Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
socrates, ty aspoň vieš, že adrenalín nie je len dávať SS na koleno na okruhu Vždy sa dá niečo vymyslieť |
papi toho odvážlivca čo by podradil o dva na VLC-čku by som rád spoznal ak by to rozchodil a to by nemusel mať ani tých tvojich 60. že..... a pre rogi4 - nieže 15-ka robí 100-ku za 4 ale ak si dáš za seba babu a dáš plný kotol tak pri zosadnutí sa chytá medzi nohami, že čože???? To asi na tej tvojej nezažiješ čo Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (18.10.2010 20:48) |
Som este neskuseny: ked radim z 5 na 4 s medziplynom je to takto: 5-4-3-2-N-plyn-2-3-4? Inak, ako hovori papi: podrad na V2 s kardanom o dva stupne a dobrovolne zostrelis sam seba |
Rogi, mne išlo len o to, že medzi motorkami sú rozdiely - nielen teoretické, ake praktické. Čítam aj ostatné témy, aj keď tam neprispievam - lebo na to nemám. Zaregistroval som aj tvoj čas z SKringu (2:40,796) a určite vieš aj poradiť. Máš na to. |
rogi4 tebe to ide 270 km/h? nééééé. Ale ved táto téma je pre teba nezaujimavá a už píšeš druhý príspevok "rada starého otca" |
psycho, no keď myslíš, asi to tak bude |
nahodu dnes som pekne radil aj o 3 stupne a islo to bez problemu |
rogi4, |
ach tie vaše teórie a teórie, vy sa tu snáď budete celú zimu baviť vlastne oničom... Medziplyny a iné "dobré" rady starých otcov, no mám dosť... |
davno som mal Fiat 500, prevodovka bez synchronov, po niakom case okrem pohynania spojku vobec nepotreboval, islo to pekne s medziplynom a bez spojky, da sa to naucit, je to podobne aj na motorke,,,,,,,, motory s poloautomatom (automaticke vypynanie spojky pri radeni) to je parada tu uz spojku vobec nepotrebujem ani pri rorbiehani, ani nechapem preco to neprebrali dalsie svetove znacky od Jawy, zeby to bolo patentovane? |
ja davam tiez postupne, brdis tym aj motorom a este davam medziplyn |
Tak ako pise egres. S medziplynom sa nicoho nemusis bat, ale musis sa ho naucit. Aby nebol dlhy, lebo stracas cas aby nebol kratky potom nema vyznam. Mne uz to pride prirodzene a obcas sa seknem aj na aute |
sak ja dobre vim,co je medziplyn len vas skusam tes sa ucim cely zivot |
V pohode. Sme tu viacerí, čo sa nehanbíme priznať, že sa učíme do smrti a stále budeme mať nedostatky... Nech to štúdium trvá sto rokov |
a uprimne k nedorozumeniu: som v tom aj ja novy, neviem jazdit, stale sa ucim, natrete ma hocikto... takze tak...noa? |
papi: ak som nepochopil, sorry, potom ..haha |
Ďakujem za názory. Momentálne jazdím 125 ku takže nejaké zablokovanie kolesa nehrozí, ale asi bude lepšie keď sa naučím podraďovať o jeden stupeň aby som sa potom na silnejšom stroji nezabil. Ešte raz vďaka toto som potreboval vedieť. |
anoro: |
Anoro, busák Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (15.10.2010 21:21) |
ano egers;ale uplne postacuje jemne brnknutie ,ale stare v3s,to bolo ine kafe tam treba poradny plyn,akurat dnes som jazdil axorom,tiez tie synchrony nic moc,ale jemne tukanec na plyn temu pomohol |
anoro: |
anoro no ved vieš že toto som myslel . no daj názov ako to budeme volať aby to bolo technicky správne |
dustof,-medziplynom asi tazko,medziplyn je vyradit do neutralu,jemne tuknut na plyn spojka a radis kvalt,na motorke to je, ze mas stlacenu spojku a medzibrm kedze neutral mas len,jeden,iba obcas sa aj podari tuknut falosny neuralik |
všade čítam antihop atď to fakt nikto nepodraďuje s medziplynom? Ja to dávam s medziplynom a koleso neblokuje. |
Je to pohoda, klídek, tabáček. Pre starších a pokročilých. |
Aspon budem niečo viac vedieť už o tom "čude".. Myslím to tak, že je to furt taká záhada premňa, čo sa týka tech.stránky.. |
Papi, len otázne je, za koľko to všetko stihneš, niektorí aj za 1 rok. |
B.Orol, vidíš, to som netušila, musíš mi tu 3-kolku raz predstaviť.. |
Orol, len pekne postupne. |
orol, orol... lenže tam nemože tak priradovať...Či hej??? |
Takže kúp si trojkolku a máš po starostiach. Nezjebeš sa aspoň. |
No ja mu kompliment a on že "do mňa"... Kua, veď kardan mám aj ja A tu neskúseného tvrdšie podradenie o dva môže prekvapiť... |
papi, preco do mna?? |
Na 125-kách môžte aj o štyri. Kolesá si s motorom (a prevodovkou) aj tak urobia, čo potrebujú. |
legi, samozrejme s tvojou praxou to je už iné kafe, kto by mal odvahu radiť tebe? |
v poho, na GS aj o dva, kedykolvek a casto a nic...zatial . o co ide najviac: do akych otacok to vystreli po uvolneni o dva kvalty dolu? to je cele, dla mna... akurat snad este cit pre rozne povrchy a priamost jazdy, ci..? |
Hop - a je tu antihop Závodník nie som, ale nejaké kilometre sa už nazbierali, takže predsa: |
ja ked idem ostrejsie tak ked kvaltujem o 2 dole idem postupne, brzdim tak motorom ale pri tom druhom podradeny mi skoro vzdy koleso zablokuje a ide do smyku ...to je tak jedna sekunda, potom guma zasa chyti |
Mozes aj o viac ako jeden ale s rozumom Upravené 1 krát. Naposledy upravil majo540 (15.10.2010 13:06) |
Možeš, ale rob to s citom, lebo Ti može šmyknuť koleso /zablokovať/.. |
Ahojte, chcel by som sa spýtať ako mám podraďovať keď potrebujem ísť o 2 stupne dole? Poviem príklad : idem na 5 a pred zákrutou potrebujem 3. Mám podradiť najskôr na 4 a potom znova na 3, alebo môžem stlačiť spojku a kopnúť tam dve rýchlosti dolu? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 159415 | Včera: 179469