

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

Hergi: trosku odbocim.pri jazde bez plynu nejde do valcov ziadny benzin?


17.03.2008 14:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Francuz: pri striekačke nejde.

Herghott


17.03.2008 14:53

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

Hergi, A to kto ti povedal?A aky je rozdiel medzi tym ,ked je moto nastartovana na neutrale a ked na nej ides a pustis plyn?


17.03.2008 14:56

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Francuz: rozdiel by tam nebol iba v prípade, že máš karbesovú motorku, vstrekovanie má na tieto veci senzory a počítač.

Herghott


17.03.2008 14:59

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

nemas pravdu:ked mas raz moto nastartovanu,VZDY ti ide do velca benzin,ci uz viac,alebo menej


17.03.2008 15:01

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francúz: Už sa to tu rozoberalo celé týždne.

Otázka znie: Načo by ti tam to palivo pri zatvorenom plyne bolo? :-O


17.03.2008 15:01

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

francuz skusim najst tu temu kde sa so mnou sli do krvi hadat ze pri jazde zo zavretym plynom ti pri striekacke nie je vstrekovane do valca nijake mnozstvo paliva

samozrejme ze isli robit zo mna blbecka aj ked ludia z renomovanych firiem ktori sa zaoberaju profesionalne ladenim napisali ze pri zavretom plyne do valca je vstrekovane male mnozstvo benzinu

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.03.2008 15:02)


17.03.2008 15:03

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

No... Rezim motora na volnobeznych otackach je iny ako pri brzdeni motorom s uzatvorenou skrtiacou klapkou... 8-)


17.03.2008 15:04

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Snahou výrobcov je znížiť spotrebu aj emisie. Pri zavretom plyne ten motor benzín nepotrebuje a to je jediná príležitosť, kedy tam naozaj nemusí byť - prečo by ho tam teda púšťali? Pusti plyn keď ideš na dvojke a čakaj, kým prídeš až na voľnobežné otáčky - vtedy ucítiš, že tam znova začne ísť palivo.

Herghott


17.03.2008 15:06

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

len ako potom vysvetlit to zretelne strielanie do vyfuku pri zavretom plyne pri ladakoch? .. thats the question :-)))

a emisie sa znizuju najma katalyzatormi ale nevadi


17.03.2008 15:08

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

...a pome odznova! :-))) :-))) :-)))


17.03.2008 15:08

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

veru podme ked to herghott v zapale boja vytiahol proti mne >:-) 8-)


17.03.2008 15:10

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

vadim:ved to mas ten isty pripad,ako volnobeh.
pokial mas moto nastartovanu,cerpadlo ti tlaci stale pod tlakom benzin do trysiek a len skrtiaca klapka ti reguluje jeho mnozstvo pricom uplne zastavit jeho privod nedokaze


17.03.2008 15:11

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

No, ja tiez zijem v tom, ze odkedy chlapci vymysleli vstrekovanie, tak sa s tym hraju "donemoty" a palivo sa naozaj pri "brzdeni" motorom so vstrekovanim do valcov nevstrekuje. Na plechovke s pal. pocitacom to ukazuje tiez. Pri brzdeni motorom dole kopcom bola spotreba nulova. Pri vyradeni rychlosti a jazde na neutrali na tom istom kopci uz pocitac ukazoval spotrebu, sice "volnobeznu" ale uz to nebola nula.
Pokial ma pamat neklame, tak s tym prisli chlapci od F1, kde hra palivo inu ulohu, ako v obycajnom plechu. A dokonca dnes uz mame motory, kde sa toto vyuziva uz aj pri plynulej jazde, ked nieje potrebne, aby sli vsetky valce, ale niktore z nich sa "vypinaju" prave tym, ze sa do nich nevstrekuje palivo. (tusim tu bol aj nejaky clanok s novym Blackbirdom, ktory toto vyuzival)
Pozn. z vlastnej skusenosti:
Ked som mal na strome nastavene volnobezne otacky trochu nizsie, tak sa mi stalo, ze ked som brzdil motorom a stlacil som spojku, tak elektronika nevstrekla dostatok paliva a motor zdochol. Jasny dokaz o tom, ze pri brzdeni motorom sa tam palivo nedostavalo... :-)))


17.03.2008 15:14

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

K veci pár osobných postrehov z jazdy na TA

1.Maturita so zhadzovaním a nahadzovaním sedla je otázka prvých dní, potom to ide samo.
2.Čo sa v článku nespomína a je pre mňa u TA dosť prekvapujúce je silné rezonovanie kapotáže ako aj predného plexi v rozsahu celých otáčok. Dvojvalcu je to vraj vlastné ale mne to dosť vadí. Dalo sa to podľa mňa vo výrobe poriešiť
3.Svietivosť reflektora je OK, ale treba si ho na mm naštelovať podľa váhy. Od výroby bolo dosť padnuté.
4.Zadné koleso odskakuje skoro stále, aj keď si myslím, že mám výjazd zo zákruty pod kontrolou.


17.03.2008 15:15

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Francuz, ešte je možnosť, že kompjúter vypína čerpadlo, ale nejsom si istý...

Herghott


17.03.2008 15:16

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Francuz - dovolim si oponovat - skrtiaca klapka ti v prvom rade ovplyvnuje mnozstvo nasateho vzduchu a sekundarne ovplyvnuje mnozstvo vstreknuteho paliva, aj to len preto, lebo mas na klapke polohovy senzor a elektronika vyhodnocuje jej polohu a na zaklade toho (a inych parametrov) upravi mnozstvo a cas vstreknutia paliva. Vstrekovanie je jedna veda a nemas pravdu, ze je to to iste, ako ked ide motor na volnobeh.


17.03.2008 15:16

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

locksley: neviem, mne nerozonovalo nič.

Herghott


17.03.2008 15:18

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

V okruhu vstrekovania, kde je zapojene cerpadlo, je aj spatny ventil, pretoze cerpadlo tlaci stale pod rovnakym tlakom a mnozstvom, ktore vsak musi byt stale vacsie, ako max. objem paliva potrebny pre plne zatazenie motora... To preto, aby sa nestalo, ze ti cerpadlo nebude stihat, ked tomu udries plny knedlik... :-D


17.03.2008 15:23

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

richie ?pardon,s tou skrtiacou klapkou mas samozrejme pravdu

Vid raptorova poznamka.ako vysvetlis strielanie do vyfuku?


17.03.2008 15:24

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Strieľanie - zvyškový benzín...

Herghott


17.03.2008 15:26

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nebavime sa o strielani bezprostredne po uzavreti plynu [dobre]


17.03.2008 15:26

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

A co tam bol schovany v zakrute


17.03.2008 15:27

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Palivo sa pri uvoľnenom plyne a zaradenej rýchlosti nevstrekuje. Aspoň pri autách som bol o tom presvedčený. Pri moto som ale začal mať pochybnosti, nakoľko mi to pri brzdení motorom v TAčkovom výfuku hodilo pár jemných rán (a nie jeden krát) V servisnej knižke doporučujú že pri strelách vo výfuku je potrebné dať to pozrieť. Je to ale príležitostné, kontrolky vstrekovania sú v kľude, no a cchvílu tu mám servis po 1000km tak to dám radšej pozrieť.


17.03.2008 15:29

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

uz neviem co mam na to napisat viac

rozpraval som s chalanmi z fastbikes.sk ktori maju brzdu a lambdu a profesionalne ladia a ti mi potvrdili ze male mnozstvo benzinu je do valcov vstrekovane stale aj pri uplne uzavretom plyne

ale nevadiiiiii... treba verit svojej pravde za kazdu cenu :-(


17.03.2008 15:30

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

a jemná strela prišla dosť dlho potom, čo som rukoväť plynu uvoľnil. Tak fakt neviem, kde sa ten zabudnutý benzín schová...


17.03.2008 15:30

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

img223.imageshack.us/my.php?image=honda20xl700v200820tr...

Upravené 3 krát. Naposledy upravil locksley (17.03.2008 15:31)


17.03.2008 15:32

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

locksley podla toho ,co si napisal,ked na moto zaradis jednotku na nedrzis ju pos plynom,tak ti skape


17.03.2008 15:36

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

francuz: Uvedené okolnosti platia pre auto v pohybe a s bežiacim motorom


17.03.2008 15:40

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lejbo
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vadim: Vstrom a Versys maju podla mna straasne daleko k jazdeniu off-road mimo civilizacie... :-D Neviem preco ich stavias do pozicie konkurenta k TA... Neda mi priame porovnanie v cislach s BMW F 800 GS:

max vykon: 63kW (85k) pri 7500 ot/min
max krutiaci moment: 83 Nm pri 5750 ot/min
hmotnost s naplnami: 207 kg

k tomu bomboniku... Kolko percent z km najazdi edvencr jazdec na nizkooktanovom benzine??? BMW to vyriesilo moznostou zmeny palyvovej mapy v riadiacej jednotke. Zmena vykonu a krutaku je nepatrna: 61kW (83k), 81Nm, pri mierne zvysenej spotrebe. Nastavenie riadiacej jednotky ti urobi kazdy BMW servis s moto diagnostikou. BMW dalej uvadza ze zmena na povodnu mapu je mozna bez obmedzeni... Ked sa rozhodnem urobit "vylet" do krajin kde je s 95-kou problem, tak si ho urcite najprv naplanujem...

btw: dvojvalcove BMW F 650 GS je priamym konkurentom pre moto urcene viac na cesty ako napr. Vstrom, alebo Versys


17.03.2008 16:44

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

chlapi ja trosku tiez zateoretizujem, netvrdim ze pri zavretom plyne striekacka nevstrekuje ziaden benzin, nikdu som pri tejto situacii vo valci nebol >:-)
Teoria vravi ze pri spalovani paliva je menena tepelna energia horenia na kineticku (pohybovu) energiu, ergo ked chcem aby motor stojacej motorky sa neprestaval tocit musim aj "dolievat" palivo, ked vsak uz motorka je v pohybe a ma istu kineticku energiu, ja nepotrebujem udrziavat alebo zvysovat rychlost (hybnost) tak naopak odovzdam cast hybnosti motocykla motoru, ktory nemusi na zachovanie chodu byt ziveny energiou horenia, ergo nemusi byt vstrekovane palivo. Tym netvrdim ze nie je... z uvedeneho vyplyva aj to ze ked pri zavretom plyne vymacknem spojku tak jednoznacne musim dolievat benzin, nakolko motor sa musi udrziavat v chode sam, prekonavat trenie a eventualne pohanat dalsie komponenty ako napr. alternator, cize spmalovanie so spjkou (vyradenou rychlostou) papa viac ako so zaradenym prevodom a zpojenym motorom bez plynu.


17.03.2008 16:52

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Hodnotenie: Zlé

lejbo: Ja som tam tu porovnávaciu tabuľku nedal. :-~

F650GS má o 120 ccm vyšší objem. Z toho potom samozrejme vyplýva aj možnosť lepších parametrov.

To je dobrý nápad, kvôli 10-20-30% km jazdy na nízkooktánový benzín meniť palivovú mapu? Čo potom, keď tých 70-80-90% km odjazdíš na 95-ke? To ju budeš prestavovať počas jazdy? Si si istý, že BMW servisy sú naozaj pri každej pumpe? :-O

Dopuče, to musí furt ten server pýtať hodnotenie? :-(((((( :-(((((( :-(((((( Just dám [zle]


17.03.2008 17:00

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

aj ja.. ale len koli tomu co aj vadim /a to len preto lebo aj to mi awia slubil ze fixne a nic nefixol/


17.03.2008 17:03

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Problematika vstřikování / rúzné typy systémú /paliva, velmi dobře zpracovaná , s dúrazem na motosystémy :
www.gsxr.wz.cz/inject.htm


17.03.2008 17:25

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

střílení do výfuku :www.total-fuel.com/home.php?page=backfiring


17.03.2008 17:40

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Podla manualu mozem do V-Stroma liat aj 91 oktanovy benzin. Kua, to je dobra motorka, nie ako tie bmw co musia menit mapy aby ho zrali >:-)


17.03.2008 17:51

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lejbo
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vadim: F650/800GS má o 120 ccm vyšší objem. "Z toho potom samozrejme vyplýva aj možnosť lepších parametrov." co hovoris na nizsiu hmotnost o 7 kg???

Palivovu mapu si zmenim v servise pred planovanym tripom do krajin, o ktorych viem ze sa s 95-kou nestretnem ani nahodou. Ked sa vratim z tripu tak si ju kludne zmenim na povodnu. Naco menit mapu pocas jazdy??? Zmena vykonostnych parametrov je minimalna a 95-ka motoru nijako neuskodi pri nastaveni mapy aj na 91-tku...

okrem toho Touratech ma vo svojej ponuke taku hracku, ze Mac's compact tester, ktora sluzi ako mobilny diagnosticky system ked servis nie je zrovna po ruke. To ci umoznuje aj zmenu palivovej mapy je otazne...


17.03.2008 18:11

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

ziadnu mapu tam menit netreba,ten motor v pohode zerie aj benzin s nizsim oktanovym cislom.


17.03.2008 18:20

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

...SPOTREBA mimo mesta 4.7, 3.9, 4.0....
...pri zavretom plyne do valca je vstrekovane male mnozstvo benzinu...
...nizsia teplota -> vyssia "hustota"-> viac kyslika = vyssi vykon...
...najuspornejsi motor je dvojvalcovy vzduchom chladeny boxer...
...vyssie oktanove cislo paliva = nizsia spotreba...
...palivova mapa je stopercentny algoritmus...

atd

kurna, to ste v podstate stastni ludia, ked si to viete takto zdovodnit a este tomu aj uverit [dobre]
...to ja som termodynamiku studoval niekolko rokov, aby som zistil ze v podstate nic o tom neviem [zle]

btw. co je vlastne na tom transalpe zle?


17.03.2008 18:30

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lejbo: Že 7 kíl je veľa u SS.
Nečítaš pozorne čo píšem a mne sa to nechce opakovať do nemlátom... :-~

MaAT: Že ho nemajú. :-)))


17.03.2008 19:34

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

No konecne to niekto povedal nahlas! [dobre]


17.03.2008 20:57

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

ked zavriem plyn na mojom V2 so vstrekovanim, tak sem tam este streli do vyfuku aj po dlhej odmlke....pravdou je ze normalne odpalovanie nepocujem (na zavretom plyne) a urcite by som to pocul (otvorene vyfuky) ale trochu benzinu sa tam dostavat musi....ked striela a poprdkava do vyfucku


17.03.2008 21:45

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

loobo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Suhlas Noob. ;-) Pekne si to napisal.
Novy Transalp sa mi na vystave Motocykel velmi pacil a verim ze bude dôstojnym nastupcom starsej generacie kt. som mal som cest krátko jazdit. [dobre]


17.03.2008 23:12

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ehm, mal som Transalpa,karburatoroveho, ked som sa vozil pri teplote cca 5 stupnov, palicka teploty sa mi vobec neodlepila a ked, tak len trosicka. + si myslim, ze ked to ma teraz ten injeksn a ma to tie vseliake sondy, tak ma v zime vaciu spotrebu, nakolko si to same obohacuje zmes a staci nechat chvilku stat motorku v zime na vetriku a mas hned vychladnuty motor no a potom mas bohatu zmes dokym ti to nezohreje. Ako vravim, na karburatorovom ked bolo 5 stupnov a vozil som sa, motor sa nechcel zohriat. A ventylator sa mi zapol asi 5 krat za 10 000km co som ho mal. Ma to velke a dobre umiestnene chladice, odkryty ne moc naslapany motor, takze neni ani tak skoro prehriaty a v zime zohriaty.


18.03.2008 7:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

vmax
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

napáči sa mi a myslím si, že sú na trhu lepší hráči, BMW 800 GS a Yamaha Teneré má podľa mňa ponúknuť viac pre segment cesta-offroad, toto vypadá akoby street preťiahol krosu ...ani ryba ani rak ! tak ... ;-)


18.03.2008 19:08

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kolko ludi, tolko chuti. Mne sa novy Transalp veeelmi páči, nádherná motorka, odkedy som na ňu sadol v honde, netúžim po ničom inom len o Transalpe. Mne kategória cestovné enduro velmi vyhovuje a podla toho čo čítam, tento TA je akurát pre mňa. No budem si museť počkať aspoň do 18 kvoli zákonom... (legistlatíva VP). No po Varadere jedine nový TA


18.03.2008 20:50

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

vmax
 Edvenčr 

Ikona

VaranDriver07 vinikajúca voľba pre teba z Varaderka 125 ky si myslím. Ak ho budeš predávať kamarát zháňa pre synátora ozvy sa "loko" - vi. ;-)


19.03.2008 10:49

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Siahodlhá diskusia o vstrekovaní na voľnobehu a pri brzdení motorom: Moto poradňa: Ako jazdit ekonomicky? - bolo zodpovedané hádam všetko, odporúčam v tejto téme pokračovať tam a nie v diskusii o TA.

K TransAlpu. Nemal som zatiaľ tú česť ho vyskúšať, ale to hlavne preto, že budem mať ešte dobrú príležitosť. O necelý mesiac vytiahnem TransAlpa na dlhodobejší test na Rally Central Europe Na viac ako 3000 km veľmi dobre overíme spotrebu...

Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (19.03.2008 10:50)


19.03.2008 12:02

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok sa mi páčil, nepostrádal kritiku, ani subjektívne pocity, ktoré môžu a aj sú pre nás často veľmi dôležité. Rozdieľ v hmotnostiach konkurenčných strojov ja osobne nevidím, ako veľký problém, lebo v skutočnosti ťažšia moto, môže byť v podstate pre jazdca ľahšia....a toto v Honde vedia.
Výkonové parametre nie sú síce oslňujúce, no treba pozerať na ne aj trochu inak - Vadim to jasne a správane pomenoval. Tá 6 - ka, by sa tam ale isto uživila, najmä na dialnici.
Hodnotenie sa trochu ubralo iným smerom, ale aj toto patrí do diskusie :-))). [dobre]


04.04.2008 11:09

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Coden
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Takže som si prečítal celú diskusiu a škoda, že 70% sa točí namiesto hodnotenia a názorov na Transalpa okolo vstrekovania, ale čo už...
Môj názor na Transalpa (čiste subjektívny) je ten, že to je od Hondy vykročenie správnym smerom... Ale len taký polkrok... Dizajn sa mi páči aj "napriek" okrúhlemu prednému svetlu. Tiež som si ho na výstave dosť obzeral a aj párkrát na ňom posedel... Myslím, že to je výborná motorečka, robená hlavne presne na takú jazdu akú človek, ktorý nebrúsi slidery len cez víkendy okolo komína využije na 90%. Teda hlavne do práce, v lete aj s bábikou k vode, aj na nákup v hypermarkete sa dá s ňou po nahodení kufrov (ktoré k nej veľmi pekne pasujú) zájsť. No a samozrejme aj na nejakom výletíku k moru sa nestratí... a prejde aj šotolinku na prístupovej ceste k horskej chate... Výborné... [dobre]
Ale aby z toho polkroku bol celý krok by jej svedčal trošku väčší objem... to je môj názor. Keby som sa rozhodoval medzi novým Transalpom a novou F 800GS, tak bavor by to vyhral... Predsa len kubíky ničím nenahradíš...
Preto aj pravdepodobne moja ďaľšia moto bude Varaderko. Aj keď srdce mi piští za R 1200GS Adventure, ale cena nepustí... Aj keď raz určite tento bavor, alebo jeho nástupca bude stáť v mojej garáži... ;-)


02.11.2008 14:39

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

Frank
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Coden súhlasím.. teda s tým, že treba hodnotiť moto a nie vstrekovanie. :-))) Inak Transalp sa mi veľmi páči... robí na mňa dojem veľmi pohodovej motorky. :-))) Určite je to dobrá voľa pre relax, mesto aj turistiku. Je fajn, že m§že vybehnúť aj niekde mimo cesty, lebo na Varadere by som si to asi poriadne rozmyslel. U mňa je to jednoznačne super voľba a teším sa na jar, že ho dotrepem do garáže :-D :-D :-D


02.11.2008 16:09

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

FAZER7777
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Mne sa TRANSALP velmi paci a uvazujem ho kupit na dalsi rok. Chcem sa opytat co by ste poradili , kupit ho aj s ABS , alebo bez?


02.11.2008 19:26

Re: Test verného spoločníka Honda XL 700 V Transalp

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Ja mám TA bez ABS a zatiaľ som ho nepotreboval, ale človek nikdy nevie. Na ceste sa pridá.


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169257 | Včera: 159789