Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Keeway ARN 125
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
kazda motorka sluzi svojmu ucelu, a aj skuter ho istotne ma. ja som predtym jazdil na yuki 250 vice (tiez cina s motorom honda) a bolo to celkom fajn. mozno si mohol porozmyslat nad kupou niecoho okolo 250tky, lebo s tym by si mohol ist aj na dlsiu trasu. s yukinou som pobehal slovensko a bol som aj v madarsku (pri spotrebe 3l/km). nuz, vitaj medzi nami a vela stastnych km na cestach Upravené 1 krát. Naposledy upravil doddy (01.02.2007 7:30) |
To je ten genialny skuter co je PEKNY a NADHERNY zaroven? |
Hodnotenie: Náhodou je to celkom v pohode motka, kamos ju má a je spokojný, a pre mladeho chalana uplne staci. Holt, nema kazdy Goldwinga na voziku |
Hodnotenie: tiez som nad ARN rozmyslal, ale nakoniec som sa rozhodol ze prilozim este zopar $$ a kupim znackoveho. ale za tie prachy je to vraj uplne vpoho masina. |
tvarovo moderny je, pretoze je to design ako Honda X8R |
owwidius: Nepochopil si, rovnako ako renata. |
Hodnotenie: Celkom fajny skuter. Ja tiez rozmyslam o nejakej 125ccm, ale asi Kymco. |
Hodnotenie: Cavte ja som autorom clanku tej ciernej ARN .......... takze ak by ste mali nejake otazsky tak sa kldune pytajte, a mate pravdu nie kazdy ma 200 000 na novu motorku. Staru hajtru nechcem a Keeway ARN je pekna motorka a nie tak draha. Nahodou co sa tyka dizajnu a kvality sa v poslednej dobe Keeway vysplhal opat vyssie, vid. nove modely na rok 2007 www.keewaymotor.com . Teraz mam zalusk na Keeway Outlook 125-ku, ma perfektny dizajn, vodnika motor okolo 10 k a 16 kolesa takze je nad cim uvazovat a hentie Yuki a Adams ci co to je to su vazne hnoj motorky |
Hodnotenie: dávam dobré mal som 150-tku aj keď som na ňom musel rozobrať prevodovku a vymedziť vôle-na novom(v servise v Komárne s tým nevedeli spraviť poriadok) ale aspoň som sa nenudil okolo 6tisíc km za 4 mesiace som na ňom spravil |
"Prvých 200 km som najazdil pri rýchlosti do 50 km/h, no zistil som, že takto pomaly sa nedá jazdiť a tak som postupne rýchlosť zväčšoval. Asi tak pri 400 km som vyskúšal plyn potočiť na doraz." no nechcel by som kúpiť tu motorku po tebe |
Motorkar presne ako hovoris, ja som plny este ani neskusal a to mam cez 8500km a 3 servisi po sebe :D neviem ako moze takto zabiehat novu motorku jaky idiotko |
Hodnotenie: chalani co mate arn, napiste aki ste vysoki a ako sa zmestite donho, pripadne ako by sa tam mohol citit 195cm, 100kg clovek. Dik moc. |
mishko: nepochopil si ma skor ty sak ja som nehovoril o tom (a nevycital ti) ze ten skuter zdrbavas abo co. |
Nič proti keeway ale adams je možno hnoj ae yuki ne zistil si si vobec aky motor tam montuju a že ma vrtaniexzdvich taky isty jak 125 yuki?aj vykon mas rovnaky ako moj space a aspon to neni kopia hondy X8R |
1.TTom Honda MAX3 je utópia to chlapec píše o ARN,len si dal tomu ten názov asi aby sa lepšie cítil. ARN keď tak je vzhľadová kópia hondy X8R. Motor a rám má ale úplne iný. 2. motorkar1, Keeway Čo má byť na tom, že jej chlapec vytočil pri 400km plný plyn. Dnes sa motory robia s inými toleranciami ako v roku 2, keď bolo treba 5 rokov zabehávať. Ten motor je 4takt, s dobrým mazaním pokiaľ to nedusí 3 hodiny na plný nič nehrozí. Ja na mojom ARN som je dával po 100 km do trištvte plynu a po 400km som bežne jazdil po plný, spravil som na nej za 1/4 roka 6000km a keď som ju predával, tak motor išiel ako šepot. Samozrejme som nešetril na klumprdných olejoch a taktiež som si robil servis a nastavovanie sám. 3. hipi nie je to pre človeka s takýmito mierami. Ja mám 187/90 a bol som na tom namačkaný a keď som viezol spolujazdca tak som mal nohy do boku, bo sa mi tam kde sa mali nezmestili, nehovoriac o tom, že pri 100kg hmotnosti ti pôjde zťažka max.85km/h pri spotrebe nad 3 litre |
Hodnotenie: ...a kolko vlastne stoji ten skuter...? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mareck (27.02.2007 15:35) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24419 | Včera: 203697