Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dakujem Vam za rady dufam ze to bude ok.Dal som to zatial stocit ale zhanam uz zaroven novy iked stoji trosku viac |
tiez mam podobny nazor ako johny99, ked uz to musi byt, tak radsej prebrusit na magnetke, len treba dat pozor na povolenu minimalnu hrubku kotuca, casto to byva pre kazdu motorku ine, aj ked vacsinou je to od tych 4 do 5.5 mm, idealne pozriet do servisneho manualu, tam to je. Osobne mam take skusenosti, ze prebrusenie/presustruzenie kotuca nemusi byt riesenim, alebo niekedy len kratkodobym. Ono sa ten kotuc z nejakeho dovodu musel pokrivit, vacsinou sa to nespravi samo od seba, ale velmi casto napr. prehriatim zapricinenym zaseknutou brzdou (zaseknuty strmen,suport...apod). V tychto pripadoch sa moze aj po prerovnani kotuca stat, ze po dalsom tepelnom zatazeni (brzdeni) sa kotuc znovu pokrivi |
5mm je dosť ale dal by som ho obrusiť na magnetickej bruske v sustruhu to strašne chveje a ide to zle , ak tak brusiť |
Chcem Vas poprosit o Váš nazor.Mam Yamahu XJ 600 S 93 predny kotuc je trosku krivy.Hrubka kotuca je 6mm na miestach kde je krivy je 5,7mm. Otazka znie moze sa stat nieco ked si dam z neho stocit na rozmer 5,2-5,5mm..Je tam pevny kotuc nie plavajuci., |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37881 | Včera: 245598