Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, takže po výmene rozety zo 44 na 40 zubovu sa veci maju takto. |
Nehľadaj v tom žiadnu iróniu. Bola to len otázka s počudovaním. |
Dobre páni nebudem to tu naťahovať.. vlastne ste mi zodpovedali moje otázky. Riešim to hlavne koli plánom na tento rok kedy by som chcel nabsolvovať množstvo hlavne presunov kedy by sa mi dlhší prevod hodil. |
tryskac |
Na jednovalci chceš ťažším prevodom, teda väčším zaťažením motora pri nižších otáčkach dosiahnuť menej vibrácií a kľudnejší chod motora? |
Janoval ku kratšiemu prevodu sa vráti ked nahodí štuple |
bubak650 jazdil som zo dve sezóny s iným bubákom /99/ , mal traila a tie spotreby mal o cca liter nižšie. 80-90 sme nikdy nechodili, 5 litrov vychádzalo pri svižnej jazde +- 100 a ani pri 120-130 to nešlo cez 6. |
retaz budes musiet zrejme skratit, lebo 4 zuby su celkom dost a naspat ju potom nadpajat ak ti nebude vyhovovat prevod.... to uz asi nebude ono.. |
Re: tryskac: Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubak650 (25.01.2016 14:29) |
rozumnejšie je vpredu pridať jeden zub ako vzadu uberať 3-4 - nepotrebuješ skracovať reťaz, vodítko na kyvke dlhšie vydrží. Ak vpredu jeden pridáš to je ako vzadu 3. A je to aj lacnejšie riešenie. Inak po takejto zmene prevodu rátaj s tým, že minimálne použiteľné otáčky na 5ke budú o cca 10 km/h vyššie. |
4 zuby v zadu by mali byt v pohode. |
Zdravím. Chcel by som na mojom potocykli, použiť menšiu rozetu na zníženie otáčok pri vyššej rýchlosti. Momentálne mám 15-44 a chcel by som použiť 15-40. keďže som našiel rozetu JTR 703 len s 40 44 a 47 zubami. Je to o 4 zuby menej myslíte že to može spôsobiť nejaké nežiadúce účinky na motor ? je to predsa len 35kw. Odpich až nepotrebujem skor by som chcel nižšie vybrácie pri 90-100km rýchlosti a nižšiu spotrebu pri vyšších rýchlostiach(110-120) 6,5l/km mi pride moc. Ak niekto už skúšal menšiu rozetu pri tomto motore dajte vedieť či tie nežiaduce učinky prevýšili tie dobré. |
Re: satos: trosku je tam toho vela ale do toho dojdem velmi dobrá stránka... |
Teda smola 13ku dopredu nedaš, takže už iba drahšie riešenie. |
Re: Oliverxtx: tu sa pohraj www.gearingcommander.com/ |
Re: raptor: Raptor zase bobma odpoved diky...hej hej ked nový kit ozubených tak aj s retazou... spotrebu som ratal ze pojde hore ale tak neni to moto na nejake dlhe presuny a lamanie rýchlostných rekrordov snad pri 90kmh nebude moc trpet |
Re: alexa7: moze byt aj v rukach haha dvihnem ju hore len to udrzanie je problem chcem sa to naucit teda a myslim ze stym sprevodovanim by to mohlo byt lahsie |
Tiež ber na vedomie že s pomalým prevodom bude motorka viac ucukaná. (on/off) |
original prevod je 15/45 |
660xt čku som nikdy nemal ale riešil som to na BMW 650twin/800/ Daj o 2 zuby menšiu dopredu a motorku budes mat ako vymenenú.Ak teda zoženieš. Stoji to tak 10éčiek ani retaz nemusíš upravovať, alebo meniť. Tolko sa bude dat určite natiahnuť. Zadnu rozetu pri výmene ret. sady doladíš. |
Zdravím všetkých chcel som sa spytat na výmenu prednej a zadnej rozety z dovodu ze chcem na moto jazdit po zadnom a s tou asi origos sa jej nejako moc nechce viem ze moto je tazsia ako sa na supermotard patri ale myslym ze este nepovedala posledné slovo...maximalku s rozetami mam 165... o kolko zubov vecsiu dozadu a kolko zubov mensiu dopredu ja len tolko..budem rad ked niekto uz takýto problem riesil a poradi.. uz aj tak na novu sezonu treba nove rozety alebo sekundarne a primarne kolecko s retazou len chcem ju inak sprevodovat dakujem za vase nazory s pozdravom martin.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144907 | Včera: 244806