Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.04.2016 Autor: PAKKK
Čitatelia: 10110 [Vaše stroje - Moja úprava]
Ako sa zabaviť keď sa v zime nedá jazdiť.
Ako základ som zohnal Jawu 250 prerobenú na nekrosovu krosu. Jediná dobra vec na nej bola dobra cena a motor. To pre mňa stačilo.
21.10.2015 - PAKKK Čitatelia: 13325 [Vaše stroje - Moja úprava]
Nazdar, ja vám chcem len predstaviť moju prekopanú 555.
Na začiatok som pozhadzoval všetko co je oranžové dolu. Kde to nešlo kľúčom, tam pomohla karboška. Zadné tlmiče boli tak podkosené ze menšia nerovnosť terénu a prásk ich na doraz. Tak som si povedal načo zadné pruženie? Odobral som jeden zadný tlmič a stlačil zadok 250 co najnižšie dolu, potom zaťažil činkou a zavaril. Zadnú kyvnú som nechal preto, nech nemusím riešiť prípravok na udržanie kôl v jednej stope. Potom som rozrezal ohradu pre prasce nech je materiál na môj JAWA BOBER ;-)
Po povarení zadného rámu som pôvodnú kyvnú odrezal do preč.
Kolesa 110/90-16 som zamenil za pinčla bez zapaľovania. To som dal do 353 nech neriešim baterku. Nádrž je z Maneta sedlo Babetta, predné svetlo traktor, zadné z bicykla ako aj rajdy.
Najťažšie pre mňa bolo asi čalúnenie sedla a kapsičky na nádrži. To bol porod. Klobúk dolu pred čalúnikmi. Zváranie je pohoda keď niečo zavaríš odrežeš a zas zavaríš nikto sa to nedozvie.
A verte že na tejto stavbe toho zvárania a rezania bolo hodne :-). Lakovanie pravá štetkovica. Nápis JAWA navrhla a namaľovala moja dcérka.
P.S. Som hodne prekvapený ako tie veľké balóny nahradia zadne tlmiče.
Pridané: 12.04.2016 Autor: PAKKK Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2257 | Včera: 178124