Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Ducati ST2, r. v. 2000
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Myslim, ze si to ani nemal v plane, ale moc si tomu nedal Upravené 1 krát. Naposledy upravil nezabutko (28.08.2006 1:22) |
Ako to, ze zabera od 4000 ot.? Nizsie len kapruje alebo sa dusi a cuka? Inak celkom pekny a velmi netradicky stroj. Ako to jazdi v zakrutach? Niektore Ducati treba do naklonov pritlacit... |
agre> niektore? vsetky preba tocha prilacit na stupacku ...aspon tie ktore som mal ja moznost vyskusat: Monster (aj ked na velmi kratku vzdialenost lebo som sa na nho neposkladal ), Suspersport, Multistrada (aj 620 aj 1000)... a o Superbikoch mi to hovorili profici (instruktori) na DRE kurzoch na okruhu Mugello, takze asi fakt vsetky Upravené 1 krát. Naposledy upravil ogard (28.08.2006 16:56) |
Pekna moto, mas jasno |
cygno - co to znamena pritlacit? Ty si zakruty na vela motorkach este asi nejazdil... ide o to, ze niektore motorky idu naozaj tak ako chces Ty, niektore do ostrejsich zakrut (hlavne pri malych rychlostiach) padaju a ine zase treba jednoducho do tej zakruty viac naklonit - jednoducho nasilu. ...tazko opisat. Skus Varana a uvidis, co to je neutralne spravanie. |
Uzavriem diskusiu o pritlačení tým, že moto ide veľmi ľahko ovládať tým smerom ako požaduje jazdec. Proste ide kde chceš bez výrazných manévrov. Snáď preto je viac turisticky športová ako športovo turistická. (a to som osedlal už zopár mašín, napr. Thundercat sa mi zdá ťažšie ovládateľná) |
Hodnotenie: taliansky design sa nezapre, kvalita tiez, ale hadam bude lepsie....ale krasny stroj |
Cauko kamo pekny stroj skoda ze som nevedel ze si na masine doma tak teda zajtra ...od rana uz ale idem jazdit na endure tak ti zavolam ze sa dohodneme zatim caf idem pivkarcit |
Hodnotenie: Co sa tyka tej kvality, o tom by sa dalo polemizovat aj pri inych znackach, asi ma tu niektory ukamenujete, ale.... kamaratovi som montoval alarm do funglovky Transalpa model 2005, dielenske spracovanie pod plastami nic moc, kabelaz jak na Škode 100, niektore zvary ako na ukrajinskom Dnepri (evidentne neprevarene korene, husenica nerovnakeho profilu ...) pod odlupujucou sa farbou bocneho plastu povodne skoricova metaliza, (motka inac cela cierna - mozno to niekto polozil pred predajom, mozno...). Mohol by som popisat aj ine motky, ale nie je to mojim cielom, takze tak, na kazdeho sa nieco najde , nepaci sa mi apriorne odmietanie a hodnotenie niecoho s cim nemam skusenosti (narazam na povesti o nekvalite istych znaciek a tak). Mat Ducati je moj sen, len bohuzial nerobia cestne endura, hlavne ma fascinuje motor, je neokukany , sucha spojka sice klepe, ale ovladanie je paradne, spojka nelepi, ako je to pri niektorych mokrych spojkach a Ducati niektore modely robi aj s mokrou spojkou a tam to rinčanie pochopiteľne nieje. |
Pekná mašinka, aj keď ja už kapotu nemusím, a hlavne je ich pomenej. Upravené 2 krát. Naposledy upravil campa (05.09.2006 17:42) |
Hodnotenie: ako casto s tym chodis do servisu? strasne chcem MONSTRA 620 ale vraj to je viac v servise ako na ceste. co je na tom?????? |
kmotor> u Duc jazdeniek je dolezita servisna knizka a dodrziavanie servisnych intervalov... potom neni problem.. trocha viac o tom a inych veciach popisane tu |
1,cca 20 000km a odídu ti lamely, remene |
Vytkol by som dosť šmykľavé sedadlo, z ktorého sa sem tam na mňa zošupne spolujazdkyňa. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20197 | Včera: 245731