Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
Re: matus: hovori zo mna celych tridsat rokov neskusenosti |
dnes konecne bez hluku v prilbe a stuplov v usiach s plexi od puig. |
Re: dany01: ,,nemám chuť to niekde ukladať a linky sem davať.........,, |
[img][/img] Upravené 1 krát. Naposledy upravil dany01 (27.04.2017 10:43) |
ja mám MRA ako martin 4613 /uchytenie na hranu plexi/ len by ma zaujímalo či to má vyznam ho mať tak v predu a nízko. Skušal som ho dať do polohy ako su tie napevno uchytené - s medzerou medzi plexi, ale nejako som neprišiel na to v čom je rozdiel. |
Re: Martin4613: Komko: chlapi este raz dakujem |
Re: jajjo: Mra vyskúšaj, podľa mňa sa oplatí. |
Re: jajjo: ak pojdes cez Kosice, napis. |
Re: Martin4613: ked som pozeral na fotku, tak sa mi zdalo ze to je MRA. Si s nim spokojny? rozmyslal som nad nim, alebo nad origo vyssim plexi yamaha, len neviem o kolko je vyssie od toho povodneho - zatial som to neskumal, pretoze som viac nakloneny MRA deflektoru. |
Re: jajjo: Ja mam tiež 185 cm. Ja tam mam tu konzolu touratech, plexi givi a deflektor mra |
ja to mam takto zatial bez padu www.facebook.com/groups/174947222875239/permalink... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kato (26.04.2017 18:11) |
Mam 175 cm. Vyriesil som to konzolou pre navysenie plexy tiez od touratechu. Avsak nie som si isty ci by to tebe dlhanovi bolo dostacujuce |
Re: Martin4613: take riešenie sa mi celkom páči |
Re: matus: tak to je presne to iste ako ked ti v nulovej rychlosti streli suter alebo ostry konar do chladica, ktory je umiestneny na tom "spravnom" mieste.. Ale ked myslis ze to vsetko uctovnici, tak aj tak dobre |
pozeram, porovnavam...pri namontovanych altrider padakoch musi byt ten original padak demontovany? na obrazku ho nevidim |
altrider su tiez nerezove, t.j. pevnejsie neohybaju sa a nehrdzaveju, rovnako ako touratech. avsak su drachsie. preto som sa rozhodol pre touratech |
Zo skusenosti najviac ochrania altrider, najlacnejsie su givi a najrajjsie original yamaha isiel by som ale do altrideru, pasuju dobre a da sa aj odnimat bocny kryt |
ako som povedal, najprv som mal obavy, ze nepokryva vrchnu cast motorky, ale pri polozeni sa opre masina aj do riadidiel. krasne padaky pracuju. len ked otvaram pravu stranu motorky, kde je baterka a naradie, ide to trochu tazsie, ale chce to prax Upravené 1 krát. Naposledy upravil helmutko (25.04.2017 12:06) |
Re: helmutko: jo na ten som pozeral. |
Kvietok> ak ti v nulovej/malej rychlosti padne motorka a odfajcis pri tom chladic, tak podla mna to chyba je. |
oni maju len jeden druh v dvoch farba, nerezovej a ciernej, ja mam na striebornej masine cierny padak |
www.google.sk/search?q=touratech+super+tenere...: |
Re: helmutko: staci mi link, alebo nejake typove oznacenie.dik |
Re: matus: lapsus? To si vazne myslis ze chladic sa ocitol na boku motorky chybou konstruktera? niekedy je s vami sranda, no.. |
pisal som, ze by som bol vdacny za osobne skusenosti a nie jedna baba povedala, alebo meiner meinung nach... |
po tychto informaciach beriem spat. |
ja by som teda do padakov rozhodne isiel uz len z dovodu ze pod lavym krytom mas chladic a pod pravym vsetku elektroniku...predavali sme desiatky superteneriek a vela z nich sa vratilo po pade alebo havarii a padak je rozhodne potrebny |
Tento padaci ram je taky velky a tazky a je tak vysoko, ze ak padnes, tak mierne nadnesene - mozno to bolo aj kvoli nemu. |
Ak myslíš padací rám ako taký a nie kryt motora tak neverím tomu, že napríklad tento len tak ľahko ohneš. Určite znesie veľa a moto. pri páde zachráni Pozri obrázok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil heikemacka (25.04.2017 8:08) |
Ja mam od touratechu, v hre bol este altrider. Touratech je nerezovy, viac krat lri malej rychlosti bola polozena a krasne to ram vychytal. Myslim si ze sa mi ram iz zaplatil, kedze predpokladam ze aj ked su plasty pruzne,mohli by sa dolamat. |
na padaci ram sa vykasli...pri nehode na ceste zvacsa ajtak nepomoze a pri pade v nulovej rychlosti je jedno ci ho mas alebo nie - motorka bude oskreta tak ci tak. |
Potrebujem poradit z vyberom ochranneho ramu na Teliatko. Ma niekto skusenosti s praxe s konkretnym modelom? |
snad pomoze |
mozno niekto zhana |
urcite na brzde je to spravny postup. dik za tip. |
ja som daval ladak kvoli tomu ze ta moto je pre mna ticha |
Re: kvietok: Mne to robili vo Fastbikes v Hlohovci. Na moju moto to bolo za 400 eur. V cene je odblokovanie a naladenie mapy na brzde (podľa mňa prijateľnejšie ako posielať riadiacu jednotku do Nemecka kde ti to odblokujú za 300 ale bez ladenia na brzde) a spravili to za cca 3 hodiny. Mapu mi robili len v móde S ale aj režim T sa odblokuje a nárast výkonu aj citlivosť na plyn je cítiť. Tiež sa mi zmenilo to brzdenie motorom čo si spomínal a teraz po ubratí plynu motor brzdí menej. Páči sa mi to a rýchlo som si na to zvykol lebo jazda je plynulejšia. |
To su dve osobitne veci. T mod si mozes nechat ako je (do dazda, do mesta) a otvorit si nechas mapu S.. alebo obe, alebo ako chces. To mas vlastne dve prednastavene mapy ktore ti vyrobca dal a mas moznost ich prepinat v menu. Uprava: co sa nezmeni je napr. kontrola trakcie, aspon podla mojho porozumenia ako ten system funguje.. Ale ak je niekto zbehly vo veci, nech da nejake mudro. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (07.03.2017 21:50) |
Vsetky funkcie ostanu zachovane. |
Re: kvietok:Filter a výfuk som menil pred odblokovaním. Po odblokovaní ECU sa zvuk vôbec nezmenil. |
niekedy sa lepsie nedozvediet.. |
kvietok: ved som nikde nenapisal, ze si z toho aj nieco odnesiem, bratm. |
Re: jajjo: Ja som ten prepad na mojej cítil hlavne na 2-3, pri rozbiehaní. Motor je silný a chcel by ísť do otáčok no elektronika ho brzdila a povolila až od tých 5500. Teraz mám taký ťah ako predtým od 5500 v celom spektre otáčok. Ty už máš novší model a tam asi ten prepad nieje až taký výrazný. |
ked to nemas s cim porovnat, jak to chces zistit.. |
dakujem za stavnate prispevky, dozvedel som sa hodne zaujimavych veci, mozno nie vsetky pravdive, ale zaujimave urcite. |
tak vzhladom na to ze to je na ten celkovy vykon aj krutak dimenzovane, necakal by som zvysenu poruchovost vyhladenim toho prepadu na 1-2-3. Predsa len je to yamaha.. a v niecom tie kila navyse byt musia + co sledujem na forach, premapovane to ma kazdy druhy a tocia na tom desiatky tisic km bez poruchy. Naopak si myslim, ze ak sa to urobi spravne a rozumne, motoru to skor pomoze ako ublizi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (05.03.2017 20:35) |
Re: kvietok: ked to je pravda tak zopar koni tam hodit mozu ale ci bude stastna prevodovka spojka a kardan ? |
tak to tak nejak koresponduje s tym co hovorim - moj odhad na Super Tenere je 100k na zadnom kolese, s tym by mal byt spokojny kazdy, dokonca aj ja |
tak ze dnesna skusenos vietor sa ma kam opriet na tejto moto |
No ja som sa vyjadril jasne a ked si niekto mysli ze to je kvoli hluku nasavania tak ja sa fakt hadat nebudem.. mam aj inu robotu |
Kvietok> Komko to pise spravne - emisie sa dodrziavaju oneskorenou reakciou klapiek. Pretoze z hladiska emisii su najhorsie prechodove rezimy = zo zavreteho plynu do otvoreneho, z otvoreneho na 20% do otvoreneho na 40% atd. |
Pozrite si ake testy musi podstupit vozidlo pre to, aby vyrobca splnil emisne poziadavky. Vozidlo jazdi v studenych cykloch v predpisane casy a predpisanymi rychlostami na predpisanych kvaltoch, atd, da sa to vygooglit. Ked si to precitate tak to pochopite hned aj bez mojho motivacneho pi*ungu, ked si to neprecitate, tak tu budete nadalej perlit o rychlosti a hluku. Na mokro a do prvomajoveho sprievodu ma Tenerka mod "T" (Transalp..). |
Raptor, je to kvoli hluku sania. |
Re: Caba: Moze byt, urcite niesu jedini, ktori to robia. |
Sériová krivka má niekde okolo 4000 otačok značný prepad. Mne sa ten prepad odstránil, mám plynulú krivku až do max a pocitovo je to niečo úplne iné. Ešte som nespomenul, že 115 koní mám s koncovkou arrow a KNkom+ to odblokovanie.Odblokovaním udávajú nárast 20 koní a 25 nm ale nie na vrchole krivky, kde máš maximány výkon cca 110 koní ale práve niekde v strede. |
matus - koli hluku so seriovou koncovkou? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.03.2017 15:01) |
prve tri rychlosti sa spravidla skrtia kvoli hluku. |
Supertenerka má od výroby priškrtené prvé 3 rýchlosti. Nepredpokladám že je to kôli emisiám ale aby výrobca mohol postupne ten výkon uvoľňovať. Od roku 2014 má tenerka už o 2-3 kone viac. Mne to odblokovali vo fastbikes aj s naladením na brzde. Teraz mám 115 koní a 125 krúťak. |
kvietok - velka tenera bola pokial viem vyrobena ked bola v platnosti EURO3 norma |
ECU jednotka skutocne ma program na automaticke prisposobenie sa zmenam zakladnych parametrov. Napr. na mojom Triumphe sa to vola 12 minute tune. Na neutral na 12minut a na nic nesahat.. Samozrejme to ziadne koniky neprida, sluzi to na uplne iny ucel - ked menis nadmorsku vysku, hustotu vzduchu, vyfuky, nasavanie - motorka sa snazi prisposobit to svoje defaultne nastavenie novym podmienkam. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (03.03.2017 14:11) |
tolan , na 125 koní NIE , predpokladám , že to bude aj vačkami , takže to nie je ten istý motor . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (03.03.2017 10:37) |
Komko - toto co pises uz dava zmysel. |
Mne bola dana cena cca 500€ za preprogramovania origo riadiacej jednotky. Tos len tak |
brazel a Caba: ohladom chiptuningu atmosferickych motorov som rovnako skepticky ako Vy dvaja . No obcas sa najde aj vynimka. Napr XT1200Z je od vyroby dost obmedena (dovody nepoznam a nespekulujem o nich lebo mozu byt rozne) tak to ide pekne zdvihnut. Dalsi pekny priklad je KTM 1050. Motor je uskrteny na 95hp a u novej 1090ky (rovnaky motor) uz ma plnych 125hp. By ma tiez zaujimalo ci sa da aj 1050ka za par € chipnut na 125hp. |
Inak neviem ci to uz bolo spomenute v tomto vlakne, ak aj ano tak na refresh nezaskodi. |
tolan - ako sa da paradne zvysit vykon u atmosferickeho benzinoveho motora? |
Opičie kvapky v akcii , no nekúp to www.off-the-road.de/XT-1200Z/Entdrosselung-ECU... Chlap zľahka dosiahne "bis zu 20 PS / 25 Nm mehr Leistung !" a konštruktéri vo výrobných fabrikách majú rysovacie dosky len na driemanie a skúšobné komory , ak si chcú oddýchnuť už úplne nerušene . |
Tolan a co myslis, co robili? O chalanoch s Fastbikes viem, a aj som rozmyslal tam robit moto, ale. Ale je to uprava originalnej riadiacej jednoky, a ako lepsie riesenie mi pride powercommander, lebo ked to chces dat do povodneho stavu, len vyhodis krabicku a mas to, a powercomm ti ostava, mozes predat, alebo dat na inu moto v pripade nehody a pod. Cenovo to vychadza skoro na jedny peniaze. To je moj nazor |
u XT1200Z sa da paradne zvysit vykon a netreba k tomu ani vyfuk menit. Robili to kamosovi vo FASTBIKES v Hlohovci. Nebolo to uplne najlacnejsie ale pochvaluje si. |
Podla toho co som sa rozpraval s ludmi a co som realne zazil, je vseobecne sirena fama, ze si riadiaca jednotka sama upravy zmes po odstraneni katu, nahodenie ladaku a danie race vzduchoveho filtra. Vo vseobecnosti plati, ze vykon sa znizi ale nahradi ho placebo efekt zo zvyseneho hluku z vyfuku a tym padom sa ti zda ze moto ide lepsie / vid Raptorova myslienka /. Problem je ze sa ciastocne zmeni krivka priebehu vykonu, nie vela ale dost na to aby sa zhorsil vykon. Danu odchylku nie je mozne pocitit, len zmerat a preto si to nikto nechce priznat, ze treba ist na brzdu, upravit riadiacu jednotku alebo cez Powercommander doladit a tym ziskat dany vykon a vyhladit krivku priebehu. Ale kto by daval za par koni navrch tolko eur ked nejazdi na okruhu? Tak sa radsej zauziva tvrdenie ze si to riadiaca pobere sama. Tolko k tvrdeniu o samonasteveni sa riadiacej jednotky |
Tak ako tu pise Matus ked sa nedoseru krivky bude vsetko OK |
Tono - teraz neviem, ci sa sa urazil na seba, ze si naletel, alebo na mna, ze som ti to prezradil. |
"ako napojíš športový filter na štandardnú elektroniku?" |
TonoGSX ja viem čo robí lambdasonda, dokonca aj viem kde je umiestnená. |
Neurazaj sa hned, aj Arrow pise ze tie hodnoty je to najlepsie co z toho mozes dostat. |
Re: raptor: Nechce sa mi spätne hľadať, kde si prišiel na tie súvislosti. Ak by si vedel, čo robí lambda sonda, tak by si ... Aaa, seriem na to, nemá to tu zmysel.. |
TonoGSX1400 - odkedy je lambdasonda sucast vzduchoveho filtra? ("ruka v šerbli" ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.03.2017 13:59) |
Re: matus: jasne, ty to vies vsetko dopredu. vobec nic z toho nema zmysel. zobudime sa s rukou v šerbli. |
to su cisla z rise snov...zjavne papier znesie vsetko. Alebo z uhladenych kriviek su strminy... |
Re: raptor: Napojíš na lambda sondu. Tak isto, ako sériový výfuk. Má to prípojku aj na laďákoch. Píšu, že nárast +7,5 HP, +11,4 Nm. |
TonoGSX1400 - o kolko vyšší výkon a krúták? |
Re: kato: Namontované. Môžeš pozrieť: www.motorkari.cz/motorka/?mid=105050 Upravené 1 krát. Naposledy upravil TonoGSX1400 (01.03.2017 17:55) |
Re: kato: Iba ladak? Tam ti mapa nepomoze. Skoda penazi. Treba aj zvody vymenit. Ked potom pridas sportovy filter na napojis na standardnu elektroniku, tak nemusis nic ladit. Vlastna elektronika motorky si to upravi sama. Budes mat vyssi vykon aj krutak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TonoGSX1400 (28.02.2017 15:00) |
Dal som ladak na Teneru podla vas treba upravit mapu? |
Ak by Ťa to potešilo, |
kolko mate na tacho km |
padaky som dal od touratechu, zatial sluzia na jednicku,, plexy som vyrisesil konzolou do touratechu, pomohlo, ale zvyknus a uvolnovat nastavovacie sroby, tak uz som aj jeden stratil. cakam na neho z touratechu uz dost dlho a stale nechodi.. v podstate mam vsetko z touratechu, kufre, padaky, konzolu na plexy, nadstavce na riadidla rox speed fx, daju sa zvysovat aj priblikzovat su super. susplech pod motor mam yamahacky. |
Keby niekto potreboval , našiel som teraz inzerát na bazoši na čalúnenie sedačiek : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frzer (25.01.2017 13:06) |
Re: jajjo: Re: jajjo: najdostupnejšia možnosť bol výrobca GIVI, ktorý má momentálne v ponuke 3 druhy na našu moto. Ja som vybral tento (GIVI D2119ST) a kúpil som v Styxe : |
Re: Frzer: ake plexi si montoval? tiez mam problem s vyskou povodneho plexi a chcem na jar vyment alebo dat deflektor(MRA) ale nechce sa mi ist metodou pokus-omyl |
Kua tuto temu som nejak prehliadol. Tolko teneriek? Pekne. Ja akurat riesim doplnky. Plexi, stojan, zadne sedlo, kufre, |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170631 | Včera: 192997