Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (29 hodnotení)
Diskusia k článku: Skúsenosti s ukazovateľom zaradeného stupňa Starlane Engear
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
MAgic eye: bod d) |
exploit: vypínanie pri zapnutí rezervy nijako. Zvykol som si. ČO sa týka magického oka, tak som ho prelepil čiernou izolačkou. Nemám na to nervy... |
Predpokldám že sa jedná o ENGEAR od STARLANE. Upravené 1 krát. Naposledy upravil piranha (07.06.2010 10:38) |
Hodnotenie: mne robi to iste ... ak mi zacne svietit rezerva tak ukazovatel sa mi vypne ... ako si to vyriesil ??? |
Podla mňa je to nesprávne zapojené, odporúčam navštíviť servis HONDA, kde ti so zapojením určite pomôžu. Problém so zapojením sa vyskytuje aj na FZ1 07-08, kde často ENGEAR ľudia pripájajú na nesprávne miesto, lebo sa tam vyskytujú rovnaké vodiče. Alebo odporúčam stiahnuť z webu kvalitný servis_manuál vrátane perfektnej schémy zapojenia a popisom konektorov a vodičov. |
V momente zapnutia kontrolky rezervy sa vypne ukazatel zaradeného stupňa. V prípade, že kontrolka rezervy zhasne (doplnenie paliva), ukazateľ zaradeného stupňa sa znova rozsvieti.... |
Popíš stav presne ako to nastáva a čo sa zobrazuje... |
Po odjazdení cca 1000 km, som došiel na to, že mi Engear prestáva ukazovať zaradený stupeň, ak mi začne svietiť kontrolka rezervy. Predpokladám, že je predsa len nesprávne zapojený... alebo? |
JerichoVT Pokial to ma elektronicky otackomer a tachometer tak sa to da aj na tie motorky... |
Hodnotenie: nemontoval to niekto na Yamahu YZF 125R alebo Hondu NSR 125R ??? |
Mimochodom, ten vymenený ovládač k alarmu som úspešne naprogramoval na 1x. Takže fungujú oba. Dík. |
Áno, takto to mám. Naprogramovať to nešlo. Rezignoval som. Niekedy zbehnem do TN, môže byť piranha? |
On zase ale Starlane odporúča pripojiť (ked domyslíme opravu, že to prehodili v návode) RPM snímanie zo žltého vodiča - konektor pod nádržou, čo je vodič zo snímača kľukovky. Takže to máš asi dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil piranha (17.11.2008 10:59) |
pripoj si na tie vodice ledky (cez odpor a uvidis co tam je...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil trimer (16.11.2008 21:54) |
Yetti alebo predchadzajuci majitel co mal tvoju moto mozno sa babral do pristrojovky "menil kable" a namiesto originalnych farieb tam napasoval nejake ine farby a ty si sa riadil podla nich a proste to nie je ono...mozno ze uz moc fantazirujem ale neviem si to inak vysvetlit ako ti to nemoze neist leda ak ten starlane ma nejaku vrobnu vadu |
No, ja som prehodil kábel, ktorý vedie spod nádrže a kábel spod prístrojovky (ružovo-zelený), ku káblikom k Engearu, tak aby to sedelo s tým, čo mi písal piranha. V elektrike sa nevyznám, vyskúšal som len to, čo pripadalo do úvahy. Ledy, že by tie káble domotali chalani z fastbikes... |
Yetti ked uz vies ako to naprogramovat nabuduce ti to bude trvat preprogramovat iba 1minutu mne to trvalo prvy krat asi 10minut lebo bol k tomu sprosty navod ktory ma poplietol ale potom som to naprogramovat jedna radost |
Yetti: so samotným programovaním Engearu Ti bohužial pomôcť neviem, ale zatiaľ všetky Varadera, čo som mal pod rukami mali signál pre otáčkomer vedený skutočne žlto-zeleným vodičom. Čisto žlté vodiče by mali byť v celej kabeláži použité iba na dvoch miestach a to 3 vodiče medzi statorom alternátora a regulátorom napätia a jeden z dvoch vodičov medzi snímačom polohy kľukovky a riadiacou jednotkou zapalovania. Ani jeden z týchto 4 vodičov nie je prístupný v oblasti tachometra/otáčkomera. Ak je signál do otáčkomera vedený naozaj žltým vodičom, tak má Tvoja moto asi nejakú inú verziu kabeláže a tie farby potom samozrejme nemusia sedieť, doteraz som sa s tým však nestretol |
Keď to programovali chalani z Fastbikes, tak im naprogramovanie rýchlostí trvalo ne 2 minúty. |
Nechával som to vytočené na každej rýchlosti, niekedy to bolo aj 5 min a na 5 to zostalo stáť, čakal som a nič. Stále len blikala. Motorka dostala riadne zabrať. Bol som to programovať za dedinou, aby mi náhodou nepi.ovali susedia a potom som došiel domov len na jednom valci. Motorka už vážne nemohla. A ani ja. |
treba to vytočiť pokiaľ pri programovaní neskočí další kvalt na displej, končí to tak že napr. 6 prestane blikať a bude svietiť. |
Takže, kábliky som vymenil. Shift Light som nastavil na 7000 otáčiek a funguje. Problém mám zase teraz s naprogramovaním rýchlostí. Rýchlosti veľmi dlho blikajú a nie a nie skočiť na vyššiu. Kým som sa dopracoval na 5, tak to trvalo ... A potom som zase nevedel čo mám urobiť, lebo v návode to končí: |
deaktivovať by to malo ísť prinajhoršom v zapnutom stave ale bez spusteného motora. |
Shift Light nejde ani deaktivovať, takže to budem musieť vyskúšať vymeniť. |
Pokiaľ nepotrebuješ SHIFT LIGHT k jazde, netreba nič meniť, len ho treba deaktivovať v F móde. |
Hmmm, dúfam že to pofrčí. Dávať dole zbytočne zase všetky plasty a svetlo sa mi veľmi nechce. |
na 1000% už viem, že to treba prehodiť (tie dva vodiče), lebo v IT návode je chybka, takže: SPEED ružovo-zelený a RPM žlto-zelený a pofrčí to tak jak má. Upravené 1 krát. Naposledy upravil piranha (15.11.2008 19:07) |
Zapojenie skontrolované. Napojené kábliky zodpovedajú návodu na inštaláciu. |
Hallova sonda - áno, máš pravdu, aj keď v reále sa nepoužíva rezistor ako taký, ale polovodičová doštička zapuzdrená v neferomagnetickom materiále. V 99 percentách prípadov sa v snímačoch s Hallovou sondou použitých v automobilovom priemysle používa tá sonda spolu so zosilňovačom a tvarovačom signálu, zapúzdrené to je v jednom púzdre, takže zvyčajne sú dva vodiče napájanie a jeden výstupný signál. Navyše, je väčšina snímačov urobená mechanicky tak, že intezita magnetického poľa, ktorému je vystavená tá sonda sa mení veľmi strmo, magnetické clony majú hrany otvorov kolmé na smer pohybu. Druhou nemenej častou variantou je pasívny snímač tvorený cievkou s permanentým magnetom, ktorého výstupný signál tvoria impulzy, ktorých tvar je na kilometre vzdialený od pravouhlého a navyše jeho napätie je priamo závislé na otáčkach pohyblivej časti snímača. |
Mňa na elektrotechnickej fakulte naučili že Hallova sonda nemá pravoúhly priebeh výstupného signálu (diferenciácia potenciálu na rezistore v magnetickom poli). V praxi: variácia výstupného napätia v závislosti od magnetického poľa. To však nie je tak hrozné. |
engear mi lezi na polici v garage po tom co sa tunak na motoride zistilo ze ne vsade to poslape, aj tak mi nevyhovovalo strobovanie otacok impulzami podla rychlosti, dakedy to ukazalo cistu ftakovinu |
piranha: len dodám, že pre Varadero 2003 a novšie, je rýchlosť snímaná halovou sondou umiestnenou v zadnej hornej časti prevodovky, výstupný signál je 5V pravoúhly tak ako aj signál z ECU do otáčkomera. Varadero zobrazuje rýchlosť na základe informácie priamo zo snímača a nie až sprostredkovane z ECU. Vodič pre signál zo snímača rýchlosti má ružovo-zelenú farbu, signál otáčok je z ECU vedený do otáčkomera žlto-zeleným vodičom. Asi najvhodnejšie prípojné miesto je na ľavej strane od tachometra, po vrchným bočným plastom je káblový zväzok, kde sa dajú relatívne "bezbolestne" pripojiť všetky potrebné signály vrátane napájania. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Zephyr (12.11.2008 13:05) |
Na hlavnom stojane sa koleso otáča pri zaradenom kvalte, takže beží aj rýchlomer. Preto je dôležité pripojiť sa na správne miesto. Otáčky posiela obvykle ECU do palubovky ako impulzy, avšak rýchlosť sa posiela ako zmiešaná informácia, obvykle s teplotou. Preto je potrebné snímať rýchlosť pre ENGEAR zo snímača rýchlosti (obvykle býva na prevodovke) a nie zo signálu ktorý generuje ECU. RPM signál je obvykle pravoúhly, SPEED zo senzoru býva stúpajúci/klesajúci pulz ca. 0,6 - 5V. |
Hodnotenie: Priklanam sa k Zephyrovmu nazoru. Pokial prehodis kabliky medzi otackomerom a tachometrom, tak by sa to mohlo spravat tak, ze sa ti shift light rozsvieti pri urcitej rychlosti, nie pri urcitych otackach. Nastavit/kalibrovat by si to vsak musel za jazdy, aby ti tachometer nieco ukazoval. Na mieste to pri prehodenych kablikoch nenakalibrujes. (pokial tachometer nedava implzy=motorka stoji a koleso sa netoci) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Sonny (11.11.2008 13:20) |
majlou: po tak vznešenej funkci až tak veľmi netúžim, ale ak viem, tak z času načas sa donútim a nejaký príspevok pridám Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (11.11.2008 12:06) |
to dáva celkom rozum |
Zephyr ty si az moc dobry :D nechces tu robit osobneho konzultanta technickeho poradenstva na motoride? |
Yetti: Engear síce nepoznám, neviem presne aký algoritmus má implementovaný, ale keďže je to univerzálne a dá sa to použiť na rôznych motorkách, tak čisto teoreticky by sa to mohlo správať tak ako popisuješ vtedy, ak by bol navzájom prehodený signál otáčok a rýchlosti. Nerozsvieti sa náhodou tá kontrolka radenia vždy pri rovnakej rýchlosti jazdy ? Keďže sa zaradený prevodový stupeň určuje na základe pomeru frekvencii signálu zo snímača rýchlosti a otáčok, je teoerticky jedno ktorý signál kam pripojíš, ale ak to bude naopak tak kontrolka radenia samozrejme nebude fungovať. |
piranha hmm,uz je neskoro,mam namontovany engear a neviem ci by sa mi to podarilo predat akby som si xel kupit tento GIPRO,mozno na tu dalsiu moto co budem mat v buducnosti |
tak tu ti môžem ponuknuť GIPRO: www.bikesecurity.net/bikesecurity/product_info.php... |
no ved na ten som myslel ked som do prispevku pisal ze iba v styxe maju taky co odblokuje obmedzovac hm,ja som si to inac od nich dal objednat tiez,pisal som im ze mam GSXR liter K4 nech mi na ten poslu ten gear controller a oni mi to poslu,idem to instalovat a kukam nepasovali mi konektory, cital som manual a tam bolo ze to pasuje iba od K5ky a vyssie,tak som im volal ze im to posem spat a nech mi poslu love,ja neviem ci su tam prispaty a nevedia co mi posielaju alebo netusim,iba jednu takuto zlu skusenost mam zo styxom ale inac su super mam od nich aj kombosku |
majlou vsak to je ten, co dodava styx na suzy (prip.na ine moto so vstrekovanim)... |
to yetti: a malo by to svietiť vždy od rovnakých otáčok... |
caper a to ako vyzera?ten GEAR CONTROLLER?daj foto!som na to zvedavy |
majlou dakujem za info, len ty nedorazne citas: |
ono to začne otravovať až pri 7 tis otáčok na 3, potom pri 6 tis na 4 a pri 5 tis na 5, čo otravuje najviac, lebo to je moja bežná turistická rýchlosť. |
caper Engear ukazovatel ti rozhodne nic neodblokuje,mam na mysli obmedzovac ani ziadny iny narast vykonu nepocitis,ak mas V-Stroma tak nan predavaju v styxe ukazovatel rychlosti aj s odblokovanim 1-2-3 stupna,tak ten ti odblokuje ale Engear tak ten nie. |
Hodnotenie: dal som si domontovat GEAR CONTROLLER na stromceka.. |
ved práve že kvalty mu to ukazuje... |
Yetti mozno ze to aj oni robili po prvy krat a sekli sa tak teda ja uz naozaj neviem...a inac ukazuje ti zaradene stupne ukazovatel alebo ti nejde "iba" shift light?ako to je? |
majlou: robili mi to chalani z Fastbikes HC a dávali si bacha na kábliky... ale možno to skontrolujem ešte raz a zavolám si aj nejakého odborníka na farby... šak i mistr tesař se utne... |
Yetti a dobre si to nainstaloval na panel?mam na mysli ci si spravne napajkoval kable na jednotkumpodla farby,lebo ak nie tak to nenaprogramujes ani bohovy a aj keby sa ti to podarilo tak by ti to blblo skus este raz skontrolovat podla manualu starlane akeo maju ist farby z ukazovatela na farby z panela moto,neprehliadol si nahodou svoju moto namiesto inej moto z toho zoznamu co ti k tomu dodali? |
Tak teda Shit light nee a neee naprogramovat. Skusal so to podla vsetkych manualov a nakoniec som to po hodine vzdal. Motorku som zazimoval a serem na to. Na buducu sezonu zbehnem do TN. |
ale myslim ze by toneprislo o vodotesnost,je kopa pristrojov co ma externe tlacitko na paneli a su plne vodotesne...neviem ale je to dost neobvilke vyriesene,v podstate shift light ani nevyuzivam,radim ako sa mi chce |
ideálne by bolo tlačidlo priamo na ENGEARE, ale zase by prišiel o vodotesnosť |
piranha hej pametam si ked sme to spolu riesili ked som to kupoval a instaloval...od ftedy stale dobre funguje, len skoda ze sa to programuje s kablikom...vysvetlim preco,programuje sa to kablikom,na ten kablik "biely"som napajkoval este jeden o pol metra dlhsi aby mi dociahol az k ramu ku okularu aby som tam mohol manipulovat,po naprogramovani som dodatocny kablik odpajkoval a zasroboval pristrojovku a predne plexi, ak by somn si to xel teraz znovu programovat na ine otacky musim to zas vsetko rozobrat napajkovat kabel a tak...hm, skoda ze to nejde nejak jednoduchsie...vpodstate nevadi ale je to vec casu Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (07.11.2008 18:54) |
Kompromis a zvyk. Keby to snímalo čidlo prevodovky tak je to aj pri vymaknuti zobrazené. |
Yetti je to haluz programovat mne sa to podarilo asi na 5ti krat lebo navod na programovanie bol moc zlozito napisany a dokonca to tak ani nefungovalo ako to bolo napisane takze...ja som si shift light nastavil na 12tisic otacok a od 1 po 6ku to funguje spravne....bacha,niekedy to moze zblbut ak pocas jazdy stlacis spojku tak ti moze naskocit iny prevodovy stupen na ukazovateli to jedine na tom odsudzujem ale inac super vecicka |
Díkes majlou. Engear namontovaný, len nemožem správne nastaviť schift light. Pri jedničke možem točiť do obmedzovaču, pri dvojke tak isto, pri trojke začne blikať pri 7000, pri štvorke pri 6000 a na 5 už pri 5000 a to nemám na tachu ani 120 km/h, takže to otravuje. Programoval som ho asi 20 x a nič. Zajtra alebo v sobotu to ešte skúsim a uvidím. Pri najhoršom niekedy zbehnem do TN> |
Yetti vela stastnych kilometrov so starlanom super vec aj ja ho mam |
Hodnotenie: Engear zakúpený. Už len namontovať. Paráááda. |
hm,super vecicka velmi to pomaha,len jedine co mi na tom vadi je ze v navode pisu ze kazdy zasah do spojky moze popliect starlane a tak ukazovat zly zaradeny stupen.Hm tak to mozem docela potvrdit, dneska som tomu jebol na jednotke a potreboval som zaroven aj rychlo zastavit samozrejme so spojkou a ako som dobrzdoval a drzal spojku tak mi neukazovalo 1notku ale raz 3ku raz 4ku a tak,ale akonahle pustim spojku tak to ukazuje hned to co tam je zaradene.Akoze nestazujem sa ale starlane mohol prejst na taky sposob ze by to nepocitalo prevody z otacok vs rychlost ale normalne z prevodovky |
AHAAAAAAAAaaaa????uz rozumiem ja som to naprogramoval na 12500 otacok :D hehe no neva,lebo na neutrali som tomu jebol plny kotol takze ak tomu vytocim na 1notke 12500 tak sa mi rozsvieti LED nech preradim co? |
to je ten bod 3. treba to korektne naprogramovať a uložiť. |
no myslim si ze to bude takto lepsie :D a nahodou nevies preco mi vobec na Engeari LED nesvieti?mam na mysli otacky alebo rozsvietenie blikanie LED ze mam uz preradit... a napr pri R1 je naco dobre az do 10 000 otacok tomu supovat, na mojej GSXR1000 mi stacilo iba do 4000 otacok a potom mi uz preskakovalo ze mam preradit.. |
Upravil som to takto, teraz by to malo byť prehľadné: |
No dobre teda :D Pri programovani bolo pisane " pri nastartovanom motory treba bieli kablik prilozit na kostru asi 10sec,kym sa zobrazi pismeno F ,potom odpojit a na neutrali vytocit motor do otacok nasledne vypnut nudzovim vypinacom, a stale malo to F blikat teda aspon podla navodu no mne to neblikalo samozrejme po tom ako som motor vypol, a mala sa aj nejaka kontrolka rozsvietit, co sa nestalo , nuz teda skusal som to asi 5 x za sebbou a nic, teda podla navodu som nesiel...urobil som to tak ze ako som vypol motor a zobrazila sa mi nula na tom displejiku znova som ju nastartoval a natukal tam rychlosti potom to uz slo a podarilo sa mi to naprogramovat....... teda v navode ma zmiatla veta ze po vypnuti motora nudzovim vypinacom by malo blikat F co v mojom pripade sa nestalo a rozsvietit kontrolka ktora znamena ze je vsetko OK a mozem pokracovat dalej v bode D. no ani jedno ani druhe mi nesvietilo ale ryskol som to tym ze som pokracoval dalej v bode D.nezavislo od toho ze tam v bode C.bolo pisane ze pre vypnutie blikania F treba zopakovat bod A a bod B. asi tak nejak,sorac trocha som to rozpisal inak sa to nedalo.mozno ze niektorym to podla navodu v pohode slo no mne neviem preco nie, ale hlavna vec ze mi to funguje, ale na podiv ze su na tom Engeari dake dve ledky ktore mi ani raz este neblikli..a vraj by mali blikat pri vysokych otackach :D |
Ktorá veta ťa zmiatla? Prípadne ju opravím v návode aby sme sa tomu v budúcnosti vyvarovali, ak je nejasná. |
No konecne som si to dneska naprogramoval :D podla navodu sa mi to podarilo asi na 5ti krat,lebo tam bola jedna debilna veta,potom ma napadlo co mi tu cygno a potom sa mi to uz konecne podarilo naprogramovat,je to celkom jednoduche hm-... |
éééha piranha ty toho ale vies ohladom toho no zajtra si to naprogramujem fajnovucko na dlhej ceste nebudem sa trepat do servisu na stojan. |
obvykle to pri programovaní preskočí na ďalší kvalt okolo 4000 rpm. Nebýva problém ani na stojane, v premávke treba byť opatrný, ale dá sa to tiež. Odporúčam stojan a lahulinko pribrzďovať zadnú brzdu kvôli rezonanciám. Pri programovaní sa shift light ukladá separátne a kvalty separátne. |
neviem radil som ked naskocila dalsia rychlost na displeji |
ozaj a do kolko otacok si tomu vytacal?v navode je pisane ze 4-8 tisic a ze na R1 az max.otacky, cize neviem ak to bude naprogramovane ze budem preradovat pri programovani okolo 4tisic a potom dajme tomu uz na druhy den pojdem dajme tomu 6tisic tak mi bude shift blikat ako splaseny nie? |
no a teraz si predstav, ze to mas na stojane pri zaradenej sestke a 8000 otacok. co ti to asi bude robit s motorkou? normalne vybehni na dialnicu (to je asi najlepsie) podrz na kostre dratik, nech zacne blikat P, ked preblikne na 1, tak sa rozbehni a vzdy, ked preblikne, preradis. ked skoncis ostane svietit 6. este som sice zabudol, ze najprv musis nahrat pocet kvaltov, ale to vsetko je v navode. |
hm,cital som ze to treba naprogramovat cca pri otackach 4000-8000 alebo max.cize ak tam budem mat vyssie rychlosti no neviem ako to naprogramujem sak na 6ke pri 8000otackach by som siel ce 200 to sa neda :D |
majlou vsak to naprogramuj rovno na ceste, je to pohodlnejsie ako na stojane a zaberie to asi 2 minuty ... |
Hodnotenie: Akurat v cera vecer som si to namontoval,ale zatial mi to ukazuje len 0-1 pretoze som si to nenaprogramoval,nemam totizto doma stojan na zavesenie zadnej napravy aby som to mohol nastavit,to pojdem ku znamemu do servisu tam to spravim za 15 min a dufam ze to bude fungovat,vyzera to zatial skvelo. |
Hodnotenie: Po nekonečných problémoch s naprogramovaním sa to nakoniec úspešne podarilo, ale zle reaguje na preradenie. |
tak uz som to cez vikend rozchodil....fici to skvele ... dakujem vam vsetkym za pomoc! |
piranha:poslal som ti tie schemy v pdf.Posielal som to z firemneho mailu,tak dufam,ze to to dorucilo.... |
Ok dik, ale uz iba zajtra Ti ho poslem, dnes som uz v casovej tiesni.... |
aj tak mi pošli to PDF na adresu bikesecurity(údenáč)bikecesurity.net |
cygno:kabel rychlosti engearu mam zapojeny na biely v moto,je to tak v navode engearu a aj podla schemy moto to tak vyzera.....neviem na aky iny by som to tam mal dat |
tak potom to mas pravdepodobne nieco zle zapojene. kedze si otacky nastavil (predpokladam, ze ti to blika, ked dosiahnes nastavene otacky), tak pravdepodobne bude problem v snimani rychlosti. |
cygno:na neutrale som nastavoval tie otacky,to mi funguje....pri programovani rychlosti mi blikala 1 tak som tam dal jednotku,vytacal medzi 4 az 8000,potom pre istotu 10 000 a drzal som to na 10000 asi 20s a dvojka nie a nie naskocit |
MiroPT - dvojka skočila naozaj po pár sekundách... Napíš Robovi na bikesecurity(údenáč)bikecesurity.sk. |
Miro, mozno sprosta otazka, ale vytacal si to na neutrale, alebo so zaradenou jednotkou? Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (12.05.2008 11:29) |
Tak som to znovu namontoval,nic sa mi neodpalilo ,nastavil som maximalne otacky,co sa mi ale nepodarilo nastavit,su tie rychlostne stupne.V navode je napisane,ze treba vytocit motor na 4-8000 ot na par sek a potom skoci dvojka....ja som vytacal aj na 11000 a drzal 20sek a furt mi tam ta dvojka nechcela skocit (vzdy mi blikala len 1).Ako dlho to trvalo vam,kym vam skocila dalsia rychlost a na kolko otacok ste vytacali motor? |
piranha: skoda ze pri engear nie je schema a napetove pomery nie su popisane. usetril by som si haldu casu a nejake tie lowe. no nic uz som ho demontoval. |
***to miropt: vysoký prúd v obvode čerpadla sposobí buď jeho komutátor alebo ložisko v čerpadle. |
piranha: |
trimer: kukol som to v navode a je to tak ako to napisal piranha.Ja si myslim,ze som to zapojil na spravne kable,na vyber medzi tymi farbami tam velmi nie je. To co si mi poslal mailom prakticky sedi s tym navodom. Ja to este raz cez vikend v klude vyskusam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MiroPT (08.05.2008 11:39) |
piranha: ok, ale ja som to pripojil priamo na ecm farba gr/w a ten ide na vstrek (tam je konstantna napetova uroven pulzov, meni sa len frekvencia) |
Hodnotenie: ak sa aj programuje opakovane, časy sa NEZVYŠUJÚ. Engear si vždy uloží pomer SPEED/RPM, obvykle stačí točiť do 4000rpm, aj na stojane, zadné kolo v lufte. Niektoré motorky však potrebujú vytočiť viac (R1 a pod.) |
***** to Trimer + to all SV650: |
herghott: sak prave, na jednotku som isiel asi 4 km (do dialky) a tocil som az na 9 az 10 az 11 tisic. nerad by som zapiekol motor koli engearu... (to cele niekolko krat) |
Trimer: blikajúca jednotka sa zmení na blikajúcu dvojku, ale musíš motor vytočiť do dostatočných otáčok a na dostatočný čas. Prepne to samé, len toč. |
trimer: presunul som to sem: Moto poradňa: Zapojenie ENGEAR-u na Fazer... |
MiroPT: klikni na - www.maxximum.cz/ - a potom na odkaz ENGEAR, máš tam podrobný popis inštalácie aj s foto na náš Fazer |
MiroPT: mas schemu zapojenia elektriky na tvojej moto ? su na nej oznacene draty farebne ? ak ano, daj sken hore a pozreme ci to ma suvis. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165234 | Včera: 192543