Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda Varadero XL 1000 V 1999 vs BMW R 1150 GS 2001
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mal by si robit testy aj inych motoriek Lebo z vacsiny testov sa nedozvies co je na tej testovanej moto na pi..u. |
Hodnotenie: slusny clanok, len neviem co je to za moto Suzuki 250 Majesty tusim to mala byt yamaha |
Hodnotenie: Dobry clanok, len male pripomienky: do Honda servisu by som uz ani nepachol... kde ti povedia v pripade Varadera 99, ze v "riadiacej jednotke" chyba nebude... to ich nenapadlo, ze zrejme odchadza palivove cerpadlo? to mohlo mat na svedomi aj to startovanie po dlhom stani... |
Hodnotenie: Článok sa mi páčil , dobré hodnotenie . |
uplne sa s tebou stotznujem a mozes si nieco podobne aj ked menej obsiahle precitat tu |
Hodnotenie: este som zabudol ohodnotit... |
Hodnotenie: Dobry clanok. Upravené 2 krát. Naposledy upravil faradero (08.10.2006 8:46) |
Hodnotenie: No neviem neviem. Po precitani tohoto clanku, raptorovho na exebate a vela dalsich, sa mi to GS-o aj napriek prvemu znechutenemu pohladu, zacina viac a viac pacit. Co sa mi ale nepaci a najviac ma odradza, je jeho cena. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (06.10.2006 11:36) |
Hodnotenie: Pripajam sa k hodnoteniu - velmi dobry clanok. |
Dovolim si hodit zopar mojich reakcii, kedze som majitelom aj BMW GS ADV a aj Varadera. Varadero je skutocne maly Goldwing. Velke, neohrabane, tazke ale taaaak pohodlne. Nalozit, sadnut a prasit po dialnici na druhy koniec Europy. Co mi na nom max. vadi, to su tie riadidla. Ten tvar je katastrofalny. Da sa to ale napr. vyriesit zvysenym renthlami.Na Gs mam rovne a hlavne straaasne siroke riadidla, siroke 90 cm, to tusim nema ziadna motorka, coho vysledkom je perfektna ovladateslnost v pomalych zakrutach a v lahsom terene. A ten teren. Nuz ani jedna motorka nie je na to stavana. Bavime sa kvazi o endurach. Takze Varan? Zabudnite na vsetko, co nie je pokryte asfaltom. Podvozok nula bodov, nizke a makke, motorka sa neda chytit v kolenach a riadidla su na ..... A GS? Je to uz ake take enduro, motocrossova trat sa da prejst, sice tempom tanku ale da, sotolina je balada - az na tie siroke pneu, ktore stazuju rychlu zmenu smeru jazdy. Makky teren je problem, ale s dobrymi kamosmi sa to da? Vsak chalani? Kedy si zopakujeme Polsko a brody? Co mi vsak vyslovene na GS v terene vadilo je telelever. Motorka kopiruje kazdy vymol a stoji to kopec namahy. No na ceste je to neporazitelne. Videl som na vlastne oci chlapika, ktory na GS vyhulil kazdeho jogurtaka na Grossglockneri a niektori boli fakt sikovni. To proste treba vyskusat. Hej a k tym rukovatiam, co si spomynal. Tie na GS ja osobne povazuje za najvacsi preslap u GS. To ze sa rozsiruju je velmi zle, ja s mojou rukou nedokazem pevne drzat motorku /teda hlavne v terene/ dostavam z toho krce. Keby neboli vyhrievane, uz davno su v kosi. Nova 1200 to uz ma vyriesene lepsie. Co sa tyka spotreby. Na na standardnej GS /tu byvalu ma teraz Awia/ som jazdil pod 5 litrov, na Adventury sa hybem okolo 5,5, ale vdaka enduro prevodovke je zrychlenie podstatne lepsie. Varan okolo 6,5-7 litrov. Ked sa vsak na to realne pozriem. Vacsina z vas jazdi okolo 10000 km do roka, to je v reale rozdiel asi 5000 Sk na benzine medzi GS a Varanom. Ked vsak pozriem na rozdiel v nadobudzacej cene rovnako starych motoriek, kym sa dostanete na rozdiel 150000, potrva 30 rokov. Cize spotreba neni problem. A este k tym stitom. Pri mojej vyske mi na GS plne vyhovuje a to jazdim s cross prilbou, aj ked obcas treba vycistit okuliare. Na varane mam velky stit, ten mi vsak vadi, pretoze ked je spinavy, houby cez neho vidim. Najlepsie by to bolo bez neho, vsak MarekXXX? Ale priznavam, nie som klasicky hltac kilometrov po dialnici, ostatni to urcite ocenia. Na kazdu moto mam nejake vyhrady, su to uplne rozdielne motorky a nemaju prakticky nic spolocne. Xixi a asi preto aj obe predavam, LC acht to isti. Na zaver teda uz len konstatovanie. Ak chces ist k moru s frajerkou a pozriet co nove v Alpach, kup si Varana. Ak chces ist do Ruska a mozno az Mongolska kup si GS... |
majkro to vystihol |
Pojdem na zapad Upravené 1 krát. Naposledy upravil DaliXT (06.10.2006 13:07) |
sledovali ste Long way round na Viasate? www.longwayround.com ? pekne otestovali tie GS -ka |
super napisany testik .zaujimalo by ma aku tam mas spotrebu oleja ten frtan ci kolko. |
strive on ten frtan olej dolieval do karanu to pocujem prvy krat Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (06.10.2006 19:45) |
Hodnotenie: GS 650 ma chladiacu kvap , |
Hodnotenie: super clanok, aj ked mam hondu, priklanam sa na stranu GS-ka, je to sen, ale pri mojej vyske 173 asi nerealny....mam co robit s mojim TA |
Hodnotenie: hehe pekne, ozaj pekne napisany clanocek |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil faradero (08.10.2006 8:45) |
tez mam vodojem ze GS nepatri medzi nejak extremne vysoke moto |
Hodnotenie: tak k tomu vychodu a zapadu.. ..to akoze sa teraz musim prestahovat do Blavy alebo co? |
Pekne napísane kvalitne otestované. |
andre velmi by ma zaujimalo porovnanie biga a maleho GS |
tak neviem,ale chcel by som vyvratit par malickosti v teste Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoxl (08.10.2006 9:11) |
janoxl zo vsetkym suhlasim ale spotreba 4 - 4.5l je podla mna SCI-FI Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2006 9:39) |
janoxl- no, vlnenie riadidiel som citil pri jazde v terene, ta hrazdicka im urcite len pomoze, hlavny stojan nemam, ale chcel by som, manevrovatelnost a manipulacia na mieste - kila su kila, varadero nie je ani nahodou trialova motorka , chce to cvik, ja s mojimi necelymi 80-timi kilami to uz zvladam pomerne dobre, a nevadi mi to.. |
RAPTOR: Porovnanie samozrejme chystám. Bude aj článok. No BMW mám akurát dva mesiace a najazdených 6km. |
kokos ...zachvilu to tu bude same BMW... |
andre mal som rovnake pocity ked som presiel z varana na GS, bawor neni taky vybusny ale mam z neho dojem ze ta ohavna hrba zeleza ta bezpecne odvezie na druhy koniec sveta a spat a jedine co od teba chce je benzin a trochu oleja |
Chalani, dakujem za prispevky do diskusie. Odpoviem na dotazy, ale prave som sa teraz vratil zo stretnutia BMW co organizoval Miso Frano v Sturove. V piatok som dostal sms, ze clanok je uz na webe, tak som teraz hltal zaklad didskusie. Zial ale za 20 min odchadzam na Oravu. V utorok sa vecer vratim a dopisem par postrehov a nametov. Otec prederavil karter na Drag stare, tak isel s mojim BMW a dobry kamarat je na dovolenke a je som sedlal teda jeho Suzuki DL 650 asi 550 km. |
Hodnotenie: Pekne stroje aj clanok.AKurat som cital nejaky test o GS 1200, a tie nedostatky akoby "zmizli" Mat tak tie peniaze navyse(okolo 550tis) tak poslem aj ja clanok o GS 1200 |
Je pravda ze za seriovym stitom trochu fuka, takisto mi naraza vietor do ramien (180 cm) . Paradoxne ked som nadstavil stit do najnizsej polohy, prudenie vzduchu sa zmenilo a zlepsilo sa to. Mozem potvrdit aj spotrebu , cestu z Nemecka domov (cca 830 km) som spravil na 2 plne nadrze, co je okolo 4.5l pri standartnej cestovnej 120/130 km/h. |
No ja mam radsej FAVORITA ako FELICIU. Felicia sa mi nikdy nepacila. A s Favoritom si mozem po lese pojazdit bez problemov. |
Hodnotenie: clanok sa mi lubil. |
matus www.flare.cz je to sqwer-ov KTM web |
Hodnotenie: Pekny clanok a vidiet hlavne snahu o objektivitu..snad az na to porovnanie vybavy...to co pripisujes u GSa ako nenormalne plus vo vybave sa da nahodit na Varana za par supiek...(myslim tym bočné kufre, turistické plexi, vyhrievané rukoväte,padáky, el. prípojku, zámok na helmu, takmer komplet náradie na opravu, sadu na lepenie, dosť podrobný manuál ,dig. ukazovatel teploty, paliva zamok na kotúč, topcase -do ktorej sa oproti originálke zmestia dve helmy, biele blinkre a šnúrkou na prepážke riadidiel na prichytenie plánu trasy.) skor to hodnotim ako plus ze to predosly majitel nahodil ako vseobecne plus vo vybave GSa. |
superflanker to nie su oslavne ody, ak by si si precital moj clanok na exebate tak by si zistil ze ma aj nejake tie nedostatky oproti varaderu |
raptor:nenarazam na clanok len ked citam tvoje reakcie v roznych diskuskach zacinas posobit ako nejaky GSofil,kym predtym z teba "srsal " Varan. |
superflanker poviem otvorene, varadero je stale moja velka srdcovka ale GS je pre mna jednoducho ovela ovela lepsia motorka, ale vobec tym nezhadzujem varaderko, ma kultivovanejsi chod motora, nevibruje tak ako GS, ma lepsiu ochranu voci vetru, lepsie svieti atd atd... aleneviem sa nabazit fantastickeho podvozku BMW, neponara sa to pri brzdeni, ked potrebujes dobrzdit v zakrute nenarovnava ta to, nechcem tu zas pisat o vsetko lepsom co ma GS ...skratka pre mna perfektna motorka |
ako mozme vobec jazdit na motorkach ...ked sa nam to vsetkym tak zrazu hrozne ponara pri brzdeni , len ci to aj tak dobre tlmi narazi tak dobre ako sa to neponara |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Fajn článok. Dík |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224143 | Včera: 134330