Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahoj Bandit1250, konečne si dočkal po toľkých rokoch toho nového V-stroma. Nerieš aké kolesa a kúp si to pod stromcek, to ešte stihnes a isto ti dajú koncoročnú zľavu... |
niekto zas prebudil golema |
Po dlhšom čase, že idem kuknúť debatu, chalani vy ste celkom fajn na hlavenky popadali, ja som pre zmenu jebol z bicykla zas tento rok...som po 2 operáciách, tak rozmýšľam, čo si nového kúpim budúci rok. Ako sa vám páči nový V-Strom 650?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (26.08.2011 16:56) |
Jak debata IT čkarov co pisu zasifrovanu poeziu. |
raptor-a je to tu,bio paliva,na liehovom zaklade, v rukach endemitov, jasna ekologicka paralela, da sa povedat taky paralel world,ako od nicka s., to je tiez engetetermit, staci mu posadit po ruke tetu s jarcekom a tiez je pat |
teoriu vyskytu ohrozenych druhov v blizkosti hrkotajuceho jednovalca mozem exaktne potvrdit dvoma konkretnymi pripadmi |
pomerme sa, vypime si, ja vam odpustam, a zveste si ihly, benzin ide hore, striekackovym ostava len fusekla do airboxu |
by som to zhrnul |
ja som bol na velkej, ale este mi treba na malu...neviem ci mi ladviny neprechladli ked som udil cez vikend |
nerd a ty si na kerej strane Upravené 3 krát. Naposledy upravil miros139 (07.03.2011 10:17) |
kým som sa nezačal rehotať som si ani neuvedomil, že sú tu dve strany |
miros druha strana je na smiech tebe a celej druhej strane si na smiech ty |
-len tolko, ze sviniam perly |
KINGSTON, |
KLX250 je velmi pekna masinka, taku si kupim ked budem velky . |
dreamer ten tavi moc sa bude capovat o chvilu skor v Europe.Vsak tam pridavaju stale viac Mero a uz zacali robit aj benzin s 10% Mera. |
dreamer sice mudro hovoris, ale cakam ci niekoho predsa len nechyti sajba a ako spravila kawa KLX250 nespravi nieco dostatocne robusne v 400ccm. |
Uz je nacase, aby si endurofili konecne uvedomili, ze dalsie motorky formatu AT, DR BIG, a pod. orientovane viac na teren ako na cestu uz nepridu. Nikdy. Ani o 5, ani o 10 rokov. V civilizovanych krajinach, kde je kupna sila a teda kde sa vyrobcovia snazia motorky predat, je cim dalej tym menej moznosti ich vyuzitia mimo ciest. Navyse stale prisnejsie normy, ktorych vysledkom je viac a viac elektroniky a vsakovakych senzorov, katalyzatorov a kurvitok, ktore nie su to prave orechove na cestach do kutov, kde sa capuje miesto benzinu tavi moc. Vysledkom je, ze trh ziada cestnejsie stroje, s lepsimi jazdnymi vlastnostami na asfalte ako v terene aj ked s imidzom zaslej slavy ich predchodcov. A kedze ich vyrobcovia sa musia spravat trhovo a ponukat to co si trh pyta ma tych par nadsencov (par v pomere k masam) jednoducho smolu, lebo si bude musiet vystacit s tym co je na trhu dnes, pripadne si motorky upravovat k obrazu svojmu v garazach. Preto je realnejsi predpoklad, ze pride novy, este cestnejsi V-Strom so 17'' kolesom vpredu ako to, ze Suzuki spacha harakiri s modelom typu DR BIG. Ibaze by ostalo len pri imidzi, tak ako je to v pripade predrazenej Yamahy SuperTenere 1200 na ktorej sa na ozajstnu adventuru bez sprievodneho tymu pusti len skutocny dobrodruh. |
djebel bude nahradeny modelom muammar, bude tam veckovy jednovalec umiestneny pozdlzne napriec a zaroven zrkadlovo otoceny....uz sa to prevalilo, videl som na wikileaks nejake fotky z javoriny.... |
Vadim - Dokonca boli aj Simsony, projekt našli vraj v "zásuvke" Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (06.03.2011 14:50) |
papiboy: Jednovalcovým véčkom a boxerom si ma inšpiroval k otázke: Používal sa v nedávnej minulosti alebo dokonca dnes jednovalec uložený pozdĺžne? |
to mate tak ked sa kleki petra odda ohnivej vode.. a keby len chrapal... ale vraj aj goglinu az po laket pustil tvrdia zle jazyky z kmena Cejenov zijucich v rezervacii RS Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (06.03.2011 13:22) |
Ikeď za 5-8 rokov tu už bude toľko pseudoafrík, pseudoterériek, že pokiaľ príde s nejakým pseudobigom, tak prievan nebude. |
Heno mohol, ale zaleží na cene, nová SuperTenere za cca 14000 peňazí u nás veľký prievan nerobí. Či sa ešte nepredáva? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (06.03.2011 11:39) |
ja hovorim o koncepte s ktorym sa stretneme mozno za 5-8rokov v reali |
Asi aj Honda chystá jednovalcové Véčko a BMW jednovalcový boxer |
vazeni, suzuki vobec nechysta nastupcu V-stroma, tato cesta nie je prioritou, z kurvolarov mam info ,hm, keby len info, som viazany zmluvne,chapete. naznacim len ze praveky Djebel, DR bude mat dostojneho nastupcu..... |
Manana, ale Sak ked si uz nechcel piť , čo by som si nezdriemol |
Papiboy,ale Sak to je Normálne že časom sa Všetko zmenšuje |
papi straca formu? on? neviem kto vo stvrtok zaspal v podniku a navyse nahlas c h r a p a l... |
MaAT, nestrácam, ale furt sa len "hádam"... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.03.2011 18:53) |
|
papiboy , úplne s Tebou súhlasím ... , až na to zmenšovanie objemu |
brazel, to nemyslíš vážne, že Honda vyrobila jeden valec a do toho vrtá diery rôzneho priemeru |
Vadim , papi ale napísal , že zmenší sa vŕtanie , čiže uberieš menej materiálu , takže ho tam zostane viac , vlastne ako by si ho pridal . Dutiny pre chladenie atď. je výkon naviac a to predsa nie je cieľom výrobcu (platiť viac práce) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 11:46) |
brazel: O akú hmotnosť sa navýši zmenšenie kubatúry zo 750 na 600? Materiál pridávať netreba. Stačí zväčšiť dutiny pre chladenie. Nie? |
Pepo88: "nabaľovacie" trhy a výrobky sú inde a iné. Tento segment a destinácia je pre producentov moto a motopríslušenstva len taká hobby činnosť. Pogúgli a zistíš... |
papi , zo 750 na 900 mi príde normálne , ale zo 750 na 600 NIE !!! A určite nie pridávaním materiálu (a váhy) . |
...Kym sa V-Strom bude predavat takym tempom ako je to dnes tak sa pani zo Suzuki budu len smiat a nabalovat... |
brazel - Argumentoval, lebo 750 vyšli ako prvé (teda na 90%) - ale veď aj Kawa robila projekt Z1 "anno" ako 750-ku, ale za pochodu to zmenili a na pultoch bola odrazu Z1 900... Marketing. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.03.2011 11:09) |
Po dlhej uvahe striedani a testovaní motoriek V Strom...pre mna je doležitý pomer cena : výkon : využitie. Nakoniec je to výťaz Alpskeho testu..aj ked v motoridackom teste nevyšiel najlepšie..ale v konkurencii KTM 990 SMT, BMW R1200 GSA by to hadam šlo... |
Veď mne to je naozaj úúúplne jedno , je len tak , že nie 750-ka (lebo tou si argumentoval) Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 10:54) |
No, zfleku nechcem trepnúť volovinu, ale sa mi zdá, že robil sa spočiatku rad 500 a 750, skôr asi V 45° a neskôr aj V 52° - ale základ bol ten istý... Na nete by toho malo byť dosť, len ma to nebaví tam vyhrabávať z kopy volovín pravdu... |
papiboy a to potom vystlali valce a zo 750-ky spravili 600-vku ??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 10:44) |
brazel, už aj ty? Pre boha |
k tej spotrebe,ved keby sme si isli 3ci 5 vyskusat jednu moto ci auto na test,kazdy by mal inu spotrebu,tomu verte,takze priemer bude niekde inde kazdy z nas jazdi inak,ma iny styl jazdy,brzdenia,stym nikto nic nespravi,co sa naucil za mlada v autoskole,robi to cely zivot,bud mal dobreho ucitela,alebo zleho,o tem to cele je |
papi preco by ma mal znamy fakt srat? co je pravda nie je hriech |
raptor, chcel som ešte dodať, že motor GS 1150 má pôvod v R32 - "a aj preto je aký je" Len som si nebol istý, či ťa tým naserem alebo ti polichotím - tak som to nepridal Nechcem ani-ani |
a.) presne formulacie nebudu mat konca kraja: správnym adresátom je nerd Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (05.03.2011 9:03) |
raptor ja na to serem od zaciatku, ja mam Burgmana . |
papi ...vedel som ze zareagujes a upresnis |
No to ja nespravim sam po beznych cestach ani na kamosovej CBR1000RR 1600km/10hod asi ten novy TA fakt ide jak satan |
Hunter, ked uz chces taku spotrebu ako ty som mal z chorvatska, ja 100kg, ladvika 50kg, 3x kufre, tankpad, rychlost okolo 90-100 (po dialnici asi 130km/h) celkova cesta tam a spat mala 1600km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Express (05.03.2011 7:05) |
Ten motor Hondy sa vyvíjal ako univerzál, ľahšia verzia ako vzducháč, druhá s vodným chladením, riešila sa verzia aj s kardanom aj s reťazou, ladilo sa podľa potreby. Už prvá verzia bola riešená ako trojventil a vychádzali z neho motory XLV, VT (Shadow 750), Revere, Afrika, Transalp, Deauville... |
kigston vyser sa na to aj ty lebo mudre a presne formulacie nebudu mat konca kraja |
Priemerna spotreba 3,7/100 je u stroma uplna hovadina, realita bude skor niekde tu: |
bacaono . |
Hunter to ju furt tlacis, alebo sa spustas len dole kopcom ako na kolobezke, alebo si brzda premavky. |
Povedzte mi Kefalín čo vy si predstavujete pod pojmom "bežne používaný rozsah otáčok" ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (04.03.2011 22:37) |
Presné formulácie - prostriedok porozumenia Vravím to už dávno, spoluobčania to žiaľ chápu ako rýpanie |
ano na tej vete nie je jedine slovo nepravdy aj ked to kazdy pochopi zle :D |
nerd: Máš pravdu. Veta mala správne znieť: "Je to cesťák ktorý treba vytáčat aby ho čovek primel k maximálnemu výkonu". Na rozdiel od Transalpa, ktorý podáva maximálny výkon už v bežne používanom rozsahu otáčok. |
titanik alebo tuartech stit,mal som ho na varadere,parada |
Zaujimavý postreh na TA-čku (original honda štít turistický) pri 140 mi mixluje hlavu zo strany na stranu turbulencia dosť nepríjemné ževraj s givi štítom to nerobí neviem. |
ja mam stit givi ,tak na mna nefuka spotreba od 3.9-4.8 max ve dvojici,max solo 160 dvojica-tlsty peman vzadu 140km/h |
Hunter: |
dreamer a akymi otackami mam vyuzivat motor V-Stroma? |
Raptor: bavime sa o TA vs Strom ze jo, takze si mimo hry |
hunter dlhodoba priemerka 5.7 - takmer dvojnasobny objem |
Povodne som ani nechcel reagovat lebo je to zbytocne, kazdy si bude kopat za svoju moto Ale neda mi to neprilozit do ohna |
savana, savana.. ta prezyvka mi je nejaka povedoma nazdar |
Heno: ja sa nekafrem ako si si iste vsimol tak nehodnotim ani TA ani V-strom a reagoval som iba na anora.Takze neviem co Ti vadi... |
Heno lebo kazdy dobry african vie ze jeho afrika je ta najlepsia nadopovana verzia transalpa |
Ešte jednu vec tu za...bem TA má vyššiu svetlosť od asfaltu a teda i brodivosť.myslím že stačí je to každého osobná vec čo osedlá chválime tu každý svoje.he he Upravené 1 krát. Naposledy upravil titanik (04.03.2011 19:25) |
SAVANA...a Ty čo sa kafreš do témy pre TAčkárov? |
SAVANA - vykasli sa na neho, on iba rad trepe |
menton samozrejme ze zle odstupnovana prevodovka moze "zabit" aj ten najlepsie naladeny motor... |
Nerd: mas pravdu platnu do okamihu, ked je diskusia len o motore... Tam su v najcastejsie vyuzivanom spektre otacok skoro identicke... Lenze ak k tomu pridame 5 vs 6 stupnovu prevodovku, moze byt potom vysledny dojem z pohladu jazdca uplne odlisny, ako nasepkavaju grafy... |
vadim trepes aj ty.... |
anoro:afrika je pritom tazka krava,neochrochana Neurazaj motorku o ktorej ty nic nevies! My tiez neurazame KLE-cka!(a ten tvoj obsah 500 a tiez sa ti nesmejem ze to je skokan a nie motorka,ale uznavam ta ze mas motorku...)Za toto ti davam palec dolu |
Daj do nadpisu slovo Transalp a neni nudza o diskusiu. |
kua, ze jaku temu som tu ja po dlhsom case zase objavil Ja som uz na tomto fore povedal na adresu V-Stroma uz celkom dost, a kto ma pozna vie, ze obycajne neprehanam, takze viac uz asi ani nie je co dodat. Na co som sem vlastne prispel? Jaaaj, to som chcel, ze aj ja som zvedavy na naslednika dnesneho V-Stroma, aj ked mam takeho zleho tusaka, ze to Suzuki do..be. 19'' vpredu ma svoje opodstatnenie aj na cestach. Tych horsich. Ak tam daju 17'' tak dovo dopi. Strom je vynikajuca motorka s velmi vydarenym motorom, ktoremu nechyba fun factor a pritom je spolahlivy, nenarocny na udrzbu a spotrebu. Tieto prekaracky drevenakov a TA-ckarov ma vzdy bavili, ale ak mam byt uprimny, v skutocnosti si myslim, ze velke rozdiely medzi nimi nie su. Je to viac o osobnom vkuse a preferenciach jazdca. Ale pssst, nehovorte to superflankerovi |
bez ohladu na model je flankerov trandik krasnym prikladom ze ak chce clovek vaznejsie jazdit off tak seriovy TA mu je na prd (vstrom nie je na tom o nic lepsie) |
Vadim: |
superflanker: To musela byť dilema: neznášam ho vs. som majiteľom TA... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110052 | Včera: 142788