Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.07.2006 7:59

Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ahojte. Pekne ste to napísali, mne sa tie motorky celkom páčia, mám však pocit, že boli na vašu výšku malé - asi o jedno číslo :-D Ako ste to vnímali, nemali ste ten pocit? Ja by som povedal, že sú to moto pre ľudí s max. výškou do 180 cm, inak na tom vyzerajú moc poskladaní. Pojazdil som na CBF 500 a mal som pocit, že mi je to malé, manželka má 165 cm a jej bola úplne super.


12.07.2006 9:14

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Director1
 Čoprák 

Ikona

Jazdím na CBF 600 S a nedám na ňu dopustiť.Vo všetkých režimoch jazdy my vyhovuje.Dá sa s ňou jazdiť kludne ale aj športovo,na dvojke vytočím do 120.
Nemenil by som a velkosťou je v pohode.


12.07.2006 9:15

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Romanki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Celkom rád by som si tú šesťstovku vyskúšal. ;-)
Podľa mňa sú to motorki určené najmä na každodenné dochádzanie do práce a sem tam na nejaký ten výletík. A určite sadnú ženskému pokoleniu. ;-)


12.07.2006 9:29

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

TheBoss
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekné písanie, móže byť ;-)
Ja mám malinkú CBF 250 a som s ňou veľmi spokojný, ibaže som z jej výkonu už vyrástol.. Je to malá, ale velmo záživná moto, do a okolo mesta jak stvorená :-)))
A neutrál sa triafal ťažko veru, až kým mi pred garážou nehrkla zo stojana :-} Odvtedy sa radí parádne 8-)


12.07.2006 10:48

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Lure: pozri, ja mám 188 cm, jazdil som na Jawe aj na CB 500 a pohoda... Nejde o to ako vyzeráš, ale ako sa cítiš. Na CBF 250 som spravil okružný výlet po Slovensku za jeden deň a večer som rozmýšľal, kam sa ešte pôjdem prebehnúť...

The Boss: už som ti odpísal na SS.

Herghott


12.07.2006 12:10

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Hergi: Asi máš pravdu s tým, že nejde o to ako na moto človek vyzerá, ale ako sa na nej cíti, lebo aj na tej CBF 500 som sa cítil celkom fajn, len potom som si pozrel fotky, kde som na nej z profilu a vyzeral som na nej strašne poskladaný - proste moto o číslo menšia. Nebiť fotiek, tak ten pocit asi nemám, ale fotky ma ozaj ovplyvnili. Je fakt, že teraz sa na to takto pozerám, ale asi to nie je správny pohľad.


12.07.2006 12:39

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

No pozrime, na celom svete sa hľadá najlepšia motorka a ona je to CBF600N.
Podľa hodnotenia redaktora nemá mínusy. Hurááá, tak absolútna dokonalosť sa našla :-(
To sú teda fakt objektívne hodnotenia. Mala by sa tu založiť rubrika Reklamné články. Chápem že napíšete objektívnu kritiku a nabudúce vás predajca pošle do prdele, ale aspoň niečo nespochybniteľné ste mohli. Napr. podľa vás na 600vku 230 kg nie je v dnešnej dobe veľa?
A dodatočne som si všimol Awiovu poznámku: Pri manévrovaní na mieste oceňujem nižšiu hmotnosť,
Takže tým asi chcel redaktor povedať, že všetky motorky menšie ako BMW R 1150 GS na ktoré je zvyknutý sú ľahučké :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (12.07.2006 12:51)


12.07.2006 15:48

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

peterko
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Herghott / Awia: ... v inom teste od ineho cloveka [clanok 941] som tu na motoride nasiel clanok ktory nasiel viac chyb 250tky ako vy dvaja:
1. hlavnou chybou bolo trhanie motorky pri zrychlovani na 1tke a 2jke. je to to co ste popisali ako "Rozbeh je kostrbatý, veď je to jednovalec. Takže treba viac točiť, aby to šlo plynulejšie"?
2. sedadlo a neprijemne sedenie na nom
3. zle startovanie za studena
4. slabe brzdenie zadneho kolesa

mali ste s tymto skusenost aj vy, alebo tie moto co ste testovali vy su ine modely kde je to uz nejako odstranene??

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Moderator (13.07.2006 1:09)


12.07.2006 16:06

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

manana
 Edvenčr 

Ikona

mozno preto, ze kamilko si tu motorku kupil za tazko zarobene peniaze, nikto mu ju nezapozical na vikend ;-) :-)))



12.07.2006 16:10

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

K turistickemu vvyuzitiu CBF250:
jeden kolega z Ciech napisal,ze tam skoro vobec nejdu namontovat nejake nosice na bocne kabele,alebo kufre...(orginal ziadne!,ibaze sa nieco vymysli...)Takze problem s malym odkladacim priestorom je o to vecsi problem,ze sa velmi tazko riesi.Podla mna to bude velmi zla turistika bez takychto doplnkov.

Peterko - precital si si celu diskusiu? Potom ten test uz tak strasne nevyznieva,lebo tam boli asi mensie skusenosti majitela z jazdou na takomto type motocykla(klasika jednovalec s karburatorom).


12.07.2006 19:58

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

rapid
 Turista 

Ikona

k tej 250-ke, ta ma presne taky isty vykon a maximalku ako maxiskuter Yamaha majesty 250 pre 10-timi rokmi az na to ze ten vykon dosahoval uz pri nizsich otackach. a spotreba 2,5-3,3 l.
takze nejaky pokrok tu u hondy vobec nevidim :-(


12.07.2006 20:24

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Rapid, dúfam že tento tvoj príspevok si prečíta raptor. (vieš aby ti nehovoril že o takej spotrebe na 250 skútry ešte nepočul ako mne)
jawa23: rado sa chystá v septembri na tej 250 na čiernu horu, tak potom dám vedieť ako dopadol 8-)
Je pravda že vysoký človek na nej vyzerá divne, ale ja mám 185 a nepocitil som že by bola nejaká malá.


12.07.2006 20:36

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Hergott písal si že priemerná spotreba u cbf 250 bola do 4.7l ale Rado sa ešte nad 4 nedostal (to asi preto že sa plazí 80-90 so mnou) :-D Alebo to bolo tým že to bola nová nezabehnutá mašinka.
The Boss: kolko to žere tebe?


12.07.2006 21:13

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Atman: ja som na nej fakt žiadne mínusy nenašiel. Perfektný motor a ovládateľnosť, odkladací priestor, pekný vzhľad... Čo tomu mám vytknúť? Možno tak zadné pruženie, ale to si nastavíš a si spokojný... Minulý rok som testoval eskovú verziu, ktorú mi požičal jeden z nás a dovozca bol mimo hry. Ten test nebol o nič negatívnejší.

Peterko: ten článok som si dobre naštudoval. Moje odpovede na Kamilkove sťažnosti:

1. je jasné, že jednovalec sa rozbieha kostrbatejšie než viacvalec. Treba to viac točiť a nič nebudeš cítiť.

2. Na tom sedle som zvládol 700 km za deň a večer som normálne fungoval. Sedlo je dostatočne dlhé, takže keď ideš so spolujazdcom, ani sa nemusíte dotýkať.

3. Písal som, že jednobuch potrebuje zopár sekúnd na zorientovanie. Naskočil vždy na prvý raz, tým zorientovaním som myslel rozbeh do voľnobežných otáčok.

4. Vzadu je bubon, ten je všeobecne menej účinný než kotúč. Treba brzdiť kombinovane - v spojitosti s nízkou váhou stroj zastaví, obrazne povedané, na mieste.

Manana: víkend to nebol. Každý test trvá minimálne týždeň.

Dosť ma prekvapuje, že veľa ľudí si myslí, že píšeme príliš pozitívne. Ja osobne nemám problém sadnúť na Jawu a spraviť 500 km za deň, ani na Yuki V3 či CBF 250. Preto si myslím, že moje testy dokážu byť objektívne, nie písané z pohľadu varaderistu a diaľkového turistu. Takisto Awia jazdí aj na skútri, na Simsone pobehal kus Slovenska...

Takže v každom teste sa snažím vžiť do kože človeka, ktorý si chce vybrať nejakú motorku v danej kategórii či kubatúre. Nemôžem sa na to pozerať jednostranne.

Herghott


13.07.2006 1:59

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Atman: To že hergi nenašiel mínusy je subjektívna záležitosť, ale nikto netvrdí že absolútna dokonalosť sa našla To si si odvodil akosi sám. Motorku sme posudzovali v rámci kategórie do ktorej patrí, Nebudem na CBF predsa kritizovať slbé zdvihy, lebo je to naháč a nie enduro. Nebudem kritizovať chýbajúcu kapotáž keďže je to naháč a nie turista. atď.

hmotnosť: Áno tá moto je subjektívne ľahšia, papierový údaj nieje všetko, dôležitá je aj poloha ťažiska. Jednoducho keď mi na CBF 600 pri manévrovaní na mieste podšmyklo predné koleso na prachu, udržal som ju bez problémov na jednej nohe... A to niesom žiaden kulturista. A už vobec nechápem prečo píšeš 230 kg, väčšinou sa udáva a porovnáva hmotnosť bez náplní, čo je u CBF 191 kg. Športovejší a drahší Hornet 600 má 178 kg čiže len o 13 kg menej. Myslím, že obe hodnoty sú dobré pre tento segment. (pre porovnanie Fazer 600 má 187 kg, Suzuki GSR 600 má 183 kg)

peterko: Toto myslím už Herghott objasnil. Kamilkove skúsenosti boli zapríčinené jeho neskúsenosťóu a možno aj veľkými očakávaniami. To som tvrdil aj predtým ako som sa na CBF 250 odviezol a to v podstate Kamilko aj v článku a aj neskôr v diskusii priznáva.

jawa23: Originálne príslušenstvo honda:
www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/naked/CBF250...
Odkaz je zo stránky honda.sk. V ponuke sú dva topcase kufre aj s nosičom. Na bočné tašky nosiče nepotrebuješ. Problém s odkladacím priestorom tu je a aj preto som napísal, že 250-tka je vhodná na "nenáročnú turistiku".

rapid: Máš pravdu. Pred 10-timi rokmi platila iná legislatíva, iné emisie atď. Toto nieje kategória kde sa výrobcovia predháňajú vo výkone. Keď už porovnávaš so skútrom Yamaha Majesty 250 1999 mala výkon 15 kW @ 6500rpm. Aktuálny skúter Yamaha X-Max 250 má výkon 14.8 kW @ 7,500rpm, (CBF 250 má 15kW @ 8000rpm)

V tomto príspevku neobhajujem hondu, nieje to nutné. Svoj názor na mašinky som napísal do článku. Snažím sa len uviesť na pravú mieru niektoré nepresné informácie, ktoré tu odzneli.

A na záver:

Kašlite na to ako na motorke vyzeráte, dôležité ako sa na nej cítite. ;-)



Vidíme sa na cestách... :-O
Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (13.07.2006 2:01)


13.07.2006 6:35

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Píšem 230 kg preto, lebo s tou hmotnosťou bežne zápasí majiteľ. >:-)
S hmotnosťou 191 kg pohybuje akurát tak servisný mechanik alebo majiteľ ak mu po nehode vytiekol benzín, voda a brzdová kvapalina :'(

To je práve o tom posudzovaní, rozdiel 13kg pre teba možno nič neznamená, najmä keď si zvyknutý manipulovať s omnoho ťažšou motorkou, na motorke to ale znamená obrovské množstvo konštruktérskej práce, peňazí vrazených do ľahkých zliatin, vývoja a podobne.
Keby si napísal, že Honda oproti Fazeru, Hornetu, Suzuki je z najťažšia, tak to by som považoval za objektívne, lebo sa opieraš o údaje.
Takto sa opieraš o tvoj subjektívny nikde bližšie nešpecifikovaný interval, čo je to ľahká motorka. A je jednoducho nesúhlasím, že 230kg je ľahká. Čo je pochopiteľné ako majiteľ takejto(191kg plná/161kg? - ten údaj presne neviem ) motorky ;-)


13.07.2006 8:03

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Ajdina
 Jogurťák 

Hergi ale ty si chudý jak špáratko :-))) takže tebe tá 250tka bola v pohode ;-) inak musím uznať čo sa týka tej 250tky som si ju dobre pozrela na výstave e ma hneď oslovila..Pôsobila dojmom veľkej kubatúry.. A tá nová 600vka s tou hmotnosťou 230kg :-} to je teda už dosť, takže tú si asi žiadna baba nekúpi


13.07.2006 8:37

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:44)


13.07.2006 10:45

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ataman: Máš pravdu, napísal som svoj pocit s motorky. Stále si myslím, že CBF 600 nieje ťažká motorka. Je najťažšia v segmente (to je logické, lebo je to eFkový model, oceľový rám, kyvka atď) ale nieje to nič tragické. O 4 kg ťahší od Fazera a 8 kg od Suzuki GSR 600. V Ponuke je aj Hornet, ktorý je naopak naľahší v segmente.

Ajdina: Nieje sa čoho obávať 20kg v neprospech CBF oproti tvojej suzuki nieje údaj, ktorý rozhoduje o tom či ju zvládneš.

Awia


13.07.2006 11:36

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

TheBoss
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Peterko:
- kostrbaty rozbeh citit naozaj iba pri rozbehu s malo plynom ked sa motor vyslovene trapi
- sedadlo a pasovanie prdele na nom je dla mna subjektivne, nemal som ale problem po 350km ani vecer, ani druhy den dalsich 200.
- moja nastartuje teraz v lete na 1-2 krat, v decembri po mesiaci pauzy to bolo trosku horsie (5.skrk)
- ak brzdis iba zadnym kolesom, tak nezastavis "na mieste", predná brzda brzdi vynikajuco aj bez kombinacie so zadnou.

Jano147:
spotreba pri sportovej jazde nebola vyssia nez 4.5l, ak jazdis pohodovo tak tie 4..


13.07.2006 12:04

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

peterko
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

all: dakujem za odpovede i postrehy, ta moto by mala byt pre moju priatelku no 250tka jej podla mna sadne uplne super. posledna otazka pre tich co vedia:

ake su rozdiely medzi modelom 2005 a 2006?


13.07.2006 12:44

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

YOGI
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

to peterko: rozdiel je minimalny, zadna kapotaz je trocha ostrejsie rezana a na vyfuku je pred tlmicom taka chromova krytka. pozeral som ju v honde aj som sa pytal ale rozdiel je uz len v cene.


13.07.2006 16:32

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Newtonmetre pekne potiahnu dokonca aj na päťke či šestke úplne celé otáčkové pásmo.
to musi byt bomba jazdit na 6ke pri 2och tisic , ta motorka fak asi nema chibu .


14.07.2006 16:03

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Hodnotenie: Dobré

tiez sa mi zda ta 250-tka idealna volba pre priatelku...


14.07.2006 16:58

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

kekso
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Honda z radou CBF urobila krok tým správnym "smerom", teda aspoň podľa mňa.
Tým pádom sa aj našla [b][/b]najlepšia motorka :-D :-D :-D .
Ja budem vyberať medzi CBF 600/1000 S a Dauvile novou, ktorá je pre mňa ešte lepšia ako tie CBR (-šport +turistika)


15.07.2006 11:39

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

"spojka je presná a čitateľná, preraďovanie sa odohráva bez akýchkoľvek zvukov"

Takže existujú aj motorky ktoré netrieskajú pri preraďovaní! To je asi jediné čo závidím majiteľom CBF 600 - teraz mám Fazera a prevodovka je taká hlučná akoby si tam tie kvalty vtĺkal kladivom.

Ako hovorím, nemenil by som, len som chcel pre prípadných záujemcov o CBF 600 vyzdvihnúť túto kladnú vlastnosť prevodovky. Ono sa to zdá ako maličkosť, ale je to dôležité.


15.07.2006 20:30

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Ja mám výhrady len kvôli cene a pár ohyzdným zvarom na ráme.
V čase keď Honda ponúka vstrekovanie v skútroch za 100 litrov / 125-150cm / je nehorázne 143.000 za vzduchač. A cenu CBF 600 by som umiestnil nižšie ako Kawa ER-6n / 229 /


17.07.2006 12:21

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

agressor
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Honde naozaj nic nehovori udaj "spotreba". ...zlaty Fazer (4-5 l/100km)!

To sestkilo mohlo mat uz ciru optiku. Malo motoriek zostava pri tomto starom style...
Ta nalepka, o ktorej pise TTom je fakt trapas.
...na druhej strane musim uznat, ze sestkilo je na nahaca v tejto (bez)farebnej kombinacii celkom pekne...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil agressor (17.07.2006 12:27)


17.07.2006 12:53

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

manana
 Edvenčr 

Ikona

TTom...inac, nevyraba sa aj varadero v spanielsku? :'(


18.07.2006 19:17

Re: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250

slave
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

duggo: to mas pravdu ... nema chybu :-D presne ako si napisal "to musi byt bomba jazdit na 6ke pri 2och tisic" - je to bomba ... masinak si ticho pradie ... este teraz sa mi slinky zbiehaju ked si na nu spomeniem ...

ps: pre tych co maju problemy s tym ako vyzerate na motorke ... jazdil som aj na cbr125r a citil som sa na nej uzasne - ide o pocit z jazdy nie o to ako na tom vyzerate ....

ps1: ja som osobne tajne dufal ze model 2006 uz bude zo striekackou ale tej sme sa dockali aspon u tej 1000.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96131 | Včera: 166744