Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: Láska na druhý pohľad, alebo čaro Jawy
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
No, celkom si sa potrápil s tou jawkou. Je dobre že začínaš takto pekne odspodu. Ja som kúpil hneď 100 koňovú moto a pritom som na moto pred tým nikdy poriadne nesedel a nemal som žiadne skúsenosti ani z jazdou ani s údržbou. Ale dohnal som to veľmi rýchlo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanki (08.03.2006 7:15) |
ako každá úprava, určite aj to odľahčenie kľuky má niake negatívne dôsledky, veľmi by ma zaújmalo, čo to môže spôsobiť a do akej miery sa zmenia jazdné vlastnosti ... ( len zo zaújmavosti ) |
Ten Collard je úchvatný. Už sa teším na stretnutie. Len nedávaj na to žiadne lacné reklamy - jednoducho JAWA! |
Dakujem, ale trocha sa ho bojim, aby sa to nepriehrievalo. |
stratovar: teoreticky by mala byt zivsia, lahsie ist do otacok... ale aj lahsie z otacok (vybehnut kratky kopec, alebo vyjazdy zo zakrut v pohode, pri dlhych tiahlych stupaniach to ale nebude bohvie co)... to bola ale iba teoria a prax z druhej ruky, klinec to casom urcite upresni |
Este pridam aj nejake foto do galerie, ako vyzera kluka a tak. Nemyslim si ale, ze by pri dlhych tiahlych stupaniach neislo, pretoze motor by mal tocit mensiu hmotu a viac energie by mu malo ostat na vykon. Mal by sa odstranit dlhy dobeh z otacok, to hej. Budem sa snazit, aby som to upresnil, len motor je este prec. |
No je pravda ze neroztacas taku hmotnost,ale ak je uz kluka rozkrutena moze ti byt jedno aku ma hmotnost a vzdy plati zakon zachovania hybnosti.Dokonca pri nahlych stupaniach sa ti ten krutacik viac zide ako vykon.Uvidis ze potom ju budes muset iba krutit a krutit,co ju skoro opotrebuje a strata vykonu od spodu bude velka.Ono vykon sa nahana trosku inak.Skor ze sa odlahci piest a zmensi sa jeho chod,skratis ojnicu.Ale ako experiment to nie je zle.Som zvedavy na tie vlastnosti potom.Daj vediet. |
|
No v skutocnosti nie len energia v kluke sa podiela na tom pohybe bez motora ale cela sustava ma nejaku nadobudnutu energiu zohladnujucu celu hmotnost sustavy, teda teba plus celej motorky,tu kluka nehra velu rolu.No a samozrejme ze brzdi lepsie motoromo lebo kluka uz nema taku zotrvacnu energiu. |
podla mna s tou klukou dobrý napad ale na svojej motorke by som to určite neurobil..ale ked to poriadne vyskusas co to robi daj aj nam wedet ..možno zmenim nazor :D inac moto welmi pekna klobuk dole |
Klinec blahoželám k stroju a k dobrej kupe 640kových vecí a kapotaže za super cenu ,je pravda že ťa oprava vyde viac penazí ale vieš čo tam máš a vieš že je to dobré ,prajem ti veľa krásných výletov bez poruchy a nehody a štastný navrat v zdraví domov . |
Je to dobre, len to musiš kvalitne vyvážiť,a určite sa ti bude lahšie radiť na nižšie rychlosti lebo to pôjde dobre z otačok vela štastia... |
Dakujem Johny |
PEKNE MOTO,POMALY TO NEVYZERA JAK JAWKA.POZNAM TVORCU TEJ KAPOTAZE-MA DOBRE NAPADY,TOTO JE JEDEN Z MNOHYCH. |
Ahoj...no vidim že pekne vymyšlaš a laboruješ..ale len taky jeden detailik...tyka sa to stymi pneu..prečo davaš na jawku 2 odlišne vzroky pneu.???je to volovina |
Nemyslim. Vychadzal som zo skusenosti ludi tu na Motoride, aj na Jawamanii. Dopredu ide Sava MC7 kvoli tomu, ze je maksia a mala by lepsie podrzat kolo na asfalte. Dozadu som ju nedaval kvoli tomu, ze by sa skoro opotrebovala. Preto Mitas. Dal som maximalny mozny rozmer aj napriek tomu, ze mi to nebolo doporucene. Tato bola skor z estetickych dovodov. Kedze nemam motor este doma, nemozem povedat z vlastnej skusenosti. Ale hned ako to bude, dam vediet. |
O.K..ja som to mohol tiež obut do Dunlopov,alebo Mitas.Jeden pan co zavody cestaky mi povedal ak chceš na tom lietat alebo rychlešie brat zakruty tak jednu vzorku,vyšlo ma to lacnejšie a ked maš znamosti tak tieto gumy kupiš za 800sk no ak chceš len pre paradicky,,tak je to pohode... |
Neviem, cakam na svoj test. Na druhej strane, nemame nejake "dela", abz sme sa bali klopit kvoli vzorke pneu. Neviem, mozno sa mylim a prva vec, aka bude, bude nova zadna guma. |
Cav...klinec..sice ta nepoznam ale viem ze teraz byvas v Modranke ja som tiez odtial mam ciernu jawu ...chcel som sa ta opytat ci by si nemal spojkovy kos na 638 na predaj..ak ano napis..dik... |
Ahoj Meldo. Spojkovy kos nemam a asi aj bracho bude potrebovat. Inac ta tvoja je tiez paradna, klobuk dole. |
pocujte inak by som to potreboval predat moju Jawu..Nechcel by to nikto?kapotaze mam teraz dole ale neni problem ich tam dat..Klinec ty mas dobre stroje..zozen mi kupcu...a poznas nas chalanov z Modranky sme tam 6 mame seliake stroje?mohli by sme nekedy pokecat v senku... |
no problem, mozme hodit rec.. A stym kupcom.., skus dat inzerat a uvidis, ci bude nejaky ohlas. Samozrejme neni problem sa spytat a keby volaco, dam vediet. |
cau klinec, som rad ze mas taku jawu. to bude parada pocut ju vrcat. ja som s krupej a mam tiez jawu. niekedy by sme sa mohli ist spolu povozit, to neni daleko modranka od krupej??? alebo je? cau a drz sa jawac |
nie nie je mozme ist, kludne daj vediet a ideme! sak uz sa neviem dockat, kym ju nakopnem... |
uz je motor doma, dnes mi ho Karol doniesol do Trnavy Keby som zajtra nesiel na tridsiatku dobremu kamaratovi, uz by som aj nahadzoval... Buducu sobotu idem na to a potom dam vediet. |
co sa tyka odlahcenia kluky, tak ta asi nepotesim, je tam velka pravdepodobnost ze aj ked je kluka vycentrovana, tak |
Viete ako to slepy povedal? Uvidime.. |
jo jo ... jawa 350 stary dvojvalcek Ja mam tiez 350/638 nevedel som vsak aku farbu jej vybrat tak som vybral taku istu aku mas ty ... Zhanam brutalne jednu suciastku ktoru sa mi podarilo znicit... Je to taky silny plech alebo ako to nazvat ... spaja to zadny bubon s kostrou ... nemozem to nikde zohnat ... nevies mi poradit ??? |
Hodnotenie: Cau klinec, |
kukni sa na www.tkmoto.cz tam to maju a asu tam aj popisy a grafy k tomu |
MacoLM, to som uz pozeral x-krat, ale ide mi skor o skusenost - ako sa motor sprava, do akej miery je zivsi, co spravili vibracie, horsie - lepsie - bez zmeny, co spotreba a vykon, ked sa preslo na 400 ccm... |
geofrey: Moc som toho nenajazdil, ked sa mam priznat. Narodila sa mi dcera, jednoducho nemam cas. Sorry. Z toho co som odjazdil, viem len tolko, ze motorka sa ovela skor vytoci do otacok, je zivsia. Zabiehal som ju, takze som ju setril. Negativne je ale to, ze sa svina prehrieva. Asi je to tym ze mam este vysoke trenie, ked je v zabehu a dufam, ze sa to vyriesi. Ale asi to je aj tym, ze som vrtanim na 400 odobral dost hmoty a teplo nema kam odist. |
Geofrey: cau, takže sa k tomu vyjadrím, lebo Jawku z úpravou TKmoto aj z výfukmi mám 2 roky a najazdil som s ňou 7.000 km a to aj v tandeme aj z taškami skrátka plnou poľnou. |
ok klinec, a gratulujem k prirastku ! |
Geofrey: píšem, že vyváženie síce robia, no ja nemám, preto tie vybrácie. Kultúrachodu je very good a do 3500 otáčok to ani nevybruje až potom. Čo sa týka maximálky, tak ja som na nej išiel sám 130 a to pri bohatosti zmesi na spotrebu, ak by som jej pridal zmes, tak určite potiahne niekde k 150, čo nieje mojim zámetom a ani spotreba nad 7 l ma neláka. Naviac podvozok má čo robiť aj pri týchto rýchlosiach. Inak moto má 5 rokov a úpravy dal urobyť predchadzajúci majiteľ z Trnavy. Pri kúpe mi vravel, že sa v TK moto dohodol, že došiel ráno a večer na nej odchádzal domov. Ja už len využíam vymoženosti, čo si dal urobiť. Za tie prachy je to asi to najlepšie čo môžem mať. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231878 | Včera: 119400