Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
jogcar: oxfordy som nakoniec nekupoval, hral som sa s originalnymi ruckami.. |
som mimo obraz, oxfordy si zapojil kde, teda na co? odfajcil si palubku??? |
ja som sa odrbal, contact e-mail sebex0@vp.pl, funmotorspl@gmail.com (a isiel som na neho prvykrat cez allegro) Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (29.09.2010 18:57) |
tak finalny rezult a skody: rukovate boli a sú ok.. problém bol nakoniec v spojovacom kábli - asi 50 cm, ktorý je v strede nezmyselne predelený konektorom a v konektore bol zrejme studeny spoj.. po rozobrati a vycisteni to skratka funguje.. |
v kazdom pripade treba VSETKO zapojit cez poistku napr. 10A |
nenašiel som to,len nejaky eshop polsky,ale bez oxfordovovy |
no Cu vodice maju doporucovanu zatazitelnost 5A/mm2, nad tuto hdonotu sa zacinaju spravat ako spotrebice, takze sa uz zacinaju znacne zahrievat. |
miso, tak ešte prosím ťa prezraď kontakt, lebo ak nie ja, tak minimálne ďalších dvoch adeptov na kúpu určite mám |
miso, ešte pls ak by bol odber nad 5A, hrozí roztečenie kabeláže? práve som pozeral oxfordy, tie majú udávaný odber 3,6 A |
presne tebou spominane OF696 mam teraz asi druhy tyzden a su, slovami greckych filozofov: POPICI! a stali ma 50 evri s postovnym. |
jogcar: páčia sa mi OXFORDy OF696, len tiež to má elektronické ovládanie, máš s tým nejakú skúsenosť? prípadne kde sa dajú kúpiť na SK? cez ebay z usa vyjde aj s poštovným na 97 dolárov, čo je cca 74 eur.. samotný ovládač od hondy stojí rovnakú sumu, tak tam nie je čo vymýšlať.. |
tak pre istotu to zmeraj pri tom palubnom napati. 9,8 V na beterku je dost pod normu a uz sa to moze chovat ako makky zdroj, pri odbere to ide este nizsie. Co to potom spravi pri regulovanych 14,4V. Skus tam este ten prudovy odber pomerat, ak sa dostanes nad 5A, mas problem. |
miso, jogcar: tak som sa k tomu konečne dostal na staršiu baterku s napätím 9,8 V som postupne napriamo napojil jednu rukoväť, potom druhú - a čuduj sa svete - obe príjemne zohrievali |
ked to tak trosku nahadzem do ohmovho zakona, tak zapojenie seriovo: odpor 7.5, prud okolo 1,94 A a vykon cca 30 Watt, paralelne odpor 1,73, prud 8.3!!! a vykon 120 Watt! takze bohuzial, nepuzitelne, jedina moznost je pouzivat ich v seriovom zapojeni bez moznosti regulacie, alebo vymenit regulacny clen. Pozor pri tom testovani, aby sa ti neroztiekli. Vtedy som si neprecital uplne cely tvoj prispevok, tak sa ospravedlnujem. Jedina lacna alternativa je to zapojenie seriovo bez moznosti regulacie a v podstate by si to mal stale na polovicny vykon. Paralelne to nepojde, je to dvojasobok bezneho vykonu najvykonnejsich vyhrievanych heftov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (05.08.2010 13:37) |
ta preložil som to na sobotu, kedy bude chšac kusek nestihačka a kým ma zima netlačí, tak prehadzujem priority.. |
nie, ked ich zapojis paralelne(1/R=1/R1+1/R2), mas to na plny vykon(P=I^2xR - kde I nie je samozrejme konstantne), ked seriovo(R=R1+R2), tak ten vykon bude nizsi. Prud sa mera v obvode, cize ampermeter zapojis seriovo s rukovatami. Do 5 amperov sa musis vojst, kedze rukovate maju 50-55W a frcis na palubnom napati>12V. Upravené 2 krát. Naposledy upravil miso251SK (27.07.2010 22:19) |
vdaka za odpovede, rozhodol som sa to zapojit napriamo na inu baterku, cize nic neodpalim.. ak to zapojim seriovo, malo by to simulovat plnu zataz.. baterku dobijem este sa musim naucit merat ampere ale to mam na dnesnu domacu ulohu dik zatial, budem referovat.. |
tak si to potom zapoj cez prepinac seriovo/paralelne ako to ma trebars riesene Daytona. Ked to zapojis napriamo, odber by nemal byt vacsi ako 5 amperov, pokial mas v poriadku rukovate ako take. |
S tym pripojenim napriamo si to este rozmysli, ak je tam ozaj skrat tak dosiahnes jedine to ze odpalis alternator lebo nieco povolit musi. |
kapor, ja som mal trable so svojimi, tiez som meral ako puk, kombinoval atd... nakoniec to bolo relatko, ktore bolo zakorodovane a spinalo trosicku slabsie. |
čaute, mam nasledovný problém - na Honde Transalp XL700 s originálnymi vyhrievanými rúčkami: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100609 | Včera: 247455