Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3325 [Novinky - Predstavujeme]
ZXMOTO je čínska značka motocyklov založená inžinierom Zhan Xue, ktorá sa zameriava na výrobu vysokovýkonných strojov a vstupuje na európsky trh. Značka sa v roku 2025 rozhodla urobiť silný krok – debutovať v Európe prostredníctvom výstavy EICMA 2025 a predstaviť svoju modelovú paletu.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
Zaujímavosťou je, že ZXMOTO už plánuje vstup do medzinárodného šampionátu – napríklad v seriáli WorldSSP (Supersport) s tímom Evan Bros Racing.
Hlavné novinky na EICMA 202525.11.2025 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 2377 [Novinky - Predstavujeme]
Boxer motor bol roky takmer výhradným územím BMW. Tradícia, bavorská duša, ikonický dizajn… a zrazu bum — v Ázii sa rodí niečo, čo môže poriadne zamiešať kartami. ZXMoto, nová ambiciózna značka z Číny, predstavila na EICMA 2025 vlastný 1000cc boxer.
Adventure verzia superbiku 820RR. ZXMOTO 820ADV ponúka rovnaký trojvalec, no v terénne orientovanej verzii s väčším zdvihom odpruženia a vyšším komfortom na dlhé trasy.
Ľahký a obratný naháč pre každodenné jazdenie aj víkendové zábavy.
Nahá verzia 820RR s miernejšou ergonómiou a upravenou elektronikou.
Rally model určený pre off-road expedície aj amatérske súťaže.
Moderný cruiser s dôrazom na pohodlie a krútiaci moment.
Základ ponuky pre pretekárske i hobby jazdenie v teréne.
| Foto: | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |||||
| Výrobca: | ZXMOTO | ZXMOTO | ZXMOTO | ZXMOTO | ZXMOTO |
| Model: | 500RR | 500F | 820RR | 820R | 820 ADV |
| Rok: | 2026 | 2026 | 2026 | 2026 | 2026 |
| Novinka: | NOVINKA 2026 | NOVINKA 2026 | NOVINKA 2026 | NOVINKA 2026 | NOVINKA 2026 |
| Kategória: | Superšport | Naháč | Superšport | Naháč | Cestovné enduro |
| Motor: | |||||
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
| Objem: | 470 ccm | 470 ccm | 818.8 ccm | 818.8 ccm | 818.8 ccm |
| Max. výkon: | 84.3 k (62.0 kW) / 13500 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 11000 ot. | 134.6 k (99.0 kW) / 12000 ot. | 129.9 k (95.5 kW) / 12500 ot. | 117.0 k (86.0 kW) / ot. |
| Max. krútiaci moment: | 46 Nm / 11500 ot. | 48 Nm / 9500 ot. | 89 Nm / 9500 ot. | 80 Nm / 9500 ot. | 89 Nm / 9500 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.9 : 1 | 12.9 : 1 | 14 : 1 | 14 : 1 | 14 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 59.0 x 43.0 mm | 59.0 x 43.0 mm | 80.0 x 54.3 mm | 80.0 x 54.3 mm | 80.0 x 54.3 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC | DOHC | DOHC |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |||||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik TAISKO | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm | 330 mm | 330 mm | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR17 | 19 palcov | ||
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm | 220 mm | 220 mm | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 | 180/55-ZR17 | 17 palcov | ||
| Hmotnosť / Rozmery: | |||||
| Suchá hmotnosť: | 158 kg | 165 kg | |||
| Hmotnosť s náplňami: | 168 kg | 175 kg | 191 kg | 186 kg | 218 kg |
| Výška sedla: | 800 mm | 795 mm | 830 mm | ||
| Rázvor: | 1395 mm | 1395 mm | 1531 mm | ||
| Dĺžka: | 2005 mm | 2015 mm | |||
| Šírka: | 705 mm | 805 mm | |||
| Výška: | 1125 mm | 1090 mm | |||
| Objem nádrže: | 15 l | 15.5 l | 25 l | ||
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
| Max. rýchlosť: | 235 km/h | 235 km/h | 299 km/h | 280 km/h | |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.4 s | 3.4 s | |||
| Doplnková výbava: | |||||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Iná výbava: | nastaviteľný podvozok | nastaviteľný podvozok | |||
Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 322943 | Včera: 126179