Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Sushi uuuuf. MT 01 = bezpohlavný pokus o niečo viac ako obyčajnú motorku?!?!? |
@ gixerak - kokso, ake slovickarenie (ooo, zabudol som - sme na Motoride ) |
@ atir - mam fotky z Balkanu, ale zatial len na kompe. |
Sushi: ale znášaš to v pohode |
"Socialna mrdka" je super - perfekt (bez akejkolvek ironie ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (16.09.2010 23:11) |
Tiež som si všimol že sushi má problém s japoncami.. |
sushi mas fasa motku |
koniec koncov,to tuono,ktore bolo najzhavejsim kandidatom,nielen ze nema 140HP ale nema to ani CEZ 1000cm3 ako bolo v hlavnych a neustupnych poziadavkach autora. |
Jasne, ze mi nedalo nereagovat, ked som videl s akou bohorovnostou sa tu tvrdi: |
Bruno75 - jaska, vsetko sedi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (16.09.2010 11:17) |
Obavam sa, ze tu uz je diskusia a hlavne to dotahovanie uplne zbytocne. Bolo tu povedane zrejme vsetko (boli spomenute asi vsetky moto, ktore by aspon ciastocne splnali 4 zakladne podmienky 2V, 1000+cm3,nahac, 140+HP). |
Fakt neuveritelne co riesis, mily RHplusB... Snad aby si zostal v teme a skusil udrzat myslienku - takze 2 veci: |
Bavme sa teda polopate. Postavme vedla seba Hondu NR750, Bimotu Tesi 3D a MM Corsaro. Najde sa niekto kto si este stale mysli, ze toto MotoMorini ma "punc exkluzivity"? |
Myslim ze sushi-mu slo o zamerne zvelicenie a extremizmus,koli polopatickemu podaniu,na jednoduhsie pochopenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (15.09.2010 18:54) |
Chápem ako to myslíš ,na staré kolená bude určite Agusta drahšia ako stará GSXR. |
Neviem, ci to nie je zrejme z mojej reakcie, ale este raz - pokial chce nieco specialne, pojde do okrajovych znaciek (Buell, MM,. MV Agusta etc.). |
"Jednoznacne Moto Morini - najlepsi V2, vyborne komponenty a punc exkluzivity". Upravené 2 krát. Naposledy upravil marek750 (14.09.2010 21:37) |
a presne preto som sa nevyjadroval ku kvalitam SV 650 - lebo o nej nic neviem a hlavne nebola predmetom diskusie (je to sice V2, ale nema ani 1000+ ccm, ani 140+ HP). |
ja som liberal.. ked tak trh rozhodne, prezije A s tou cinou by som sa tak nebal.. ani oni nie su kuzelnici a je vidno, ze ked ma byt vec kvalitna, tak cena nie je az taka super zaujimava. Navyse je tu problem s logistikou, kvalitou... |
Anoro - úplne s Tebou súhlasím - len ide o to - či sa tou Čínou necháme pohltiť - alebo podporíme európsky trh |
to je krasa,naco sa tu dohadujete,sak kazdy si kupi na co ma neeee naaco vyhadzuvat tolkych penez za p..u ked zo dna na den straca hodnotu,nekerych exluzivnych modelov je problem sa zbavit,kupit sa da secko,ked je pesos,len predat je uz problem,zanedlho nas tu zvalcuje cina,nahodi take ceny,ze super drahe,aj kvalitne veci sa prestanu vyrabat,lebo nebude mat dostatocny odbyt |
podla mna SV je lepsie ako MM.. ale na MM som este nesiel.. sushi, soferoval si SV? bavime sa tu o kokocinach.. Ohlinsy, bremba a pod.. V beznej premavke to ma v rukach hlavne sofer!! Na "dno" nasich strojov si malokedy siahneme (teda ja hej ) A preto pani soferi, nehadajme sa a na zdravie!! |
.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 23:30) |
@ brazel - ak dobre rozumiem - my, tu neriesime priekopnicke motorky (nech uz to znamena cokolvek), ale: |
sushi7474 , radiálne máš pumpy , nie strmene , na dnešných TOP modeloch je normálna kombinácia radiálna pumpa + radiálny strmeň , dokonca aj na TOP modeloch japonských výrobcov (radiálne pumpy takmer štandard) . |
@ marek750 - to bol vtip samozrejme - preto ten smajlik. Su to uplne ine kategorie, ale aj ine filozofie (mass- vs. niche-market). |
RH - motoriek bez záujmu je veľa a aj exkluzívnych značiek a aj ..... |
Fajn, takze nastavitelna predna vidla Marzocchi, zadny tlmic Ohlins, radialne pumpy (ehm - este raz si pozri tech. parametre), brzdy Brembo (ako Ty hovoris - obycajne), Marchesini rafy - proste cisty sub-standard, nehodny porovnania s japonskou budget-kvalitou Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 22:35) |
sushi Nikto ti neberie to že Moriny nie je masová motorka. |
Pozóóór !!! |
@ RHplusB - toto su presne tie mudrosti internetovych drsonov - MM si ani nevidel, ale uz vies ako sa veci maju |
OK hosi, |
danopanci, keby mala babka gule, bola by dedko... |
danopanci , ale veď ja len tak , že sa ľudia nejdú posrať . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.09.2010 21:21) |
to som ani nemal v umysle Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:12) |
Brazel - tie naše Corsara boli za 4600 €, ale keby som nemal motorku tak by som do do nej určite išiel, prípadne do MV Brutalky - alebo 8 ventilovej Guziny |
danopanic davaj uz len 10 min Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:01) |
danopanci , až tak sa ľudia za nimi nejdú pozabíjať ... napr. cgi.ebay.co.uk/2010-MOTO-MORINI-SILVER-BLUE-... |
MAREK 750 - o čom točíš chlape - to tu ideš porovnávať motorku bez dokladov s rokom výroby 1992 ????? |
@ marek750 |
sushi na exkluzivitu a niečo špeciálne mi stačí 500eur |
@ marek750 - ty si mal niekedy Moto Morini (akekolvek ?) Jazdil si na nom niekedy (a tym nemyslim 10 km)? Upravené 2 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 17:41) |
Moto Moriny vyrábal donedávna shity a preto aj krachol. Musí si ešte urobiť meno (punc spoľahlivosti) aby bol ako Yamaha a Suzuki ! |
Jednoznacne Moto Morini - najlepsi V2, vyborne komponenty a punc exkluzivity. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (12.09.2010 19:18) |
podla mna je nahac dost univerzalna motorka, na cestovanie staci nahodit kufre a stit proti vetru a idem no problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil atir (12.09.2010 1:03) |
Vostok vidieť, že si fajnšmeker, máš moje plné sympatie |
edit uz tu o bmw pisal snake,az teraz som si vsimol. |
pozri si bmw r 1200R ale nema pozadovane kone,no je vhodny pre |
minerva.. so vsetkym co si napisala sa da len suhlasit |
Niekto tu spomenul SMT, ta nema nad 1000cm3 a ani zdaleka 140koni. |
111 znamena rocket 3 tak to budem este muset doost chlebika popapat, aby som sa naucil taketo vychytavky |
@jura & brazel: ja sem rozumiel TATRA 111 |
@ brazel: a kolko ludí myslíš že pod "111-ku" pochopilo III Rocketa ?? ja si myslím, že moc ne ... ale možno sa mýlim ... |
Vostok-Nechcem ti kazit radost a vyhovarat tuono,naopak,je to skvela motorka.Ale mal by si si uvedomit,ze to nesplna tvoje tvrdo vydupkavane poziadavky |
Vostok - ostavam pri tom, co som povedal - tak pre Teba este moto nikto nevyrobil |
danopanci: až sa mi nechce veriť že aj ty máš DUCATI keď zadreš že Multistrada má niečo s naháčom... alebo všetky stroje kde je vidieť motor sú naháče??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 22:21) |
Vobec si nemyslim, ze by to musel byt nahac nad 140 koni... a kto by uz veril tomu, ze na tom vozis vlastnu zenu |
BTW, veď buell motor je HD EVO sporty 1200, ten sa vyrába dodnes |
vostok, servis na buell priamo v BA na najvyššej úrovni od chalana, čo ju predáva. to sú k***a páni mechanici (www.unauthorized.sk) |
Ahojte, |
Jura , jawa555 , veď som to už hore spomenul , že 111-ku (jeden valec hore-dole) |
.. a s placom aj ty, ked tych 367kg budes musiet potlacit |
Jura jedna z mojich srdcoviek. ale pri spotrebe, cene a faktu, ze to nie je dvojval som to ani nespomenul. krutakom moze ist B-king s placom do kuta |
Jura : proste vražda len toto, že to už nieje dvojval ale poníkov to už má vcelku dosť |
ja Bkinga nepropagujem, velke, tazke, pre spolujazdca nic moc |
na ten dizajn si treba trochu zvykat, ale najskor JEDINA moto, ktora splna vsetky poziadavky Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 14:51) |
Že MTS nemá nič spoločné s naháčom ???? To moto si videl ????? No budem ticho ...... |
Obávam sa ale že pani manželka by zo sedenia ako ľadvinka na B-KINGu veľkú radosť nemala... a to je tiež jedná z vecí ktorá patrí do požiadaviek a za cenu Multistrady si už kúpi v pohode aj ten Bavorák. Nehovoriac už o tom že Multistrada nemá s naháčom vôbec nič spoločné. teda pokiaľ sa bavíme o cenách nových motoriek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 14:28) |
boxer mu bude "hnily" ked sa mu SV 1000 pozdava malo. tu VFR alebo multistradu.. alebo tuto Kinga, ako Andys propaguje |
A čo tak BMW R 1200 R nemá síce 140 koníkov ale myslím si že aj žena by mala radosť z posedu aj ty z jazdy... Údajne aj čo som tu čítal tak ten "boxer motor" je perfektný... |
vestko beriem ak hovoris o 4valcoch do 1000ccm, ale Bking je tupa lokomotiva a moment ma lepsi uz od 2700ot a nie 5-6000 |
nechce moto morini, lebo skrachovali a boji sa opravy a ND. zeeeebyyyy bol Buell na tom rovnako? |
Vyjadril som sa príliš vágne, mea culpa |
tak to zhrnieme takto, lebo zakladatel temy sa prestal ozyvat. zober V4 VFR 1200 a mas pokoj Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 9:59) |
eNeM: hovoris "Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli" - - spominany B-king 1300 ma podla DYNOcharts pri 2700ot rovnaky moment a potom sa X12ke vzdaluje. Neviem ako je to pocitovo v reale, asi dost zalezi na sprevodovani, ale papierovo je Bking na koni |
Alebo HD XR 1200, ten istý motor ako bulík, trochu menej "radikálny design", vyššie zdvihy |
socrates, robil som si srandu, nechap ten "traktor" ako urazku, je to iba iny styl.. V-rod je urcite dobra motorka na kludne jazdenie krajinou.. A ja mam take jazdenie celkom rad, ale ked si chcem vychutnat okresku plnu zakrut, tak to si urcite viacej vychutnam jazdu na SV. Ja mam Bandita a SV. A uz v porovnani tychto dvoch motoriek je Sv neporovnatelne obratnejsia v zakrutach.. Porovnavat v-roda s SV, Tuonom alebo dokonca s StreetFighterom je blbost. A co sa ti nezda na oznaceni sport bike pri napr. tuone alebo SF? Ved su to superbikes bez kapot.. |
MT01 - pre ľadvinku je to sedenie len na kratke trate.... |
Vostok, mna chyta nieco podobne.. 2V moze byt challenge.. Ja mam zajacie umysli na Ducati SuperSport 1000DS, ten pocit, je to srdcovka. |
amis, z duse mi prispievas, nechcel som to tu rozvijat a hladiet moc optimisticky dopredu, ale keby sa nove studie od guzzi uz robili, poradie by bolo tomu prisposobene |
Pozri obrázok |
Ano ano ,Moto Guzi Griso 1200 je chuťovka |
111-ka a aj panička si bude hovieť (no bóóže , jeden valec hore-dole) , jediná moto , kde sa majitelia na fórach sťažujú , že výrobca so zrýchlením zavádza a klame ! |
A čo tak Griso 1200 8V, nemá síce 140 koníkof (teda nie sériových) ale vytrápi ťa poriadne a nie je okukaný Hm? |
eNeM : Diky za upresnenie ja som len chcel ukazat smer ako riesit konkretnu dilemu PS a Nm pri naked |
Ducati ee - ak uvažuješ aj nad inými motorkami.. |
rp76 nevedel som že NAKED sa považuje za sport moto. Možno u Teba.... Inak píše o 2valve a ak si myslíš, že Muscle je traktor tak Ti to isto nebudem vyvracať. Na to nemám jednak chuť ani čas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (08.09.2010 22:09) |
Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli . B-king je dobrý stroj, ale nie je to dvojvalec |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 318221 | Včera: 166859