Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
prvé kusy (prototypy?) ako doprovod na bežeckých pretekoch Upravené 2 krát. Naposledy upravil copy (03.07.2024 14:14) |
Tak vidis. Aj bludy sa mozu cloveku minut. |
jaaj |
Ja som nepisal o tebe. |
Raptor jasné že sem nakladáš balast.. Čo iné? |
V zivote si 6- valec nemal ani v aute ani na motorke. Ale vies, ze je to najlspsie. |
copy tak ty tu táraš o CB500 a o Citroene Saxo o naviac neparnych valcoch a si schopny napisať že ja som sem naložil balast Oukej. |
Raptor, ty si sem zase naložil balastu... |
no a niektore F1ky lietali bezne aj cez 2000kmh a dali sa na nich nalozit rozne bomby |
V F1 figuroval aj 1.5 litrový 16-valec od firmy BRM |
Herghott - človeče ja žasnem, tak copy tresne sprostosť a ja som ten ktorého sa ty ideš pýtať na to čo tým autor myslel? WTF!! |
Re: raptor: ja som od teba tento vývoj diskusie očakával od začiatku. |
Raptak, ja ti normalne prestavam rozumiet. Ked dostanes kratku odpoved, pises sem doplnujuce otazky. Ked ti ani potom nikto nenapise uplne vysvetlujucu dlhu odpoved, zacnes ich zosmiesnovat. |
copy nerobím si z teba srandu, ty si tu usieraš sám zo seba. Namiesto jednoduchej odpovede na jednoduchú otázku, ktorú som sa ťa už x krát opýtal a xy krát dal doplňujúce otázky tu mlžíš o CB500 a Citroene Saxo a o tom ako je ten "nepárny valec na každej strane od klukovky naviac, a nič rozumné neprinesie a motor Goldwinga može aj nemusí byť boxer." |
Ten cloviecik musi mat strasne ubohy a submisivny sukromny realny zivot ked ma potrebu sa chodit odvzduanovat na internet. Toho sa nechcem dozit. |
a možno ešte tento obrázok (aj keď tam nie sú všetky konfigurácie motora) |
Raptor, tu mám pre teba citát, lebo sa mi nechce slovíčkariť s tebou - mohol by som komunikovať ako ty a chytať sa preklepov, robiť si z teba srandu, že dvakrát po sebe si napísal o prepojení valcov s kľukovkou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (24.06.2024 14:07) |
Herghott napísal si presne toto |
Raptak, ale tak citaj s porozumenim, prosim ta. Napisal som toto: |
Herghott - ale tato debata nie je o tebe a o mne, ale dobre. V tomto prípade je to Copy, čo niečo napísal a ja som ten čo reaguje že to nie je celkom tak že treba brať do úvahy aj iné veci ...nielen počet valcov pri porovnateľnom objeme. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.06.2024 13:33) |
Čím viac valcov má motor, tým viackrát za minútu bude existovať moment maximálnej sily pôsobiaci na kľukovku. (tuším tretí Newton. -tryskáč ma opraví ak sa mýlim ) Vypočítaj si, koľko maximálnych momentov sily urobí štvorvalcový motor napr. pri 3800 otáčkach a koľko osemvalcový motor. |
Praveze podla mna to ani zdaleka nie je normalna debata. Ten scenar je zakazdym uplne rovnaky - napises nejaky svoj nazor, ja zareagujem, ze to nie je celkom tak, ze mal by si brat do uvahy aj ine veci, a aj ked ti zhruba opisem ze co mam na mysli, tak zacnes davat dodatocne otazky a pytat si hlbsie vysvetlenie. Lenze toto forum a ani tvoji kamarati tu nie su na suplovanie vzdelavania sa. Mozu ti ukazat smer, poucit, ale urcite nie vzdelavat. |
Herghott - to nie je žiadne mentorovanie. Ja nerozumiem prečo má niekto problém povedať prečo zastáva názor aký zastáva. Mne Copy nemusí nič vysvetlovať, mojimi otázkami som ho chcel naviesť na to aby pochopil že počet valcov s krúťákom nesúvisí. Najma nie pri porovnateľnom objeme motora. |
Toto sa neda citat uz ani cez prsty :/ Opat sa tu vo velkom zabuda na suvislosti a zakonitosti. Krutak je v prvom rade definovany inymi okolnostami nez poctom valcov. |
Asi si myslel piesty, nie valce |
copy - Ty trepeš o tom že čím viac valcov pri porovnateľnom objeme tým vačší krúťák. Ja sa ti snažím povedať že počet valcov s tým nutne nemusí nič mať. Ak to teraz jemne preženiem a spravil by si dvojliter 12 valec tak z titulu poctu valcov pri rovnakom celkovom objeme bude mať vačší krúťák? |
Re: copy: ano, krutak je pfiamo zavisly od objemu a plniacej ucinosti toho objemu. |
Re: tryskac: raptorovi to aj tak ťažko vysvetlím, že točák toho Triumphu, na ktorý sa odvoláva, nie je tým, že to je trojvalec, ale objemom. |
To rameno je polovicka zdvihu=rameno kluky. Nema to nic z dlzkou ojnice, ale minimalna dlzka ojnice je naviazana na rameno kluky. Ak ma motor viac valcov, jeho priemerny krutak za otacku je plocha pod "sinusovkou" kriviek jednotlivych vybuchov za otacku. 8v bude mat viac vrcholov na otacku ako 6v, ale budu nizsie - pri rovnakom obsahu. Takze plocha po krivkou 8v vobec nemusi but vacsia. Ja som v skole rozumel iba poctom a ta plocha sa asi rata cez integraly a to uz je matematika, to by som sa musel zeny, z integralov som sprosty |
takže rozdielna dĺžka ojníc? Začína ma to zaujímať. To každý piest má iný zdvih? Aj vieš, na ktorom valci teda koľko? A valce uchytené k ojnici? :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (23.06.2024 22:47) |
Pozri sa na obrázok ktorý si sem postol a pozri sa ako sú jednotlivé válce uchytené k ojnici v jednom a v druhom prípade. Zamysli sa a uvidis ten rozdiel. Začínam mať pocit ze robíš zo seba úmyselne slabomyselného alebo tomu ozaj vôbec nerozumieš. |
"copy ok, tak si vygoogli ojnicu goldwinga a potom si to povieme" - akože čo zistíš z ojnice? ojnice sú všetky rovnako dlhé predsa, či je to flat alebo boxer |
ved som ti to uz napisal davno - lebo o dva zazihy sviecky viacej pocas jedneho pracovneho cyklu. |
copy ok, tak si vygoogli ojnicu goldwinga a potom si to povieme |
Re: raptor: zaujímavé, že na stránke honda.com ani slovo o boxeri |
egreš - v pohode aj ja sa seknem. A tryskáč to už napísal očistené od ďalších vplyvov je to "Skrátka je to sila x rameno" |
raptor: |
egreš - veľmi, VEĽMI, chybná interpretácia mojich postojov v tejto debate. To čo píše tryskáč má hlavu a patu. Vlastne hovor za seba a predtým sa zamysli nad spomenutým krúťákom Triumph Rocket ktorý má len tri valce, tri ojnice. |
tryskáč. |
Wing si pamätá: Japonec- na koniec. |
hľadal som zvuk tej moto.. že či to má, ako píše Wing, moduritové valce |
Na čínskych stránkach pomaly upresňujú: SOUO 2000: motor flat-8, objem 1999 cm3, výkon 113 kW, max. 210 km/h |
skomolenie nicku nedopatrením, ospravedlnujem sa (tma a cierna klavesnica) Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (22.06.2024 21:48) |
Copy ozaj? Ideš mi komoliť nick?!! Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (22.06.2024 21:41) |
reptot, co mam s tebou debatit? Si si isty, ze v aktualnom Goldwingu je 6-valcovy boxer? A vieme uz, ci v tom Souo bude tiez boxer motor? Ze vzdy dva piesty oproti sebe? |
copy prosim ta netrap ma !! |
Re: egres2: že vektorová veličina /chýba mi od smiechu kotúľajúci sa smajlík/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (22.06.2024 19:52) |
raptor a už je to tu - zázračne si z 6/8 boxera skočil na radový trojvalec...Vibrácie už neriešíme? Už len točák? |
Ten dvojliter bude preplňovaný a 3.6 atmosféra. |
je to vektorová veličina. Nezávysí od počtu valcov ale čiastočne od sily. |
copy ešte ti trocha pomôžem. Triumph rocket 2500ccm ma len 3 valce. Podľa tvojich teórii bude alebo nebude mať ta motorka veľký krutak? Ak sa dá tak negoogli ako pri GW technické parametre toho motora. |
Každý nepárny je 1 3 5 7. Z toho mi vychádza, že pokiaľ sú tie nepárne naviac, teda zbytočné, mohol z toho čínskeho zázraku byť celkom úspešný štvorvalec |
Copy - to ty tvrdis ze 8 valec boxer dvojliter bude mať väčší krutak ako 1833 ccm 6 valec. A keď sa ta spýtam ze prečo tak sa nechceš zaplietat "do nikdy nekonicacich technických analýz a debát". Kkz ved ak si o tom presvedčený tak povedz prečo. |
Staci. |
copy: |
Zas odbiehame od témy, zas nás príde Mishko zdrbat |
Ruska propaganda |
8814: |
A ešte k tomu točáku boxer 6, boxer 8, boxer 10 - založ na to osobitnú tému, ja sa rád nechám poučiť od expertov, čo sa zapoja do diskusie. Podľa môjho názoru je tam ten nepárny valec na každej strane od klukovky naviac, a nič rozumné neprinesie. |
Re: raptor: posledné, po čom túžim, je zaplietať sa s tebou do nikdy nekončiacich technických analýz či debát. |
Re: salem79: Je to možné.Ak ti rádovo vzrastie maloobchodná spotreba a chýba ti v pracovnom sektore 6 000 000 ľudí.Ak by na slovensku kde chýba 90 000 ľudí zrazu z dôvodu vojnovéstavu vypadlo zo systému buď z dôvodu vojenskej služby ,alebo by ušli do zahraničia lebo nechcú narukovať hoc len 50 000-70 000 aktívnych ľudí, aj tu by diali ekonomické zázraky |
V rusku je mozne vsetko. |
Re: 8814: a ked sa nad tym zamyslis krytickym myslenim, je naozaj mozne realizovat taketo ekonomicke zazraky ohladom rastu platov? |
OFF TOPIC |
copy - tu kultivovanosť chodu prosím nechajme tak.. .vobec to nemá zmysel riešiť pri GW že treba vačšiu kultivovanosť motora. To je nezmysel, ten motor keď je zoštelovaný ma prejav električky |
jozef: |
Ono zarábať v Moskve 750€ je nejaká výhra? Veď s týmto priemerným platom musí obyvateľ hlavného mesta zdochnúť od hladu....pokiaľ nebýva pod mostom |
Re: Mishko: egreš písal, že GWM plánuje výstavbu fabriky v Rusku, preto začala debata o ruských platoch |
Co maju tieto dristy o Rusku spolocne s tym cinskym radobygoldwingom? |
našeil som na nete: |
Hodnotenie: Re: egres2: boze netrep picoviny uz ty egres , tam mas slovaka z ruskou v petrohrade robia videa na tube a jeho obycajna upratovacka ma 70 000 v cistom , armeci co su tu kde zijem robili uz v roku 2000 v moskve na robotach a zarobili za 6 dni pracovny tyzden 2000 eu v prepocte, sikovny remeslenik dnes co som pocul aj 3000 na fuskachv v moskve a jedlo je lacne takze odlozis majland , nedavno ponukali sustruznikom na cnc 2600 eu aj zahranicny mohli prist, Upravené 1 krát. Naposledy upravil jozef (20.06.2024 22:07) |
Re: raptor: preco kludnejsi chod a vyssi tocak? lebo pocas jedneho cyklu 8 zapalov zmesi namiesto 6 |
Je to tu ako líška a hrozno. Nikto si to nechce kúpiť ale všetci to hania. |
Copy - aj vies napísať prečo? Alebo len dojmológia? |
ten elektrogoldwing nikdy nezacali vyrabat.. |
Tak ten elektrokriznik vypada dobre. Aj ten dojazd. Vykon tam je? Asi som nepozorne cital. |
Sranda... teraz zrazu toľko nových diaľkových krížnikov sa vyrojilo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (20.06.2024 11:15) |
...a Thajčanie predstavili tiež konkurenta,akurát elektrického.. |
Áno, samozrejme že bude. |
copy akože 8 valec 2 liter bude ťahať viac odspodu ako 6 valec 1832? Ak si myslíš že áno tak prosím ťa napíš že prečo. Len pripomínam že medzi tými objemami je ozaj len 167 cm3 čiže čo sa týka objemu ozaj porovnateľné motory. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.06.2024 21:54) |
wing2, prečo 8-valec? Minimálne vibrácie, záťah odspodu, zvuk. O tej neskutočne vysokej hmotnosti som písal už vyššie. Tam ešte majú kde zapracovať. |
Cinskej paskvil a technicka blbost . I tak funkcni budou mozna prvni dva ci 4 valce ostatni z moduritu. Soucasny GW ma 1833ccm a 6 valcu Konstrukcne se motor menil z 1832 na mensi roztece valcu aby byl co nejkratsi . 6 valec. A ulozeni predniho kola je takove neb DCT je dlouhe rozmerove tak teleskopy by nemeli |
a čo ja viem? Hlavné je, že im to nezlomí krk, aj keby sa tá moto málo predávala, prežijú to. Aj keby to mali vyrábať ako kusovky. |
ok, a podla teba na akych trhoch chcu preraziť? V Amerike? V Európe? V Japonsku? |
táto motorka SOUO s 8-valcom ale vôbec nejde primárne na čínsky trh. je málo takých číňanov, ktorí by tých jej 500 kíl s plnou nádržou zvládali, a k tomu legislatívne obmedzenie. A ani nepotrebuje byť lacným konkurentom Goldwingu. |
píšeš može a nemusí.. to zahŕňa široké spektrum možných situácii |
Ale ono to tak nefunguje. Kto má na najdrahšie, môže si kúpiť najdrahšie, a napriek tomu si ho kúpiť nemusí. Lebo je nad vecou, ale napríklad nechce na seba upozorňovať. Vie, že si ho môže kúpiť hocikedy. |
..etalón snobizmu ale to na veci nič nemení |
Mercedes G500 je nejaký etalón čoho? |
8814 - presne. Nikto pri zmysloch (ani Čínania nie) si napr. nebudú kupovať GWM Tank 500 keď majú dosť peňazí na Mercedes G 500. |
Re: copy: to preto lebo tam pracujú kanadský baníci,samozrejme pre kanadskú firmu ktorá tam má koncesiu,ale oni si tiež nekúpia Souo S2000 GL:. |
Až tak dopodrobna som to neštudoval, neviem teda. Aj keď, čítal som, že najvyššia priemerná mzda nie je v Moskve ale niekde na Čukotke, blízko Kanady. |
copy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (18.06.2024 19:40) |
Re: egres2: neviem, ake su v Moskve platy, ale mozno sa aj tie posunuli za posledne roky. |
copy: |
Re: egres2: taj to bolo predtým aj s Renaultami/Daciami, v tej istej fabrike |
A neni to jedno? Sak je pjekne. |
copy: |
A ma to vobec airbagy a ABS? |
Re: egres2: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86518 | Včera: 191874