Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
janoval- Servisný manuál je podľa mňa perfektný, až na dve veci: 1, Obrázky sú vo všetkých čo som doteraz stiahol (a stiahol som ich už hodne ) dosť rozmazané lebo je to prefotená knižka. |
zalezi kolko oleja sa tri trati, je uplne normalne, ze vzduchac si trochu cucne.... |
Tak tak dobre vravíš... Ono olej sa mi tratil, ale bola mastná hlava pod tými víčkami, toto pretesním a uvidím či úbytok prestane ak áno, nechám to tak. Rozvody nepočuť, tak do toho teraz nebudem vŕtať. Nechám si to na neskôr a medzitým si pozháňam potrebné ND. Tá reťaz na vyvažovacích hriadeľoch sa mení spolu s rozvodovou ? Aký typ reťaze tam je ? |
na co babrat do niecoho, co funguje? Toto ja asi nikdy nepochopim.... |
Karol- asi jediná cesta jak na to, bez demontáže hlavy, nakoľko ventily su na piest pod uhlom tak s tou šnúrou by to asi nebolo veľmi O.K. A tiež si myslím že by to motoru nemalo uškodiť Už si to tak robil ? |
ja bych to riesil ako clovek,nie ako hovado.! je to tvoja motorka ,tak nevymrdavaj. |
kompresor , 6 atmosfér , reducia do sviečkového závitu , piest do hornej úvrate kompresia/expanzia a ideš. |
Hlava si myslím, že pôjde dať dole aj bez demontáže motora z rámu, miesta tam je dosť. |
Ked nemas nejaku velmi vysoku spotrebu oleja, tak tie gufera nechaj na pokoji. Ked je tych 40 tisic realnych, tak urcite nemas. Ale za tie roky to moze byt aj 140, aj 240... |
Internet je dobrá vec, ale tie dodacie doby z vonku a ceny na SK už veľmi nie |
Tak má to nabehaných 40 000 km, moto je veľmi zachovalá a šľape ako hodinky,akurát spod víčiek slzil olej, gumičky sú úplne stvrdnuté, tak som myslel že by nebolo od veci vymeniť aj tie |
Teória je otom, že by to šlo. Na žiguláku som to tak robieval bežne. No na DR-ke som zhodil hlavu, skontroloval napínak a klzák, a zároveň zabrúsil ventily a ich sedlá . Oplatilo sa |
Prečo ? Napríklad na aute, (Vitara 1,6) som to skúšal, šlo to v pohode. Cez otvor pre sviečku natlačíš nad piest šnúru dáš dole pružiny a v pohode to gufero vymeníš bez demontáže hlavy. |
Mucow: si robis srandu, vsak? Cez vyfuk by si to nechcel spravit? |
Zdravím všetkých . |
Ak to robí iba odvtedy, ako si šteloval ventily, tak je možné, že si ich nastavoval v zlej polohe kľuky. |
dakujem za radi... este bi som mal otazku ako viem zistit ci nieje zle dana rozvodova retaz ???? na stavil som si rysku s T-ckom na stred diery a nastavil som ventili nastartoval a strilami motorka a prehrial vyfuk na cerveno...co stym moze bit?? |
s- 0,10 Upravené 1 krát. Naposledy upravil slay333 (22.12.2012 9:13) |
takze saci aj vyfukovi na rovnako?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil eduardo (21.12.2012 20:28) |
sací aj výfukový 0,08 - 0,13 mm |
cavte vedely bi ste mi povedat aka ma bit vola ventilov na suzuki dr 600... saci-vyfukovi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70362 | Včera: 152982