Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7798 [Bleskovky - Novinky]
Na fotke v článku si môžete pozrieť návrh Oberdana Bezziho ešte z roku 2016. Svetom sa ale šíria informácie o tom, že by Suzuki naozaj mohla pracovať na terénne zameranej Adventure mašine v štýle legendárneho biga.
Informáce sa objavili na stránke trailridersmag.com s odvolaním sa na zdroje v Suzuki.
DR Big boli známe veľkoobjemovým jednovalcom, ktorý (objemom) vo svete nemal konkurenciu - 750 resp 800 kubíkový jednobuch. Motorky jazdili aj na Rally Dakar a priniesli aj dizajnový prvok známy "zobák" medzi cestovné endurá.
22.10.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8394 [História]
Napriek tomu, že si mnohí myslia že "Zobák" je vynález BMW pravda je niekde inde. Už v roku 1987 sa ukázala Dakarská motorka so zobákom a nasledujúci rok bola v predaji jej sériová verzia.
Moderný BIG by ale nemal byť jednovalec. Suzuki bude stavať bike na báze svojho modelu V-Strom 1000 teda 90-stupňové dvojvalcové véčko s výkonom okolo 100 koní. Nemôžu chýbať vypletáné kolesá, 21-palcové vpredu a pravdepodobne 18-tka vzadu, 20-litrová nádrž, vyššie zdvihy a svetlá výška.
Hmotnosť je rovnako dôležitá a BIG by sa mohol vtesnať do hodnoty 230 kg mokrej ako V-Strom. Čo sa týka elektroniky ABS by malo byť vypínateľné alebo aspoň s off-road režimom. Pravdepodobné sú aj palivové mapy a viac stupňová trakčná kontrola - čo má už aj V-Strom.
Ak sa tieto správy potvrdia motorky ako Africa Twin, BMW F850GS, Triumph Tiher 800 či KTM 1090 Adventure dostanú konkurenta.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | DR 800 S Big | V-Strom 1000 XT |
Rok: | 1999 | 2019 |
Kategória: | Enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 779 ccm | 1037 ccm |
Max. výkon: | 50.7 k (37.3 kW) / 6600 ot. | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 59 Nm / 5400 ot. | 101 Nm / 4000 ot. |
Kompresný pomer: | 9.5:1 | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 105.0 x 90.0 mm | 100 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | |
Chladenie: | vzduchom a olejom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 240 mm | 160 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 160 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 110/80-R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 130/80-17 | 150/70-R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 227 kg | 232 kg |
Výška sedla: | 860 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1555 mm | |
Dĺžka: | 2285 mm | |
Šírka: | 865 mm | |
Výška: | 1410 mm | |
Svetlá výška: | 165 mm | |
Objem nádrže: | 24 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 159 km/h | |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 5.6 s | |
Spotreba paliva: | 6.3 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 285 km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | nie | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | |
Tempomat: | nie | |
LED denné svetlá: | nie | |
El. Podvozok: | nie | |
Iná výbava: | 12V zásuvka | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 9/2017: 11 990 eur |
Pridané: 08.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84494 | Včera: 120500