Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: V sedle KTM 1190 Adventure R 2013 do Mariazellu - aká je verzia R vs. Adventure?
Hodnotenie: ![]() Awia vies porovnat 1190 R a 1090 R ? Na papieri vyzera rozdiel vo vykone motora . Ale co ovladatelnost . Geometria. Jazda v offe ? |
to je fakt, ze po tom, co urobili s Adventure, sa uz mohli na R verziu rovno vykaslat, dat tam kardan, radio a tempomat. To sa na turisticky stroj hodi. ozaj, nema to aj elektricke plexi? |
Awia: to bola velmi trefna recnicka otazka |
READY to RACE a kardan sa nekamarátia Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.01.2014 11:13) |
dajte uz pokoj s tymi kardanmi... |
Dost ma prekvapilo, ze Ktm nesla do kardanu. Preco? Koli hmotnosti? Pohodlie a ochrana pred vetrom je porovnatelna? |
Ja som zas nejazdil Worldcrosser |
Hups...to mala byt otazka asi len na Awiu, kedze to R-ko asi este moc ludi nejazdilo |
Ozaj. Ak by sme postavili vedla seba 1190 R a 1200 Worldcrosser. V com by spocivali hlavne rozdiely? (zo skusenosti) |
Hodnotenie: ![]() Mne sa mooc paci. |
matus |
Motovodic> na zapade to so sotolinovym jazdenim vobec nieje tak beznadejne ako si myslis. Pozri moje cestopisy. To len na Sk sme papezskejsi ako papez. |
Hodnotenie: ![]() Čafte všetci ! |
S tym ale, ze SMT nemalo konkurenciu, co sa tyka hmotnosti, vykonu, ci pouzitelnosti. Moto typu Adventure je hned niekolko, staci si vybrat oblubenu znacku. Nehovoriac o cene za takuto hracku. |
KTM 1190 Adv je náhrada za 990 SMT. |
Hodnotenie: ![]() Adventure ako taka sa mi paci. Nie je to sice moto pre mna no a verzia R uz vobec nie. |
AWIA |
no a ti maximalni tvrdasi si niekde zozenu KTM 690 Rally Replica ako ma haro007 |
No a tých pár tvrďasov si tie doplnku dokúpi |
DDD452 |
Hodnotenie: ![]() Vyrobcovia skratka zistili ze kupci nie su az taki tvrdasi ako sa na forach prezentuju a tomu prisposobili modelovu skladbu |
motovodic: V podstate súhlas. KTM zvoľnila pretože radikálnejšie zameraná LC8 sa nepredávala tak dobre ako ju menšina ospevovala. Aj 95 - 990 sa postupne civilizovala, znižovala, spríjemňoval prejav motora, znižovala spotreba. Takže to ako vyzerá 1190 sa dalo čakať a je to presnejšie trefa do toho čo zákazníci požadujú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.01.2014 8:51) |
presne tak, chvalabohu o motorkách rozhodujú väčšinoví zákazníci, ktorí vedia čo chcú a sú ochotní a sú v stave za to aj zaplatiť. Z takýchto zákazníkov výrobcovia žijú. A považujem za normálne, že výrobcov nezaujímajú menšinoví rádoby zákazníci, ktorí chcú niečo iné. Predpokladám, že na celom slovensku sa za rok predá toľko KTM (nových), čo sa zmestí tak na 3-4 kamióny, takže z pohľadu výrobcu, ktorý predá cez 100 000 motocyklov je to úplne o ničom a nestojí im to prakticky ani za prečítanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motovodic (24.01.2014 17:41) |
Ono je to hlavne cestovna motorka. Geeso sa tiez najlepsie citi na ceste nie mimo nej. Hold to je vsetko prisposobenie sa dopytu od zakaznikov. Podla mna je to fajne, len s tym dezenom by som kazdopadne pritvrdil. |
Hodnotenie: ![]() Znizenie svetlej vysky o 68mm, co je cca o 1/4 povodnej hodnoty veru o pokracovani v offroad ambiciach rozhodne nehovori... Nahodenim poriadneho susplechu na cely spodok a zvody sa to dalej este znizi a je z toho sotolinovy cestak... Teda pardon, RA2 som jazdil a je to cisto asfaltova guma, ktora ma aj so suchou sotolinou problem... |
Hodnotenie: ![]() tak toto ste v horsiu dobu uverejnit ani nemohli |
Hodnotenie: ![]() Palec za test, nie za motorku |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 177749 | Včera: 221765