Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016 - MOTOCORSE BETA evo víkend

 Zdieľať

Pridané: 04.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4987 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Už tretí rok firma MOTOCORSE z Bratislavy zabezpečuje offroad motocykle pre slovenských jazdcov. Vladimír Kothay testoval úplne nový trialový špeciál BETA evo 2016

V polovici decembra 2015 testoval úplne nový trialový špeciál BETA evo 2016 - Vladimír Kothay – aktuálny Majster Európy v kategórii OVER 40 za rok 2015 v Triale z Motoklubu FÉNIX. Spolu s ďalšími trialistami si na kalvárii v Nitre mohli vyskúšať v jedinečnom teréne nový model BETA evo 300.

Prvé dojmy a poznatky aj z minulosti zhodnotil Vlado takto:

„Moju prvú BETU Zero som mal od Tibora Straku pár dní, nestihol som zohnať peniaze na ňu ale aspoň vyhrať preteky v B.Bystrici – bolo to v roku 1991. Druhá moja bola BETA Techno model 1996 , s ktorou som už jazdil Český majstrák kde už jazdili piloti na svetovej úrovni.

Spomínam na rok 2004 kedy som mal BETU rev 270 a na Show kde vystupoval aj Chris Pfeiffer vo Viedni som vyskakoval na 15 euro paliet do výšky 210 cm a to bola BETA ešte s Mikuni karburátorom.

Od vtedy ako má BETA KEIHIN karburátor, čo je asi +20% výkonu a prepákovania na zadnom pružení, ktoré predlžuje dĺžku chodu zadného tlmiča a je lepšie nastaviteľný - začal som mať chuť EVO vyskúšať!

Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016
Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016

BETA pôsobí ako veľmi tuhá a presná motorka s výborným podvozkom, kvalitnými brzdami a rokmi overenou kvalitou motora. Iná geometria a zmena ťažiska oproti iným značkám je len otázka zvyku a tréningu. Štartovacia páka je na ľavej strane – je to síce naopak ako som bol zvyknutý ale už od začiatku to vnímam skôr ako prínos.

BETA možno nemá najvyšší výkon a najnižšiu váhu ale je najspoľahlivejšia inak povedané toto náradie sa bude drať oveľa tažšie než motorky španielskych výrobcov. 

Každým rokom BETA prináša do svojich strojov inovácie priamo od jazdcov svetového pohára. Napríklad nové SACHS pruženie, zapaľovanie, riadiacia jednotka na prepínanie jazdy za sucha a mokra.

Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016
Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016

Veľmi pomôže aj servis importéra, náhradné diely priamo na pretekoch alebo doručené do piatich dní !!!

Rozhodol som sa prijať ponuku od spoločnosti MOTOCORSE - Slovenského predajcu motocyklov BETA a podporiť tak aj servis priamo na pretekoch pre domácich jazdcov a preto objednávam trialový motocykel BETA Evo 300 Factory 2016.

BETA už pri prvom otestovaní nesklamala. „My evo 2016“ ako ju nazval taliansky výrobca je dnes najlepšou sériovo vyrábanou trialovou motorkou, o čom svedčia aj úspechy v Európskom a Svetovom Trial pohári. Na motocykli BETA jazdili a jazdia piloti ako: Toni Bou, Dougie Lampkin, Albert Cabestany, Jeroni Fajardo, Franzi Kadlec.“

Pridané: 04.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108645 | Včera: 166132