Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 15.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4993 [Novinky - Oznam]
Honďácky vlajkový motokrosový model CRF450R dostal v rámci inovácií elektrický štartér, a tým pádom aj akumulátor. Nakopávačka úplne zmizla. Menšími zmenami prešla aj endurová verzia RX.
Po prvý raz bude mať model CRF450R v štandardnej výbave elektrický štartér, čo je neoceniteľná pomôcka pre pohodlie a úsporu vzácneho času na okruhu, ak dôjde počas pretekov k nejakej nepríjemnosti. Elektrický štartér poháňa ultraľahká lítiovo-iónová batéria, odstránenie nožnej páky prinieslo veľmi dôležitú úsporu hmotnosti. Nastavenie predného a zadného odpruženia je jemne vyladené, aby zabezpečovalo výbornú ovládateľnosť.
Tieto zmeny vychádzajú z pevnej základnej verzie modelu CRF450R z roku 2017, ktorá predstavovala prvú kompletnú rekonštrukciu modelu CRF450R „od samotných základov“ za osem rokov, s novou geometriou podvozka, nízkym ťažiskom a pretekárskou prednou vidlicou s oceľovou pružinou Showa 49 mm. CRF získala o 11 percent vyšší maximálny výkon, ako aj viac krútiaceho momentu v celom rozsahu otáčok.
Novinkou je aj enduro CRF450RX so špeciálnym odpružením enduro, nastavením PGM-FI a EMSB (tlačidlo na výber režimu motora), 8,5-litrovou palivovou nádržou, 18-palcovým zadným kolesom, elektrickým štartérom a bočným stojanom. Prechodom na lítiovo-iónovú batériu pre elektrický štartér na rok 2018 sa ušetrilo na celom stroji 600 gramov cennej hmotnosti.
Oba nové modely budú v predaji od leta 2017.
Pridané: 15.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78372 | Včera: 140284