Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda hlási úspešný rok 2018

 Zdieľať

Pridané: 12.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3977 [Novinky - Oznam]

Motocykle Honda zažívajú na Slovensku rekordné predajné úspechy. Skončil sa rok 2018, ktorý pre Hondu na Slovensku priniesol množstvo „naj“.

Kumulatívny predaj 1380 kusov je podľa štatistík združenia dovozcov rekord v histórii Slovenska. Tento počet predaných motocyklov predstavuje 23,4% predaja motocyklov na Slovensku. Len pre zaujímavosť, druhá najúspešnejšia značka u nás predala 652 kusov, čo predstavuje jej 11% podiel na trhu.

Honda CB650R 2019
Honda CB650R 2019

Keď sa pozrieme na európske štatistiky, tak Honda si udržala aj v minulom roku vedúce postavenie s podielom na trhu 18,6%, nasledovaná Yamahou s podielom 14,6%.
Z týchto čísel vidíme, že Honda na Slovensku vyčnieva nad európskym priemerom a patrí teda medzi najúspešnejšie zastúpenia značky v Európe. Za týmto úspechom stojí najmä kvalitná dealerská sieť, podporovaná aktívnou činnosťou importéra.

Na Slovensku sa v minulom roku teda predalo 1380 motocyklov, z toho skútrov bolo 702 ks. Najúspešnejším skútrom bol model Honda PCX s predajom 437 kusov, ktorý sa stal zároveň najpredávanejším motocyklom na Slovensku vôbec.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Najpredávanejšími veľkými motocyklami Honda na Slovensku v roku 2018 boli cestné endurá NC750X s počtom 128 kusov a  Africa Twin s počtom predaných kusov 124.

Darilo sa aj minuloročnej novinke Honda Gold Wing, ktorej predaje boli obmedzené celosvetovým nábehom výroby. Na Slovensku sa predalo spolu 22 kusov.

Africa Twin Adventure Sports
Africa Twin Adventure Sports

Pred nami je nová sezóna, pre ktorú Honda pripravila nový modelový rad strednej triedy CB500CB650 a to vo všetkých prevedeniach - naked, supersport a v prípade CB500 aj cestné enduro.

Najsledovanejšou novinkou je model CB650R, ktorý svojím príchodom doplnil kompletnú rodinu Neo Sports Cafe - unikátnych dizajnových naháčov.

Honda CB650R 2019
Honda CB650R 2019

Ostatné modely prichádzajú do sezóny 2019 s drobnými úpravami a novými farbami. Zákazníci budú mať príležitosť si všetky novinky prezrieť už 14. marca na výstave „Motocykel 2019“ v Bratislavskej Inchebe.

06.11.2018 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8804 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA 2018 - Honda prináša Neo Sports Café naháč CB650R, športovú CBR650R a inovuje radu CB500

Neo Sports Café dizajn sa tentoraz dostáva už aj do strednej triedy v podobe naháča CB650R. Kapotovaná CBR650R teraz dostáva šmrc dizajnu Fireblade a inováciou prešli aj pätštovky CB500F, CBR500R a CB500X...

 

03.10.2018 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5062 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda na Intermote a v Paríži 2018: Koncept Mondial, nový Super Cub a nové farby pre modely Africa Twin

Honda sa tento týždeň ukázala na výstavách na dvoch najväčších európskych trhoch a prichádza s celým radom lákadiel...

 

Foto:
 Honda PCX 125 2019 Honda CRF1000L Africa Twin 2018 Honda GL 1800 Gold Wing Tour 2018 Honda NC 750 X 2018 Honda CB650R 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHondaHondaHonda
Model:PCX 125CRF1000L Africa TwinGL 1800 Gold Wing TourNC 750 XCB650R
Rok:20192018201820182019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2018NOVINKA 2018NOVINKA 2019
Kategória:SkúterCestovné enduroCestovnáCestovnáSuperšport
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)dvojvalec (4T)šesťvalcový boxer (4T)dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:124.9 ccm998 ccm1833 ccm745 ccm649 ccm
Max. výkon:12.24 k (9.00 kW) / 8500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot.54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot.95.2 k (70.0 kW) / 12000 ot.
Max. krútiaci moment:11.8 Nm / 5000 ot.99 Nm / 6000 ot.170 Nm / 4500 ot.68 Nm / 4750 ot.64 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:11:110,5 : 110.7: 111.6 : 1
Vŕtanie x Zdvih:52,4 x 57,992 x 75.1 mm73 x 73 mm77 x 80mm67 x 46 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie PGM-FI
Rozvod:SOHC (2V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová + spiatočkamanuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:variátorreťazkardanreťazreťaz
Zdvih vpredu:89 mm230 mm153.5 mm120 mm
Zdvih vzadu:84 mm220 mm150 mm120 mm
Brzdy vpredu:kotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovájednokotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:220 mm310 mm320 mm320 mm310 mm
Pneu vpredu:100/80-14M/C (48P)90/90-R21130/70 R18120/70-17120/70-ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:bubnovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:130 mm256 mm316 mm240 mm240 mm
Pneu vzadu:120/70-14M/C (61P)150/70-R18200/55 R16160/60-17180/55-ZR17M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:208 kg
Hmotnosť s náplňami:130 kg230 kg365 kg219 kg202 kg
Výška sedla:764 mm870 mm745 mm830 mm810 mm
Rázvor:1313 mm1575 mm1695 mm1540 mm1450 mm
Dĺžka:1923 mm2335 mm2475 mm2210 mm2130 mm
Šírka:745 mm930 mm925 mm840 mm780 mm
Výška:1107 mm1475 mm1340 mm1285 mm1075 mm
Svetlá výška:137 mm250 mm130 mm165 mm130 mm
Objem nádrže:8 l18.8 l21.1 l14.1 l15.4 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:110 km/h180 km/h
Spotreba paliva:2.1 l/100km5.6 l/100km5.6 l/100km3.5 l/100km4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 285 kmcca 251 kmcca 282 kmcca 302 kmcca 235 km
Servisný interval:12000 km12000 km10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériinie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nieáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nieáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatokáno, v sérii
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Audio systém:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Spiatočka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatokza príplatok
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozoksignalizácia núdzového brzdenia
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2019: 2 890 eurCena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eurCena: 29 900 eur (5/2018)
(základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur)
Cena 07/2018: 7 390 eur
verzia s DCT: 8 190 eur
Nahrádza CB650F - Neo Sports Café dizajn, silnejší motor, úspora hmotnosti, anti-hop, trakčná kontrola, nová vidlica, radiálne brzdy
Cena 07/2019: 7 590 EUR

Pridané: 12.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 171222 | Včera: 189750