Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
žádnej stres, kostru co nejblíž sváru a nemusíš odpojovat nic. |
Akože ja to chápem takto: keď mám uzemňovaciu svorku čo najbližšie pri bode zvaru cca do 50 cm,miesto uzemnenia je kvalitné čiže napr. bez hrdze,nie je použitý autotransformátor čo znamená že uzemnenie nie je spojené s vodičom PEN elektrickej sústavy,tak nevidím dôvod prečo by som mal zničiť diody alebo regulátor v alternátore. |
no nieviem ci by si sa mal bat o alternator(nestraste ho, ved v tych alternatoroch co ma zetor a ine stroje vam zhoreli polovodice, a nie vinutie), lebo tipujem ze nemas usmernovaci mostik priamo v nom! radsej odpoj regulator, alternator su len cievky, a nieje tam ziadny polovodic, tak tam nema napatova spicka co spalit.este odpoj aj zapalko(neuskodi), a baterku(staci kostra). mne ked doma zaserie sviecku(uz treba novu, ale asi to bude denso iridium) tak odpojim fajku od sviecky, regulator, a zapalovanie(TCI). vezmem rozptylovy transformator z olejoveho kotla(20KV), a pripojim na sviecku.zapnem, a svieka sa za zvukoveho doprovodu(niekedy pocut ze pootocilo klukou, zalezi ci su zatvorene ventili) znovu spojazdni.tak sa neboj zvarania na moto, len kostru treba dat co najblizsie k miestu zvarania, lebo inak zvaraci prud moze zvarat na viacerych miestach sucastne. |
poweredby: iba ked sa zvara nadrz ako taka, sa preplachne vodou. Uz som videl srapnely z 20l kanistra. |
odpoj baterku aj kostru a vytiahni kable z alternatora a fačuj kolko je potrebne |
baterku tuším netreba, ale alternátor v každom prípade. Pozor na nádrž a výpary. |
ja som zvaral elektrickym oblukom klasika, nic som neodpajal a nic sa nestalo |
a netreba demontovat nadrz?alebo ju aspon vypstit?jeden mechanik mi raz hovoril ze ked sa zvara trafakom tak treba vyplachnut nadrz .ze uz vydel jedno auto v lufte |
vecsina oblukovych zvaraciek (transformatorove) maju pri chode na prazdno napatie na kostre cca 60 V a pri zatazeni, cize ked sa zvara tak uz len cca 15 Volt a aj to vie narobit kadeco. Ja by som ti odporucal aby si hlavne vybral baterku a odpojil dynamo. Zas na druhej strane ked sa to zvara odporovou zvarackou alebo v ochrannej atmosfere CO2 tak by ti to nemalo nic spravit. Ja ked zvaram hoc co na traktoroch tak tiez poodpajam co sa len da lebo uz jeden alternator isiel do neba... |
prud je svina niekedy nespravi nic a niekedy dojebe setko aj ziarovky a raz dal jeden manik kostru na raf a zvarilo mu lozisko tak opatrne |
KED SOM ZVARAL,TAK SOM ODPOJIL AJ CDI. ALE ZVARAL MI JEDEN AUTOMECHANIK NA MOTO VYFUK A NEODPAJAL NIC,VSETKO BOLO OK,NIC NEODPALIL. |
pozor este jedna vec.. aj ja som si to myslel ked som zvaroval na zetore a odpalilo mi alternator... treba odpojit aj ten... regleru sa nic nestane |
ja si myslim ze hej.............len si davaj pozor aby sa benzin pri zvarani nezapalil |
Nazdar majstri športu! Slúchajte ma sem. JaZDENíM som si VIACKRáT ohol spätný doraz zadnej brzdovej páčky alebo ako to po správnosti nazvať. Bol to taký železný trojuholníček na ktorom bolo to okrúhle s nerovnomerným polomerom čím sa doraz nastavuje. Ide o to, že opatovným vyrovnávaním sa to jasné oslabilo na toľko že ďalšie ohnutie znamená zlomenie. Moja otázka je možem na moto pri zváraní použiť potup vyberiem baterku a zváram? DIKI |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 105496 | Včera: 125599