Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Tombiker: |
viskozita podla podnebia ale v nasich zemepisnych sirkach 10w40 rozhodne nie |
Tak ako tu pisu veru. |
spotreba oleja u tohto motora zavisi od pouziteho oleja, sposobu jazdy a vonkajsej teploty |
Re: Explo: Čítaj s porozumením. jemu nezačala spotreba oleja!!! Je to normálny stav, toto netreba riešiť... |
Bracho na Transalpe tak odkladal servis. Dopadlo to tak, ze 30km pred cielom zacala stracat vykon. Potiahlo uz len 4. prevodovy stupen, potom 3,2,1 a posledny km sa drzal mojej motorky lebo som ho tahal. |
Re: Merlin00: s tymito servisnymi ukonmi suhlasim ale po 125 0000 km tisice |
Re: alexa7: |
Re: Explo: raz kazdu motorku caka raz servis otazka je ze kedy . |
Re: Awia: |
Re: Explo: Neviem čo riešiš. jednoducho 0,5l oleja na 5000 km to nie je spotreba. To je normálny stav. |
Re: zolobmwradvik: |
Re: tryskac: |
Podľa mňa je to chýba v konštrukcii motora. Nič iné mi z toho nevychádza. Na otázku že čo keď mi klakne DPF mi prijímací technik povedal že vymenia. Už to vidím ako budú dristat kkciny že auto jazdilo mestom tak preto sa poškodilo DPF. Nemecké auto ani moto už nechcem. Není možné že cestou do BA a spet dolejeme liter oleja ako na starej alfe Romeo čo mala 300tkm |
Merlin a o koľko je vačšie to chladiace čerpadlo aspoň 10x aby to mohlo mať podstatný vplyv ? |
Technical data R1200GS Adv. |
Tombiker > normu do 1l na 1000km majú hádam všetci výrobcovia. |
Re: tryskac: |
Stretali sme veľa GeeSakov na ceste a všimol som si že skoro všetci mali v zadu pri veľkom kufri v puzdre fľašu oleja. Tak nebudeš sám komu to berie olej. Čo nemci chytia do rúk tak bere olej. Aj autá aj motorky. Transporter mi berie 7dcl na 1000km. Auto má 13400 km a neviem to zreklamovat. Podľa servisu mi berie iba 4dcl čo je v norme 1l na 1000km. |
Nevravím, že tak to musí byť aj u tohto motora, no u dosť motorov, ak motor zadymí po miernom pridaní ak sa predtým brzdilo so zavretým plynom, tak sú to guferká hlavne sacích ventilov. Ak motor smradí pri masívnej akcelerácii a otáčkach, tak sú to skôr stieracie krúžky. |
Re: Merlin00: tak ano nieje to klasicky stary vzduchac, ale ani vodnik. Mne na 1150 tiez zaplo druhy okruh az ked sa zohriala, ale potom bol druhy okruh zapnuty stale. Nemal ventilator, takze sa dal prehriat. Je to taky lepsi vzduchac, ale vodnik je o niecom inom. |
Chalani ďakujem za príspevky, zatiaľ to nebudem riešiť, počkám si s čím ma tá potvorka prekvapí budúcu sezónu a potom to budem riešiť ak sa to začne vyhrocovať so spotrebou oleja. |
Re: duggo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (25.09.2020 16:07) |
Tak áno je to chladenie vzduch + olej - olej dokonca riadený okruh termostatom... Ale stále je to vzducháč. |
Re: Merlin00: takze mozes stat v zapche, alebo brodit v piesku a motor ma prevadzkovu teplotu ? |
Inak medzi nami, nieje to vzduchac.. |
sice 1150 gsa, ale priemer mi vychadza +-1l na 10k km(servisny interval). |
Re: zolobmwradvik: Presne tak nič nerieš. 0,5l na 5000 km nie je vôbec nič. |
Caka ta veru velka investicia |
Kruzky, gufera na stopkach ventilov. |
neviam co sa mohlo udiat , ale liter na 10000 by som este neriesil. |
Chalani potrebujem radu, mám BMW R 1200GS A rok 2008 mám 125000 km a začína mi stúpať spotreba oleja v motore, minulý a predminulý rok som dolial tak 2-3 dcl od výmeny do výmeny a toho roku, neviem čo sa udialo ale po cca. 5000 km som musel doliať 0,5 l oleja, toto asi nie je OK, tak poraďte, čo vznikol za problém a čo ma čaká. Olej mám stále ten istý ale začal som tankovať BA100 namiesto 95, môže byť aj toto príčinou zvýšenej spotreby oleja?(podľa mňa hlúposť). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205323 | Včera: 244290