Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.06.2017 Autor: katka2102
Čitatelia: 14013 [Vaše stroje - Moja motorka]
Je toto najmenšie cestovné enduro od Hondy vhodné pre ženu s dobrodružnou povahou? To sa ešte len uvidí, zatiaľ sa spolu iba zoznamujeme...
Po niekoľkých rokoch odjazdených v pozícii ľadvinky som sa minulý rok rozhodla povýšiť na motorkárku a urobila som si vodičák na veľkú moto. Onedlho na to sa na dvore ocitla moja prvá motorčička - Varadero 125 a začali mi pribúdať prvé vlastné kilometre. Spolu s nimi narastalo presvedčenie, že tento objem je na dlhšie cesty málo. Keď mi potom niekedy v zime priateľ ukázal foto CB500X bola to láska na prvý pohľad.
Prišla jar a s ňou prekvapenie v podobe telefonátu od predajcu z Nitry - máme tu jedno voľné červené X-ko. Rozhodnutie bolo rýchle a trochu aj nečakané, ale o týždeň bola nová voňavá kráska doma. Chcem poďakovať Peťovi a chlapcom z Hondy za výber doplnkov a ich inštaláciu ešte pred predajom.
Išlo o padacie rámy, ochrany rúk a topcase, všetko Givi. Ďalej ukazovateľ zaradeného prevodového stupňa GiPro, ochranný kryt motora od Motorrad-planet - čierny a v neposlednom rade výmena prepákovania HyperPro - zníženie o asi 3 cm, čo pri mojej výške 165 cm ocením najviac :-)
Zatiaľ si s touto kráskou na seba zvykáme. Motor je naozaj príjemný, nevyžaduje také časté preraďovanie ako 125-ka. Za zvuk originál výfuku by sa nemusel hanbiť ani väčší objem. Originál plexi poskytuje pri mojej výške dostatočnú ochranu pred vetrom. Do zákruty treba motorku trochu viac potlačiť, čo je asi následok prepákovania, ale nie je to nič hrozné. Spotreba pri dlhšej jazde 3,7 l/100 km, v meste cca 4,5 l/100 km.
Po odjazdení pár tisíc kilometrov sa uvidí, či je toto najmenšie cestovné endurko vhodné aj pre ženu. Ja ale verím, že áno :-)
Pridané: 09.06.2017 Autor: katka2102 Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CB500X |
Rok: | 2017 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 471 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 |
Palivový system: | PGM FI |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 195 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
Rázvor: | 1421 mm |
Dĺžka: | 2095 mm |
Šírka: | 830 mm |
Výška: | 1290 mm |
Svetlá výška: | 170 mm |
Objem nádrže: | 17.3 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 184 km/h |
Spotreba paliva: | 3.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 360 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18671 | Včera: 243604