Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
felika:jo presne tak,tak som to myslel akurat som to nahovno napisal |
Honda 350, ešte raz: keď netesnia guferá, ak sú aj rovnako zodraté, pravý nasáva vzduch spod dynama či alternátora - teda žiadny olej - teda nie je dôvod na dymenie pravého valca. Jeho netesnosť sa môže prejavovať znížením výkonu atď. |
podla mna to na 100% gufero neni sak jeden dymi jak ma a druhy nedymi ani trocha az ked je teply motor , gufero to isto nebude , kabelaž pred 2 tyznami robena nova , no nic serem nato is ide dobre ... |
Nuž, keď píšeš, že dymí ľavý, môže prisávať trochu oleja z prevodovky cez gufero na ľavej strane, aj keď tvrdíš, že to gufero je OK. Ono sa derie postupne, najprv trochu, potom viac a viac... Presvedčíš sa o tom tak, že otvoríš nalievací otvor oleja na ľavom kryte a zavoniaš ho, prípadne tam vopchaj nejaký kúsok drôtu a ten potom zavoňaj. Ak je olej čo len trochu cítiť dymom, je to jasné prisávanie. Za normálnych okolností ten dym nemá byť cítiť ani trochu. Pri najmenšej netesnosti olej dymom napáchne, pretože spaliny prefukujú aj opačným smerom - do oleja. Nemusí to byť však zákonite len cez gufero, tá netesnosť môže byť aj pomedzi bloky. Tak a máš postarané. |
skús si natiahnuť priamo nový káblik od dolného kladivka k indučke (mimo bežného zväzku len taknakrátko pri zhodenom kryte zapalovania) . Možno ten čo tam máš je prekúsaný a občas chytá a občas nie. Už som to mal 2x na motorkách a za svet som nevedel kde je chyba (hlavne keď sú kábliky schované v bužírke). Prípadne poriadne očisti kladivko na zapalovaní či tam nemáš nejaké zrnko prachu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ORTUT (21.03.2008 17:21) |
no hej mne to tiez nejde do hlavy, hned jak som si to všimol som dal dole valec a piest + kružky ok , serem asi nato uz |
veď štartovať môže, ale skús si ho prekontrolovať, no ja už neviem, fakt kamo |
horne ramienko mam priradene k pravemu piestu , lavy piest k dolnemu ramienku štartuje ako ma |
tak to je teda zaujímavé... ...hm .... ... ...máš tam predpokladám ramienkové zapaľovanie, že ??? ... skúsil si pozrieť predzápal ? možno ľavý valec má zlý predzápal, a tým pádom aj zlé spaľovanie, a preto dymí možno viac ako ten pravý, na ktorom môže byť zapaľovanie nastavené presne, má dobré spaľovanie, a preto ani skoro vôbec nedymí, čo ty na to ?????? |
tomasko myslis ze gufero? keby prisavalo olej tak by bol dym jak z komina , nedymi za zima gufero 100% nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Honda350 (21.03.2008 15:26) |
No ja som skusil dat dole aj vifuk aj koleno a tiez mi to robilo ze nedymilo az jak sa zahrialo , a ramus bol jak svina |
tomasko, prepáč, ale asi si to nepochopil, on písal že mu dymí iba z jedného, a tým pádom asi z druhého nie, a začne mu z neho dymyť, až keď sa zohreje motor. Honda 350 : skús si ten výfuk rozobrať a poriadne vyčistiť, možnože je len upchatý karbónom, no a iná logická vec ma už ani nenapadá. ...A daj si do obidvoch valcov také isté sviečky, aj takú istú vzdialenosť elektród. OK ? skús Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mechanik (21.03.2008 14:55) |
Honda350:je to pravy???myslim ze to je bezna zalezitost,prisava olej,vymenit gufero...ale jasne ze na jawe to moze byt hocico ine |
To robilo aj mne na jawe 639 a nikdy som nezistil dôvod. Myslím, že to nie je žiadna chyba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Malvin (21.03.2008 11:18) |
Ahojte stretol ja už niekto z vas s tym že na jawe 350/634 mi dymi iba z jedneho vifuku , ale idu oba piesty ako maju vikon atd az ked sa zahreje motor zacne dymit , neviete niekto co je stym? nemozem to tak zadret? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 185552 | Včera: 176884