Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Z nenávisti láska, alebo môj street-turista MZ 251 ETZ
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no trefne si to napisal ... |
duroslav ano elektrika je haklivejsia... |
Hodnotenie: Takto by mal vyzerať každý článok v tejto rubrike... Tref, dobrá práca s motorkou aj písaním! |
Hodnotenie: Ja na moju byvalu MZ 251 tiez` spominam rad.Kupoval som ju v 94tom roku mala 4roky a 14tisic km.Po malej pionierke som bol z vykonu 251ky sokovany`,stale sa pitala na zadne`a kamarata na Jawe 640 za 40 tisic sk som nechal na max.rychlost` i zrychlenie.Za 3 roky krasnych 30 000km a v 96tom roku som na nej vyhral sprint motocyklov do 350ccm na Motofan zraze.Nikdy som nesteloval karburator ci zapalovanie.Raz som menil regler a ine` poruchy som nemal.MZetaci chodia na suciastky do madarska od nas je to blizko.Neskor som ju predal kamaratovi a on na nej spravil este 20 000km .Iba raz trebalo vymenit`unavenu` pruzinu aretacie zo spodu prevodovky (sli tazsie rychlosti) a nejake tachometrove lanko.Vyse 60tisic km slapala ako hodinky .Kludne ju mozem porovnat` z japonskymi jednovalcami.V sucasnosti su` to uz` dost` vyjazdene` motorky ale po GO este nieco nabehaju`. |
Hodnotenie: Mal som MZ 150,1990/mala najazdene 5800km,ked som ju kupil-bola v povodnom stave/ a v ziadnom pripade nemozem suhlasit s tymi genialnymi technickymi rieseniami a uz vobec nie s tym, ze sa da porovnat s japonskymi jednovalcami.Ved uz len ako nepohodlne sa na nej sedi-sedlo nizko,kryt baterky a z druhej strany filtra tlaci do noh,odpruzenie o nicom,slabe brzdy,tazko zaraditelny neutral,vyfuk nerozoberatelny,vymena vzduchoveho filtra-naozaj genialne-o poistkach a elektrike ani nehovoriac,slaby vykon,so spolujazdcom-a este do kopca-tragedia.Mal som aj Kawu KLR250,4T.1986.Nebo a dudy.Absolutne sa tieto dva stroje nedaju porovnat.Kawa mala 20kW,pohodlny posed,6-kvalt,vodnik,4-ventil,s dvoma 90 hore kopcom,3,5 l spotrebu aj ked som ju tocil,tichy chod motora,startovala na max.druhe kopnutie-skratka absolutne spolahliva motorka.Lutujem,ze som ju predal-prvy kupec ju hned bral.MZ-tu som predal po pol roku horko-tazko,nevedel som sa jej zbavit.Moj osobny nazor:kazdy,kto chce kupit MZ,nech radsej trochu dlhsie setri a kupi si 250-450ccm japonca,usetri si cas a peniaze pri nasledovnom predaji MZ.Ja uz MZ nechcem nikdy viac. |
Hodnotenie: Pekná moto aj článok,iba ten kufor sa mi zdá veľmi vysoko,ked ho naložíš nerozochveje sa ti riadenie ked ho pustíš? |
Hodnotenie: MZ-ety boli určite to lepšie čo sa dalo u nás zohnať na začiatku 90-tych rokov. Ja som mal tiež MZ 150 ETZ. Jej dvaja predchádzajúci majitelia údržbe nevenovali prílišnú pozornosť a tak som sa to rozhodol spraviť sám a to poriadne. Vymenil som na nej všetky náplne, filter, sviečku, výfuk, lanká, ložiská, guferá, nové ráfy kolies aj s dušami a pneumatikami, nové kryty budíkov prístrojovky, nové športovejšie vyzerajúce spätné zrkadlá a tiež novú zlatú reťaz ktorá spolu s vlastnoručne vyrobeným krytom reťaze odkukaným z moderných strojov vyzerala mimoriadne efektne. Tiež som podľa vzoru dnešných strojov odvŕtal predný kotúč ktorý vyzeral dosť staromódne. Skrátka poriadna generálka. |
all: dikes |
Hodnotenie: Výborne napísané. Može to slúžiť kľudne ako recenzia. 1* Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (11.09.2007 15:16) |
Hodnotenie: Krásny článok a výstižný , MZty su presne take ako píšeš |
Hodnotenie: Ahoj,super článok.Máš moc peknú MZ tak veľa šťastných kilometrov. |
diky ludia |
Hodnotenie: tref:fakt super pekny clanok! aj masinka je pekna.. mne sa tiez dako nepacili MZ,ale po case normalne uvazujem o 150tke na 16tku.. je to podobne ako moj simson,takze to by bolo super,a inak je to pekna masinka.. s tymi dielami mas pravdu,a som pocul tiez ze elektrika sa zvykne dokakavat,ale tak vsetko neni na 100%... len 150tky sa v dobrom stave a vdobrej cene tazko zhanaju,ale ak by daco bolo ozvite sa! dik... |
Hodnotenie: pekne napisane pekna motorka pekne o nu postarane pekne upravena proste pokne |
Hodnotenie: idem kupit mz-tu.to bol clanok to bola supa nerobis v reklame? |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Tref: SuPeR clanok |
SSimon667: zeta ma so simakom vela spolocneho, sak nakonec su to obaja Nemci |
ssimon667: 16 rocny moze legalne na MZ 150? nevadi, ze je to trosku viac ako 125 cm kubickych? |
duroslav: ne sa zda ze motorka v 16 moze byt do 11kw a nemus splnat to 125ccm.. ale mozem sa mylit.. neviem.. mne sa zda tak ze to je.. mz ma 10kw.. neviete dakdo ako to je? mne to foter co robi v autoskole povedal takto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (12.09.2007 13:08) |
Hodnotenie: No neviem tref... ale ten clanok je mi velmi povedomy (spominas preco? ) Pekne prijemne citanie a spominanie na krasne chlapcenske MZ-casy/zaciatky |
to tref:mam dojem,ze si este nesedel na dobrom japonskom jednovalci.Mozem/resp.neda sa/ MZ 150 porovnat s napr.dvojtaktom KTM 125,r.v.1985,ktory som tiez mal.KTM vykon 25kW/MZ 250 15.4 kW s dvojnasobnym objemom/,vaha KTM 85 kg,KLR 117kg/MZ 250-145 kg. Aj ta KLR,aj KTM su stroje min. o 5 rokov starsie ako MZ s "genialnymi technickymi rieseniami".Ty si bud zaspal dobu,alebo nemas peniaze a preto ju tak ospevujes.A este jedna poznamka:vies komu rozpravaj,ze MZ 250 ide 145 To by uz bud zhorel motor alebo by sa vzniesla do vzduchu a to by si musel na Shell-ke natankovat benzin s okt.cislom min.100 A ked uz pojde 145 dole kopcom s vetrom v chrbte,tak max.20 sekund... Skoda reci,zostan navzdy pri MZ-fantastickej komunistickej motorke z NDR s genialnymi tech.rieseniami,ktora nema este ani denne pocitadlo kilometrov... |
vies co Kosican? Cela mienka o MZtach je v takom zmysle, ze dneska za kus lepsi novy bicykel musis vycalovat aspon 15.000Sk! Za to mas ojazdenu MOTORKU a mozes zacat karieru motorkara... O tom to je! A nie o pretekani sa kto ma viac kW a ventilov... Na to ti clovek, ktoremu postaci (a v mnohych pripadoch aj musi postacit) MZ, Jawa z vysoka sere! Dolezitejsie pre neho je, ze aj za malo penazi sa moze vozit a vlastne byt motorkarom!!! O tom to je! |
Pali Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (12.09.2007 16:19) |
juuuuuuuuuuuuuj, presne takuto masinu som kupoval "přímo z bedny" dna 18.1.1990, a viazu sa mi k tomu obdobiu tie najkrajsie spomienky, ale zial aj najstrasnejsi zazitok mojho zivota... celkovo som ju sedlal 5 rokov, nez prisiel na jesen 1994 prvy japonec. |
Pre Kosicana . Ja sa s tebou stavim ze MZ 251 vydrzi` viac kilometrov ako hociktora 125ka co tam pises.Na 125ke mas urobene koniky vysokymi otackami a nehovor ze kazdych 20-25 tisic km nemusis robit` GO motora.Aj velke` 600ccm single stvortakty vydrzia len okolo 70 tisic km.A 251 sa im v tomto urcite vyrovna`.Moju MZ251 kamarat predal v 99tom roku a vtedy mala 64 tisic km.To je uz` 8 rokov .Jasne` ze tachometre sa stacaju a nikto teraz nevie kolko km skutocne na jazdenej masine mas.Este k vykonu tvojej KTM z roku 85. Enduro na sestdnovu MZ250 rok 85 ma` 28kw t.j.38koni 113kg`a tocivy moment aky` 125 ka mat` nikdy nebude. A tych 145 km/h som siel nie raz . |
Kosican: ty si iny kok*t.... |
Hodnotenie: Zdravim MZ-taci. Tref ta tvoja 251 vyzera dobre dufam ze aj tak dobre jazdi.INAK Potreboval by som pomoct poruchalo sa mi zapalovani tzv. vysielac impulzov. Neviete kde by sa to dalo zohnat. Tref prajem vela stas. kilometrov a suchu cestu |
Hodnotenie: Pekna MZ pekny clanok co viac dodat za 1* |
To Kosican: Upravené 1 krát. Naposledy upravil mirecLC (12.09.2007 23:01) |
antrax, skopirujem ti to |
tak nakoniec som to nasiel |
Hodnotenie: mnam brm brm |
a ak by si chcel zhanat tak ci prichystaj peknu sumicku, ceny za snimace su besne, za Vape este besnejsie, kolo stefanika |
Hodnotenie: tref:...pekny clanok.Popisal si to strucne,jasne a vystizne.Mal som MZ150 nejaky cas a bol som s nou vcelku spokojny...spolahlivost im urcite patri. |
košičan, ty si fakt košičan,,,,, |
Hodnotenie: tref-o, nedaj sa vytocit "kosicanom"... , pekne si ten clanok napisal a naozaj prikladne si sa o moto postaral. Prajem Ti mnoho stastnych kilometrov a mnoho super zazitkov s MZ. ...nie je dolezite na com jazdis, ale ci vobec jazdis!!! Teoretikov je tu kopa a naozaj porovnavat japonske moto s MZ, je blbost a privadza ma do sialeneho smiechu. Mas byt naco hrdi ta tvoja moto vyzera skvele, este raz vela ZDARU!!! |
Hodnotenie: Som rad, ked citam taketo prispevky od priaznivcov MZ. |
Hodnotenie: tref:fakt pekna masinka .ja sa tiez planujem kupit etz ale125 alebo 150.co by som podla teba mal zobrat????myslim ze na 150 sa lahse zhanaju ND.ale nevem ako ked budem mat vodicak na125 jedine papiere zo125 |
Quentin: prepac ze som nereagoval skor, ale az teraz som si to vsimol. Co sa tyka tvojej otazky, tak urcite chod do 150, je to omnoho lepsie dostupny stroj a ND, a taktiez nejaky ten ccm navyse neni na skodu. Co sa vodicaku tyka tak sa nemas coho bat, tu 150tku ti kazdy toleruje, aspon este som nepocul ze by s tym mal niekto problem, alebo ze by to nejak vaznejsie riesil. Takze urcite ti radim 150, kamosi maju a su nadmieru spokojny. Hodne zdaru prajem |
Hodnotenie: cafko, ja mám mz etz 150 a zaujímalo by ma kde si si splašil ten predný plexi štít. dik |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53121 | Včera: 237917