Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ma niekto skusenost s nohavicami od IXS? mam od nich bundu a vyzera byt v pohode a chcem si take kupit aj gate...a topanky. |
"Ked to ty ako predajca zamietnes a zakaznik s tym nebude spokojny tak musis do 3 dni dodat sudnoznalecky posudok ze to bolo opravnene a este to aj zacvakat." |
nuz luto mi je kolena...ver...o kolenach by som mohol napisat telenovelu... ...nuz ale ako sam pises boli tam kamienky...kamienky su svina vec...ked sa deries len o asfalt tak sa textilia znicii zatavy ale neprederie ale ked si predstavim medzi kolenom a asfaltom kamienky tak to chapem ako to vyzera po s nohavicami...mysliim si, ze kazdy ocakaava mat chraanic na mieste aj po nehode to chaapem....ale zmena znacky to nezachraani...ale to je moj nazor...a som trafeny tak berte s rezervou... ale hus...ked uz tak gunar a mam na to aj dokazy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (07.12.2007 17:47) |
Dnes 7.12. som mal telefonát od predajcu nohavíc, aby som si pre ne prisiel. Nepovedali sice, v akom stave mi ich vratia, ale pojdem. Necham sa prekvapit.....ked uz tato tema zasla tak pridaleko, nech dojde az do konca. |
pitaz, diky za moralnu podporu...ale raptak robi fakt dobru kavu.... |
mirdes065, raptor, tak nakonec sa to poriesilo, ako sa patri na spravnych motorkarov, super |
..uz som co to napisal,takze len spresnim, ze vsetko bolo bez emocii, nazory sa samozrejme odlisovali, takze sme si kazdy nechali svoju pravdu, ale nikto sa na nikoho nehneva, skor naopak.Taliani si pozru svoju pracu a zaujmu stanovisko. Mozno sa skutocne dobre pozru.....ale to uz sem nepatri. |
mirdes neni za co, som rad ze ti cafe el raptorro chutilo |
ziadne tajomstvo to nie je..ako som spominal, bol som dohodnuty s raptorom, ze sa u nich zastavim. Na kave sme sa dohodli uz pred tym....Dali sme rec so sefom a nohavice putuju do Talianska k vyrobcovi. Tazko sudit, ako to dopadne, ale ako tu uz bolo napisane, a za to sa vsetkym v Styxe ospravedlnujem, tato chulostiva tema sa mala riesit najprv u nich a az potom, pripadne, verejne. Taky je spravny postup. Beriem to ako svoj omyl a este raz sa ospravedlnujem aj napriek tomu, ze si stale myslim o tych nohaviciach svoje....raptak tej reklamacii tiez dava istu sancu, takze ked sa dozviem viac dam vam vsetkym vediet, ......dakujem za pozornost, koniec hlasenia..... |
kurna mirdes, spokojny a este aj s kavou? alebo sa mylim? hod do placu, co a ako, ak to nie je tajomstvo |
Raptor : dakujem za kavu, bola skvela....a zastav sa pred vianociami u mna... pre vitaminy, ved vies..... |
Onee.. |
raptor, uz som trpko olutoval, ze som takuto debatu zaviedol... |
pitaz aha takze uz to neni o odskodnom a bolestnom |
raptor, ja by som to nevidel tak, ze: |
pani pekna diskusia, ktora ale vobec nemusela byt keby sa dotknuta osoba najprv dostavila k nam |
Vadim: to bude tym, ze hadky s Tebou nikam nevedu , okrem toho mas dieta a stava sa z Teba pacifista |
voda v kolene sa vytvara asi po udere /nie som doktor/ nemyslim si, ze nohavice akejkolvek znacky nemaju tak silne protektory, aby pri havarii v tom rozsahu, ako ju pisal Mirdes, stlmili uder do takej miery, ze by dotycny by nemal ziadne bolesti nasledky atd. |
Buahaha, kam to ten svet speje... |
K nohaviciam: Tazko povedat cokolvek... co by urobili nohavice ineho "renomovaneho! vyrobcu ani srnka netusi! Upravené 1 krát. Naposledy upravil kanko00 (08.11.2007 11:32) |
Aj to mas pravdu a ja Ti ju neberiem, ale to co pises, je len dokazom toho, co som napisal ja: vzdy je to o charaktere toho ktoreho cloveka. A ver mi Vadim, ze toto nie je ani najmensia narazka na Teba alebo kohokolvek ineho. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (08.11.2007 11:27) |
marccell: Kua, je to síce úplne mimo tému, ale nedá mi to: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (08.11.2007 11:21) |
ved to Vadim, pravdu vravis - vzdy, ale na to diskusne fora su, aby mohol kazdy prezentovat svoj nazor a iny s nim zasa nesuhlasit. |
Vadim, tiez som tu bol v suvislosti s jednou firmou rozmazavany v niekolko desiatkach prispevkov od ludi, ktori ani nemali ponatia, kto som, co som, a v akych podmienkach sa pretrasane veci diali. |
Rapid: netvrdim, ze nemas pravdu a urcite vies o com hovoris, len si myslim, ze diskusia v plnom prude a Mirdes sa este ani nepokusil o reklamaciu. Osobne by som mu tie nohavice nevymenil a poslal by som ich vyrobcovi nech to posudi on. Takto som reklamoval svoju bundu, kde povolil svik na zipse a nebolo to sposobene, ze by som sa v tej bunde [b][/b]vybural. |
marccell: OK, dám ti ďalší príklad: Téma o vyrovnávaní teleskopov. Tiež u Silárda. Tiež sťažnosť na internete, bez predchádzajúcej reklamácie. Mimochodom: Tá reklamácia by bola 100%-ne uznaná, na čo bol vtedy aj zákazník upozornený. |
marccell ty si neni opravneny posudzovat reklamaciu keby si bol len predajca. ty to mozes poslat a napisat viditelne znamky mech. poskodenia. |
Ne ne Vadim, viem na co narazas a ver mi ze v tomto momente nejde o to,ci sa s niekym z predmetnej predajne bavim alebo kamaratim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (08.11.2007 10:39) |
Vidi: no tak to je asi jedina moznost, ale pravdepodobnost, ze sa nieco take stane je asi 1: niekolko miliardam. A este ma zaraza jeden moment, preco niekto spusta diskusiu o reklamacii, ked este ziadne reklamacne konanie nezacal ani sa o neho nepokusil???? |
marccell: Nerýpem. Téma o ráfikoch má skoro 800 príspevkov a nezdá sa mi, že by si o dotyčných nohaviciach mal viac informácií. |
Vadim neryp, neviem ako to bolo zo skrabancami a Szilardom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (08.11.2007 10:23) |
Marccell: pokial mu do zadneho naraznika narazi cyklista a odpadne mu predny naraznik, tak ano |
Nerozumiem ale vete: |
na adresu Mirdesa: ked kupis nove auto a drbnes ho o stlp alebo s nim akokolvek inak naburas, tiez pojdes k predajcovi reklamovat, ze to Tvoje nove auto nie je kvalitne. |
Nemám čas to celé čítať, ale... môj názor - |
Prípad, že sa nohavice pri páde rozpadnú vo švíku (bez ďalšieho primeraného poškodenia) je podľa mňa zrelý na reklamáciu. Podobne, ako keby sa prilba pri páde rozpadla na dve polovice. Podobne, ako keby pri páde odpadne z čižmy podrážka. Podobne, ako keby sa pri páde rozpadla rukavica. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (08.11.2007 10:06) |
keby som sa napr. v Nolanke suchal po zemi a ona sa mi otvori tak to tiez pojdem reklamovat lebo nedrzi vyklapaci system ktory je dvojito chraneny a vyrobca ho nevrhol tak aby sa neotvoril. ale aj tak Vas s prilbou navstivim ale koli inej veci Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (08.11.2007 9:55) |
Vidi: Pred minútou som dotelefonoval so známou. V SRN žije cca 25 rokov, je právnička a rada (a často) si "prilepšuje" reklamáciami. VŽDY U PREDAJCU! Kvitung, čiže zmluvu má od predajcu. S výrobcom nemá žiaden právny vstach. Nemá ho mať na základe čoho. |
redhonda, raptor, nesuhlasim s vami... ak sa nohavice alebo kombineza 'rozpadnu' vo svykoch, urcite by sa to malo reklamovat.. nema to vobec nic spolocne s padakmi na moto, ani s prilbou na hlave - to je hadam kazdemu jasne. |
raptor: PRESNE TAK AKO PÍŠEŠ súhlasím s tebou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Household (08.11.2007 9:39) |
Dandan: "Ale zakaznik fakt nema nič s vyrobcom ..a nikde na svete." - v rakusku som reklamoval zatial 2 veci: mp3 prehravac a motorkarske nohavice. Uz som to spominal vyssie. V oboch pripadoch som bol odkazany na vyrobcu. To uz nie je nahoda. Akosi sa to nezhoduje s tvojim tvrdenim. |
redhonda |
roptor: zachádzam |
mirdes065 budes reklamovat aj motorku?? |
Kupil som bundu textilnu od IXS v Honde a po druhej ceste mi vytrhlo vnutorny sev na lakti |
pravda je : Zbierka zakonov č.250/2007 §18 odstavec 2,o zmene zakona SNR č 372/1990 |
vidi: Máš pravdu. Som naozaj nepozorný. |
nezabudol, len som urobil to co ty: upravil prispevok... |
"Háda" sa tu vidicon s vadimom, alebo sa mi to len zdá ? Kam ten svet speje ? |
redhonda nezachadzas pridaleko? bez ohladu na to ze robim v styxe Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.11.2007 16:39) |
Vidi: O 14:20 som iba reagoval na tieto tvoje dva predchádzajúce príspevky: |
Sucasny reklamacny poriadok v obchodoch je snad jedina vec, ktora u nas v diere SK, podla mna, dobre funguje a to v prospech zakaznika. Jedna z poslednych. Je to otazka kratkej doby, kedy sa to posere. Aj diery maju svoje svetle miesta (o, to bolo umelecke). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.11.2007 16:30) |
Vidilotor: Z kontextu tvojich príspevkov som asi nesprávne vyrozumel, že prax v "diere zvanej Slovensko" považuješ za zlú, na rozdiel od fungujúcej EU. Asi som jediný, kto ťa nesprávne pochopil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (07.11.2007 16:19) |
lenze mysky trtkali uz u predajcu a pokial to neboli holandske mysi tak je na vine predajca a jeho skladovanie a moze dostat pokutu do 10milionov za predaj pokazeneho tovaru |
Ak uznajú reklamáciu, čo by mali lebo tie gate sa fakt rozpadli vo švíkoch, tak potom má aj právo na odškodné a bolestné. |
mirdes mozem otazku? |
tahiťan: Nebuď zúfalý. Problém s rozpadnutými gaťami je vyriešený, tak sa tu teraz rieši reklamačný poriadok - Či je jednoduchšie reklamovať u predajcu, alebo ako vraví Vidi - u výrobcu. Príklad z myškami som si dovolil uviesť len kvôli názornosti. |
Porota: kde som ja pisal, ze nove nariadenie bude prinosom? O com to ten dobre ziveny chlapik rozpravkuje? Prinos to je leda tak mozno pre predajcu, ktoremu odpadnu naklady na postovne vyrobcovy a starosti. Zakaznik bude len zurit (moja vlastna skusenost s francuzkymi a irskymi vyrobcami). Dakujem porote. Hlavne, ze sa odvolava na vztahy zakaznik-vyrobca, ktorych neexistenciu nam uz objasnil Mirdes, ak odhliadneme od faktu, ze vsetko so vsetkym suvisi. Ja by som mu odhlasoval mesacnu dovolenku na Tahiti. |
Jasné že som videl obrázky a preto som napísal, že choj to raklamovať, lebo jasne vidno, že sú rozpárané viac ako odreté a tak absolútný súhlas s pitazom. |
hmm, ako vzdy na motoride, od skoro tragickho padu az ku trtkajuciom mysiam v holandskej bonboniere.. ..keby bola vyhlasena tipovacia sutaz, kam sa ta-ktora tema dostane po 20-tom, 50-tom, 100-tom prispevku, tak sanca uhadnut je podla mna rovna sanci vyhrat v sportke.. |
raptor mal si pravdu, mal som ist najprv k Vam....ale ked som chcel vediet, ze co .....uz viem. NIC. |
redhonda:, toto si fakt trocha prehnal, pozri si ich o par riadkov vyssie , tesne po nehode a potom mozes zasa nieco napisat.... s raptorom som uz dohodnuty, teraz uz nic neriesim, len som chcel na nieco poukazat. Mozno..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mirdes065 (07.11.2007 15:57) |
podla tych mirdesovych foto su tie nohavice uuuplny kraap = hentak 'rozpadnut sa' ..... |
Vidicumlíček: Ak si myslíš, že toto riešenie bude pre zákazníka prínosom, tak ti uvediem jeden trochu zdramatizovaný príklad: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.11.2007 15:44) |
No a ešte odfoť dielňu kde Ti tak odborne krajčírka rozpárala gate |
ved nevyzeraju ani dosuchane,len sa to rozparalo skus reklamovat, ved to neplati predajca ale dodavatel/vyrobca... |
raptor : tu som padol : |
mirdes najdolezitejsie je kde si padol.. ako si padol |
Mladenci, sranda uz aj tak je, tak nech je este vacsia. Tu su dalsie detaily, je to podla Vas kvalitne spracovanie? Podla mna sa to muselo rozletiet tak, ci tak.......... ale vyzerali ozaj dobre. Nie su nahodou talianske?img443.imageshack.us/img443/6162/pict1858bz3.jpg Upravené 2 krát. Naposledy upravil mirdes065 (07.11.2007 15:17) |
nebojte sa, za chvilu budete posielat reklamacie vyrobcovy, nie predajcovy, za to dam krk... |
Vadimazlicek: skor je to otazkou nariadeni resp. zakona o ochrane spotrebitela na SK a v EU. Ako Dandan napisal - "obciansko-pravny vztah" je tam to slovo pravny, je to dane slovenskym zakonom. Vztah vyrobca-zakaznik predsa, ako Dandan napisal, na SK neexistuje, tak ako sa na to mozes odvolavat??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.11.2007 15:07) |
Vidim ze na motoride sa Tommy uz povazuje za nadavku |
Vidušiatolýzačko: To ale nie je otázkou Slovensko-Neslovensko vs. EU-NeEU. To je otázkou vzťahu výrobca-zákazník. Do toho politické rozdelenie Európy absolútne nemôže zasahovať. Nebuď už prosím ťa Tommy! |
Mirdes: na som to tam dal len kvoli tomu, aby ma niekto neskor nenapadol, taka pravnicka finta |
Vadimuslicka: "2. V EU statoch to tak funguje" - takze podla teba zrejme statom EU vladne Tommy Chyba ti trochu rozhlad za hranice "diery zvanej Slovensko" (tento vyraz som pouzil specialne kvoli tebe, viem, ze ho mas rad, cmuk) |
pitaz: Vieš, že ti ju opravia zadarmo? Platiť budeš len materiál. |
Vadim : |
padana kozena kombineza PGS po 20-30 metrovom pade, kotrmelce - relativne vydrzala, aj ked svy sa parali, vid foto pravy rukav.. aj na inych miestach.. nieco to vydrzi ale alpinestars to neni (ani cena) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (07.11.2007 14:29) |
Vidiculienko: Aha! Tak to ty si tu vytvoril tú kravinu! To by som čakal skôr od Tommyho. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.11.2007 14:23) |
napisal som to ja, na to reagoval, zase mas neprecvicene oci A napisal som to z dvoch dovodov: 1. na koho ineho sa mozes obratit, ked ti predajca na mieste odmietne prijat reklamaciu s tvrdenim "neopodstatnena"? Pretoze na to predajca ma narok. 2. V EU statoch to tak funguje, na SK to asi zrejme este neprislo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.11.2007 14:22) |
Dandan: Kde si sa dočítal, že zákazníka odporučili obrátiť sa s reklamáciou na dovozcu - výrobcu? |
Vadimulienko, zbytocne precvicujes prsty, ked neprecvicujes oci: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.11.2007 14:18) |
Na okraj : |
vidiconíčko (to je teraz taká móda - tieto zdrobnelinky - ja by som ti vedel rozprávať): Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.11.2007 14:05) |
To že textilné nohavice neprežijú pád v 90-ke mi príde normálne. |
vidicon rad ta uvidim vo vrabloch.. mame tu take potrubie na vyfukove plyny.. mozes si do neho ulavovat... |
Raptorko: su veci, ktore pohladom neuvidis. Ako moje Vanucci rukavice, predrane po necelych 2 sezonach. Kto by to pri kupe povedal. Na kavu by som prisiel, ale ja mam strasne vetry, nikto pri mne nevydrzi. |
vidicon apropo bavime sa o kvalite nie o sortimente |
Myslim, ze pokial predavac nevie na mieste urcit, ci je reklamacia opodstatnena, posiela tovar vyrobcovy resp. dovozcovy a ten urobi posudok. Ak zakaznik nie je spokojny s predavacovym verdiktom, moze sa obratit na vyrobcu, resp. dovozcu. Myslim, ze to takto funguje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.11.2007 11:24) |
vidicon opodstatnenost reklamacie ja neposudzujem |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155748 | Včera: 167370