Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Do prace na moto (kazdodnne pouzivanie) zatial nehrozi. 50:50 Povinne po meste : dobrovolne vyjazdy Ani z voza, ani na voz. A co sa tyka cennika Suzuki, tak uz v minulom prispevku som to spominal: drasticke zlacnenie Bandita S. Trochu kapotaze, maly stitok. Takmer pouzitelny na vsetko. Alebo na nic? Strom mal uz davnejsie cenu 209000 + doplnky za 10000 zadarmo. Dnesne takmer rovnake ceny (+-) 5000Sk: Strom, Versys, CBF 600 S, Fazer, ER 6 F. Len Bandit S je vyrazne lacnejsi. Uplneho nahaca nechcem. Uvazujem len nad hore spominanymi. |
Quanto este jedna vec, ako daleko to mas do prace? Pretoze ak chces velku moto pouzivat na mesto tak to o chvilku omrzi. Ono je s tym kopec prace, najprv sa dobre obliect, potom "takto obleceny" vytahujes moto z garaze, cakas kym sa zahreje a az potom vyrazas. Ani sa nezbadas a si v praci. Skutocne nic moc, viem to pretoze som mal tu cest chodit s mojou velkou moto do prace. Teraz ked idem do prace, radsej zoberiem tatkovu Betku, ako sa "ondit" so stromom. |
Svetla vyska Versysa je 180mm. Strom ma 160 mm. |
Servus quanto, vidim ze uz je asi rozhodnute - Versys |
BE3007 |
Oki. dik za rady. vezmem k srdcu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BE3007 (26.10.2008 15:14) |
quanto - vsetko co pises beriem, aj ja som pobehal nejake kempy a bolo to super. Problem je ale, ze uz nemam 20 a kondicia nepusti |
Motorka je hlavne o emociach, ale v mojom pripade aj o uctovnictve, daniach... |
to stani: dobre si kupil, chlapec |
ja mala som ako prvého Simsona Enduro, minulý rok som urobila vodičák na "veľké moto", ako prvé veľké mi doporučili Hondu CBF 600 S, je to šikovná, rýchla, ľahká, výborná na turistiku atď.... |
tak som myslel že motka bude vrchol,ale skuste si zajazdit na autobuse.to ma tiež svoje kuzlo.myslim dialkač,ale aj MHD može byť zabavne... |
No ja som to tak vyriešil sice mam skupinu "E" ale ťažka motorka mi chybala takže na moje stare kolena som sa rozhodol pre motorku a vodičak a motorku už mam taku maličku nič velke proste malilinkate suzuki dr 800big. |
hmm, sa to tu celkom rozbehlo, mali by sme vytvorit temu "nad 30" asi by sme mali podobne myslienky. |
BE3007....vodicak spravis, ak nie si mentos, ked spadnes na cvicisku -spadol by si aj na ceste a to je asi trosku horsie - zaplat si nejaku tu hodinu naviac a zvladnes to. Moto je presne ako auto, ked si spomenies na zaciatky, tiez si sa nevedel pohnut do kopca Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (25.10.2008 9:21) |
nemam vela za sebou. ale mam za toto: nebudu. proste sa minu zasoby dovozu a dealerov a s prazdnymi regalmi cakaju na K9. tam budu posunute 2 sroby a huraa 30 hore |
Mam (aspon) 182 cm. Takze preto som si vyskusal posediet aj na Tenere. Krasa. A tym to skoncilo. |
ale urcite, a ked nie tak sa uhneme.. |
STANI |
ZMIZIK |
neni to tenere trocha moc offroad? strom je do kazdej prilezitosti. a vratme sa k titulu DPH, tak nestresuj... |
predsa len trochu nemotorny do hory na chatu ...ten "Helmut" je to prave..Stacilo prezut -cool |
LEGI |
to Quanto: |
DECLEN |
novy nick, tak ti dik..... presne to co hovoris skusam dva dni a po odoslani vsetkych doplnenych zmien (a pravdaze roku narodenia...) sa chvilku nic nedeje a donemoty pride hlaska o nedostupnom servra s klasickymi moznostavmi problemov ako pripojenie, problemy, blabla. uz toho mam dost. tak skusime novy nick. rovnaky vysledok |
legi - Vek v profile neupravuješ. Len zadáš rok narodenia a vek počíta automaticky podľa aktuálneho dátumu. Inak, všetko okrem nicku sa dá úplne jednoducho editovať. Keď to tam povypĺňaš, tak dolu klikneš na "Odoslať" a máš to. Nezakladaj zbytočne nový nick. |
skusam to uz dva dni, nehovor mi o klude. asi zalozim novy nick Devilrider666. to bude sexi, ne? |
Nuz to neviem, ale skus to este raz v klude a uvidis ze to pojde. Myslim ze po upravach musis zist uplne dole a tam dat ulozit zmeny. |
este drobnost pre kohokolvek: nedari sa mi doplnit cez upravu profilu foto, vek a tak. co robim zle? |
declen - urcite je 4V velka kultura aj chodu aj priebehu, obcas ked zabudnes podradit, neva, vyhrabe sa aj z 1500 ot. S XJ6 svata pravda, vyzera velmi zaujimavo. U CBF je ten predok nejaky nizky a potiahnuty dopredu..V prvom rade pre zaciatocnika mojho typu: neexistuje idealna motorka ked nemas skusenost a preferencie alebo je kua drahe to postupne zistovat.. |
Ozaj, quanto, toto si čítal? : www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12781 |
quanto - Hovoríš mi z duše. Normálne sa mi zdá, akoby som túto tému otvoril ja. Hneď prvá veta, akoby z môjho pera (klávesnice) vypadla. Akurát už nemám "skoro30" ale skoro40. Viackrát som sa tu na rôznych debatách dozvedel, že pre začínajúcich jazdcov je lepšie siahnuť po 4valcoch ako dvoj. Dôvodia tým, že to menej kope a priebeh výkonu je oveľa plynulejší. Aj to je jeden z dôvodov, prečo viac pokukávam po CBF600S a jej podobnými. Ano, aj Fazer je viac predurčený na cestnú turistiku, no na mňa je to trocha "žihadlo". Všeobecne sa o Yamahách hovorí, že sú ladené viac do športova. Len som zvedaví na novú XJ6 Diversion_2009. Tá by ešte mohla zamiešať kartami medzi pohodovejšími CBFkami. Ja tiež chcem motorku na jazdenie prevažne po asfalte, pohodovým tempom a pokiaľ možno čo najďalej. Zo začiatku som si myslel, že by mi to mohol splniť aj nejaký čoper. Tak som skúsil a zistil že nie. Proste chcem polokapotovaného "naháča". A navyše čo najtichšieho s dobrými mravmi. |
ale aka pekna skupinka, to o rok plati! |
Vzdy hovorim ze svet je maly. Quanto poznam Vas cestopis z UA, posluzil nam ako pomocka na tohtorocnej navsteve Krymu. Bolo to nezabudnutelne, Ukrajina je krajina roznych tvari. |
Jazdil som len na malych motorkach do 50, nieco na MZ a k velkej som sa nikdy nedostal z jednoducheho dovodu - nebolo ju kde parkovat. Medzicasom som vsak vyriesil parkovanie vo vlastnej garazi a tak som si spravil vodicak na vsetky masiny, nechal to odlezat 2 sezony ci ma to neprejde a po viac ako 500.000km v plechovke pribudol na dvor Stromcek Upravené 1 krát. Naposledy upravil stani (23.10.2008 23:16) |
Fazer bol velmi sportovy? |
quanto: toto sa ti bude pacit - s tym priezviskom sa velmi do turistiky nehrn !!! |
quanto |
Kazdy raz zacinal. Aj na moto a aj na moto-ride. |
No ano sa tu stazujete...tak sa idem aj ja....viete ako vyzera 56kg na 600ke? |
Vsetci sa tu stazujete jak je 90 kg na 125 vela :D 125 neni motorka na zivot je to nato aby si sa naucil co a jak to chodi .... ked budete mat 113kg a 2m vysku a cbr 125 potom viete co je to jazda na malej motorke |
|
kedze som pred par mesiacmi robil vodicak na motorku tak presne viem ako to je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shadowik (21.10.2008 13:58) |
BE3007: neviem ako je to s papiermi keď nespravíš skúšky, ale niečo tu už bolo popísané. |
Moja prva jazda v autoskole bola vecer (bola tma) a rovno do premavky (najviac problemov mi robila asi vaha instruktora). |
Po určitej pauze som začínal so 125ccm endurom - odporúčam (mám podobné proporcie +/-) |
Moj "kurz" trval asi 1,5 tyzdna, 1 navsteva, 0jazd,0teorie.. pri skuskach som musel dat motorku na hlavny stojan a spravil som na nej asi len 30metrov (-: |
To som bol jediny, ktory musel na zaverecnej jazde pri fizloch absolvovat aj kuzele na parkovisku aj jazdu v premavke? :S Fizel za nami v aute a ja s instruktorom na moto. Na krizovatke fizlovi blikla cervena, tak som si to hned rubal naspat do autoskoly podla pokynov instruktora Upravené 1 krát. Naposledy upravil Genko (21.10.2008 12:56) |
ja som si robil vodicak teraz cez prazdniny........mal som 2 mesiace teoriu s B-ckarmi, spolu 17 povinnych jazd v meste, mimo mesta, v lahkom terene, jazdy zrucnosti (kuzele, rozbeh v kopci bez toho aby som presiel zapalkovu krabicku pod zadnim kolesom ), moj instruktor bol byvali policajt, jazdil na californii 350 takze vsetko muselo byt 100% prvych 8 jazd som mal na Yamahe ybr 125 z dvovodu ze som si robil vodicak do 125ccm, no moju sikovnost Upravené 2 krát. Naposledy upravil zdenike (21.10.2008 12:24) |
kupis si motorku co najvacsiu a das klucik do zapalovania otocis do polohy ON slahnes tam jednicku a pomaly pustas spojku a takto to opakujes hore a dolu a brzdis a uz vlastne vies jazdit a uz sa len zdokonalujes.za tento rychlokurz mi nemusis platit to mas gratis.ale jedno naco si urcite spomenies a co ti nikto neprezradi iba ja ze nikto tuna ti netvrdi ze to bude lachke.tesim sa na tvoje prve postrehy z jazdy a verim ze na tom vodicaku ti az tak nezalezi a urcite aj napriek tomu ze ten vodicak nespravys tak budes jazdit aspon kolo domu.fandim ti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosta (21.10.2008 11:08) |
kobula, predstav si, ze niekto robil vodicak na B pred 20 rokmi a teraz si chce rozsirit na A. Jasne, ze ma z toho obavy.. za prve preto, lebo mnohe predpisy sa zmenili a za druhe, mnoho veci, ktore clovek nepotreboval nikdy pouzit v praxi (aj takych je v testoch neurekom) urcite zabudol. |
nechapem preco sa bojite skusok na vodicak - moj nazor je ze ked nespravis tak nemas co robit ani v plechovke - ale podla mna to spravis tak nestresuj |
Ja som robil vodicak na moto tusim pred tromi rokmi. Par jazd s ucitelom a neskor to koncilo tym ze ma poslal hodinu sa povozit. Teoriu som nemal, kedze na aute som chodil uz dlho. Co sa tyka skusok tak jazda jedno kolo po parkovisku, nehodil som ani trojku. Ani ziadne kuzele a pod. No a testy som si pozrel vecer pred skuskami popri telke. Autoskolak tvrdil ze ked nespravim tak vodicak mi nezoberu ze nemusim mat obavu. Tak to ma dost ukludnilo. Len neviem ci neklamal. Testy som spravil uplne v pohode bez nejakeho dlheho rozmyslania. Ked jazdis autom, tak kopu veci beries ako samozrejmost, to je lahke. K niektorym otazkam treba zase trochu logiku a da sa. Samozrejme nektore veci v tej vyhlaske su fakt zbytocne hluposti a tam uz nepomaha ani logika, len stastie. No ale odhodlaval som sa vobec do tej autoskoly sa prihlasit peknych par rokov. Poradim Ti obehnut si par autoskol a veci prediskutovat, kedze asi budu mat rozne podmienky. Ja som napriklad trval na jazdach len cez vikend, kedze v pracovne dni nemam cas a nie kazdy to dokaze akceptovat. |
BE3007:podobny problem so riesil v septembri.vodicak uplne v pohode.testy, teoria,jazda v premavke.do autoskoly som nechodil, kedze som len rozsiroval na A.novy vodicak som mal 4 dni po skuskach.co sa tyka moto, dlho som zvazoval co kupit.po prieskume ponuky a par rozhovoroch som zvolil CBF 600 S.podotykam, ze dovtedy som nejazdil ani len na babete.2 dni pred kupou moto som absolvoval rychlokurz geniality na simsone a potom hned na CBF.vodicak mam nieco cez tyzden a odjazdil som len 2000 km, ale zatial v pohode.pred moto mam vely respekt a zatial som asi len brzda plynulej premavky.co sa tyka volby moto, so absolutne spokojny a CBF 600 vysoko presahuje moje terajsie potreby a hlavne schopnosti. |
Mahoo: Maly Varan nie je maly |
BE3007: minuly rok som to tiez riesil, v lete som si urobil papiere a koncom zimy som kupil motorecku. Vodicak v pohode, jazdili sme len na parkovisku, na teoriu som nechodil, nebol dovod, kedze som mal vodicak na auto. Pred skuskami som si to zopakoval, za par hodin vybavene, tie testy nie su vobec tazke. S vyberom motorky som to urobil tak, ze som sa isiel na vytypovane pozriet osobne, hned som zavrhol GS500, lebo sa mi zdala mala a ER5 preto, ze sa u nas ofiko nepredavala, je mala a chcel som co najnovsiu. Nakoniec som kupil CBF500, velkostne je to normalna motorka, vykonovo mi staci, nie som velmi odvazny a mam kvoli komu zit. Ide to tak primerane pre uplneho zaciatocnika, nereaguje prudko na zmeny plynu, je to taky kludny pohodovy stroj, ktory "nema gule" |
normalne citam a nechapem... |
er ???ste ju videli?šak to mala motka...a tema je mierne triplicitna... |
tricky woo ja mam 125 ccm a 195cm 100 kg :D:D a vyzeram na tom tak akurat. zamer bolo vybrat si vzhladovo velku motorku |
noo, s tym zobratim vodicaku.....Moze sa to stat, policajt sa mi tym vyhrazal ked som nespravil test, ale nakoniec mi ho nastastie nechal, lebo dalsi termin skusok bol takmer za 3 mesiace. Lepsie je urcite ten test spravit. A motorka na zaciatok je urcite fajn niektora z vyberu Kawasaki ER-5, Honda CBF 250/500 Suzuki GS 500 alebo Yamaha YBR 250. Vsetko motorky, ktore sa daju najst za rozumnu cenu, naucis sa na nich jazdit a vela z vymenovanych 500-viek byva skrtenych na 25 kW. |
1V to je jedno valec do V???? |
Prihlás sa na autoškolu a už tam osedlaj rôzne kone, vlastného rieš potom. Nechaj si čas, rieš najprv aký motor (R4, R2, V2, 1V), potom čo chceš od podvozku, aký chceš mať posed a aké dlhé cesty budeš jazdiť.. Ja som si najprv myslel, že budem s lesklým chrómom prdkať 80. Houby s voctem |
90? a paci sa ti cestny dizajn? si robis srandu |
Lehy> BE3007, ty chceš voziť spolujazdcov? |
BE3007, ty chceš voziť spolujazdcov? |
TrickyWoo > Bijou210: s tymi 190 cm a 100 kg by na 125-tke vyzeral... |
je to jedno, prides na skusky, odovzdas vodicak... spravis skusky (ci uz prax, alebo teroriu), vodicak nedostanes, ale potvrdenie, ze mas B a papier, s ktorym mas prist pre vodicak novy ... Nespravis, dostanech chuja a ne vodicak, zaplatis dalsich 500 za opakovanie skusky a robis zasa..... |
kup si co najvaciu motorku ,najlepsie cruiser ,aby Ta plechovkari ako si aj ty nedali hned dole |
dzuri510: myslim ze to plati iba pre teoreticku cast, ak neurobis iba prakticku, nemali by ti vziat vodicak na auto.. |
Bijou210: s tymi 190 cm a 100 kg by na 125-tke vyzeral... |
ak nespravis jazdu, vodicak ti nevezmu, staci ak jazdu zopakujes.. |
nespravis vodicak, nedostanes naspat, ani B, ked urobis na opravnej dostanes naspat aj B |
ak chces nieco take co pojde spominanymi rychlostami, vezmi nejaku 125ku.. |
vyska skoro 190 a skoro 100 kg |
ahoj.. |
Zdravim Upravené 1 krát. Naposledy upravil BE3007 (20.10.2008 10:55) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160307 | Včera: 240456