Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Spravanie nezmenil uz 20 rokov. |
O tomto panovi z Prievidze som uz pocul aj ja a to som odtial nikdy nic nekupoval ani neplanoval kupit. Jeho "vzorove" spravanie je priam legendarne |
Dnes som volal s (asi) majiteľom, chcel som od nich objednať nejaké veci za pár stovák a potreboval som s niečim poradiť.. nikdy viac, radšej zaplatím inde viac, skoro som sa pogrcal z jednania toho arogantneho blbca, moja potenciálna objednávka skončila tak, že sa mi začal vyhrážať bitkou a vulgárne mi nadával.. to akože naozaj??? V každom prípade, určite neodporúčam, toto som ešte nikdy nezažil a to už teda nemám 20 rokov.. ale tak kto chce kam..dúfam že sa mu bude "darit" |
Kupoval som cez eshop padaci rám 2x, opierku z nosičom, štít 2x a s toho 1x som ju vracal lebo mi poslali kit na iný model a dokonca 2x bol to FC moto. Ale vždy korektne komunikovali a sa ospravedlňovlali a nakoniec vrátili peniaze. |
e-shop? S tymi slovenskymi zakonmi? By som sa vykaslal na to. |
Kamenné obchody vždy boli a aj budú.Že fungujú aj ako eshop ich donútila táto moderná internetová doba. |
kamenne obchody za chvilu ani nebudu, lebo každy chce zlavu, nadslužby, nadvykony, nadzlavu, nadrychlost , nadprompnost, krasnu predajnu, kavu zdarma.... a nakoniec ta maju aj tak za k.... , asi je to v nas , čest vynimkam a sčasti každeho obchodnika tak vychoval hlavne zakaznik a naopak, keby sme sa všetci spravali k sebe slušne a s rešpektom, tak by to tu vyzeralo inak. |
ceny su najlacnejsie ale aj reklamacia je podstatna vec,ako pisal MilanBakos reklamaciu by som s nimy riesit nechcel,zazil som na vlastnej kozi,ako chalan z Martina prisiel reklamovat prilbu,nadavky ako z filmu,skoro sa pobily. |
Re: forester: Ak si pozries zaciatok tejto debaty a nazov temy : NORCOBIKES Prievidza. Takze téma nie je o skusenostiach s kamennymi obchodmi, ale o konkretnom obchode... O prístupe eshope reklamaciach a pod. a ked sa pytas kde a o som kupil. Tak práve v obchode NORCO, kde je tovar o cca 25% lacnejší ako všade inde. I ked podla reakcii ludi co mali nejaky problem, reklamaciu by som s nimi riesit nechcel.. Deflektor, chráni rúčok, padaky, drziak kufov zadny a bočne +dva kufre bočné a tašky do nich, topcase. A ako som písal - dodanie do dvoch dni absolutne bez problemov |
ma napada veta o slovenskom podnikatelovy: |
forester , vraj "vlákno je o kamenných obchodoch" Veď to len ty píšeš o nich , teda o tých rajských . |
raptor myslel som firmy ako BBmoto v trnave vedla bikerscentrum ,bol som tam a nejako povedal majitel ze od neho bere.a pod firmy |
Re: MilanBakos: ináč vlákno je o kamenných obchodoch.To čo píšeš o eshope je logické netreba nám to obšírne vysvetlovať. |
A kde si to kupoval a čo, však daj nehanby sa, že som tak smelý |
Re: forester: Pre mna bol dobrý pocit, keď som na manželkinu motorku objednával nejakých pár vec a na 1000eurovom nákupe som bol viac ako 200eur v pluse oproti každému jednému internetovému obchodu V pondelok som objednal a v stredu som mal komplet vsetko doma...A kedže veci na moto z 99% objednavam cez internet je mi jedno aké žiarovky ma v sklade a aký neochotný predavač tam robí |
B, tam mi nehrozí že si budem musieť prehladávať zaprášený tovar na zaprášených regáloch za prítmia vypálených žiariviek a znášať vôlu alebo nevôlu predavačov a nálady podľa toho či niečo iba skúšam alebo kupujem a v akom množstve alebo sume. |
Pre tých čo si myslia že táram tak aapoň jeden link na ten "hnusný" Polo moto obchod |
Re: wiese:preto sa moze tak arogantne spravat lebo si je vedomy ze je najlacnejsii. |
imoto V47 givi u norcobikes 165eur,alza v 219eur.nova maxia alza 263eur norco 209eur,velkoodberatelom dava este vacsiu zlavu ako ma ceny na nete.preto este funguje lebo je vyhradny dovozca givi a je najlacnejsi.uz len v taliansku v givi fabrike by si dostal lacnejsie.preto sa moze tak arogantne spravat lebo si je vedomy ze je najlacnejsii.a vela obchodov od neho bere .a nieje zavisly na nejakych smiesnych jednotlivcov co tam osobne pridu. |
na predajcu musi mat clovek aj povahu,kto je agresivni,nevie jednat z ludmi,nevie sa usmievat,vie ho vytocit uplna blbost ,tak taky si pomylil povolanie.taky ludia nech robia radsej na stavbe kde sa moze vyburit a pic..vat na cely svet kolko sa mu ziada. |
Re: raptor: a nebolo by fasa, keby lojzo otvoril v BA obrovsku pobocku a chodili by sem nakupovat rakusania a na ich forach by bryzgali na ich malych predajcov a pisali by ako sa na slovensku u lojza uper nakupuje??? |
forester - vieš prečo su Louis alebo Polo napriklad v Bratislave ešte neotvorili pobočku? |
... by si v takom Rakúsku ani nešrábli . |
Dosť na tom že taký predajcovia ako Vadim (bol asi 3x a dosť) a Norco (poznám osobne iba z výstavy) by si v takom Rakúsku ani nešrábli. Či človek príde do Luisa alebo teraz do nového Polo-Motorrad obydve na Triesterstrasse je to ako nebe a dudy.U Lojza je ochota a snaha naozaj ti pomôc na prvom mieste.Stále chodia okolo teba a pýtajú sa že ako ti môžem pomôcť alebo poradiť a to vždy z úsmevom na tvári a s úprimnosťou nikdy nehranou. Upravené 9 krát. Naposledy upravil forester (07.10.2018 9:45) |
bohvie kde je pravda, zakaznici nadavaju na predajcov, predajcovia na zakaznikov, asi je nas velaaaaaaaaaaaaaa, potom bude len eshop, a nebude na koho frflat)))). |
jemne povedane, treba mat slusny nadhlad a pevne ukotvene ego, aby sa clovek pri navsteve u nich necitil trochu diskomfortne. podobne ako to bolo (davnejsie som nebol) u vadima. ale norco posobi na zmysli vyrazne aj prostredim |
copo tak to asi jediny co si nevsimol ze sa spravaju tak ako by sa nemali,staci pocuvat co hovoria,na vsetko pritakavat,hlavne zaplatit,neprotestovat a vsetko je ok. |
Re: wiese: nie nie som neziaduci prisiel som ukazali vsetko co som chcel vybral odisiel |
Na výstave sa ho to neopýtaš lebo 2018 už na výstave nebol a mám pocit že s tým skončil defintívne. |
a to že je to celosvetove, tak potom by sa malo platit vstupne ako na vystave, incheba.... |
ja som parkrat od neho objednal a max . spokojnost, a ako počuvam, tak nema rad okukavačov a očumovačov, a skušačov, bohvie prečo-....)))), na vystave sa ho to spytam. |
copo to okukavanie je normalne vsade vo svete,musis si pozret tovar,ci clovek ma kupovat ani to nevidel.on vacsinu tovaru nema ani vystaveni,ked si chces pozriet kufor co ma na sklade a nemas v plane ho kupit ,tak sa okamzite zmeni nalada a si neziaduci.a nech ta chrani boh ked povies ze si chces pozriet co maju na predajni a musia ti zazat svetlo.a ver my su najlacnejsi.od nich beru do ostatnich obchodov.kto tam nebol nepochopi |
Re: wiese: co cakas ked tam 9 z 10 ludi pride len okukat tovar poskusat a potom obiednaju na nete lacnejsie |
nemozu mat vsetko top! |
staci mat snimi osobnu skusenost,ked kupim kufor o 90 eur lacnejsie ako inde tak si hriziem do jazyka a kupim tam,raptor chod tam osobne a uvidis .vacsina co tam Bola osobne tam uz nepachne.obchod dobry ,ceny najlepsie,spravanie hrozne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (03.10.2018 12:18) |
@raptor: mam s nimi uplne rovnaku skusenost, tovar som po vysvetleni mojho omylu vratil, peniaze poslali spat uplne bez problemu. |
od Norca štandardne nenakupujem ale to že mali tovar skladom a časová núdza ma primalo k nákupu |
Dnes som absolvoval motosalón Bratislava a čuduj sa svete norobikes.sk sa tento rok nezúčastňuje a ich stánok som márne hladal.Celkovo tá výstava ide dolu vodou,expozície sú poloprázdne a dominujú len silné značky ako Honda,Yamaha.... Prajcovia príslušenstva boli tiež v menšom množstve ako po minulě roky.Ten Rozin ich asi poriadné zdiera za prenájom. |
u nás zľudovene Jarmok , teda trh , na ktorom remeselníci a pestovatelia predávali svoje , počas roka , vyprodukované výrobky a produkty |
Re: forester: chlape, napadlo ti niekedy tomu kuriérovi povedať, že nech ti to nechá na sklade na osobný odber? Robím to tak vždy a pre tovar si prídem ako mi vyhovuje... |
extremo - amen !! |
Re: nevo: téma vlákna sa ubrala smerom k cene ale to som ja ani ostatný kolegovia neriešili! Pozastavil som sa iba z príspevkom o ochote alebo neochote predávajúceho a o to pre mňa zarážajúcej že už keď logicky nemôhol predať tovar vystavený (niektorý sa dal predať) a nebol ani ochotný zákazníkovi výjsť v ústrety a tovar zabezpečiť na ďalší alebo x tý deň počas výstavy, vzhľadom že tú možnosť mal ako sám tvrdil len mu chýba ta ochota alebu si to pomenujte ako chcete. Upravené 1 krát. Naposledy upravil forester (04.03.2018 13:45) |
Ohľadom prístupu a cien v NB. Bol som tam osobne 2krát, iste to už bude 9 rokov dozadu. Vždy sa dalo s ním dobre pokecať. Áno, mal výhrady voči požiadavkám niektorých zákazníkov, ale nič čo by ma urážalo. |
No jo , jen ať je to levný . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.03.2018 10:59) |
Ja by som to tiež chápal z oboch uhľov pohľadu. |
Re: brazel |
Re: brazel: |
Tak ale norobikes nie je iba o jednom človeku a keďže máme talefóny dá sa všetko zariadiť s nimi a v tomto prípade zavolať kolegovi “priprav mi toto” a na druhý deň si to beriem.V tomto prípade to nebolo iba z mojeho chtíču ale ako sami povedali že chodia každy deň domov aby nemuseli platiť hotel.Iba preto som si dovolil ich požiadať o túto možnosť,ktorá ma logicky s toho titulu napadla. Upravené 2 krát. Naposledy upravil forester (04.03.2018 10:32) |
Chodil som tam tri dni po sebe a tašku mi predali ... |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.03.2018 9:58) |
Tak áno na jednej strane máš pravdu ale s pohladu predajcu/vystavovateľa by som sa tomu nebránil a snažil sa výsť v ústrety zákazníkovi keď máš o niečo vážny záujem a máš vytypovaný tovar ktorý na 100% chceš.Mimo špekulatov ktorý sú tiež všade prítomný.Tak to dopadlo aj u mňa, kúpil som tú tašku v stánku mopedslovakia.sk ktorý sú s Kolárova a žiadny problém sa nevyskytol.Chodil som tam tri dni po sebe a tašku mi predali originál zabalenú s tým že ďalšiu si doplnia.Hovorím prekážka to nemôže byť,aspoň neviem aká by môhla byť okrem toho typického slovenského “nedá sa” Upravené 4 krát. Naposledy upravil forester (04.03.2018 9:18) |
Re: brazel: V tomto do bodky súhlasím... Výstava je od slova vystavovať, blšák by tam byť nemal... ale je |
forester , tzv. Motosalón by hádam nemal byť "jarmark" , aj keď ten vo vašom meste už ním pár rokov je . |
Ja mám iba jednu skúsenosť a to že som chcel kúpiť na motosalóne v ich stánku mototašku ktorú mali vystavenú a plus ešte jednu a nechceli mi ju predať ani doniesť na druhý deň tam, pritom chodili každý deň domov do Prievidze.Tvrdili že si to mám kúpiť cez ich eshop. |
Všetko čo som kupoval, či objednaval, tak max.spokojnost, pro kúpe plexi som si ešte požičal srobovak na namontovanie, max. ochota, asi som mal šťastie. |
No ale náhoda že Noro to chcel dodať až za 4 mesiace určite nebola.To musele byť asi objednávka do výroby niekde na Kamčatku |
Ja som odnich v eshope objednal nosic, obchod objednavku akceptoval. potom prisiel email ze objednavku rusia ze cena v eshope je platna len ak kupim komplet set. Zvisenu cenu som akceptoval ale potom prosiel dalsi email ze tovar by bol dostupny az cca za 4 mesiace, to som to uz zrusil. Tovar som kupil inde kde bolo dodanie 3 dni (tovar mali to na sklade sklade na predajni, ale to bola skor nahoda) |
Objednaval som : padacie rámy givi, drziaky kufrov givi,dziak top case givi, kufre givi, top case givi, chranice ruk givi. Všetko došlo v poriadku zabalené, všetko sedelo. A cena o 25 - 30 % nizsia ako u ostatných e-shopov. a pri sume presahujucu 1200 eur to nie je zanedbatelná položka. U mna spokojnosť |
Nedá mi to... |
Pristup k zakaznikom v kombinacii s asi najnizsimi cenami Givi na svete mi do hlavy tlaci osobitnu skolsku otazku, ze ci nejde viac o obchodovanie s tovarom ako o predaj tovaru |
Radsej tasku na gurtniach ako po tychto informaciach nieco kupit... Ale ked nakupujete tak sa necudujte. Nakupom ich sami zivite ale to je asi zbytocne pisat... |
sokol1: |
Re: sokol1: Ahoj,mali dovolenku dlho,pred tyzdnom asi zacali,volal som tam a pan majitel ma sfukol ze mam pisat na email,ze ho zdrzujem,tak asi tak.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil magnumec (26.02.2018 20:00) |
Zdravim. Upravené 2 krát. Naposledy upravil sokol1 (26.02.2018 19:23) |
Re: Saints: ceny eshopu z PD na tovar Givi pre koncovych zakaznikov je na dlhu debatu..... |
Re: RadoR6: tak v UK je iná kultúra,to sa asi nedá porovnávať Upravené 3 krát. Naposledy upravil forester (22.10.2017 13:23) |
Komu vlasne predava ten "Norco bikes" tovar, ked ma taky pristup k ludom? |
vsetko je to o ludoch a keby medzi zakaznikmi neboli vyebavaci so systemom tak by sa aj obchodnik spraval inak a hodil rukou... Neviem ci to je aj na zapade bezne ale u nas sa stava bezne ze si niekto objedna tovar cez eshop napr. fotak, obeha s nim dovolenku a po dovolenke ho vrati spat lebo ved moze...ze s tym obchodnik ma milion papierovaciek a vo finale hovno nikto neriesi |
Re: RadoR6: presne takto to u nas funguje ako pises. otras. kvoli jednej reklamacii musis x-krat behat do obchodu jak pako, skoda reci. |
Re: forester: presne takto to funguje aj v UK, neriesi sa. Jedna z veľmi málo nosenych topánok sa mi začala parat dva týždne po skončení zaruky.Spytali sa ma ci chcem peniaze alebo iný tovar.Zobral som presne také isté boty,svoje dal z nôh dolu, obul nové a odkracal. U nás sa mi začala parat kožená penazen ktorú používam na eurá keď som doma.Zobrali ju odomna s tým že ju musia poslať na posúdenie,ze podla zákona na to majú mesiac a podobne bla bla.Po dvoch týždňoch sa vrátila presita.S výsledkom som bol spokojny,zo spôsobmi riešenia nie. |
Ten rozdiel že či sa niečo reklamuje v rakúskom louis giga na Kagraner platz a u nás je naozaj veľký.Reklamoval som alebo vracal som už viac krát v louis louis giga na Kagraner platz a ten prístup bol až neskutočne pro zákaznícky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil forester (22.10.2017 7:31) |
Re: janoval: ty nevidis rozdiel medzi vyjadrovanim obchodnika ku klientovi a nasledne dotknuteho klienta na adresu podnikatela? kto chce od koho peniaze? to sa vyjadruje este velmi slusne |
Ja mám niekoľko skúsenosti s týmto ha.....m . Jeho slovná zásoba voči zákazníkom ako chod do prdele, debil a podobne som si už viac krát vypočul.Pri reklamácii v jeho nore mi povedal aby som vypadol keď som chcel svoje peniaze naspäť za nový poškodený tovar a nebral som druhý.A že čo ho otravujem a tá jeho nie je na tom lepšie.A čo sú to za praktiky keď chcete kúpiť tovar a má nízku cenu a keď ho chcete vidieť tak vám prihodí 20% naviac za manipulačný poplatok a má ho vedľa v regály.Je možno lacnejší ako všetci ostatný ale riadi sa heslom môj zákazník môj pes. Doporučujem u takéhoto i....a nič nekupovať nie ste predsa niaky chudáci aby vám takýto haj..l nadával.Je to kre..n najväčšieho zrna.Zaregistroval som sa dnes pretože ma vytočil. Nekupujte, nekupujte !!!!! |
Ja pohoda dopredu objednané svetlo na kufor len som ho vyzdvihol ale sedel mi dajaký čvirik na ramene v predajni |
moja skusenost odtial no strasne cosi, dva krat som bol tetula tam neskutocne odporna chcel som pozret tankvak vystaveny bol len jeden na eshope ich bolo u nich viac. Tetule sa nechecelo mi ich dako ukazat ze aj tak by som len okukal a kupil lacnejsie z netu povedala, no tragedia. Potreboval som primerat na bmw gs na tu svacnutu nadrz nic nepasuje len taky co je na to urobeny. Tak som si na dovcu pozical od kamosa. |
Vela ludi v predajni? To je nejaky hoax, v tej zoologickej jaskyni nebolo nikdy viac ako 2-3 ludia sucastne, predpokladam, ze 90% tovaru predavaju cez eshop, teda nie su odkazani (vychovani) spravat sa k nakupujucim aspon standardne. |
to ze je 1000 otazok a vela ludi na predajni ti nedava opravnenie sa k tym ludom spravat ako chuj nestihas zober dalsieho zamestnanca alebo sa nauc spravat a zvladat stres |
Zdravím, netreba hladať chyby skôr sa zamyslieť akoby to zvládli dvaja ludia na predajni pri 1000 otázkach a zhľuku ludí zrazu na predajni , asi každý by si mal najskôr dať cieľ čo potrebuje kúpiť a v eshope to ľahko nájde , ak nie !!! nech pátra inam, ja som bol osobne a môžem konštatovať že ochota bola poradiť a aj ja som si uvedomil v tom okamihu že určite by to nebolo možné sa venovať daším 5 kupujúcim, asi tak veď skúste otvoriť eshop a tvorte budúcnosť |
No...tolko negativnych komentov a firma uz dlhe roky funguje..v com to asi bude... |
komunikoval som mailom a pohoda,dosiel som si osobne pre padaky na afriku,a tiez pohoda,spokojny som |
Osobne som nebol, po prispevkoch tu sa ani nechystam |
Ceny majú bezkonkurenčné, odporúčam s reklamáciou však skúsenosti nemám.. |
zdravim pani , ja som kupoval od nich asi pred rokom drziaky a kufre a v uplnej pohodke vsetko prislo ako malo slusne zabalene neposkodene a v lehote ako bolo napisane, ceny mali rozumne . |
neodporúčam, kupoval som od nich bočné tašky na motorku. Strášna komunikácia s nimi, hlavne s pani. Potreboval som niečo vyreklamovať, nakoniec povedala, že som blbec a že sa so mnou nebude baviť. Každý ale nech skúsi, ja už nikdy viac.... |
Ahojte, chcem sa informovať aké máte aktuálne skúsenosti s emailovou komunikáciou s norcobikes. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207936 | Včera: 167308